SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TRIOquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:15 schreef ValHallen het volgende:
30. Joelia Volkova en Lena Katina.
Beter bekend als TATU. Scoorden begin 2000 enkele grote hits en er was veel te de doen rondom hun vermeende lesbische relatie met elkaar.
[ afbeelding ]
ah, ik heb de afgelopen tijd wel veel zinquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:14 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Heel af en toe.
Moet ik echt zin aan hebben
Ja, dat was dan ook wel zonde.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:15 schreef ValHallen het volgende:
Beter bekend als TATU. Scoorden begin 2000 enkele grote hits en er was veel te de doen rondom hun vermeende lesbische relatie met elkaar.
[ afbeelding ]
Je bent weer bezopen en wil alleen Knetter, we weten het nu welquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:15 schreef _Fanta het volgende:
ik ben lomp bezig, miss dat ik wel mn redenen daarvoor heb. maar als Myr wil weten hoe en wat moet ze mij maar ff via DM contacteren
ME neither.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
tatu vind ik dus echt geen mokkels
ik vind ze wel geilquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
tatu vind ik dus echt geen mokkels
die zou ik ook wel willen knuffelenquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:15 schreef ValHallen het volgende:
[ afbeelding ]
Die linker blijft leukquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:15 schreef ValHallen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:16 schreef -Datdus- het volgende:
Weetje wie lekker is....
Margreet Beetsma! van edite nl
Nouja ok we doen ons haar wel losquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
het is een mokkelshow.. dus mokkels
quote:
ben je al naar de kapper geweestquote:
penaltyquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ben je al naar de kapper geweest
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Bij deze verzoek ik iedereen weer verzoekjes in te dienen voor morgen!
1 spelregel: Ze moeten iets heel anders zijn dan de genre's die ik normaal gesproken draai.
Deze verzoekjes worden onderdeel van een spelletje!
Iedereen mag max 3 verzoekjes indienen!
Degene die morgen wint in de spel elementen krijgt ze alle 3 te horen. (mits ik ze kan vinden! Van tevoren Zippysharen mag ook!)
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:19 schreef ValHallen het volgende:
29. Melanie Safka
Beter bekend als Melanie. Een sensatie tijdens Woodstock waar ze alleen met haar gitaartje honderduizenden stil kreeg met haar protestliedjes. Een echte hippie
[ afbeelding ]
I like (mijn typequote:Op woensdag 8 juni 2011 22:19 schreef ValHallen het volgende:
29. Melanie Safka
Beter bekend als Melanie. Een sensatie tijdens Woodstock waar ze alleen met haar gitaartje honderduizenden stil kreeg met haar protestliedjes. Een echte hippie
[ afbeelding ]
welke stijl doe je normaal?quote:
waarom zo vroegquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
En nu ga ik toch echt m'n bed bestijgen en m'n kussens knuffelen, weltrusten!
Ik draai normaal rock en metal voornamelijk.. De spel elementen blijven een verrassingquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
welke stijl doe je normaal?
en wat zijn de spelelementen?
een hippiequote:Op woensdag 8 juni 2011 22:20 schreef ToT het volgende:
Als TATU zo laag staat, wat voor lekkers staat ons dan allemaal nog te wachten?
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:22 schreef ValHallen het volgende:
28. Stevie Nicks
Kennen we van Fleetwood Mac
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |