quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Bij deze verzoek ik iedereen weer verzoekjes in te dienen voor morgen!
1 spelregel: Ze moeten iets heel anders zijn dan de genre's die ik normaal gesproken draai.
Deze verzoekjes worden onderdeel van een spelletje!
Iedereen mag max 3 verzoekjes indienen!
Zou je ook willen aangeven waar ze bekend van zijn? (Band, bepaalde hit, whatever.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:04 schreef ValHallen het volgende:
We Trappen af met nummer 33: Lykke Li uit het land waar vele mooie vrouwen vandaan komen, Noorwegen
[ afbeelding ]
Hihiquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:04 schreef _Fanta het volgende:
haha dat was een goeie garp![]()
[ afbeelding ]
Thx bro!quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:05 schreef rulerofdeath het volgende:
zo, ik ben er weer. goeie show ToT. De muziek heb ik niet bewust meegekregen, maar mooie achtergrondmuziek![]()
moest even rellen tegen 4 brutals
En ... gelukt ?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:05 schreef rulerofdeath het volgende:
zo, ik ben er weer. goeie show ToT. De muziek heb ik niet bewust meegekregen, maar mooie achtergrondmuziek![]()
moest even rellen tegen 4 brutals
Kut jullie vallen er middeninquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou je ook willen aangeven waar ze bekend van zijn? (Band, bepaalde hit, whatever.)
Ja zou fijn zijn als het wat meer random was!quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:06 schreef Opa_vertelt het volgende:
Die shaggy is ook niet weg te trappen zeg.
Blijft hardnekkig die manquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:06 schreef Opa_vertelt het volgende:
Die shaggy is ook niet weg te trappen zeg.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:07 schreef Karzai het volgende:
Kan je misschien wat anders draaien ik zit hier met drie mannen op de bank
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:07 schreef Karzai het volgende:
Da's zelfs zonder muziek raar.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:07 schreef Karzai het volgende:
en jij zit daar helemaal los te gaan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:07 schreef Karzai het volgende:
Me 2quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en jij zit daar helemaal los te gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |