Powerpoint 2007 kan misschien wel moeilijk doen, heeft minder/andere afunties dan Powerpoint 2007.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:30 schreef Etcetera het volgende:
Hier ook maar even checken: Ik heb voor morgen een fotoshow in Powerpoint gemaakt (2010), nu heeft de laptop waarop het gaat draaien Vista en Powerpoint 2007. Maakt dat uit qua animaties? Heb 'm nu als ppt. opgeslagen ipv .pptx en gedraaid op Powerpoint 2010, zag er goed uit, niks veranderd.
Mjah daar ben ik ook bang voor. Heb al gebeld met de eigenaar van de laptop, ga vanmiddag nog even langs om te proefdraaienquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Powerpoint 2007 kan misschien wel moeilijk doen, heeft minder/andere afunties dan Powerpoint 2007.
Ik zou 'm even testen op PP 2007 voordat jehet diepe in gaat...
Dus eh...mensen komen naar Amsterdam om enorm veel geld uit te geven aan eten en drinken en achterlijke souvenirs(wat dus ten goede komt aan de gemeente via belastingen e.d.).....en om dat te kunnen doen moeten ze ook nog eens meer betalen voor schoonmaakkosten....via de NS?quote:De gemeente Amsterdam wil dat mensen die op Koninginnedag met de trein naar Amsterdam komen, een toeslag op hun treinkaartje gaan betalen.
Bestand -> opslaan als -> powerpoint 2007 compatiblequote:Op donderdag 9 juni 2011 13:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mjah daar ben ik ook bang voor. Heb al gebeld met de eigenaar van de laptop, ga vanmiddag nog even langs om te proefdraaienKan ik ook checken of er een vga poort op zit
What's new?quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:43 schreef Nembrionic het volgende:
Wacht even hoor...Amsterdam van God los?
http://www.nu.nl/binnenla(...)n-koninginnedag.html
Ik zou op Koninginnedag een kaartje kopen naar een station net buiten Amsterdam en dan de trein nemen die over Amsterdam CS gaat.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:43 schreef Nembrionic het volgende:
Wacht even hoor...Amsterdam van God los?
http://www.nu.nl/binnenla(...)n-koninginnedag.html
Ja, of parkeren bij de RAI ofzo en dan de tram nemen. En nog meer van dat soort truukjes. Maar hoe achterlijk is dat plan?quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou op Koninginnedag een kaartje kopen naar een station net buiten Amsterdam en dan de trein nemen die over Amsterdam CS gaat.![]()
Problem solved...
Kort artikeltje maar ook weer om te lachen/huilen.quote:Maxime verhagen gaat 1300 huishoudens uitkopen omdat ze te dicht bij elektriciteitsmasten zouden wonen en daar gezondheidsproblemen van ondervinden.
[Ofyles2-modus]Zeer achterlijk en ongetwijfeld bedacht door een achterlijke geitenwollensokken dragende PVDA-wethouder die het verdomd om op 1 mei - want Dag van de Arbeid en dus Internationale - een handje mee te helpen bij de medewerkers van de Stadsreiniging, die om 4.00 uur al in touw zijn om de hele stad weer toonbaar te krijgen, zodat het geld weer met bakken over de winkelschuttingen gegooid kan worden in de Pieter Cornelis Hooftstraat en er zo weer inkomsten voor de stad Amsterdam gegenereerd kunnen worden...[/Ofyles2-modus]quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, of parkeren bij de RAI ofzo en dan de tram nemen. En nog meer van dat soort truukjes. Maar hoe achterlijk is dat plan?
linkquote:A WOMAN who impaled herself on a picket fence when she fell while urinating has sued her former fiance for substantial damages.
Ms Egglestone, 35, sustained "penetrative injuries to the rectum, vagina and bladder necessitating surgical treatment involving laparotomy, repair of the bladder, repair of the vault of the vagina and colostomy'', according to her statement of claim.
Je bent een vrouw, je bent bezopen en je besluit vanaf iemands veranda te zeiken. Vervolgens val je er met je zatte kop af met alle schade van dien.quote:She had sued Leslie Furness, saying that he failed to ensure the veranda complied with the building codes, failed to ensure the star pickets underneath had protective capping to minimise the risk of anyone "coming into contact with them''.
Geen idee..maar misschien ziet hier ook wat leuks tussen:quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:37 schreef MadMaster het volgende:
Waarom word ik op FOK! toch steeds doorverwezen naar de Pedagogische Academie voor het Basisonderwijs...
[ afbeelding ]
Australiëquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
link
[..]
Je bent een vrouw, je bent bezopen en je besluit vanaf iemands veranda te zeiken. Vervolgens val je er met je zatte kop af met alle schade van dien.
Vervolgens besluit je de eigenaar van de veranda aan te klagen omdat 'ie de veranda niet veilig heeft gemaakt. Right. Only in America
Damn, assumptionquote:
Same herequote:Op donderdag 9 juni 2011 14:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Damn, assumption
Overigens...post?![]()
Lieve aanstaande juffen...quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Geen idee..maar misschien ziet hier ook wat leuks tussen:
[ afbeelding ]
echtt?? toen was ik er ook!quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:39 schreef CaLeX het volgende:
[..]![]()
Ik was ook op Schiphol vanmorgen 7 uur. Te vroeg echt
ik weet mn nummers nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:36 schreef MaJo het volgende:
Nou jongens, ga maar eens kijken of je iets gewonnen hebt: http://www.jazzbyduurstede.nl/loterij.html
Eentje weet ik al en die is echt hilarischJojo laat maar van je horen
Waar heb ik mijn loten gelaten???quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:36 schreef MaJo het volgende:
Nou jongens, ga maar eens kijken of je iets gewonnen hebt: http://www.jazzbyduurstede.nl/loterij.html
De 5 patatjes a 9 Euro bij Snackbar De Peper?quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:36 schreef MaJo het volgende:
Ik kijk wel even voor jequote:
Niet eens, een van de hoofdprijzenquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De 5 patatjes a 9 Euro bij Snackbar De Peper?
Jij staat er niet bij omdat je uiteindelijk loten uit de kraam hebt gekregen. Ik weet dus alleen de nummers van de online verkoopquote:
En niet ff zwaaien hequote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jojo, veel plezier met je ponstangset!!
3e prijs: iPod Touch met onbeperkt bellen t.w.v. ¤ 229,- beschikbaar gesteld door Expert uit Leersumquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:36 schreef MaJo het volgende:
Ach ja het ging om het ideequote:
Zag al dat je Jazzism had gewonnen, coolquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:43 schreef CaLeX het volgende:
■19e t/m 21e prijs: Halfjaarabonnement op muziekblad Jazzism t.w.v. ¤ 39,- beschikbaar gesteld door Jazzism Gevallen op lotnummers 9149
■72e en 73e prijs: Waardebon t.w.v. ¤ 10,- beschikbaar gesteld door Keurslager Vernooy, Sluishoofd 8 Gevallen op lotnummers 9148
Bezorgt Vernooy ook??
Zie je wel dat ik die loten niet had moeten aannemen van je...quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jij staat er niet bij omdat je uiteindelijk loten uit de kraam hebt gekregen. Ik weet dus alleen de nummers van de online verkoop
PICS!!!!!quote:Zie dat Nem zijn prachtige prijs nog niet genoemd heeft: een lingerie waardebon
Dat is toch niet hilarisch? MM heeft het goed geradenquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
3e prijs: iPod Touch met onbeperkt bellen t.w.v. ¤ 229,- beschikbaar gesteld door Expert uit Leersum
Die zekerMeen iets te hebben herinnert
Ik blijf onbeperkt bellen met een iPod Touch raar vindenquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is toch niet hilarisch? MM heeft het goed geraden
Nem schijnt een lingeriesetje in de aanbieding te hebben.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ach ja het ging om het idee![]()
als iemand zn prijs niet claimt hou ik me aanbevolen![]()
Die begreep ik ook niet...quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik blijf onbeperkt bellen met een iPod Touch raar vinden
Wat is dat?quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jojo, veel plezier met je ponstangset!!
quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik blijf onbeperkt bellen met een iPod Touch raar vinden
Goede vraagquote:
En hoe ziet dit eruit met rule34?quote:
Ik heb min of meer een deal gesloten met MaJo voor die bon dus daar moet je het maar even aan vragenquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie je wel dat ik die loten niet had moeten aannemen van je...
[..]
PICS!!!!!
Ik wilde natuurlijk wachten tot jij hier had gepost dat de nummers bekend waren. Nu is de verrassing wegquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jij staat er niet bij omdat je uiteindelijk loten uit de kraam hebt gekregen. Ik weet dus alleen de nummers van de online verkoop
Zie dat Nem zijn prachtige prijs nog niet genoemd heeft: een lingerie waardebon
Je kan op Internet met je touch, en vanaf internet kan je dan skypen.quote:
MaJo...quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb min of meer een deal gesloten met MaJo voor die bon dus daar moet je het maar even aan vragen
2 Prijzen? Lucky bastard!quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:43 schreef CaLeX het volgende:
■19e t/m 21e prijs: Halfjaarabonnement op muziekblad Jazzism t.w.v. ¤ 39,- beschikbaar gesteld door Jazzism Gevallen op lotnummers 9149
■72e en 73e prijs: Waardebon t.w.v. ¤ 10,- beschikbaar gesteld door Keurslager Vernooy, Sluishoofd 8 Gevallen op lotnummers 9148
Bezorgt Vernooy ook??
quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:58 schreef MadMaster het volgende:
Toen jullie het vanmorgen over de loten en de trekking hadden, heb ik geen moment aan deze loten gedacht.
Had volgens mij loten in de 6000-reeks...
En ik ben nota bene de enige van hier die ook echt bij Jazz by Duurstede aanwezig was...quote:
Een vriend van me heeft 5 patatjes gewonnen. Een andere vriend van me weet ik nog niet. Die was wel aanwezig trouwensquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En ik ben nota bene de enige van hier die ook echt bij Jazz by Duurstede aanwezig was...
Dealquote:Volgend jaar weer trouwens!! AKQ SC-meet daar dan...
ik kan vanavond pas kijken....quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:36 schreef MaJo het volgende:
Dat lijkt me niet meer nodig als ik dit topic leesquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik kan vanavond pas kijken....
Yeah :pquote:
[AKQ SC] Hopelijk beter nieuws voor lotenkopers!quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik kan vanavond pas kijken....
De enige prijs die er toe deed...quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft 5 patatjes gewonnen. Een andere vriend van me weet ik nog niet. Die was wel aanwezig trouwens
Nou ja, de bon voor Kims Kapsalon vond ik ook wel aantrekkelijkquote:
Patat en lingerie. Wat een combiquote:
Maar met een flinke waarde(130 eu) dus je kunt hem altijd nog verkopen indien je hem niet wilt hebbenquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb ik een ponstangding gewonnen
Altijd al willen hebben
Voor al uw gaatjes: JoJo's Piercings!!quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb ik een ponstangding gewonnen
Altijd al willen hebben
Zo'n tang wordt gebruikt in de 'Maak je eigen kaarten'-hobbykringen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik heb nog steeds niet echt een idee wat het het is, wie weet kan ik wel een toepassing verzinnen....
quote:MM's idee is misschien wel wat
Beter dan te grienen, toch?quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hehe zit echt hard op te grinniken hier
Toch nog ¤ 1,95 winst!!!quote:■60e en 61e prijs Kilometerteller t.w.v. ¤ 11,95 beschikbaar gesteld door Fietsdomein, Klooster Leuterstraat 22A
Gevallen op lotnummers 3405/3810
In de zin van?quote:
Apart omdat die kerel in een psychose zat en dus niet toerekeningsvatbaar is. En apart omdat 'ie niet had moeten blowen, wat wellicht die psychose getriggerd heeft. Dus een lastige zaak.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de zin van?
Gevangenisstraf heeft niet zo veel zin meer en het slachtoffer kan wel een financiële ondersteuning gebruiken...
Uiteraardquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb het gecontroleerd en ik heb het lot echt in mijn bezit
Ik ga morgen ook eens bellen want ik weet niet van wie het nummer isquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
morgen maar eens het genoemde 06 nummer bellen....
ik kan niet wachten
Toen ik in MyAt zag dat je had gepost wilde ik juist tegen je zeggen dat je moet gaan slapen.quote:
Ik ook.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:24 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een lijst gemaakt met zooi die mee moet morgen
Volgens mij heb je een bruiloft. Die moet je niet vergetenquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ook.
En ik heb steeds het idee dat ik wat vergeet.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij heb je een bruiloft. Die moet je niet vergeten
Damn, dat is vroegquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Morgen om 6 uur op, dus ik ga wyccie d'r instructies opvolgen. Ik zal nog wel een tijdje heel wakker in bed liggen malen.
Over een paar uurtjes ben ik mevrouw Wiebelkont.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Morgen om 6 uur op, dus ik ga wyccie d'r instructies opvolgen. Ik zal nog wel een tijdje heel wakker in bed liggen malen.
Over een paar uurtjes ben ik mevrouw Wiebelkont.
Ja, dat klopt. Eigenlijk kan ik ook half 7 opstaan, maar ik wil nog uitgebreid in bad en eten.quote:
ik ookquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ook.
En ik heb steeds het idee dat ik wat vergeet.
ik kijk in het weekend/ begin volgende week wel even.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:40 schreef MaJo het volgende:
Wacht nog even met bellen, ik moet morgen de telefoon nog activerenmailen kan ook, heb het net op de site toegevoegd
anders krijgen we 78 bellers, dat is ons iets teveel
Feli trouwens allemaal! Ik heb helaas niets gewonnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
Dat klinkt toch goedquote:Op vrijdag 10 juni 2011 05:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Eigenlijk kan ik ook half 7 opstaan, maar ik wil nog uitgebreid in bad en eten.Om half 8 make-up, 8 - 9 kapper, dan jurk aan, half 10 komt als het goed is de bakfiets en om kwart voor 10/ 10 uur komt Sven me ophalen. En ondertussen lopen er allemaal mensen in en uit.
Maar 't maakt ook niet uit, ik kan nu al niet meer slapen.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 07:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik ben er klaar voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
oh ja, bijna vergeten. Etcie en Mr Etce ook veel plezier vandaagquote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:32 schreef Diaan73 het volgende:
Etc. ook heel veel plezier op de bruiloft van je zus!!
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 07:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik ben er klaar voorIk ook...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat had ik gisteren al via Facebook richting Etcie gewenst...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:32 schreef Diaan73 het volgende:
Etc. ook heel veel plezier op de bruiloft van je zus!!
In welk stadium verkeerd je verbouwing nu?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:23 schreef TradeMarkie het volgende:
Soempie en Wiebel veel plezier vandaag
En tevens een goedemorgen, bijna weekend, morgen het plafond stucen
In die fase dat de keuken er nog in moet, net als de badkamer nog geheel, inclusief het betonvloertje. En natuurlijk de hal en toilet nog compleet met de wandjes en deuren. Als dat er allemaal in zit is het eigenlijk alleen nog afwerken/schilderen/behangen e.d.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In welk stadium verkeerd je verbouwing nu?
Nog veel te doen dus.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
In die fase dat de keuken er nog in moet, net als de badkamer nog geheel, inclusief het betonvloertje. En natuurlijk de hal en toilet nog compleet met de wandjes en deuren. Als dat er allemaal in zit is het eigenlijk alleen nog afwerken/schilderen/behangen e.d.
En dan komt de buitenkant als laatste, want dat kan ook als ik er woon
ik heb in augustus 4 weken vrij en wil ergens in die 4 weken verhuizen, ik denk nog steeds dat dat gaat lukken jaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog veel te doen dus.
Planning was er intrekken van de zomer.
Je hebt nog tot 23 september dus. Gaat dat nog lukken?
Als jij nou toch eens een fantastische baan aangeboden krijgt 200 kilometer verderop... ga je dan meteen nog een keer verhuizen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:10 schreef TradeMarkie het volgende:
Oh en ik heb m'n laatste verjaardag in m'n ouders huis al gevierd, dus ik moet zowat wel deze zomer verhuizen
Goeie vraag, geen idee, ligt aan het aanbod natuurlijk. Want het is natuurlijk wel mijn eigen huis waar behoorlijk wat tijd/geld/zweet in zit inmiddels, maar alles is te koop.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als jij nou toch eens een fantastische baan aangeboden krijgt 200 kilometer verderop... ga je dan meteen nog een keer verhuizen?
Dat hadden Maxima & Lex, maar ook Kate & Willam, toch beter geregeld...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik mis die live stream toch wel een beetje...
Grappig! Alleen jammer dat je het hier al publiekelijk gemeld hebt...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:37 schreef iamredleader het volgende:
Het is toch mogelijk om een nick te laten veranderen op fok? Zullen we een kleine inzameling beginnen en Soempie d'r nick (tijdelijk) laten veranderen in mrsWiebelkont?
ik moet ook nog beginnen vandaagquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik heb altijd begrepen dat als je laat begon je vroeg weg mocht.
Die pizza van gisteren?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:06 schreef TradeMarkie het volgende:
Wat zal ik vanavond eens eten? het liefst binnen de 30 minuten bereidingstijd
Als Soempie of Wiebel Twitter heeft weet ik hun usernames niet. Van Etcie's kant is het stil vandaagquote:
Ze doen alleen Facebooken en daar heb ik nog niks gezien, niet van Soempie en niet van Etcie...quote:
Mooie bumpers, maar de airbags vond ik tegenvallen...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet, wat een gehypte hork is die Pipet...
De grill mag ook wel eens gepimpt worden but i'd still do herquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mooie bumpers, maar de airbags vond ik tegenvallen...
je hebt bijna net zo'n mooie prijs als ikquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:49 schreef Cobra4 het volgende:
En ik zie dat ik een zadeldek heb gewonnen.![]()
Krijg ik er ook een paard bij?
Beiden een nieuwe hobby dus.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
je hebt bijna net zo'n mooie prijs als ik
Ja, ik had nog een uitnodiging lopen voor een bezoek aan de Britse basis op Cyprus. En aangezien afgelopen week niet echt druk zou zijn, ben ik maandag ochtend maar in het vliegtuig gestapt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
misschien kunnen we met die ponstang de rand van het zadeldek nog wat verfraaien![]()
Extern voor werk geweest?
Zeker weten. Mooie basis hebben ze daar. Eigen beachclubs, zeilschool, golfbaan, duikclub, kartbaan. Ik heb me wel vermaakt.quote:
Jullie waren hier welkom geweest, maar ik zie dat Meppel wel 1,5 uur hier vandaan is.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:42 schreef MadMaster het volgende:
Gisteren de Red Hot Chilli Pipers bezocht en beluisterd en ik heb zelden zo'n enthousiaste groep muzikanten zo iets origineels zien doen. Het was helemaal geweldig!!
Wie woont er hier in de buurt van Meppel bij wie ik straks een bak kkoffie mag drinken met mw. MM?
Daar straks naar een meubelmaker die misschien mijn nieuwe whiskykast gaat maken...
Verder geen plannen dit lange weekend, we zien wel wat het verder brengt...
jawel hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:Iets zegt me dat die niet binnen je eerder genoemde budget paste
in dat geval was het een nette prijsquote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
jawel hoorwas 545 met tasje en geheugenkaart erbij. Kwam er alleen achter dat er geen USB kabeltje bijzit, dat is toch suf
Akrotiri. Vlakbij Limassol. We zijn ook nog even naar de Romeinse opgravingen en naar het Trodos gebergte geweest. Erg mooi.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:29 schreef Diaan73 het volgende:
Cobra, wwar was je op Cyprus? Zo mooi daar. VOnd ik. Erg indrukwekkend ook.
Dat is alleen suf als je een Mac hebt. Iedere andere computer heeft gewoon een normale kaartlezer ingebouwd tegenwoordigquote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
jawel hoorwas 545 met tasje en geheugenkaart erbij. Kwam er alleen achter dat er geen USB kabeltje bijzit, dat is toch suf
Die VN zone mocht ik niet bezoeken. Zijn zeker bang voor een nieuw incident.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:19 schreef Diaan73 het volgende:
Super zeg. Ik heb 14 dagen in Limassol doorgebracht en ook naar de Romeinse opgravingen en het Trodos gebergte geweest. Wij hebben toen ook nog een bezoek gebracht aan Nicosia. Erg indrukwekkend op de grens van Turks en Grieks gedeelte. Heel veel militairen daar ook.
Erg leuk!!![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:17 schreef Diaan73 het volgende:
Zelfs ik heb daar ook heerlijk gegeten trouwens.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:19 schreef Etcetera het volgende:
Ben nu zó benieuwd naar Meneer en Mevrouw Wiebel
Tsja, ze is even online geweest, blijkbaar... maar we zullen moeten wachten!quote:laatste bezoek:
4 uur, 23 minuten geleden.
Mijn PC heeft geen kaartlezer, maar omdat ik hem zelf in elkaar heb gezet is dat gewoon mijn eigen schuldquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is alleen suf als je een Mac hebt. Iedere andere computer heeft gewoon een normale kaartlezer ingebouwd tegenwoordig
toch een Canon moeten nemen, zit wel een kabeltje bijquote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat kaartje heb je bij de hand, want zit in je camera. Dat kabeltje moet je dan weer ergens vandaan vissen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kabeltje inpluggen is waarschijnlijk minder werk dan klepje open, geheugenkaart uit camera, kaart in pc en het op die manier doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ha, van Soempie verwacht ik wel een link naar een digitaal fotoalbum.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik dacht 1,5 seconden dat het Soempie was
Oi, moet daar geen toestemming voor gegeven worden?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:07 schreef sir_dalord het volgende:
ik denk dat soemp en wiebel lekker aan het genieten zijn van hun eerste echte vrije dag in weken!
maar ik geef alvast een voorproefje van gisteren (dat klinkt als een contradictie!)
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:09 schreef sir_dalord het volgende:
hou op, schei uit!
je zag er schitterend uit!
Dat is trouwens zeker waar. Vandaag afwisselend bed-lekker eten-bad-bed-bad-Mexicaans laten bezorgen-filmquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:07 schreef sir_dalord het volgende:
ik denk dat soemp en wiebel lekker aan het genieten zijn van hun eerste echte vrije dag in weken!
wauwquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:07 schreef sir_dalord het volgende:
maar ik geef alvast een voorproefje van gisteren (dat klinkt als een contradictie!)
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is trouwens zeker waar. Vandaag afwisselend bed-lekker eten-bad-bed-bad-Mexicaans laten bezorgen-film
En nu weer naar bed.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:09 schreef sir_dalord het volgende:
hou op, schei uit!
je ziet er schitterend uit!
Nogmaals congrats beiden, verslag zien we wel komen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:11 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Grapje van 't zusje van Sven.
En ik heb nu geen puf voor een uitgebreid verslag. Was gewoon een ontzettend mooie leuke dag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:19 schreef Etcetera het volgende:
Zo, ik ben weer onlineHet was een fantastische dag gisteren, m'n zus zag er heeeel mooi uit
het weer zat ontzettend mee, bezoekje aan school was erg leuk, kindertjes helemaal onder de indruk
foto's maken was mét zon, ook erg leuk, leuke fotografe erbij en met z'n vijven was het best ontspannen en gezellig
wel veel heen en weer geren en geloop en dit-even-doen-en-dat-even-pakken
feest was ook erg leuk, heel veel lol gehad, gedanst, berg foto's gemaakt (over de hele dag 556) en nog een kort praatje gehouden om mijn fotoshowtje en de openingsdans aan te kondigen. Ik, die zo'n hekel aan presenteren had, heb dat zelf even gezegd van 'oooh, doe ik wel'
fotoshow vonden ze allemaal erg leuk, reactie van m'n zus was ook leuk om te zien![]()
Mr. Etcie zag er ook erg leuk uiten ikzelf ook wel
foto's komen nog, promise, promise, zit nu in Friesland, zal thuis was leuke uitzoeken enzo
dus dat wordt sowieso maandag
Dag had niet beter kunnen gaan geloof ik![]()
Ben nu zó benieuwd naar Meneer en Mevrouw Wiebel
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat kaartje heb je bij de hand, want zit in je camera. Dat kabeltje moet je dan weer ergens vandaan vissen.![]()
Trouwens, ik zag dat Lily Allen ook is getrouwd. In een mooie kanten jurk:
[ afbeelding ]
En dan loopt je halfzusje er zo bij:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik vind de kleding van haar halfzus niet zo ongepast.
In het wit als maagd trouwen en Lily Allen heten is meer ongepast...![]()
Het is nu dus officieel!!!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:07 schreef sir_dalord het volgende:
[ afbeelding ]
Ik gok zo'n 400...quote:Op zondag 12 juni 2011 14:37 schreef iamredleader het volgende:
Hoeveel flessen kunnen ongeveer in die kast?
Het viel 100% meequote:Op zondag 12 juni 2011 13:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Klinkt minder erg dan je eerst deed voorkomen/had verwacht dus...
En... Hoe bevalt je nieuwe strijkijzer?quote:Op zondag 12 juni 2011 20:10 schreef iamredleader het volgende:
Overhemden gestreken
Film begint over 18 minuten
Daarna nog een tijdje overbruggen tot PR+DHR+kids landen
:S een dubbele mobiele loadquote:Op zondag 12 juni 2011 16:42 schreef CaLeX het volgende:
het is hem gelukt hoor, nu alleen nog maar deze dag doorkomen....
't Is gebroken wit.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:46 schreef MadMaster het volgende:
In het wit als maagd trouwen en Lily Allen heten is meer ongepast...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:11 schreef Soempie het volgende:
Ik heb nog twee foto's. Was echt zo tof.
[ afbeelding ]
Met de bakfiets door Breda naar het gemeentehuis.
[ afbeelding ]
Grapje van 't zusje van Sven.
En ik heb nu geen puf voor een uitgebreid verslag. Was gewoon een ontzettend mooie leuke dag.
Ik zat om 13:00u weer met een biertje voor mijn neusquote:Op zondag 12 juni 2011 22:10 schreef MaJo het volgende:
Feestje vangisteren was erg gezellig
het is 6 uur 's ochtends geworden en nem moest om 9 uur weer op
ik ben toen ook opgestaan omdat ik te erge pijn had aan mijn kaak
naar de spoeddienst geweest, daar is het uitgespoeld en verder is het uitzitten de komende dagen
Soemp want zien jullie er waanzinnig mooi uit samen! Ben erg benieuwd naar je verhalen
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:01 schreef Nembrionic het volgende:
Vandaag weer Hobbelpaard gebrouwen. Weer een flinke tijd wachten
Dat is dus de vraag want nu gaan we dus meemaken of we weer in de buurt kunnen komenquote:
nee, Whisky proeverij gehad, thema: caskstrength...quote:Op maandag 13 juni 2011 00:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zat om 13:00u weer met een biertje voor mijn neus
Hoe ik nog steeds wakker ben is me een raadsel.
Is de rest nog naar het park geweest of niet?
Word je niet doorgestuurd naar een coole kaart?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ok, heb je link aangeklikt...
zie de site van onze voormalige PTT
en nu?
Ik had het eigenlijk tegen MaJoquote:Op maandag 13 juni 2011 00:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
nee, Whisky proeverij gehad, thema: caskstrength...![]()
Mooie line-up!!!quote:Op maandag 13 juni 2011 08:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Speaking of which,
De geproefde whiskies:
Auchentoshan, 16y, 56,6% SMS
Longrow 100 Proof, 10y, 57%
Blair Athol, 19y, 53,7% Cadenhead
Linkwood, 53,4%, SMS
Highland Park, 18y, 58,6% Dewar Ratray
Laphroaig, 12y, 60,3% Dewar Ratray
daarna nog een paar biertjes dus nu een wat minder goede morgen
maar omdat 2e pinksterdag -> goedemorgen
Ah, je was dus in cafe De Beugel gisteren...quote:Op maandag 13 juni 2011 10:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nee, Jock Shaw
Ouwehoeren kan hij wel
Ik hoor het hem zeggen: Dit is een hele mooie bottling van een independant bottler, Single Malts Of Scotland, run by the brothers Singh die ook webshop The Whisky Exchange beheren...quote:Line up today cafe de Beugel. Auchentoshan, longrow, Blair Athol, Linkwood, Highland Park. All of them cask strength and all independants except Longrow
quote:Op maandag 13 juni 2011 11:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
juist
jij weet ook alles he...
Ik weet alleen niet of hij het laatste deel heeft genoemd, maar het zou prima kunnen
Ik zou het niet weten, heb Windows Easy Transfer nooit gebruikt. Alles wat ik wilde overzetten heb ik gekopieerd naar een harde schijf die ik vervolgens in mijn nieuwe pc heb geschroefdquote:Op maandag 13 juni 2011 00:33 schreef wyccie het volgende:
Ik heb nu een andere kaart gekozen, maar deze ga ik zeker een keer sturen.
Trouwens, is dat Windows Easy Transfer aan te raden om mijn rotzooi van de oude pc naar de nieuwe pc over te zetten? Tim, 't is de Akoya 5212 geworden.
Daar ga ik morgen maar eens mee aan de slag als ik uitgeslapen ben.
quote:There's no i in "team" ... or "alcohol", or "sex", or "beer" or "football", or "porn."
The letter i is kind of a buzzkill. Fuck the letter i.
hij heeft 3 keer gezongen. Ik had wel het idee dat hij er zin in had.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken Jock al lange tijd als vertegenwoordiger van whisky-importeur Bresser & Timmer en volg hem via Facebook.
Daar zag ik gisteren zijn bericht voorbij komen, jij noemde zijn naam hier en dan is het 1+1=2...
Hij doet altijd leuke proeverijen, veel blabla vaak, maar hij weet er wel veel over te vertellen.
Heeft ' ie ook nog gezongen?
quote:
Oh uhmquote:Op maandag 13 juni 2011 11:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zou het niet weten, heb Windows Easy Transfer nooit gebruikt. Alles wat ik wilde overzetten heb ik gekopieerd naar een harde schijf die ik vervolgens in mijn nieuwe pc heb geschroefd
Hangt van de kast af, maar de meeste zijn ruim voorzien van een paar 3,5" bays waar je veel harde schijven zo in kan schroeven. Wil je een 2,5" schijf in een 3,5" bay of een 3,5" in een 5,25" bay dan heb je extra tools nodig. Maar dat interesseert je waarschijnlijk weinigquote:Op maandag 13 juni 2011 13:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh uhmDaarvoor heb je toch een speciale houder nodig, zoiets liet een verkoper me zien.
Ik doe het wel via een externe harde schijf met copy/paste.
Nog maar 1 dagje vrij en dan keihard aan de slag.
quote:
G is ook niet gegaan?quote:Op maandag 13 juni 2011 13:00 schreef MaJo het volgende:
Iedereen is naar het park gegaan behalve wijik ben nog even lekker gaan liggen
Mijn kaak doet nog steeds pijn
Die hebben samen lekker formule 1 zitten kijkenquote:Op maandag 13 juni 2011 14:17 schreef Nembrionic het volgende:
G is ook niet gegaan?Die was toch 1 van de "oprichters"? En V?
Wat een race overigens in Canada...quote:Op maandag 13 juni 2011 15:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die hebben samen lekker formule 1 zitten kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en omdat het hierom ging natuurlijk vrijdag(m'n zus komt hier toch niet
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens![]()
quote:Op maandag 13 juni 2011 17:15 schreef Etcetera het volgende:
Even in spoilers, heb ze niet verkleind namelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en omdat het hierom ging natuurlijk vrijdag(m'n zus komt hier toch niet
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jullie staan er leuk op
Nobody expects the Spanish Inquisition!![]()
Thanksquote:Oh ja, Mr. Etcie schijnt op iemand te lijken, hebben er al een aantal gezegd vrijdag. Iemand enig idee wie
Ik weet het niet
en die anderen ook niet
Ja hequote:En ik vind de foto van je zus + man ook heel mooiDe fotografe heeft die nog even naar ons toe gebracht, zodat we die in de fotopresentatie konden zetten. Ging het echt van jongs-af-aan naar die dag
It's not just sex, it's love
With four other people
And aliens![]()
Hij komt me wel een beetje bekend voor, maar ik ben daar heel slecht inquote:Op maandag 13 juni 2011 17:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ThanksOh ja, Mr. Etcie schijnt op iemand te lijken, hebben er al een aantal gezegd vrijdag. Iemand enig idee wie
Ik weet het niet
en die anderen ook niet
dus ik kan je ook niet verder helpen.
Tenzij je "Michael Weatherly" wilt horen?![]()
![]()
quote:Op maandag 13 juni 2011 18:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hij komt me wel een beetje bekend voor, maar ik ben daar heel slecht indus ik kan je ook niet verder helpen.
Tenzij je "Michael Weatherly" wilt horen?Nee hoor, ik ben heeeel tevreden met wat ik heb
It's not just sex, it's love
With four other people
And aliens![]()
Mr Etcie mag wel zijn stropdas ietsjes strakker doen. En de auto, was dat een Audi A6?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Een Opel Insignia Turboquote:Op maandag 13 juni 2011 19:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mr Etcie mag wel zijn stropdas ietsjes strakker doen. En de auto, was dat een Audi A6?
Waar ik dus niet in gezet heb he
[AKQ SC] Van Harte Gefeliciteerd, Meneer & Mevrouw Wiebelkont!It's not just sex, it's love
With four other people
And aliens
Forum Opties Forumhop: Hop naar: