Gewoon gelijkspel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:24 schreef Digi_Djeff het volgende:
Als Nederland de penalties verliest, telt dat dan ook echt als verlies of gaat het gewoon door als gelijkspel?
Wk finale 2014quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:24 schreef j95 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom er een beker is en er nu penaltys komen?
Verlies is verlies.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:24 schreef Digi_Djeff het volgende:
Als Nederland de penalties verliest, telt dat dan ook echt als verlies of gaat het gewoon door als gelijkspel?
Kleuterquote:
Nee, het is de finale van de Copa America!quote:
Penaltybokaal.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:24 schreef j95 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom er een beker is en er nu penaltys komen?
Boeiequote:Op woensdag 8 juni 2011 22:25 schreef rareziekte het volgende:
hihihihihihihihihihihi
als er pingels waren in WK kreeg ik een hartaanval
Confraternidadquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie weet hoe deze Copa heet zonder het op te zoeken?
confraternidad?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heeft de commentator pas 8 keer gezegdquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
sponsorquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:26 schreef Micson het volgende:
Die Coppa, hebben ze die gewoon van de plaatselijke Edah ofzo?
Wie geeft er nu een beker voor een vriendschappelijke wedstrijd
Hij kan al meer winnen dan: Van der Sar en Steek!quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:25 schreef BB-King het volgende:
Krul kan zich onsterfelijk maken... nog nooit een wedstrijd verliezen en een cup pakken.
Dit is dan ook de belangrijkste WK Finale ('14) sinds de onze enige twee finales in '74 en '78.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:24 schreef aight1 het volgende:
IK DURF HET NIET AAN TE ZIEN
ZOVEEL EER OP HET SPEL
ZO'N PRIJS
HELP
Die is van een sponsor.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:26 schreef Micson het volgende:
Ja daaromquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:26 schreef WSquater het volgende:
[..]
Dit is dan ook de belangrijkste WK Finale ('14) sinds de onze enige twee finales in '74 en '78.
In 1999 wonnen we ook een beker met het 2-2 gelijkspel tegen Braziliëquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:26 schreef Micson het volgende:
ALT+F4quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:24 schreef aight1 het volgende:
IK DURF HET NIET AAN TE ZIEN
ZOVEEL EER OP HET SPEL
ZO'N PRIJS
HELP
Een held kneusje noemenquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:27 schreef ZuidGrens het volgende:
Boulahrouz stoer Kuijt negeren. Kneusje
laten we het hopen!!!!!!!quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:27 schreef WSquater het volgende:
[..]
Ach ja, je weet wat ze zeggen: 3x is scheepsrecht!
Door de 0-0 heeft Nederland zich gekwalificeerd voor het Coppa Confraternidad toernooi.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:26 schreef Eenskijken het volgende:
wtf is er met die coppa.. dit is toch geen bekerwedstrijd maar vriendschappelijk? wie kan me uitleggen
Neequote:
kutquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |