Powerpoint 2007 kan misschien wel moeilijk doen, heeft minder/andere afunties dan Powerpoint 2007.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:30 schreef Etcetera het volgende:
Hier ook maar even checken: Ik heb voor morgen een fotoshow in Powerpoint gemaakt (2010), nu heeft de laptop waarop het gaat draaien Vista en Powerpoint 2007. Maakt dat uit qua animaties? Heb 'm nu als ppt. opgeslagen ipv .pptx en gedraaid op Powerpoint 2010, zag er goed uit, niks veranderd.
Mjah daar ben ik ook bang voor. Heb al gebeld met de eigenaar van de laptop, ga vanmiddag nog even langs om te proefdraaienquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Powerpoint 2007 kan misschien wel moeilijk doen, heeft minder/andere afunties dan Powerpoint 2007.
Ik zou 'm even testen op PP 2007 voordat jehet diepe in gaat...
Dus eh...mensen komen naar Amsterdam om enorm veel geld uit te geven aan eten en drinken en achterlijke souvenirs(wat dus ten goede komt aan de gemeente via belastingen e.d.).....en om dat te kunnen doen moeten ze ook nog eens meer betalen voor schoonmaakkosten....via de NS?quote:De gemeente Amsterdam wil dat mensen die op Koninginnedag met de trein naar Amsterdam komen, een toeslag op hun treinkaartje gaan betalen.
Bestand -> opslaan als -> powerpoint 2007 compatiblequote:Op donderdag 9 juni 2011 13:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mjah daar ben ik ook bang voor. Heb al gebeld met de eigenaar van de laptop, ga vanmiddag nog even langs om te proefdraaienKan ik ook checken of er een vga poort op zit
What's new?quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:43 schreef Nembrionic het volgende:
Wacht even hoor...Amsterdam van God los?
http://www.nu.nl/binnenla(...)n-koninginnedag.html
Ik zou op Koninginnedag een kaartje kopen naar een station net buiten Amsterdam en dan de trein nemen die over Amsterdam CS gaat.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:43 schreef Nembrionic het volgende:
Wacht even hoor...Amsterdam van God los?
http://www.nu.nl/binnenla(...)n-koninginnedag.html
Ja, of parkeren bij de RAI ofzo en dan de tram nemen. En nog meer van dat soort truukjes. Maar hoe achterlijk is dat plan?quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou op Koninginnedag een kaartje kopen naar een station net buiten Amsterdam en dan de trein nemen die over Amsterdam CS gaat.![]()
Problem solved...
Kort artikeltje maar ook weer om te lachen/huilen.quote:Maxime verhagen gaat 1300 huishoudens uitkopen omdat ze te dicht bij elektriciteitsmasten zouden wonen en daar gezondheidsproblemen van ondervinden.
[Ofyles2-modus]Zeer achterlijk en ongetwijfeld bedacht door een achterlijke geitenwollensokken dragende PVDA-wethouder die het verdomd om op 1 mei - want Dag van de Arbeid en dus Internationale - een handje mee te helpen bij de medewerkers van de Stadsreiniging, die om 4.00 uur al in touw zijn om de hele stad weer toonbaar te krijgen, zodat het geld weer met bakken over de winkelschuttingen gegooid kan worden in de Pieter Cornelis Hooftstraat en er zo weer inkomsten voor de stad Amsterdam gegenereerd kunnen worden...[/Ofyles2-modus]quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, of parkeren bij de RAI ofzo en dan de tram nemen. En nog meer van dat soort truukjes. Maar hoe achterlijk is dat plan?
linkquote:A WOMAN who impaled herself on a picket fence when she fell while urinating has sued her former fiance for substantial damages.
Ms Egglestone, 35, sustained "penetrative injuries to the rectum, vagina and bladder necessitating surgical treatment involving laparotomy, repair of the bladder, repair of the vault of the vagina and colostomy'', according to her statement of claim.
Je bent een vrouw, je bent bezopen en je besluit vanaf iemands veranda te zeiken. Vervolgens val je er met je zatte kop af met alle schade van dien.quote:She had sued Leslie Furness, saying that he failed to ensure the veranda complied with the building codes, failed to ensure the star pickets underneath had protective capping to minimise the risk of anyone "coming into contact with them''.
Geen idee..maar misschien ziet hier ook wat leuks tussen:quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:37 schreef MadMaster het volgende:
Waarom word ik op FOK! toch steeds doorverwezen naar de Pedagogische Academie voor het Basisonderwijs...
[ afbeelding ]
Australiëquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
link
[..]
Je bent een vrouw, je bent bezopen en je besluit vanaf iemands veranda te zeiken. Vervolgens val je er met je zatte kop af met alle schade van dien.
Vervolgens besluit je de eigenaar van de veranda aan te klagen omdat 'ie de veranda niet veilig heeft gemaakt. Right. Only in America
Damn, assumptionquote:
Same herequote:Op donderdag 9 juni 2011 14:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Damn, assumption
Overigens...post?![]()
Lieve aanstaande juffen...quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Geen idee..maar misschien ziet hier ook wat leuks tussen:
[ afbeelding ]
echtt?? toen was ik er ook!quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:39 schreef CaLeX het volgende:
[..]![]()
Ik was ook op Schiphol vanmorgen 7 uur. Te vroeg echt
ik weet mn nummers nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:36 schreef MaJo het volgende:
Nou jongens, ga maar eens kijken of je iets gewonnen hebt: http://www.jazzbyduurstede.nl/loterij.html
Eentje weet ik al en die is echt hilarischJojo laat maar van je horen
Waar heb ik mijn loten gelaten???quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:36 schreef MaJo het volgende:
Nou jongens, ga maar eens kijken of je iets gewonnen hebt: http://www.jazzbyduurstede.nl/loterij.html
De 5 patatjes a 9 Euro bij Snackbar De Peper?quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:36 schreef MaJo het volgende:
Ik kijk wel even voor jequote:
Niet eens, een van de hoofdprijzenquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De 5 patatjes a 9 Euro bij Snackbar De Peper?
Jij staat er niet bij omdat je uiteindelijk loten uit de kraam hebt gekregen. Ik weet dus alleen de nummers van de online verkoopquote:
En niet ff zwaaien hequote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jojo, veel plezier met je ponstangset!!
3e prijs: iPod Touch met onbeperkt bellen t.w.v. ¤ 229,- beschikbaar gesteld door Expert uit Leersumquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:36 schreef MaJo het volgende:
Ach ja het ging om het ideequote:
Zag al dat je Jazzism had gewonnen, coolquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:43 schreef CaLeX het volgende:
■19e t/m 21e prijs: Halfjaarabonnement op muziekblad Jazzism t.w.v. ¤ 39,- beschikbaar gesteld door Jazzism Gevallen op lotnummers 9149
■72e en 73e prijs: Waardebon t.w.v. ¤ 10,- beschikbaar gesteld door Keurslager Vernooy, Sluishoofd 8 Gevallen op lotnummers 9148
Bezorgt Vernooy ook??
Zie je wel dat ik die loten niet had moeten aannemen van je...quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jij staat er niet bij omdat je uiteindelijk loten uit de kraam hebt gekregen. Ik weet dus alleen de nummers van de online verkoop
PICS!!!!!quote:Zie dat Nem zijn prachtige prijs nog niet genoemd heeft: een lingerie waardebon
Dat is toch niet hilarisch? MM heeft het goed geradenquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
3e prijs: iPod Touch met onbeperkt bellen t.w.v. ¤ 229,- beschikbaar gesteld door Expert uit Leersum
Die zekerMeen iets te hebben herinnert
Ik blijf onbeperkt bellen met een iPod Touch raar vindenquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is toch niet hilarisch? MM heeft het goed geraden
Nem schijnt een lingeriesetje in de aanbieding te hebben.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ach ja het ging om het idee![]()
als iemand zn prijs niet claimt hou ik me aanbevolen![]()
Die begreep ik ook niet...quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik blijf onbeperkt bellen met een iPod Touch raar vinden
Wat is dat?quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jojo, veel plezier met je ponstangset!!
quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik blijf onbeperkt bellen met een iPod Touch raar vinden
Goede vraagquote:
En hoe ziet dit eruit met rule34?quote:
Ik heb min of meer een deal gesloten met MaJo voor die bon dus daar moet je het maar even aan vragenquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie je wel dat ik die loten niet had moeten aannemen van je...
[..]
PICS!!!!!
Ik wilde natuurlijk wachten tot jij hier had gepost dat de nummers bekend waren. Nu is de verrassing wegquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jij staat er niet bij omdat je uiteindelijk loten uit de kraam hebt gekregen. Ik weet dus alleen de nummers van de online verkoop
Zie dat Nem zijn prachtige prijs nog niet genoemd heeft: een lingerie waardebon
Je kan op Internet met je touch, en vanaf internet kan je dan skypen.quote:
MaJo...quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb min of meer een deal gesloten met MaJo voor die bon dus daar moet je het maar even aan vragen
2 Prijzen? Lucky bastard!quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:43 schreef CaLeX het volgende:
■19e t/m 21e prijs: Halfjaarabonnement op muziekblad Jazzism t.w.v. ¤ 39,- beschikbaar gesteld door Jazzism Gevallen op lotnummers 9149
■72e en 73e prijs: Waardebon t.w.v. ¤ 10,- beschikbaar gesteld door Keurslager Vernooy, Sluishoofd 8 Gevallen op lotnummers 9148
Bezorgt Vernooy ook??
quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:58 schreef MadMaster het volgende:
Toen jullie het vanmorgen over de loten en de trekking hadden, heb ik geen moment aan deze loten gedacht.
Had volgens mij loten in de 6000-reeks...
En ik ben nota bene de enige van hier die ook echt bij Jazz by Duurstede aanwezig was...quote:
Een vriend van me heeft 5 patatjes gewonnen. Een andere vriend van me weet ik nog niet. Die was wel aanwezig trouwensquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En ik ben nota bene de enige van hier die ook echt bij Jazz by Duurstede aanwezig was...
Dealquote:Volgend jaar weer trouwens!! AKQ SC-meet daar dan...
ik kan vanavond pas kijken....quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:36 schreef MaJo het volgende:
Dat lijkt me niet meer nodig als ik dit topic leesquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik kan vanavond pas kijken....
Yeah :pquote:
[AKQ SC] Hopelijk beter nieuws voor lotenkopers!quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik kan vanavond pas kijken....
De enige prijs die er toe deed...quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft 5 patatjes gewonnen. Een andere vriend van me weet ik nog niet. Die was wel aanwezig trouwens
Nou ja, de bon voor Kims Kapsalon vond ik ook wel aantrekkelijkquote:
Patat en lingerie. Wat een combiquote:
Maar met een flinke waarde(130 eu) dus je kunt hem altijd nog verkopen indien je hem niet wilt hebbenquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb ik een ponstangding gewonnen
Altijd al willen hebben
Voor al uw gaatjes: JoJo's Piercings!!quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb ik een ponstangding gewonnen
Altijd al willen hebben
Zo'n tang wordt gebruikt in de 'Maak je eigen kaarten'-hobbykringen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik heb nog steeds niet echt een idee wat het het is, wie weet kan ik wel een toepassing verzinnen....
quote:MM's idee is misschien wel wat
Beter dan te grienen, toch?quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hehe zit echt hard op te grinniken hier
Toch nog ¤ 1,95 winst!!!quote:■60e en 61e prijs Kilometerteller t.w.v. ¤ 11,95 beschikbaar gesteld door Fietsdomein, Klooster Leuterstraat 22A
Gevallen op lotnummers 3405/3810
In de zin van?quote:
Apart omdat die kerel in een psychose zat en dus niet toerekeningsvatbaar is. En apart omdat 'ie niet had moeten blowen, wat wellicht die psychose getriggerd heeft. Dus een lastige zaak.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de zin van?
Gevangenisstraf heeft niet zo veel zin meer en het slachtoffer kan wel een financiële ondersteuning gebruiken...
Uiteraardquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb het gecontroleerd en ik heb het lot echt in mijn bezit
Ik ga morgen ook eens bellen want ik weet niet van wie het nummer isquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
morgen maar eens het genoemde 06 nummer bellen....
ik kan niet wachten
Toen ik in MyAt zag dat je had gepost wilde ik juist tegen je zeggen dat je moet gaan slapen.quote:
Ik ook.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:24 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een lijst gemaakt met zooi die mee moet morgen
Volgens mij heb je een bruiloft. Die moet je niet vergetenquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ook.
En ik heb steeds het idee dat ik wat vergeet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |