Ik ben echt blijquote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:25 schreef Rewimo het volgende:
Ze zijn aangekomen, wat goed, het werkt dus wel zo met dat eten. Je hebt het er maar druk mee't Zijn prachtige katjes
Ik heb het opgeschreven, maar helaas gaat het niet uit mijn hoofdquote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:29 schreef Rewimo het volgende:
Alles opschrijvenDan is het uit je hoofd en ben je het toch niet kwijt. Als je iets opschrijft, onthoud je het ook beter. Ik wel in elk geval
Wat maken kittens er toch altijd een puinzooi van met etenquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:26 schreef Mama_Mia het volgende:
Picspam
[ afbeelding ]
Maedhros
[ afbeelding ]
Éowyn
[ afbeelding ]
Éowyn & Maedhros
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik het goed heb zijn dit vlnr Elessar, Maedhros, Éowyn & Artanis
[ afbeelding ]
Dankjequote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:10 schreef Cat22 het volgende:
Fijn dat ze zo lekker bijgekomen zijn! Even volhouden nog en dan moet je echt gaan afbouwen hoor. Dit is voor jou ook niet te doen. Ik bedacht me gisteravond nog dat flessekittens van een dag oud ook 'maar' om de 3 uur flesvoeding krijgen. Om het even in perspectief te zetten.
Dabedoellik. Ze zijn nog maar klein, dan kan het best zijn dat flesje drinken soms lekkerder is dan dat grotekatten natvoer.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:43 schreef Mama_Mia het volgende:
Maedhros wilde niet eten dus op aanraden van Oognip een flesje gedaan, nou dat ging er wel in
Normaal vindt hij de convalescence ook super, misschien had ie nu gewoon geen zin in weer hetzelfdequote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dabedoellik. Ze zijn nog maar klein, dan kan het best zijn dat flesje drinken soms lekkerder is dan dat grotekatten natvoer.![]()
PM me je mailadres even, dan stuur ik je een bestandje.
Echt hequote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze hebben het juiste slaapplekje al gevonden
Dat lijkt me niet. De kittens hebben amper haar en anders zou je het toch ook wel van Rhana gemerkt moeten hebben? Die zit dan niet in je nek maar die geef je ook wel eens een kus en ben je ook zo dichtbij.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:18 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik vraag me af of ik niet allergisch ben trouwens, als ze zo in mn nek zitten ben ik echt benauwd
Ja maar niet een uur lang ofzoquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:19 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet. De kittens hebben amper haar en anders zou je het toch ook wel van Rhana gemerkt moeten hebben? Die zit dan niet in je nek maar die geef je ook wel eens een kus en ben je ook zo dichtbij.
Maar als je nou zorgt dat de kittens niet in je nek liggen maar gewoon op je schoot blijven, dan moet het toch wel lukken?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:43 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik mag 3x convalescence gaan voeren, samen met het normale voer dus niet elke anderhalf uur.
dus 8 uur => voer + conv
11 uur => voer
2 uur => voer + conv
5 uur => voer
8 uur => voer + conv
11 uur => flesje
Maedhros is waarschijnlijk gewoon verzadigd en een beetje uit zn hum van de ontworming e.d. Zolang ze aan blijven komen is het geen probleem.
Alleen, als mijn allergie (want dat was het wel volgens de coördinator) over een week niet over is moeten ze waarschijnlijk weg
Oh en vanwege mijn afstuderen 5 juli mag ik de kittens (als ze er dan nog zijn) gewoon ergens anders laten enten, moet ik alleen ff die maandag ervoor het DOC bellen. Want 6 juli enten na de 5e wordt m niet fysiek voor mij.
dan heb ik t ook helaasquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar als je nou zorgt dat de kittens niet in je nek liggen maar gewoon op je schoot blijven, dan moet het toch wel lukken?
Ik neem aan dat je zelf ze ook niet graag weg doet.
wss niet omdat ik gewend ben aan Rhana, als zij bij me in bed ligt heb ik het ook niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:50 schreef Oognip het volgende:
[..]is er dan geen kans dat je het ook hebt als je alleen Rhana nog hebt?
Ik heb er geen last van als ze in de kamer zijn of in de bench, alleen als ze dichtbij komen. En aangezien ze de hele tijd op schoot willen is dat lastigquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:53 schreef Oognip het volgende:
Hmmm dat zou wel erg kut zijn dan zeg!
En vaker schoonmaken/stofzuigen of zo zou ook niet een klein beetje helpen?
Ik ga het sowieso nog een week aankijken, maar als het niet minder wordt dan moeten ze helaas weg, ik ga niet nog meer medicijnen slikkenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:07 schreef Troel het volgende:
Is het niet ook een beetje dat je wellicht moet wennenKijk het voor jezelf anders nog even aan
En anders is het wellicht ook wel te verhelpen met van die allergietabletjes?
(Toen Poesie kwam ben ik ook mijn hooikoortsmedicatie wat trouwer gaan slikken om alles af te dekken)
Ah ok, nee, dan houdt het natuurlijk op. Ik hoop dat het meevalt en dat het inderdaad dan wat anders is eigenlijkquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:09 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik ga het sowieso nog een week aankijken, maar als het niet minder wordt dan moeten ze helaas weg, ik ga niet nog meer medicijnen slikkenik heb altijd overal rottige bijwerkingen van
En had je last van Poesie toen ie bij je woonde?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:07 schreef Troel het volgende:
Is het niet ook een beetje dat je wellicht moet wennenKijk het voor jezelf anders nog even aan
En anders is het wellicht ook wel te verhelpen met van die allergietabletjes?
(Toen Poesie kwam ben ik ook mijn hooikoortsmedicatie wat trouwer gaan slikken om alles af te dekken)
Ja precies, en ik ben zelf ook niet echt lekker & woensdag heftige dag gehad, dus de timing is ook niet optimaal.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:09 schreef Cat22 het volgende:
Je kunt nu natuurlijk ook wat heftiger reageren omdat je zelf stress hebt ivm de nieuwe kittens en hun eet-issues. Hopelijk trekt het bij als jullie allemaal in je ritme zitten.
Fijn dat het eet regime nu iets losser is! Ik vond het echt heftig, zeker voor kittens die al zowat zelf kunnen eten.
Nopesquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:12 schreef Oognip het volgende:
[..]
En had je last van Poesie toen ie bij je woonde?
Thanksquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:46 schreef Oognip het volgende:
Ik vind het echt heel sneu voor jeen als het beter gaat mag je altijd mijn kittens komen knuffelen!
Ja daar hou ik me dan ook maar aan vast. Hopelijk red ik het tot dinsdag.-quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:47 schreef Cat22 het volgende:
Jammer MM.Maar als je zo allergisch bent dan gaat het gewoon niet. Dan kun je die kleintjes ook niet de aandacht geven die je ze wil geven en die ze nodig hebben.
Dankjequote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:23 schreef indaha het volgende:
Mama Mia wat jammer voor je,maar je moet idd aan je eigen gezondheid denken en ik weet zeker dat de kleintjes goed terecht gaan komen want ze zijn uberknuffelig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met m'n hele gezicht erop, maar Artanis was mijn lieffie, dus ik wilde het even opnemen
♥ scars make us who we are ♥
Maar ik kwam niet allleen voor de kittens, maar ook omdat ik nieuwsgierig naar jullie ben (kun je aan Oognip vragen) en je hebt ook die prachtige Rhanaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:24 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Dankje
nou kan je ze alleen niet meer komen zien
Oh dan ben je zeker welkom hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:43 schreef indaha het volgende:
[..]
Maar ik kwam niet allleen voor de kittens, maar ook omdat ik nieuwsgierig naar jullie ben (kun je aan Oognip vragen) en je hebt ook die prachtige Rhananog die ik kan komen bewonderen
Dankjequote:Op zondag 12 juni 2011 12:27 schreef Cat22 het volgende:
Je hebt je best gedaan. Maar als het niet gaat, dan gaat het niet. Kan niemand iets aan doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |