quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:08 schreef Gridlok het volgende:
Waar de neuk haal je die shit vandaan? Conniesinternetknutselhoekje.nl?
Onzinradioquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:37 schreef HappyBob het volgende:
Zo..dat was eventjes leuk [ afbeelding ] Nu weer terug naar onzin radio of pub graag [ afbeelding ]
eens nuquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:37 schreef HappyBob het volgende:
Zo..dat was eventjes leuk [ afbeelding ] Nu weer terug naar onzin radio of pub graag [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:37 schreef HappyBob het volgende:
sla dat luie kind... ik werk tyfushard voor niks en heb nogsteeds een kutlevenquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:41 schreef sharr het volgende:
Ik ben jaloers op mijn nichtje.
Elke maand 417 euro, hoeft er zelf niets van te betalen en kan gewoon de hele dag een beetje computeren. Uitkering.
Ik ga d'r ook slaan.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:42 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
sla dat luie kind... ik werk tyfushard voor niks en heb nogsteeds een kutleven
Zit in de familie dusquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:41 schreef sharr het volgende:
Elke maand 417 euro, hoeft er zelf niets van te betalen en kan gewoon de hele dag een beetje computeren. Uitkering.
Waar moet het heen met de maatschappijquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:41 schreef sharr het volgende:
ik ook van jouquote:
ruim je het ook op?quote:
goedzo meisje.quote:
Die is nog in Amsterdam.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:00 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
ik gok dat mevrouw haarklip dit zei
minder roken, meer pijpen..quote:
nee dat is viesquote:
geylquote:
alleen waterpijpquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:05 schreef Gridlok het volgende:
Pijp roken lijkt me we lachen, eerdaags eentje aanschaffen
misschien pijpt breezer zelf ook graag..quote:
zou je denkenquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien pijpt breezer zelf ook graag..
Bikini en paraplu.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:34 schreef sharr het volgende:
Wat moet ik in godsnaam meenemen voor kleding naar Pinkpop? Het wordt regen en warm.
Morphsuit.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:34 schreef sharr het volgende:
Wat moet ik in godsnaam meenemen voor kleding naar Pinkpop? Het wordt regen en warm.
konijnenpakquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:34 schreef sharr het volgende:
Nou dat dus.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:46 schreef sharr het volgende:
Het ging meer over lange broek, korte broek, jurkje, vest, shirt, jas, blouse, vans of allstars...[ afbeelding ]
ja dat dat en datquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:46 schreef sharr het volgende:
Het ging meer over lange broek, korte broek, jurkje, vest, shirt, jas, blouse, vans of allstars...[ afbeelding ]
Alles wat je net opnoemde gewoon meenemenquote:
Stiekem was ik toen al weer in Nieuw Vennepquote:
maar dat wist ik niet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Stiekem was ik toen al weer in Nieuw Vennep
Oh? Daar weet ik niets van. Ik denk dat je je vergistquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:00 schreef Breezerslet17 het volgende:
Stiekem was je vannochtend bij mij in bed
quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:00 schreef Breezerslet17 het volgende:
Stiekem was je vannochtend bij mij in bed
Jij bent toch diegene met de harige benen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:01 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh? Daar weet ik niets van. Ik denk dat je je vergist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flaming hot
Nope, was het Klips niet?quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:04 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Jij bent toch diegene met de harige benen?
quote:
geen idee, wss maakte ik hetzelfde geluidquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:11 schreef Bloempje. het volgende:
[..]hoorde je 's ochtens alleen: hmmmhuummuhuhjoahmmowwwaaagaaaaaap als je iets tegen m zei? Dan was het Klips.
Dat zal gezellig geweest zijnquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:12 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
geen idee, wss maakte ik hetzelfde geluid
Jaquote:
Ahhwquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:14 schreef Breezerslet17 het volgende:
had ik maar een iemand die naast me wakker werd
Jaloers.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:21 schreef sharr het volgende:
[..]
JaMaar ook half naar die andere. Als dat lukt. The gaslight anthem
Joahhhquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:24 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Jaloers.![]()
Maarja, heb ze in maart gezien samen met Bloem
Ik ookquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:24 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Joahhh
En toch wil ik naar pinkpop
En ik... zeg nu nietsquote:
hee, vroegah was ik lid van de krezip fanclubquote:
Hij was daar al ziek. Slecht concert ook.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:38 schreef sharr het volgende:
Hij kijkt wel alsof hij aan de schijt was ja
Of hij zag klips die hysterisch met spandoeken en alles m ten huwelijk vroeg en daarom was ie wat benauwd.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:38 schreef sharr het volgende:
Hij kijkt wel alsof hij aan de schijt was ja
Hmmm.. Iets te gespierd rechts. Links is gewoon nachtmerriemateriaal.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:41 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
wuaw links lijkt echt misvormd, maar rechts
100x liever linksquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:41 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
wuaw links lijkt echt misvormd, maar rechts
Hoofd oke. Buik is eng. Hij lijkt wel zwanger.quote:
Oh. Oud. Hoe oud is dat? Ik vond het toen het nieuw was al kut.quote:
2003 ofzoquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh. Oud. Hoe oud is dat? Ik vond het toen het nieuw was al kut.
Wat verschrikkelijk eigenlijkquote:
Die ken ik nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:47 schreef Breezerslet17 het volgende:
dit
vroeger was ik ook al homo dus
Dat liedje was hatelijkquote:
Die vond ik toen echt niet normaal cool gewoon.quote:
Ik ookquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:50 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Die vond ik toen echt niet normaal cool gewoon.
En ik kan het stiekem nog steeds helemaal meezingen
quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:51 schreef Breezerslet17 het volgende:
Nu nog Sugababes - Stronger
Christina Aguilera - Fighter
Hitzonequote:Op donderdag 9 juni 2011 16:52 schreef Breezerslet17 het volgende:
Hebben we dan Hitzone 22 ofzo compleet?
Ik ook, al ging daarna over op de emoskatergothic muziekquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:52 schreef sharr het volgende:
Ik kan al die nummers meezingenStronger, Fighter, Sk8er boi
Niet haten. Ik vind het leukquote:
Zoals wat? Papa roach?quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:53 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik ook, al ging daarna over op de emoskatergothic muziek
Tudutudututudutudutuquote:
doet me denken aan de playbackshowwwwwsquote:
40 seconden volgehouden. Nu bloeden m'n oren. Wat verschrikkelijkquote:
Ohh, nu who wants to live forever.quote:
Ohja. Nou, niet altijd. Als je gewoon een wondje op je oor hebt ofzo.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
als er bloed uit je oren komt ga je dood hoor...
ohjaquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:58 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ohja. Nou, niet altijd. Als je gewoon een wondje op je oor hebt ofzo.
Under pressure. Tududutututu.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ohh, nu who wants to live forever.
Die was bedorven.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:00 schreef Bloempje. het volgende:
Ketchup is vies. Die groene ketchup van 100 jaar geleden was wel heel tof.
Die was gewoon beschimmeld.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:00 schreef Bloempje. het volgende:
Ketchup is vies. Die groene ketchup van 100 jaar geleden was wel heel tof.
Die heb ik al gehad zie last fmquote:
Seven Seas Of Rhyequote:
TR gemachtquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Pijpen, beffen, wippen, lekker naaien, neuken, trekken, dikke tieten graaien, pikke voelen, kittelaartje likken, klaarkomenm, sperma slikken, shaamlippen, penis, anus, vingeren, met je lange piemel slingeren, hete wijven, met je klote knallen, op je ballen naar de wallen.
quote:
Eh. Gaat alles goed Klinker?quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Pijpen, beffen, wippen, lekker naaien, neuken, trekken, dikke tieten graaien, pikke voelen, kittelaartje likken, klaarkomenm, sperma slikken, shaamlippen, penis, anus, vingeren, met je lange piemel slingeren, hete wijven, met je klote knallen, op je ballen naar de wallen.
quote:
met de snollen dollenquote:
Ik niet, terwijl ik pas na 1 uur ging slapen. En 's ochtends 6:45 wekker en toen nog geschilderd met de kleuters en buiten gespeeld en toen 's middags een buitengymles gegeven aan alle jongste kleuters. Dit dat.quote:
Wat knap. Ik ga na het eten even hardlopen, goed he?quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik niet, terwijl ik pas na 1 uur ging slapen. En 's ochtends 6:45 wekker en toen nog geschilderd met de kleuters en buiten gespeeld en toen 's middags een buitengymles gegeven aan alle jongste kleuters. Dit dat.
Arme kleutertjesquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik niet, terwijl ik pas na 1 uur ging slapen. En 's ochtends 6:45 wekker en toen nog geschilderd met de kleuters en buiten gespeeld en toen 's middags een buitengymles gegeven aan alle jongste kleuters. Dit dat.
Jijquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:12 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wat knap. Ik ga na het eten even hardlopen, goed he?Nu even tv kijken lui alles
Drinken, of yoghurtquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:17 schreef sharr het volgende:
Misselijk van de honger maar dus geen honger omdat misselijk
Ook hardlopen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:19 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik moet vandaag nog wat nuttigs doen, maar wat
quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:19 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik moet vandaag nog wat nuttigs doen, maar wat
ok kom je mijn kamer ook doen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:20 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ah, de stofzuiger wil gebruikt wordenon my way!
quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:20 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ah, de stofzuiger wil gebruikt wordenon my way!
Tuurlijk, stofzuigen is leuk eenmaal bezigquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
ok kom je mijn kamer ook doen?
Neehoor. Dat heb je fout. Stofzuigen is kut.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:21 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Tuurlijk, stofzuigen is leuk eenmaal bezig
Maar ik vind schoonmaken ook leukquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:21 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Neehoor. Dat heb je fout. Stofzuigen is kut.
Jezus. Mafketel. Kom je mijn kamer ook even doen dan?quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:22 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Maar ik vind schoonmaken ook leuk
Emo lokquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:23 schreef Breezerslet17 het volgende:
Klinkie wat voor model zal ik maar haar doen voortaan
Probeer je Jan ook de emolok aan te praten?quote:
Neuh.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:23 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Probeer je Jan ook de emolok aan te praten?
Wat ik me wel afvroeg. Kriebelt dat baardjedingesgeval op z'n kin niet?quote:
Doetniet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:24 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik heb meestal iets wat hier op moet lijken,
[ afbeelding ]
Sexyquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:27 schreef Breezerslet17 het volgende:
http://www.facebook.com/morphsuitsholland
wtf pagina
ok ik ga stofzuigeren
Die morphsuits zijn vetquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:27 schreef Breezerslet17 het volgende:
http://www.facebook.com/morphsuitsholland
wtf pagina
ok ik ga stofzuigeren
fokkers zijn engquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Een vriend van mij loopt stage bij een bureau ofzo en toen kwamen er vandaag 10 FOK!kers omdat ze gewonnen hadden met die playstation actie oid
Driepink zat daar ook bij
Speelde.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:00 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hij speelt zeker neopets [ afbeelding ]
Moest hij z'n neopet uitlaten?quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hij kwam mij en Jan ook tegen op het leidse plein toen
Zijn dat eigenlijk niet gewoon van die tamagotchi dingen..alleen dan op de computer?quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Nee joh we zijn al jaren gestopt met neopets toch.
Het waren de huisdieren die ik nooit gehad had.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zijn dat eigenlijk niet gewoon van die tamagotchi dingen..alleen dan op de computer?
Geef me alles vanavond.quote:
Wtf! Waarom doen wij de hele tijd hetzelfde! Ik word bang!quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:15 schreef Zeroku het volgende:
Excuseer mij, ik drink vanavond misschien dan ik normaal zou doen, vanavond.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:15 schreef sharr het volgende:
[..]
Wtf! Waarom doen wij de hele tijd hetzelfde! Ik word bang!
Heyquote:
okquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan het voorlezen, gisteren!
quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hahahaha, wat schattig al die kindjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan het voorlezen, gisteren!
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
dat negertje kijkt naar je tietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan het voorlezen, gisteren!Flaming hot
en die rechts van hem kijkt naar zijn geslachtsdeelquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:18 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
dat negertje kijkt naar je tieten
Haha kijk die indiaan moeilijk stoned zijn danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan het voorlezen, gisteren!te hard aan de vredespijp gelurkt
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Haha kijk die indiaan moeilijk stoned zijn dante hard aan de vredespijp gelurkt
Ik heb daar pics vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |