Doel van communicatie is de ontvanger bereiken, anders is het loos geschreeuw.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:30 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Het is dan ook of je koud in een film valt van 2 uur die al anderhalf uur loopt...
Dus ik vergeef je!
Zou je de context kennen en 'deelgenoot in de materie zijn' dan snapte je het wel.
Je kan vast heel veel van dit soort 'snippets' vinden die als je er ergens midden in aan begint, leest, dat je denkt 'what de fok?'
Moeten Wilders en de PVV hun toon matigen? #4quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:33 schreef JoaC het volgende:
Doel van communicatie is de ontvanger bereiken, anders is het loos geschreeuw.
Nee, spiegelen. Echter ik heb een punt, een zwaarwegend argument, von preusen zuigt eerst en jankt en klaagt, wel schelden en dan rennen, 'ik heb een brilletje' roepende..quote:
Ik vond het al opmerkelijk dat je hier vier maanden mee wachtte, maar nu wil je het als een soort ruilmiddel gebruiken?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:39 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Moeten Wilders en de PVV hun toon matigen? #4
Loud and clear : ? -> klacht gaat de deur uit als ik friek_ nog als moderator zie morgen. Dank aan von preusen, en fok die faciliteert, is op de hoogte, zal ook wel een prent krijgen.
En dit ook na mijn bekendmaking rond friek, of deed je er wel iets mee/aan?
[ afbeelding ]
Wat is de relevantie tussen een post van Friek en V_P die het hier over jou heeft?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:44 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nee, spiegelen. Echter ik heb een punt, een zwaarwegend argument, von preusen zuigt eesrt en jankt en klaagt, wel schelden en dan rennen, 'ik heb een brilletje' roepende..
Joac gaat er in mee, terwijl fascisme een regeringsvorm is, een woord, ik inging op de vraag 'of denk je dat VP een fascist is' 9zoiets) ik zeg: ja dat lijkt me wel.
Dan de pvv die om de haverklap bUIten het centraal topic gegeseld mag worden, fok er nog aan toe zeg!
Zie het zo:quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:44 schreef JoaC het volgende:
Ik vond het al opmerkelijk dat je hier vier maanden mee wachtte, maar nu wil je het als een soort ruilmiddel gebruiken?
Alles is verbonden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:45 schreef eriksd het volgende:
Wat is de relevantie tussen een post van Friek en V_P die het hier over jou heeft?
Verhip, de vertaler is op vakantie. Wat nu?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:44 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nee, spiegelen. Echter ik heb een punt, een zwaarwegend argument, von preusen zuigt eerst en jankt en klaagt, wel schelden en dan rennen, 'ik heb een brilletje' roepende..
Joac gaat er in mee, terwijl fascisme een regeringsvorm is, een woord, ik inging op de vraag 'of denk je dat VP een fascist is' (zoiets) ik zeg: ja dat lijkt me wel.
Dan de pvv die om de haverklap bUIten het centraal topic gegeseld mag worden, fok er nog aan toe zeg!
Val dood (mag gezegd worden, net als-) knuppel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Verhip, de vertaler is op vakantie. Wat nu?
Hoe dan? Je bent nu gewoon aan het chanteren omdat je iemand zijn mening niet deelt.quote:
Ik heb het getracht, maar zoals gebruikelijk liep dat uit op een pijnlijk falen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:47 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Val dood (mag gezegd worden, net als-) knuppel.
Fascisme is een ideologie waarin via collectivistische structuren regeringen omver geworpen worden om via het Leiterprinzip: een duidelijke leider. De historische context (antisemitisme en genocide) maakt het onwenselijk anderen hiermee te vergelijkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:44 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nee, spiegelen. Echter ik heb een punt, een zwaarwegend argument, von preusen zuigt eesrt en jankt en klaagt, wel schelden en dan rennen, 'ik heb een brilletje' roepende..
Joac gaat er in mee, terwijl fascisme een regeringsvorm is, een woord, ik inging op de vraag 'of denk je dat VP een fascist is' 9zoiets) ik zeg: ja dat lijkt me wel.
Waarschuw je een groot forum , laten ze het voortkabbelen, 4 maanden al weer schijnt het.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:47 schreef eriksd het volgende:
Hoe dan? Je bent nu gewoon aan het chanteren omdat je iemand zijn mening niet deelt.
Waar heb je dan eerder gewaarschuwd?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:48 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Waarschuw je een groot forum , laten ze het voortkabbelen, 4 maanden al weer schijnt het.
Dat zegt iets over de moderators en het forum, het is een bolwerk dat bewust zaken toelaat die niet mogen. Dingen die niets voorstellen wel uitvergroten, tijd voor een bodycheck dus.
Wat is er dan uitvergroot? Iemand heeft een probleem met je, de rest zegt laat maar waaien en dat is het. En dan ga jij opeens dreigen met een quote van 4 maanden geleden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:48 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Waarschuw je een groot forum , laten ze het voortkabbelen, 4 maanden al weer schijnt het.
Dat zegt iets over de moderators en het forum, het is een bolwerk dat bewust zaken toelaat die niet mogen. Dingen die niets voorstellen wel uitvergroten, tijd voor een bodycheck dus.
Fascisme (Italiaans: fascismo) is een politiek stelsel dat aan de macht was van 1922–1943 in Italië, van 1928–1974 in Portugal, van 1939–1975 in Spanje en nu nog steeds bestaat in andere landenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:48 schreef JoaC het volgende:
Fascisme is een ideologie waarin via collectivistische structuren regeringen omver geworpen worden om via het Leiterprinzip: een duidelijke leider. De historische context (antisemitisme en genocide) maakt het onwenselijk anderen hiermee te vergelijken
Wat gaat de tijd vlug als het al 4 maanden is, laks hoor, zegt iets over de 'baas' van de moderators en fok an sich, althans het POL deel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:49 schreef eriksd het volgende:
Wat is er dan uitvergroot? Iemand heeft een probleem met je, de rest zegt laat maar waaien en dat is het. En dan ga jij opeens dreigen met een quote van 4 maanden geleden.
Oeh, nu kan ik je volgen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:52 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Wat gaat de tijd vlug als het al 4 maanden is, laks hoor, zegt iets over de 'baas' van de moderators en fok an sich, althans het POL deel.
Jodenleed.... lekker veel, dat kan wel gewoon, maar fascisme niet, rare redeneringen hier.
Leuk dat jij wat anders bedoeldequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:49 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Fascisme (Italiaans: fascismo) is een politiek stelsel dat aan de macht was van 1922–1943 in Italië, van 1928–1974 in Portugal, van 1939–1975 in Spanje en nu nog steeds bestaat in andere landen
VP had gewoon ff iets te veel feedback op eigen frequentie. En nu dit.
Zal er vast nog staan, of is die ook weg gehaald net als frieks opmerking?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:55 schreef JoaC het volgende:
Leuk dat jij wat anders bedoelde
Als je het in een andere context plaatst dan de bestaande conventies, moet je dit melden. Anders is het gewoon een zeer kwetsende vergelijking. Het is hetzelfde als ik op mijn haakneus aangesproken zou worden door een wildvreemde met een oorlogsgrapje.
Waar is de waarschuwing van 4 maanden geleden trouwens?
Volgens mij zei ik in dat topic wel dat het sterk op antisemitisme leekquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:55 schreef JoaC het volgende:
[..]
Leuk dat jij wat anders bedoelde
Als je het in een andere context plaatst dan de bestaande conventies, moet je dit melden. Anders is het gewoon een zeer kwetsende vergelijking. Het is hetzelfde als ik op mijn haakneus aangesproken zou worden door een wildvreemde met een oorlogsgrapje.
Waar is de waarschuwing van 4 maanden geleden trouwens?
Wat wil je daar mee zeggen dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:57 schreef eriksd het volgende:
Volgens mij zei ik in dat topic wel dat het sterk op antisemitisme leek
Dat er inderdaad toen gewaarschuwd is. Kan het nu niet meer vinden, staat wel letterlijk in google cache.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:58 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Wat wil je daar mee zeggen dan?
Kijk eens aan, dus de sporen zijn wel degelijk gewist, een poging dan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:59 schreef eriksd het volgende:
Dat er inderdaad toen gewaarschuwd is. Kan het nu niet meer vinden, staat wel letterlijk in google cache.
Ik heb het niet gelezen, en het staat blijkbaar in een oud feedbacktopic. Het feit dat jij er nu publiekelijk mee strooit vier maanden later na een opmerking op jouw gedrag met een of andere vage als/dan-opmerking vraagt extra uitleg.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:57 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Zal er vast nog staan, of is die ook weg gehaald net als frieks opmerking?
ik was er toen als de kippen bij, 'dezelfde minuut', dus daar moet je zoeken desnoods in google's cache.
Ja, dat heet vrijheid van meningsuitingquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:01 schreef fokthesystem het volgende:
Feitelijk kan wat Vp zegt oooook niet.
Die heeft gedachten die eerder voor veel ellende zorgden: mensen moeten maar dood als ze geen zorg kunnen betalen, mag dat wel op fok, zoiets zeggen?
En iemand fascist vinden is dat niet?quote:
PM's ofzo? Als het posts zijn mag je alles in het open gooien, PM's moeten in samenspraakquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:00 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Kijk eens aan, dus de sporen zijn wel degelijk gewist, een poging dan.
(Hier (webpage) bepaalde entrys) zijn nu ook screencaptures van overigens joac, voor de zekerheid)
Dat is een persoonlijk gerichte aanval, staat in de richtlijnenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:03 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
En iemand fascist vinden is dat niet?
Nee geen PM's, gewoon in die draad/topic toendertijd. Daarna pas kwam het langs in feedback.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:03 schreef JoaC het volgende:
PM's ofzo? Als het posts zijn mag je alles in het open gooien, PM's moeten in samenspraak
het wordt steeds gekker, mensen die zwak zijn moeten maar dood, langzaam, geen medicijnen, dat kan wel gewoon....quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:03 schreef JoaC het volgende:
Dat is een persoonlijk gerichte aanval, staat in de richtlijnen
Wat bedoel je nu in hemelsnaam? Die opmerking van mij was zwaar politiek incorrect en zomaar loos bedoeld, wat heeft dat nu hiermee te maken? Ik heb nu zelfs een jood (Spinoza) in m'n icon/avatar, dus hoe serieus wil je het nemen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:39 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Moeten Wilders en de PVV hun toon matigen? #4
Loud and clear : ? -> klacht gaat de deur uit als ik friek_ nog als moderator zie morgen. Dank aan von preusen, en fok die faciliteert, is op de hoogte, zal ook wel een prent krijgen.
En dit ook na mijn bekendmaking rond friek, of deed je er wel iets mee/aan?
[ afbeelding ]
kruisridders preekten G-ds liefde, spraken een gebed uit soms bij een gedode vijand, allemaal quatsch.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:05 schreef Friek_ het volgende:
Wat bedoel je nu in hemelsnaam? Die opmerking van mij was zwaar politiek incorrect en zomaar loos bedoeld, wat heeft dat nu hiermee te maken? Ik heb nu zelfs een jood (Spinoza) in m'n icon/avatar, dus hoe serieus wil je het nemen?
Het gebeurt in Afrika ook nog eens in het echt, ook ik vind het een onwenselijke situatie. Feit is dat als iemand dit sociaal-economisch wenselijk vind, hij deze mening mag hebben in zowel Nederland als op het FOK!-forumquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:04 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
het wordt steeds gekker, mensen die zwak zijn moeten maar dood, langzaam, geen medicijnen, dat kan wel gewoon....
Mja en VP die promoot het hier.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:08 schreef JoaC het volgende:
Het gebeurt in Afrika ook nog eens in het echt, ook ik vind het een onwenselijke situatie. Feit is dat als iemand dit sociaal-economisch wenselijk vind, hij deze mening mag hebben in zowel Nederland als op het FOK!-forum
Het promoten van een standpunt heet meningsuitingquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:12 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Mja en VP die promoot het hier.
Da's geen mening meer m.i.
In welke zin? Niemand begrijpt je namelijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:13 schreef fokthesystem het volgende:
kernwoord in deze materie: willekeur in toepassing van (of niet dus) regels op personen x y of z
Niemand begrijpt me? weer fout, en niet bepaald rustgevende.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:15 schreef JoaC het volgende:
In welke zin? Niemand begrijpt je namelijk.
Dat mag.quote:Mag ik je vragen om geen 2 posts na elkaar te posten? Dan is he topic zo dicht
Als je het in begrijpelijk Nederlands uit kan leggen, graag.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:19 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Niemand begrijpt me? weer fout, en niet bepaald rustgevende.
De faq's, de regels, de forum orde, whatever, willekeur in toepassing er van op deze of gene.
Willekeur ken je wel als begrip? Welnu dat dus, door moderators, in meer- of mindere mate, jegens users.
Nu voel ik me toch wel tekort gedaan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:22 schreef JoaC het volgende:
. Mods zijn vaak van bijna onbesproken gedrag voordat ze mod worden
Je hebt altijd van die mafkezen ertussen zitten die erdoor weten te glippenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nu voel ik me toch wel tekort gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |