Film? Is er ook een film van dan? Een boek! Ik wil een boek! Een Boehoeeek!quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
In de film is Merry een jongensnaam maar who cares
Ja precies. Ik heb net nog Elessar toegevoegd, vind ik ook mooi.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:20 schreef Troel het volgende:
Ik vind zowel Frodo als Sam qua mooiheid in het niets vallen bij die andere namen
Dat is stukken beter!quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:21 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik neig naar Éowyn, Artanis, Maedhros & Elessar.
Vallen ze iig wel op
quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:32 schreef tombolafan het volgende:
Zo, nou, ik zal nog eens iets opperen
Laat maar ofzo
Dankjequote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:41 schreef Catch22- het volgende:
Ik wil erg graag een tweede katje, maar vriendinlief nog niet zo. Zal haar dit topic wel even laten lezen...
Moet je ze nog flessen of eten ze allemaal al?quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:53 schreef Mama_Mia het volgende:
gewichtjes liggen allemaal zo rond de 450 gram
mannetje cypers met veel wit is ietsje afgevallen maar dat kan ook verschil in weegschaal zijn
Eten allemaal al. 5x per dag en dan 's avonds een flesjequote:Op donderdag 9 juni 2011 15:05 schreef indaha het volgende:
[..]
Moet je ze nog flessen of eten ze allemaal al?
Ja hequote:Op donderdag 9 juni 2011 16:09 schreef Cat22 het volgende:
Weer een gastgezin erbij!![]()
Wat een mooierts.En wat die namen betreft: ervaring hier heeft geleerd dat makkelijker in het gehoor liggende namen vaak betere respons op de adoptiepagina's opleveren.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |