Haha ja vooral Maedhros was erg lekker bezigquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:41 schreef Mry het volgende:
Wat lief die vier kittens op schoot, ze zijn erg schattig!
Ze maken wel een smeerboel van het eten.
(Mooie chinese karakters btw! Zag ik er nou op je rechter arm ook een? Welke was dat?)
Dus dat gaat eigenlijk best goed voor zo'n eerste dagquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:53 schreef Mama_Mia het volgende:
Rhana loopt een beetje rond, gaat naar de slaapkamer als ze het even niet prettig vindt, maar komt ook genoeg kijken. Ze sluipt een beetje af en toe maar ik mag haar wel aaien. Ze heeft heel even gegromd en Éowyn heeft naar haar geblazen, maar dat was het tot nu toe.
Ja volgens mij ookquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:31 schreef indaha het volgende:
[..]
Dus dat gaat eigenlijk best goed voor zo'n eerste dag
Morgen weerquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:23 schreef Ansu het volgende:
Aahhhh! Blijven spammen met foto's en filmpjes, anders geloof ik het niet
Volgens mijn mapje (en ja daar staat het grootste deel van mijn kennis inquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:41 schreef Greys het volgende:
Wat een dappere frummels!
Zo met zijn vieren naast elkaar met een schoteltje eten, wat cute.
Ik weet helemaal NIETS van kittens () maar met vier weken hoeven ze dus al geen extra warmte (kruik ofzo) meer om de moeder te vervangen? Lach me maar uit als het een stomme vraag is hoor, ik heb 1 kat en die kreeg ik toen hij al volwassen was uit het asiel, vandaar.
En jullie Redcat-pleegmoeders kunnen mooi ervaringen uitwisselen hier natuurlijk
Wat leukquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:19 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ja volgens mij ook
Maedhros heeft een beetje een rood kontje, heb het even schoongemaakt - alle kittens hadden aardig aangekoekt vuil rond de kont maar dat is niet schoon te krijgen- en hopelijk gaat het nu beter. Ze hebben diarree gehad en gevoelige maagjes dus de poep is nog vrij zacht, maar ze poepen allemaal prima tot nu toe. Maedhros heeft wel twee keer naast de bench gepoept
Net hebben ze een flesje gedeeld met z'n vieren, Artanis vond het niet leuk dat ze moest delen, en Éowyn was zo gretig dat nu al een van de drie speentjes kapot isOmdat Maedhros de lichtste is heeft hij ietsjes meer gehad dan de anderen.
Ik ga morgenochtend voor het eten wegen en vanaf dan kijken of ze goed aankomen, ze zijn allemaal vandaag iets afgevallen maar zoals ik eerder zei kan dat ook komen door een verschil in weegschaal. En ze zijn braaf, ze lopen gewoon de weegschaal opalleen stilzitten, dat is lastig.
En ik voel me net een gans, waar ik ook heen loop er lopen 4 kittens achter me aan, en schreeuwen dat ze kunnen! M'n oren galmen ervan zowat
Ik had het begrepen jaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 06:56 schreef indaha het volgende:
[..]
Wat leuken had je al gehoord dat ik over 2 weekjes kom kijken hoe ze achter je aan waggelen Moeder Gans
(als het mag
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
meer filmpjes komen zo
edit: mama_mia zit in pyjama want ziek
[ Bericht 9% gewijzigd door Mama_Mia op 10-06-2011 13:03:41 ]♥ scars make us who we are ♥
Rhana krijgt kroeltjes zodra ze in de kamer komt, en als ze in de slaapkamer zit ga ik er ook regelmatig heen om haar ff te aaienquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:53 schreef bl0emetjE het volgende:
Ahh om te smelten
Zo lief met z'n allen op de warme moederschoot van Mama_Mia en dat voorzichtige wassen op het filmpje, wat schattig!
En ook: Wat knap van Rhana, ze houdt zich heel kranig zo te horen! Niet vergeten om haar ook bergjes te kroelen he
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:19 schreef Barbaaf het volgende:
Als die-hard LOTR fan vind ik het toch ietwat ontnuchterend te lezen over het rode kontje van Maedhros en dat Elessar in z'n eten in slaap valt. * Barbaaf ziet oorspronkelijke personages al voor zich
Wat doen ze het goedquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:14 schreef Mama_Mia het volgende:
Het grut is nu overgegaan op Felix, wat dapper naar binnen wordt geschrokt, maar ik denk dat ik toch de brokjes ietsje plet de volgende keer
Elessar viel in z'n eten in slaap dus die heb ik maar in de bench gemikt, waar de rest nu ook ligt te slapen.
Heb ik ff tijd om te douchen zo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |