And then? + 1quote:
and then, and then, and then, and then, and then, and thenquote:
+1 voor robbyquote:
picodealion +1quote:
quote:: Everyone got upset. They had a meeting. Mom started crying. I don't draw like that anymore.
: How do you draw now?
: I draw... people smiling, dogs running, rainbows. They don't have meetings about rainbows.
Hier moest ik om lachen, want een of ander stom programma op MTV heeft een rubriek die heet "quote:Director Trademark[twist ending]
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:47 schreef Dopekoe het volgende:
Innerspace ?
Martin Short en Dennis Quaid ?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:48 schreef Dopekoe het volgende:
Of anders:
Look who's talking ?
Bruce Willis
John Travolta
Klare taal, Koe.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:50 schreef Dopekoe het volgende:
Het waren ook gokjes
Maar ja, het zegt me wel iets maar weet niet of dat wat zegt
Wat hij zegt....quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
Met die 2 plaatjes samen kan ik echt niks bedenken
quote:
quote:
Abstract bleek genoeg.quote:
You should.quote:
Sterk, bijzonder, stof tot nadenken. Het is niet mijn favoriete Malick, maar de film vult zijn prachtige oeuvre prima aan. Ik dien de film echter nog eens te zien, aleer ik 'm fatsoenlijk op waarde in kan schatten.quote:
Vanavond, bioscoop in Antwerpenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:10 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Sterk, bijzonder, stof tot nadenken. Het is niet mijn favoriete Malick, maar de film vult zijn prachtige oeuvre prima aan. Ik dien de film echter nog eens te zien, aleer ik 'm fatsoenlijk op waarde in kan schatten.
Heb jij 'm al gezien?
Veel plezier! Denk dat jij 'm ook wel redelijk kan waarderen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:11 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
Vanavond, bioscoop in AntwerpenMisschien had ik beter een middagvoorsteling kunnen pakken, maarja.
Hij heeft wel eens in mijn top 100 gestaan, maar het is gedeeltelijk ook b-horrorfilm en dat gedeelte vind ik zeker niet het best geluktquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:28 schreef Gillingham het volgende:
Ziet er best interessant uit, maar ik heb geen idee.
Is het wat?
quote:
The Score?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:51 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Bekendste film waar de regisseur aan mee heeft gewerkt is waarschijnlijk een van de slechtste films waarin Marlon Brando speelt.
Daarom staan er ook twee "of"s in de vraag.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:21 schreef WanEnOonlie het volgende:
Die laatste foto herken ik, die is van "The Island of Dr Moreau". Maar ik weet niet wie de regisseur was (noch die andere film).
Ja, maar....! Hoeft niet, maar moet wel.quote:
Prachtige muziek, dat zonder meer.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, maar....! Hoeft niet, maar moet wel.
En ik zie dat WanEnOonlie opeens weer online is. Jullie mogen uitvogelen wie de volgende vraag stelt.
The filmmakers installed water tanks, a new bridge and a classroom in Kibera, the slum in which the film was shot. They also built a secondary school in the desert of northern Kenya where the final scenes were photographed.quote:
Die 'geëngageerde Afrika-film' is wel juist.quote:
Van Blood Diamond wist ik eigenlijk wel dat het zich niet in Kenia afspeelt, van Last King of Scotland wist ik dat het Oeganda was, dus eigenlijk was CG mijn enige keus.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:19 schreef Gillingham het volgende:
Die 'geëngageerde Afrika-film' is wel juist.
quote:Als de man vanop merkwaardige wijze overlijdt, neemt haar leven een drastische wending.
probeert uit alle macht haar gewone leven vol te houden, maar het verleden laat haar niet met rust. En als dan ook nog haar dode moeder verschijnt...
Was het de laatste zin?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |