abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98016735
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 09:25 schreef Rewimo het volgende:
Ze zijn aangekomen, wat goed, het werkt dus wel zo met dat eten. Je hebt het er maar druk mee :) 't Zijn prachtige katjes O+
Ik ben echt blij :Y want om eerlijk te zijn zag ik het gister even niet zitten. Ik heb moeite met dingen onthouden, ben snel moe en heb snel last van stress, dus gisteravond dacht ik echt even ik breng ze terug :@
♥ scars make us who we are ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 11 juni 2011 @ 09:29:57 #102
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_98016750
Alles opschrijven :) Dan is het uit je hoofd en ben je het toch niet kwijt. Als je iets opschrijft, onthoud je het ook beter. Ik wel in elk geval ;)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_98016757
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 09:29 schreef Rewimo het volgende:
Alles opschrijven :) Dan is het uit je hoofd en ben je het toch niet kwijt. Als je iets opschrijft, onthoud je het ook beter. Ik wel in elk geval ;)
Ik heb het opgeschreven, maar helaas gaat het niet uit mijn hoofd :X

Goed, het is tijd voor de convalescence en voor mij om langs het DOC en de supermarkt te gaan. :W
  zaterdag 11 juni 2011 @ 09:32:53 #104
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_98016776
Wat een feest, zo'n tros kittens op je O+. Mooi dat ze zijn aangekomen!
pi_98017896
Heb 4 zakjes convalescence dus voor zondag t/m dinsdag. Ook nog 2 bakjes sensitive van RC meegenomen, alhoewel dat voor volwassen katten is :X

Zo om half 12 mix van voer & convalescence geven, en dan moeten ze even braaf in de bench blijven want Mama_Mia moet slapen :O
  zaterdag 11 juni 2011 @ 13:27:50 #106
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_98021966
Het lijkt op de foto,s wel of je ze borstvoeding geeft :+ _O-
pi_98023370
Fijn dat ze zo lekker bijgekomen zijn! Even volhouden nog en dan moet je echt gaan afbouwen hoor. Dit is voor jou ook niet te doen. Ik bedacht me gisteravond nog dat flessekittens van een dag oud ook 'maar' om de 3 uur flesvoeding krijgen. Om het even in perspectief te zetten. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_98024597
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 16:26 schreef Mama_Mia het volgende:
Picspam *O*

[ afbeelding ]
Maedhros O+

[ afbeelding ]
Éowyn O+

[ afbeelding ]
Éowyn & Maedhros

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Als ik het goed heb zijn dit vlnr Elessar, Maedhros, Éowyn & Artanis

[ afbeelding ]
Wat maken kittens er toch altijd een puinzooi van met eten :D
pi_98025217
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 14:10 schreef Cat22 het volgende:
Fijn dat ze zo lekker bijgekomen zijn! Even volhouden nog en dan moet je echt gaan afbouwen hoor. Dit is voor jou ook niet te doen. Ik bedacht me gisteravond nog dat flessekittens van een dag oud ook 'maar' om de 3 uur flesvoeding krijgen. Om het even in perspectief te zetten. :)
Dankje :* ik doe het nu ook elke 3 uur, door elkaar gemixt.

Alleen Maedhros wilde net niet eten :X ligt nu te slapen terwijl zijn zusjes en broertje spelen. Ik ga het hem zo opnieuw aanbieden en als ie straks bij de gewone voeding niet eet (om 5 uur) dan ga ik maar weer bellen.

Heb jij trouwens een groeicurve voor mij? *)
pi_98026515
Maedhros wilde niet eten dus op aanraden van Oognip een flesje gedaan, nou dat ging er wel in :9
pi_98026637
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 15:43 schreef Mama_Mia het volgende:
Maedhros wilde niet eten dus op aanraden van Oognip een flesje gedaan, nou dat ging er wel in :9
Dabedoellik. Ze zijn nog maar klein, dan kan het best zijn dat flesje drinken soms lekkerder is dan dat grotekatten natvoer. :{w
PM me je mailadres even, dan stuur ik je een bestandje. :)
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_98026683
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 15:46 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dabedoellik. Ze zijn nog maar klein, dan kan het best zijn dat flesje drinken soms lekkerder is dan dat grotekatten natvoer. :{w
PM me je mailadres even, dan stuur ik je een bestandje. :)
Normaal vindt hij de convalescence ook super, misschien had ie nu gewoon geen zin in weer hetzelfde _O- dus nu heb ik het naast elkaar gelegd voor hem. Zolang hij blijft eten is het goed. En Elessar houdt hem nu lekker warm in de bench O+
pi_98026855

Wassen op de grond? Welnee, op Mama_Mia gaat dat veul handiger :Y
pi_98027023
Ze hebben het juiste slaapplekje al gevonden
pi_98027083
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 15:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze hebben het juiste slaapplekje al gevonden
Echt he _O- ik kan ook geen enkele minuut zitten als de bench open is zonder dat er een kitten tegen de bank op klimt :D
pi_98027900
Ik vraag me af of ik niet allergisch ben trouwens, als ze zo in mn nek zitten ben ik echt benauwd :@
pi_98027936
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 16:18 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik vraag me af of ik niet allergisch ben trouwens, als ze zo in mn nek zitten ben ik echt benauwd :@
Dat lijkt me niet. De kittens hebben amper haar en anders zou je het toch ook wel van Rhana gemerkt moeten hebben? Die zit dan niet in je nek maar die geef je ook wel eens een kus en ben je ook zo dichtbij.
pi_98027974
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 16:19 schreef Oognip het volgende:

[..]

Dat lijkt me niet. De kittens hebben amper haar en anders zou je het toch ook wel van Rhana gemerkt moeten hebben? Die zit dan niet in je nek maar die geef je ook wel eens een kus en ben je ook zo dichtbij.
Ja maar niet een uur lang ofzo :X en allergie kan plots op komen zetten he. Bovendien komt het niet altijd van haar, geloof ik.

Ik heb het benauwde en hoesten namelijk alleen als ze op mn borst hebben gelegen :X
pi_98027999
Met dank aan Cat :*

pi_98031204
Ik mag 3x convalescence gaan voeren, samen met het normale voer dus niet elke anderhalf uur.

dus 8 uur => voer + conv
11 uur => voer
2 uur => voer + conv
5 uur => voer
8 uur => voer + conv
11 uur => flesje

Maedhros is waarschijnlijk gewoon verzadigd en een beetje uit zn hum van de ontworming e.d. Zolang ze aan blijven komen is het geen probleem.

Alleen, als mijn allergie (want dat was het wel volgens de coördinator) over een week niet over is moeten ze waarschijnlijk weg -O-

Oh en vanwege mijn afstuderen 5 juli mag ik de kittens (als ze er dan nog zijn) gewoon ergens anders laten enten, moet ik alleen ff die maandag ervoor het DOC bellen. Want 6 juli enten na de 5e wordt m niet fysiek voor mij.
pi_98031376
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:43 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik mag 3x convalescence gaan voeren, samen met het normale voer dus niet elke anderhalf uur.

dus 8 uur => voer + conv
11 uur => voer
2 uur => voer + conv
5 uur => voer
8 uur => voer + conv
11 uur => flesje

Maedhros is waarschijnlijk gewoon verzadigd en een beetje uit zn hum van de ontworming e.d. Zolang ze aan blijven komen is het geen probleem.

Alleen, als mijn allergie (want dat was het wel volgens de coördinator) over een week niet over is moeten ze waarschijnlijk weg -O-

Oh en vanwege mijn afstuderen 5 juli mag ik de kittens (als ze er dan nog zijn) gewoon ergens anders laten enten, moet ik alleen ff die maandag ervoor het DOC bellen. Want 6 juli enten na de 5e wordt m niet fysiek voor mij.
Maar als je nou zorgt dat de kittens niet in je nek liggen maar gewoon op je schoot blijven, dan moet het toch wel lukken?
Ik neem aan dat je zelf ze ook niet graag weg doet.
pi_98031403
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:48 schreef Oognip het volgende:

[..]

Maar als je nou zorgt dat de kittens niet in je nek liggen maar gewoon op je schoot blijven, dan moet het toch wel lukken?
Ik neem aan dat je zelf ze ook niet graag weg doet.
dan heb ik t ook helaas
pi_98031415
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:49 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

dan heb ik t ook helaas
-O- is er dan geen kans dat je het ook hebt als je alleen Rhana nog hebt?
pi_98031435
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:50 schreef Oognip het volgende:

[..]

-O- is er dan geen kans dat je het ook hebt als je alleen Rhana nog hebt?
wss niet omdat ik gewend ben aan Rhana, als zij bij me in bed ligt heb ik het ook niet.

Ga ff eten nu
pi_98031524
Hmmm dat zou wel erg kut zijn dan zeg! -O-

En vaker schoonmaken/stofzuigen of zo zou ook niet een klein beetje helpen?
pi_98031843
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:53 schreef Oognip het volgende:
Hmmm dat zou wel erg kut zijn dan zeg! -O-

En vaker schoonmaken/stofzuigen of zo zou ook niet een klein beetje helpen?
Ik heb er geen last van als ze in de kamer zijn of in de bench, alleen als ze dichtbij komen. En aangezien ze de hele tijd op schoot willen is dat lastig :X
  zaterdag 11 juni 2011 @ 18:07:39 #127
35189 Troel
scherp en bot
pi_98031958
Is het niet ook een beetje dat je wellicht moet wennen :) Kijk het voor jezelf anders nog even aan :) En anders is het wellicht ook wel te verhelpen met van die allergietabletjes?

(Toen Poesie kwam ben ik ook mijn hooikoortsmedicatie wat trouwer gaan slikken om alles af te dekken)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_98032016
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 18:07 schreef Troel het volgende:
Is het niet ook een beetje dat je wellicht moet wennen :) Kijk het voor jezelf anders nog even aan :) En anders is het wellicht ook wel te verhelpen met van die allergietabletjes?

(Toen Poesie kwam ben ik ook mijn hooikoortsmedicatie wat trouwer gaan slikken om alles af te dekken)
Ik ga het sowieso nog een week aankijken, maar als het niet minder wordt dan moeten ze helaas weg, ik ga niet nog meer medicijnen slikken :@ ik heb altijd overal rottige bijwerkingen van :@
pi_98032028
Je kunt nu natuurlijk ook wat heftiger reageren omdat je zelf stress hebt ivm de nieuwe kittens en hun eet-issues. Hopelijk trekt het bij als jullie allemaal in je ritme zitten.
Fijn dat het eet regime nu iets losser is! Ik vond het echt heftig, zeker voor kittens die al zowat zelf kunnen eten.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 18:10:41 #130
35189 Troel
scherp en bot
pi_98032068
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 18:09 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Ik ga het sowieso nog een week aankijken, maar als het niet minder wordt dan moeten ze helaas weg, ik ga niet nog meer medicijnen slikken :@ ik heb altijd overal rottige bijwerkingen van :@
Ah ok, nee, dan houdt het natuurlijk op. Ik hoop dat het meevalt en dat het inderdaad dan wat anders is eigenlijk :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_98032130
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 18:07 schreef Troel het volgende:

En had je last van Poesie toen ie bij je woonde?
pi_98032223
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 18:09 schreef Cat22 het volgende:
Je kunt nu natuurlijk ook wat heftiger reageren omdat je zelf stress hebt ivm de nieuwe kittens en hun eet-issues. Hopelijk trekt het bij als jullie allemaal in je ritme zitten.
Fijn dat het eet regime nu iets losser is! Ik vond het echt heftig, zeker voor kittens die al zowat zelf kunnen eten.
Ja precies, en ik ben zelf ook niet echt lekker & woensdag heftige dag gehad, dus de timing is ook niet optimaal.

Ik denk dat het ook teveel was hoor, want Maedhros wilde gewoon echt niet eten. Hopelijk straks om 8 uur wel trouwens, want hij heeft sinds half 12 alleen een flesje gehad.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 18:17:58 #133
35189 Troel
scherp en bot
pi_98032326
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 18:12 schreef Oognip het volgende:

[..]

En had je last van Poesie toen ie bij je woonde?
Nopes :) Had ik ook niet verwacht hoor, maar je weet nooit natuurlijk :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_98037339
Maedhros wilde weer niet eten, dus toen heb ik heb wat ander vlees gegeven (vanuit een bakje sensitive control ipv een zakje, is meer een paté) en daar heeft hij wel iets van gegeten, maar niet veel. Ik bied het m straks nog een keer aan en anders krijgt hij even een extra boost van het flesje straks.
pi_98037722

Hij speelt nu wel een beetje gelukkig O+
pi_98037892
pi_98040558
Ze komen ze dinsdag ophalen ;( ;( ;( ik trek het gewoon niet
pi_98040965
Ik vind het echt heel sneu voor je :* en als het beter gaat mag je altijd mijn kittens komen knuffelen!
pi_98041014
Jammer MM. ;( Maar als je zo allergisch bent dan gaat het gewoon niet. Dan kun je die kleintjes ook niet de aandacht geven die je ze wil geven en die ze nodig hebben.
pi_98041671
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 21:46 schreef Oognip het volgende:
Ik vind het echt heel sneu voor je :* en als het beter gaat mag je altijd mijn kittens komen knuffelen!
Thanks O+ ik heb echt zitten janken aan de telefoon net :{ zelfs mn moeder kon het verschil horen toen ik halverwege de kittens uit de bench liet.

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 21:47 schreef Cat22 het volgende:
Jammer MM. ;( Maar als je zo allergisch bent dan gaat het gewoon niet. Dan kun je die kleintjes ook niet de aandacht geven die je ze wil geven en die ze nodig hebben.
Ja daar hou ik me dan ook maar aan vast. Hopelijk red ik het tot dinsdag.-
pi_98042678
Mama Mia wat jammer voor je, :* maar je moet idd aan je eigen gezondheid denken en ik weet zeker dat de kleintjes goed terecht gaan komen want ze zijn uberknuffelig O+
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_98042735
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 22:23 schreef indaha het volgende:
Mama Mia wat jammer voor je, :* maar je moet idd aan je eigen gezondheid denken en ik weet zeker dat de kleintjes goed terecht gaan komen want ze zijn uberknuffelig O+
Dankje O+

nou kan je ze alleen niet meer komen zien -O-
pi_98042777
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met m'n hele gezicht erop, maar Artanis was mijn lieffie, dus ik wilde het even opnemen O+
pi_98043654
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 22:24 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Dankje O+

nou kan je ze alleen niet meer komen zien -O-
Maar ik kwam niet allleen voor de kittens, maar ook omdat ik nieuwsgierig naar jullie ben (kun je aan Oognip vragen) en je hebt ook die prachtige Rhana O+ nog die ik kan komen bewonderen :*
pi_98043695
A gos.... -O-

Ik ben zelf helaas ook erg allergisch voor katten. Vandaar dat ik ook zo graag bij dit soort topics zit te zwijmelen. :P

Ik hoop dat je nog een paar dagen lekker van ze kunt genieten en dat ze daarna een ander goed huisje vinden! Misschien dat de nieuwe pleegouder je wel een beetje op de hoogte wil houden van hoe het met ze gaat als je het lief vraagt.
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
pi_98043728
En wat een lief filmpje, ik kan me voorstellen dat je het moeilijk ermee hebt :*
pi_98043922
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 22:43 schreef indaha het volgende:

[..]

Maar ik kwam niet allleen voor de kittens, maar ook omdat ik nieuwsgierig naar jullie ben (kun je aan Oognip vragen) en je hebt ook die prachtige Rhana O+ nog die ik kan komen bewonderen :*
Oh dan ben je zeker welkom hoor :Y ik weet alleen niet precies wanneer je wilde komen?

Mry ik dacht erover om de topiclink mee te geven :)

En Artanis probeert nu mijn oor te piercen _O- gek ding

[ Bericht 2% gewijzigd door Mama_Mia op 11-06-2011 22:54:22 ]
pi_98058257
En ze zijn weg -O-

Ik heb het nieuwe gastgezin mijn mailadres gegeven voor foto's/video's/link van dit topic. Hopelijk hoor ik nog wat.

;( ;( ;(
pi_98059013
Je hebt je best gedaan. Maar als het niet gaat, dan gaat het niet. Kan niemand iets aan doen. :*
pi_98059241
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 12:27 schreef Cat22 het volgende:
Je hebt je best gedaan. Maar als het niet gaat, dan gaat het niet. Kan niemand iets aan doen. :*
Dankje :* ik heb het er wel moeilijk mee, maar ik weet dat dit het beste is. En wat ik zei, ze zijn knuffelig en lief en me waarschijnlijk zo vergeten. En deze vier gaan hun baasjes gewoon een heel leven lang blij maken O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')