Kittens zijn nu ontwormd, ze hadden nog wat diarree wat dus ook door wormen kan komen. Ze krijgen nu weer sensitivity control van Royal Canin.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:14 schreef Mry het volgende:
O jeej, ik hoop dat alles goed is.
Je bent wel een goede kittenmamma, zo met die kleintjes naar de dokter terwijl je zelf ziek bent!
Ze zitten niet apart dus Rhana zou het evt kunnen eten, en natvoer droogt snel uit.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:38 schreef Cat22 het volgende:
Da's toch geen werkbaar schema voor je? Zoals ik in DM al zei, waarom kun je geen voer aanbieden naar behoefte? Gewoon laten staan en dan eten ze wel als ze er zin in hebben? En met die Convalescense zou ik kijken of je dat niet net na het voeren (als je bij die vaste momenten blijft) kunt geven. Want elke anderhalf uur met die kittens frommelen.. ik zou d'r gek van worden.
Maar je geeft ze om de 3 uur eten, dan kunnen ze naar mijn idee geen honger krijgen hoor. Ze hoeven echt niet om de 1.5 uur te eten en daarnaast hebben ze gewoon brokjes staan waar ze van kunnen eten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:48 schreef Mama_Mia het volgende:
Ze krijgen 's avonds nog een flesje maar het is meer voor het lekker, ze zouden aan het natvoer genoeg moeten hebben.
Ja ik hoop dat ze met een paar dagen lekker veel zijn aangekomen, dat de diarree weg is enzo. Want ik moet zeggen dat het best heftig is
Oognip: maar dan krijgen ze niet teveel honger tussendoor? Want coördinator zei dat ze niet te lege maagjes moeten hebben?
Dus dan brokjes + 10mL convalescence in een keer? hebben ze echt een paar brokjes en een hoop yoghurtzooi.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar je geeft ze om de 3 uur eten, dan kunnen ze naar mijn idee geen honger krijgen hoor. Ze hoeven echt niet om de 1.5 uur te eten en daarnaast hebben ze gewoon brokjes staan waar ze van kunnen eten.
Als je ze 5x convalescence moet geven zou ik dat zo doen ja. Maar als jij liever om het 1.5 uur bezig wilt zijn met de kittens moet je het vooral doenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:50 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Dus dan brokjes + 10mL convalescence in een keer? hebben ze echt een paar brokjes en een hoop yoghurtzooi.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Als je ze 5x convalescence moet geven zou ik dat zo doen ja. Maar als jij liever om het 1.5 uur bezig wilt zijn met de kittens moet je het vooral doen![]()
Normaal zouden ze nu nog regelmatig aan de tet hangen, dus vloeibaar spul zal geen probleem zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:50 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Dus dan brokjes + 10mL convalescence in een keer? hebben ze echt een paar brokjes en een hoop yoghurtzooi.
Ik ga het anders vanavond gewoon wel volgens schema doen, en dan kan ik bekijken hoe het bevalt. Op zich ben ik wel thuis en kan ik het wel doen ook al is het anderhalf uur ertussen. Maar eens kijken hoe dat bevalt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Normaal zouden ze nu nog regelmatig aan de tet hangen, dus vloeibaar spul zal geen probleem zijn.Ik zou het jezelf echt makkelijker maken, je merkt vanzelf wel of ze toch vaker of meer nodig hebben.
De DA zei juist dat het flesje afgebouwd moest worden omdat het niet meer nodig wasquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:44 schreef Cat22 het volgende:
Ik vraag me af of je niet meer zou moeten gaan flessen. Misschien is de overgang naar vast voer te snel gegaan of zo, en met het ontwormen en verhuizing erbij ist best wel heftig voor die kleintjes.
Maar ik ben geen DA en geen flessemoeder, dus als dit het advies van DA en coördinator is, zou ik het daar nu even mee doen, misschien dat een dag of 2 strak (en druk!) regime hen flink bij laat komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |