quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:05 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Het lied heeft vaak de melodie van Andre Hazes
Pff geen wonder dat het bruidgrietje moet huilen, want tenenkrommend slecht zeg.quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:08 schreef Proletariaat het volgende:
De vorige keer zat er trouwens een instrumentaal intermezzo van zo'n 2 minuten bij. Voelde me ongemakkelijk.
Ik voel je pijn jaquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:02 schreef female81 het volgende:
Zo'n familie heb ik nou ook, zowel aan ma's kant als aan pa's kant.
Stomme liedjes zoals omschreven in de openingspost, foute toneelstukjes cq. sketches en tenenkrommende abc-tjes, op elke (tig-jarige) bruiloft e.d. komt het standaard weer langs.
(Ik heb mezelf op m'n twaalfde of zo helaas ook weleens in een of ander toneelstukje laten manouvreren door pa, omdat 'ie het echt persé wilde. Moest ik hem op een quasi-grappige manier een nep-interview afnemen. En scháttig dat m'n familie het vond... Ik gruwel nog als ik eraan terugdenk. En de foto's ervan komen om de zoveel tijd ook nog bovendrijven. Dergelijke dingen heb ik de jaren erna alleen nog maar gedaan als het echt, echt, ECHT niet anders kon, en sowieso niet met mezelf in een centrale rol.)
Maar zolang ik er zelf geen rol in speel, kan ik er ook wel weer de humor van inzien. Lees: diep van binnen dubbel liggen van het lachen om dergelijke stompzinnigheid, maar de buitenwereld niets laten merken.![]()
Maar ik denk dat ze wel vermoeden dat het niet helemaal mijn ding is. Het burgerlijkheids-gen is bij mij wat minder duidelijk aanwezig dan bij de meesten in de familie, en dat weten ze na 30 jaar inmiddels wel.![]()
"Hoi Hans nou dat wordt een nummer een hit dat kan niet mis gaan erg leuk gedaan jesus man wat een grote griet en ook al getrouwd, we worden oud jongen groetjes aan jolanda van mij en Marionquote:
Typischquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:42 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
"Hoi Hans nou dat wordt een nummer een hit dat kan niet mis gaan erg leuk gedaan jesus man wat een grote griet en ook al getrouwd, we worden oud jongen groetjes aan jolanda van mij en Marion
groet Ben"
Dat zou zo een FOK!meet kunnen zijn.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:54 schreef Phileintje het volgende:
[..]
Ook leuk:
Maar helaas niet helemaal wat je bedoelt.
Oh leuk, wanneer is de volgende? Dan schrijf ik me meteen in, zo'n geweldig feest wil ik namelijk echt niet missen!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |