Verder nog een Danny Boyle film, een zombiesequel, een komedie sequel/spin-off, een Griekse Eposquote:
Zoals ik al DM'de, er is nu al een vraag aan de gangquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:08 schreef sleppie het volgende:
welk acteur speelt in de huid van Eddard Stark?
Newbiesquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:09 schreef picodealion het volgende:
[..]
Zoals ik al DM'de, er is nu al een vraag aan de gang. Lees even de openingspost door als je wil.
Zombiefilm is Brits.quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:09 schreef picodealion het volgende:
[..]
Zoals ik al DM'de, er is nu al een vraag aan de gang. Lees even de openingspost door als je wil.
En dit is een vraag over Game of Thrones wat weer een serie is.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:08 schreef sleppie het volgende:
welk acteur speelt in de huid van Eddard Stark?
Dat is toch die ene film waar ze naar de zon gaan ofzo?quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:21 schreef lamers het volgende:
[..]de Danny Boylefilm speelt zich niet af op aarde.
Ah fuck nu haal ik ze zelf door elkaar. Days is idd een Boylefilm maar daar zit ze niet in, ik bedoel de sequel en die heeft een andere regisseur.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:22 schreef picodealion het volgende:
28 Days Later is toch de Boyle film?
quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat is toch die ene film waar ze naar de zon gaan ofzo?
quote:
Jaja, je wilt deze maand gewoon weer voor de 100 gaanquote:
Ow...quote:
kut dat had ik niet eens gezien...quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:05 schreef SamuelofSEK het volgende:
Natalie klopt, maar Black Swan is natuurlijk niet van voor 2005.
ShaoliN +1quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:08 schreef ShaoliN het volgende:
Heat
Mars attacks
Garden State
V for vendetta
Cold mountain
Star wars 3
Keira Knightleyquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:12 schreef ShaoliN het volgende:
In de eerste Star Wars fil heeft padme een dubbelganger. Wie speelde deze rol?
Ik weet absoluut wie ze is, maar ik heb áltijd moeite haar te herkennen. Sinds Black Swan gaat het wat gemakkelijker, maar ik had haar aan deze foto bijv. ook weer niet herkend. Raar is dat, alsof haar gezicht gewoon met geen mogelijkheid in mijn hoofd kan blijven hangen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dan ben je waarschijnlijk een van de enige hier
Kijk eens goed
quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:07 schreef Doff het volgende:
Silvia Sidney herken ik nu wel ja![]()
Sabotage is trouwens waarschijnlijker
quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:09 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hmm ik heb play misty for me blijkbaar heel lang niet meer gezien
Maak je een grap?quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:25 schreef Doff het volgende:
[..]
Maak je een grap?
C.E. natuurlijk![]()
![]()
Ken jij Clint Wood niet eens?![]()
Begin ik voorspelbaar te worden?quote:
Nee hoor alleen die dvd ligt al 8~ jaar in mijn bureaula links van me...nooit gekekenquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Begin ik voorspelbaar te worden?
quote:The scene where Chip Hazard addresses his troops and appears in front of the large American flag is a nod to the opening of the film Patton (1970). The music heard is also from that film, written by Jerry Goldsmith (who wrote the score for THIS film).
quote:The music being played during the scene where they turn the "Gwendy" dolls into soldiers is the theme music from Bride of Frankenstein (1935).
quote:One of the Gorgonites is named "Freakenstien" in both the closing credits and the action figures. However in the movie he is never called that and he is always called by his original name that he had before being destroyed and rebuilt.
quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:47 schreef picodealion het volgende:
Dat klinkt als een Koreaan. Is het een Koreaanse film?
Comedy I guessquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:36 schreef picodealion het volgende:
Integendeel. Lees de tekst in de typemachine en je weet het genre.
Wat mij betreft goedquote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:38 schreef hornage het volgende:
Als het Brazil is, dan nog 2 namen....
Erm, Terry Gillingham en Robert De Niro?
Ik had hem gelijk weer weggehaald en het nummer weggepoetst, maar je had hem al gezienquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:23 schreef Dopekoe het volgende:
Misschien ff beter naar het plaatje kijken
Room 1408
Dat ging sneller dan verwacht....quote:
InTrePidIvity + 1quote:
Zo is het juist wat spannender dan wanneer je meteen alle grote namen weggeeftquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:03 schreef De.Marcus het volgende:
zet dan eddy erbij dan had ik daar nog op kunnen gokken
Dopekoe +1quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:03 schreef Dopekoe het volgende:
Famke en owen in een film, daar moet dan ook nog eddie murphy bij en kom je op I spy
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:26 schreef picodealion het volgende:
Hmm, comedy en een gevangenis.
Harold & Kumar Escape From Guantanamo Bay?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:34 schreef picodealion het volgende:
Een van de vele 'Escape from..' films?
Uiteraardquote:
Maar dan komt ie miscchien langszij.....quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:37 schreef picodealion het volgende:
Dopekoe vergeet niet hornage af en toe naar boven te schuiven als hij een puntje krijgt, was je net ook al vergeten.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:40 schreef Gillingham het volgende:
DS Don Siegel?
JJL Jennifer Jason Leigh?
Dopekoe + 1quote:
Intre +1quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
South Park: Bigger, Longer & Uncut.
quote:All of the characters are named after prisons: Quentin (San Quentin, California), Holloway (England), Kazan (Russia), Rennes (France), Alderson (Alderson, West Virginia), Leaven and Worth (Leavenworth, Kansas).
Gillingham +1quote:
Van cast/crew, wijsneus.quote:
Welkom bij FMT!quote:
Picodealion +1quote:
Die had ik eerder verwacht ja.quote:
Neuh, ik had gehoopt dat het zo ietsje moeilijker wasquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
Shelley Duvall dacht dat er of stond.
Dus idd familie van Robert Duvallquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:40 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
[..]
Daughter of attorney Robert R. Duvall (not the actor)
Pico+1quote:
And then? + 1quote:
and then, and then, and then, and then, and then, and thenquote:
+1 voor robbyquote:
picodealion +1quote:
quote:: Everyone got upset. They had a meeting. Mom started crying. I don't draw like that anymore.
: How do you draw now?
: I draw... people smiling, dogs running, rainbows. They don't have meetings about rainbows.
Hier moest ik om lachen, want een of ander stom programma op MTV heeft een rubriek die heet "quote:Director Trademark[twist ending]
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:47 schreef Dopekoe het volgende:
Innerspace ?
Martin Short en Dennis Quaid ?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:48 schreef Dopekoe het volgende:
Of anders:
Look who's talking ?
Bruce Willis
John Travolta
Klare taal, Koe.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:50 schreef Dopekoe het volgende:
Het waren ook gokjes
Maar ja, het zegt me wel iets maar weet niet of dat wat zegt
Wat hij zegt....quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
Met die 2 plaatjes samen kan ik echt niks bedenken
quote:
quote:
Abstract bleek genoeg.quote:
You should.quote:
Sterk, bijzonder, stof tot nadenken. Het is niet mijn favoriete Malick, maar de film vult zijn prachtige oeuvre prima aan. Ik dien de film echter nog eens te zien, aleer ik 'm fatsoenlijk op waarde in kan schatten.quote:
Vanavond, bioscoop in Antwerpenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:10 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Sterk, bijzonder, stof tot nadenken. Het is niet mijn favoriete Malick, maar de film vult zijn prachtige oeuvre prima aan. Ik dien de film echter nog eens te zien, aleer ik 'm fatsoenlijk op waarde in kan schatten.
Heb jij 'm al gezien?
Veel plezier! Denk dat jij 'm ook wel redelijk kan waarderen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:11 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
Vanavond, bioscoop in AntwerpenMisschien had ik beter een middagvoorsteling kunnen pakken, maarja.
Hij heeft wel eens in mijn top 100 gestaan, maar het is gedeeltelijk ook b-horrorfilm en dat gedeelte vind ik zeker niet het best geluktquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:28 schreef Gillingham het volgende:
Ziet er best interessant uit, maar ik heb geen idee.
Is het wat?
quote:
The Score?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:51 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Bekendste film waar de regisseur aan mee heeft gewerkt is waarschijnlijk een van de slechtste films waarin Marlon Brando speelt.
Daarom staan er ook twee "of"s in de vraag.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:21 schreef WanEnOonlie het volgende:
Die laatste foto herken ik, die is van "The Island of Dr Moreau". Maar ik weet niet wie de regisseur was (noch die andere film).
Ja, maar....! Hoeft niet, maar moet wel.quote:
Prachtige muziek, dat zonder meer.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, maar....! Hoeft niet, maar moet wel.
En ik zie dat WanEnOonlie opeens weer online is. Jullie mogen uitvogelen wie de volgende vraag stelt.
The filmmakers installed water tanks, a new bridge and a classroom in Kibera, the slum in which the film was shot. They also built a secondary school in the desert of northern Kenya where the final scenes were photographed.quote:
Die 'geëngageerde Afrika-film' is wel juist.quote:
Van Blood Diamond wist ik eigenlijk wel dat het zich niet in Kenia afspeelt, van Last King of Scotland wist ik dat het Oeganda was, dus eigenlijk was CG mijn enige keus.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:19 schreef Gillingham het volgende:
Die 'geëngageerde Afrika-film' is wel juist.
quote:Als de man vanop merkwaardige wijze overlijdt, neemt haar leven een drastische wending.
probeert uit alle macht haar gewone leven vol te houden, maar het verleden laat haar niet met rust. En als dan ook nog haar dode moeder verschijnt...
Was het de laatste zin?quote:
Niet nodig. Je had 'm goed!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:00 schreef The_Substitute het volgende:
The Paper Brigade
nog een hint toevallig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |