Ik kan bijna niet wachten op het vervolg van Boardwalk Empire.quote:
Eerst het 4e seizoen van Breaking Bad.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik kan bijna niet wachten op het vervolg van Boardwalk Empire.
* Boze_Appel steekt hand op. Geweldige serie.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:16 schreef Nautilus. het volgende:
.
Welke bazen kijken er op dit moment naar Mad Men?
Ik stik in m'n muesli, hahahaha, rechts het liberaal conservatieve blok domineert.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:16 schreef KoosVogels het volgende:
Erik, je wilde toch de dagcijfers weten?![]()
1 406 GSbrder
2 296 Voorschrift
3 235 eriksd
4 225 von_Preussen
5 125 KoosVogels
quote:
Het is maar een momentopname.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik stik in m'n muesli, hahahaha, rechts domineert.![]()
Jamaar, jamaar. Dat is ontbijtvoer.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, je weet wel, met melk enzo erbij.
's Ochtends kan ik geen hap door m'n muil krijgen, en aangezien ik al om 7 uur de deur uit moet en pas om 13u00 kan eten vreet ik nu alvast maar iets voor morgenvroeg.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar. Dat is ontbijtvoer.
De sumoworsteltechniekquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
's Ochtends kan ik geen hap door m'n muil krijgen, en aangezien ik al om 7 uur de deur uit moet en pas om 13u00 kan eten vreet ik nu alvast maar iets voor morgenvroeg.
Neu, wel voor witte stranden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:22 schreef Bluesdude het volgende:
[ afbeelding ]
is dit de oplossing voor Zuidafrikaanse criminaliteit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |