quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Leuke fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan het voorlezen, gisteren!![]()
Oh, oke, dan is het goedquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:29 schreef Patje1987 het volgende:
Maar lieve bloempje dat heb ik zelf al gedaan, die foto's dienen enkel als bewijsstukken en zijn niet bedoeld voor persoonlijk vertier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan het voorlezen, gisteren!![]()
en ik wist niet dat Spiderman een indiaan was johweer wat geleerd
![]()
Dat spidermanpakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan het voorlezen, gisteren!
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
Als je maar geen brokken maakt hoorquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:49 schreef Bloempje. het volgende:
Ik ben keimoe maar moet zo nog naar Klips rijden, dat word vast een succes
Neuh, zal wel goedkomen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:50 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Als je maar geen brokken maakt hoor
Is dat ver rijden?quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:49 schreef Bloempje. het volgende:
Ik ben keimoe maar moet zo nog naar Klips rijden, dat word vast een succes
Neuh, valt wel mee. 20 minuten ongeveerquote:
Oh, hehequote:Op donderdag 9 juni 2011 18:52 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Neuh, valt wel mee. 20 minuten ongeveerMaar ik moet nog even spullen inpakken en ik denk dat ik de helft ga vergeten
jawel ik mag wel toch beachquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:25 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Als ik niet mag, mag jij ook niet
Een meisje als sharr krijgt gewoon alle jongens achter haar aan.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:30 schreef gianni61 het volgende:
Op woensdag 11 mei 2011 21:54 schreef K-Cash het volgende:
Sharr is lief en bij menig man een hartendief
het blijft waar
Bale manquote:
Valt heel erg meequote:Op donderdag 9 juni 2011 19:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Een meisje als sharr krijgt gewoon alle jongens achter haar aan.
op fok in ieder geval welquote:
heeft het een met het ander te maken?quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:32 schreef sharr het volgende:
Ik ga douchen want ik voel me vies, heb shownieuws gekeken.
In ieder geval hier danquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:32 schreef sharr het volgende:
Ik ga douchen want ik voel me vies, heb shownieuws gekeken.
Ja al die roddels jakkiequote:Op donderdag 9 juni 2011 19:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heeft het een met het ander te maken?
Mechanic!quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:50 schreef gianni61 het volgende:
heb je eens een avond voor lekker op de bank te liggen, komt er weer eens geen drol op tv
ze dwingen je gewoon om te downloaden
Goed ideequote:Op donderdag 9 juni 2011 19:54 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
zullen we het maken? [ afbeelding ]
Alleen mannen op de set..ik moet natuurlijk wel mijn piemeltje omhoog kunnen houdenquote:
Ik zat de denken aan een themaquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Goed idee [ afbeelding ] Met attributen dit keer? [ afbeelding ]
[..]
Alleen mannen op de set..ik moet natuurlijk wel mijn piemeltje omhoog kunnen houden [ afbeelding ]
Inclusief voorbilddildo?quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:56 schreef sharr het volgende:
Ik verkleed me als lekkere man hoor Bobje.
Jaquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:56 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Inclusief voorbilddildo? [ afbeelding ]
Winnie the pooh thema?quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:56 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik zat de denken aan een thema
It's a datequote:
oke, is onderweg. samen met fast 5 en x-men first classquote:
Ik weet wel dat die staart van tijgertje als een dolle gaatquote:
Ja die raad ik je echt aan, eindelijk weer een goede film na tig flutflims gezien te hebben.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, is onderweg. samen met fast 5 en x-men first class
quote:
met jason statham moet het eigenlijk ook wel een topfilm zijn..quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:00 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ja die raad ik je echt aan, eindelijk weer een goede film na tig flutflims gezien te hebben.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met jason statham moet het eigenlijk ook wel een topfilm zijn..
Naam van de film is Pariah?quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:05 schreef gianni61 het volgende:
vind geen torrent voor pariah. dan toch maar eens de dvd kopen
ja, is een film uit 2000quote:
ik zie geen dm ..quote:
1998.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:09 schreef HappyBob het volgende:
Zelfs imdb kent geen film uit 2000 die Pariah heet
PM dan.quote:
http://www.imdb.com/title/tt0151905/quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:09 schreef HappyBob het volgende:
Zelfs imdb kent geen film uit 2000 die Pariah heet
mss dvd releasequote:Op donderdag 9 juni 2011 20:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0151905/
op bol.com stond 2000
ah, na de refresh wel dm. thanks!quote:
quote:
Twijfelde al of dat 'm dan misschien zou zijnquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0151905/
op bol.com stond 2000
quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
--- inloggegevens van klinky ---
DIE HIER BOVENAAN DE PAGINA ALLES TOCH![]()
En gaan we dan daarna shuffelen in de club?quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:17 schreef Breezerslet17 het volgende:
dat dansje uit dat liedje ga ik oefenen
Dropquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:17 schreef Bloempje. het volgende:
Ah, Klips heeft nog engelse dropjes liggen
Nouhouwwquote:
En maar niet luisterenquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
<!DOCTYPE html>
<html lang="nl">
<head>
<meta charset="iso-8859-15" />
<!--
LET OP!!
Deze broncode bevat gegevens (zoals je session ID) die je beter
niet kan verspreiden. Als mensen dus vragen of je "even" deze
broncode voor ze wilt kopieeren, doe dit dan niet!
Ze kunnen dan in staat zijn om in te loggen onder jouw account,
zonder dat ze je wachtwoord nodig hebben. Gevaarlijk dus!
DIE HIER BOVENAAN DE PAGINA ALLES TOCH![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:21 schreef Bloempje. het volgende:
Les over huid:
'Ja, de buitenste laag huid is gewoon dood.
Johnny Depp is van buiten dood.
Angelina Jolie ook trouwens'
Ik twijfel of ik een foto van mijn dropjes zal maken. Ik doe het maar niet, ik ben niet zo harteloos.quote:
Dan maak ik een foto van mn ben & Jerry (caramel chew chew) dus je bent gewaarschuwdquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:22 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik een foto van mijn dropjes zal maken. Ik doe het maar niet, ik ben niet zo harteloos.
Telaat ik heb je account al gehacktquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
OMG EDIT JULLIE BERICHTEN IK WORD HIER BANG VAN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat krijg je als je niet wil luisteren..quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
OMG EDIT JULLIE BERICHTEN IK WORD HIER BANG VAN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK LAS HET HELEMAAL NIETquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat krijg je als je niet wil luisteren..
en: Hoi klinkie !
pics van je zusjequote:Op donderdag 9 juni 2011 20:27 schreef Klinkerzusje het volgende:
Niet zo mijn zusje pesten, dat doe ik wel
Grrr. Ik wil ook.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:24 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Dan maak ik een foto van mn ben & Jerry (caramel chew chew) dus je bent gewaarschuwd
grappigquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:28 schreef Bloempje. het volgende:
Oke, even serieus school doen nutotzo.
Jij hebt drop, das ook heul lekkerquote:
je wilt foto's van het zusje van zusje? of van zusje? of van de zusjes?quote:
Dan niet, heb ze toch alquote:
voor de meeste mensen is het toch een gevalletje TL;DRquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Alleen Sharr nogMaar die wil waarschijnlijk dat mijn account gehackt wordt dit dat alles
ik heb het uitgeprint en ga het boven mijn bed hangenquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor de meeste mensen is het toch een gevalletje TL;DR
Je hebt maar een klein deel nodig.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor de meeste mensen is het toch een gevalletje TL;DR
rascist..quote:
moet je natuurlijk wel weten wat. als ik die lap lees, snap ik er geen kloten vanquote:
Nu weet ik in ieder geval waar ik het nog eens terug kan kijkenquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:34 schreef Klinkerzusje het volgende:
[..]
ik heb het uitgeprint en ga het boven mijn bed hangen
Jij niet. Mensen die het kunnen gebruiken, welquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
rascist..
[..]
moet je natuurlijk wel weten wat. als ik die lap lees, snap ik er geen kloten van
knuppel tegen je kopquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nu weet ik in ieder geval waar ik het nog eens terug kan kijken [ afbeelding ] Laat je vannacht wel even je nachtlampje aan..zodat ik het makkelijk kan lezen? [ afbeelding ]
que?quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
WAT WOLLA NOEM JE MIJ EEN RACIST MAN JONGE
Knuppel in je gezichtquote:
Waarom zo over negers praten dan?quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
daarom ben ik geen ict'erquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jij niet. Mensen die het kunnen gebruiken, wel.
als ik met een kale kop en een nederlandse vlag loop, noemen ze mij ook rascist!quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Doe eens niet zo onaardigquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Knuppel in je gezicht
[..]
Waarom zo over negers praten dan?
Waarom dan van die harde woorden naar mijn hoofd smijtenquote:
Ik mag datquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom dan van die harde woorden naar mijn hoofd smijten
quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Tss ik ga naar mijn summer splash party doei
Splash in je gezichtquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Tss ik ga naar mijn summer splash party doei
Mensen met lang haarquote:
mensen zonder haarquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Splash in je gezicht
[ afbeelding ]
Dag
[..]
Mensen met lang haar
ja, ik doe het ook niet met een scheermesje.quote:
Tondeuse met kortste kammetjequote:Op donderdag 9 juni 2011 20:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ik doe het ook niet met een scheermesje.
ben zo al lelijk genoeg
zonder kammetjequote:
woarquote:
Te laat..ze is al gehackt en moet nu een nieuw account aanmakenquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:49 schreef sharr het volgende:
sorry klinker ik las niet mee meer hier
hij is nu wel weg
Leugens, bij het wijzigen van je wachtwoord heb je je huidige wachtwoord nodig.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Te laat..ze is al gehackt en moet nu een nieuw account aanmaken
Ja, want dat is de enige manier waarop je iemand kunt hackenquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:53 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Leugens, bij het wijzigen van je wachtwoord heb je je huidige wachtwoord nodig.
Haar hele computer is gehackt en alles..msn..hyves..ALLES!! Weg sociaal leven!quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:53 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Leugens, bij het wijzigen van je wachtwoord heb je je huidige wachtwoord nodig.
Het ging over die broncodequote:Op donderdag 9 juni 2011 20:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, want dat is de enige manier waarop je iemand kunt hacken_!
WAAROM DOE JIJ HIER ZO LACONIEK OVERquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
WAAROM DOE JIJ HIER ZO LACONIEK OVERZE IS GODNONDEJU HAAR HYVES KWIJT!!!
![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:01 schreef gianni61 het volgende:
heeft trouwens al iemand op de google gitaar gespeeld?
ik ben nu op dr haifquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
WAAROM DOE JIJ HIER ZO LACONIEK OVERZE IS GODNONDEJU HAAR HYVES KWIJT!!!
![]()
![]()
Waar zijn al die mensen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:02 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is klinker maar...
Is al gebeurd, Klinker had perongeluk een broncode gepost.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:13 schreef smegmanus het volgende:
Wat wat wat? Wat is er met een post editten?
Ow ok, ja ik had net ff een momentje met mezelfquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:13 schreef sharr het volgende:
[..]
Is al gebeurd, Klinker had perongeluk een broncode gepost.
heb je zo lang zitten fappen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:14 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ow ok, ja ik had net ff een momentje met mezelfSorry.
Ik hoop dat je ervan genoten hebtquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:14 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ow ok, ja ik had net ff een momentje met mezelfSorry.
Ja. Nu even opruimen. Doegiequote:
Ik veel drank in huisquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan wil ik wel een keertje bij jou op vakantie [ afbeelding ]
Dankje, dan vind je zijn broertje vast ook mooiquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
TLK mooie tattoo wel helemaal vergeten terug te PMen
ik doe zo veel illigaals..quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
fok je vanuit de bios of doe je een illigaaltje?
quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dankje, dan vind je zijn broertje vast ook mooi
wat danquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:26 schreef Breezerslet17 het volgende:
zowaar kook ik, en zowaar zit er iets groens bij wat geen schimmel is
lekker!quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:27 schreef Breezerslet17 het volgende:
een andijvestampot met bieslook en spekjes
quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:27 schreef Breezerslet17 het volgende:
een andijvestampot met bieslook en spekjes
Toch wacht ik nog even op een wat betere kwaliteitquote:
Heb je wel daar huisje aan het strand in Malibu dan?quote:
moet eigenlijk gewoon op de tv kijken. zo zit ik toch maar de hele tijd op fok en zie ik telkens maar het halve schermquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Toch wacht ik nog even op een wat betere kwaliteitMisschien is ie in HD een stukje beter
Ik heb overal wel een huisje.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Heb je wel daar huisje aan het strand in Malibu dan?
Liever veel Jordana Brewster dan veel auto'squote:Op donderdag 9 juni 2011 21:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet eigenlijk gewoon op de tv kijken. zo zit ik toch maar de hele tijd op fok en zie ik telkens maar het halve scherm
maar het gaat vooralsnog veel te veel over de personen en veel te weinig over auto's..
ik vind haar niet knap..quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Liever veel Jordana Brewster dan veel auto's
quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:36 schreef Breezerslet17 het volgende:
wtf zo'n vrouw op nederland1 had borstkanker, en nam alternatieve behandeling + chemo. Nu zegt ze gezond te zijn, maar de artsen zeggen van niet. Toch blijft ze volhouden
WAT?quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:37 schreef Bloempje. het volgende:
Gut wat ben ik goed bezig. De huid gehad. Nu voortplanting
Ik schrok alquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:39 schreef Bloempje. het volgende:
Maak je niet druk klinker, ik ga geen kinderen maken. Ik oefen alleen
Of andersom ook natuurlijkquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als je me zou herkennen dan moet je wel hoi zeggen
Is goed! Maar ben erg slecht met gezichten herkennen. Als jij me herkent, zeg ook maar hoi.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als je me zou herkennen dan moet je wel hoi zeggen
Zal proberenquote:
ik heb op beide binnenkanten van mijn bovenarmen een doodskop. Neem dat als je richtpuntquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:43 schreef sharr het volgende:
[..]
Is goed! Maar ben erg slecht met gezichten herkennen. Als jij me herkent, zeg ook maar hoi.
Utopie ga ik ook niet herkennen aan zijn gezicht, maar aan zijn gebroken voet
Is goed.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zal proberen
[..]
ik heb op beide binnenkanten van mijn bovenarmen een doodskop. Neem dat als je richtpunt
Ben je binnengelaten?quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:45 schreef Patje1987 het volgende:
Weer terug van Gridlok en de groenteboer.
Ja hoorquote:
AHAHAH ZEKER GREENONTENBOER VORO WIETJENS XDquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:45 schreef Patje1987 het volgende:
Weer terug van Gridlok en de groenteboer.
Haaha xDquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
AHAHAH ZEKER GREENONTENBOER VORO WIETJENS XD
Moet je wel met je armen omhoog blijven staan, anders zie je ze niet..quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:44 schreef the_legend_killer het volgende:
ik heb op beide binnenkanten van mijn bovenarmen een doodskop. Neem dat als je richtpunt
Ik drink nu HJquote:
Jewel hoor. Komen onder t-shirt uit en steken wat naarvoorquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Moet je wel met je armen omhoog blijven staan, anders zie je ze niet..
sharr herken je toch wel van een afstandje
Is niet nodig, iedereen op FOK! weet wie Sharr is.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:51 schreef sharr het volgende:
Ik zet heel groot 'ik ben Sharr' op mijn voorhoofd ok
Wie?quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is niet nodig, iedereen op FOK! weet wie Sharr is.
dat werkt ook wel..quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:51 schreef sharr het volgende:
ik pak even een nieuwe gulpenerquote:
ja goeie !quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:51 schreef sharr het volgende:
gulpener is ook voor meer dan 90% bronwater..quote:
Ja.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil iemand zijn arm eraf hakkenis dat een rare gedachte ?
cosmo en pastaman (en ik nu dus)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |