quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Bij deze verzoek ik iedereen weer verzoekjes in te dienen voor morgen!
1 spelregel: Ze moeten iets heel anders zijn dan de genre's die ik normaal gesproken draai.
Deze verzoekjes worden onderdeel van een spelletje!
Iedereen mag max 3 verzoekjes indienen!
Zou je ook willen aangeven waar ze bekend van zijn? (Band, bepaalde hit, whatever.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:04 schreef ValHallen het volgende:
We Trappen af met nummer 33: Lykke Li uit het land waar vele mooie vrouwen vandaan komen, Noorwegen
[ afbeelding ]
Hihiquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:04 schreef _Fanta het volgende:
haha dat was een goeie garp![]()
[ afbeelding ]
Thx bro!quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:05 schreef rulerofdeath het volgende:
zo, ik ben er weer. goeie show ToT. De muziek heb ik niet bewust meegekregen, maar mooie achtergrondmuziek![]()
moest even rellen tegen 4 brutals
En ... gelukt ?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:05 schreef rulerofdeath het volgende:
zo, ik ben er weer. goeie show ToT. De muziek heb ik niet bewust meegekregen, maar mooie achtergrondmuziek![]()
moest even rellen tegen 4 brutals
Kut jullie vallen er middeninquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou je ook willen aangeven waar ze bekend van zijn? (Band, bepaalde hit, whatever.)
Ja zou fijn zijn als het wat meer random was!quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:06 schreef Opa_vertelt het volgende:
Die shaggy is ook niet weg te trappen zeg.
Blijft hardnekkig die manquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:06 schreef Opa_vertelt het volgende:
Die shaggy is ook niet weg te trappen zeg.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:07 schreef Karzai het volgende:
Kan je misschien wat anders draaien ik zit hier met drie mannen op de bank
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:07 schreef Karzai het volgende:
Da's zelfs zonder muziek raar.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:07 schreef Karzai het volgende:
en jij zit daar helemaal los te gaan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:07 schreef Karzai het volgende:
Me 2quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en jij zit daar helemaal los te gaan?
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
We kijken tijdens het voetbal naar elkaars piemel
Datr laatste vreesde ik alquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
We kijken voetbal en zitten aan elkaars piemel
faal ?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:10 schreef ValHallen het volgende:
32: Lene Marlin. Onehitwonder uit Denemarken. Dit is haar enige hit.
[ afbeelding ]
Plaatje faalt!quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:10 schreef ValHallen het volgende:
[ afbeelding ]
Plaatje döt t niequote:Op woensdag 8 juni 2011 22:10 schreef ValHallen het volgende:
[ afbeelding ]
jazeker, met een andere Fok!ker die 4 in 35 minuten in de pan gehakt.quote:
iddquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jazeker, met een andere Fok!ker die 4 in 35 minuten in de pan gehakt.
quote:
Goh. Wat een gemis.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:10 schreef _Fanta het volgende:
[..]
van mij mag je best neuken, maar niet met mij
Arch Enemyquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:12 schreef rulerofdeath het volgende:
komt Angela Gossow trouwens ook nog langs, Val?
of die van the agonist?
speel jij 't nog wel eens?quote:
Neinquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:12 schreef rulerofdeath het volgende:
komt Angela Gossow trouwens ook nog langs, Val?
of die van the agonist?
mooie ogen heeft zequote:Op woensdag 8 juni 2011 22:13 schreef ValHallen het volgende:
31: Selah Sue
Deze Belgische schone verovert langzaam europa met haar combinatie van pop en reggae.
[ afbeelding ]
Mijn favorietquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:13 schreef ValHallen het volgende:
Deze Belgische schone verovert langzaam europa met haar combinatie van pop en reggae.
[ afbeelding ]
waarom post je niet gewoon tietenquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:13 schreef ValHallen het volgende:
[ afbeelding ]
Heel af en toe.quote:
Mooi koppie zeg!quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:13 schreef ValHallen het volgende:
[ afbeelding ]
Oei!quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:13 schreef ValHallen het volgende:
[ afbeelding ]
ik was d'r al bang voorquote:
het is een mokkelshow.. dus mokkelsquote:
Dat dus.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
het is een mokkelshow.. dus mokkels
waarom wel?quote:
ik denk niet echt dat ze er wakker van ligtquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:15 schreef _Fanta het volgende:
ik ben lomp bezig, miss dat ik wel mn redenen daarvoor heb. maar als Myr wil weten hoe en wat moet ze mij maar ff via DM contacteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TRIOquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:15 schreef ValHallen het volgende:
30. Joelia Volkova en Lena Katina.
Beter bekend als TATU. Scoorden begin 2000 enkele grote hits en er was veel te de doen rondom hun vermeende lesbische relatie met elkaar.
[ afbeelding ]
ah, ik heb de afgelopen tijd wel veel zinquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:14 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Heel af en toe.
Moet ik echt zin aan hebben
Ja, dat was dan ook wel zonde.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:15 schreef ValHallen het volgende:
Beter bekend als TATU. Scoorden begin 2000 enkele grote hits en er was veel te de doen rondom hun vermeende lesbische relatie met elkaar.
[ afbeelding ]
Je bent weer bezopen en wil alleen Knetter, we weten het nu welquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:15 schreef _Fanta het volgende:
ik ben lomp bezig, miss dat ik wel mn redenen daarvoor heb. maar als Myr wil weten hoe en wat moet ze mij maar ff via DM contacteren
ME neither.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
tatu vind ik dus echt geen mokkels
ik vind ze wel geilquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
tatu vind ik dus echt geen mokkels
die zou ik ook wel willen knuffelenquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:15 schreef ValHallen het volgende:
[ afbeelding ]
Die linker blijft leukquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:15 schreef ValHallen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:16 schreef -Datdus- het volgende:
Weetje wie lekker is....
Margreet Beetsma! van edite nl
Nouja ok we doen ons haar wel losquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
het is een mokkelshow.. dus mokkels
quote:
ben je al naar de kapper geweestquote:
penaltyquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ben je al naar de kapper geweest
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Bij deze verzoek ik iedereen weer verzoekjes in te dienen voor morgen!
1 spelregel: Ze moeten iets heel anders zijn dan de genre's die ik normaal gesproken draai.
Deze verzoekjes worden onderdeel van een spelletje!
Iedereen mag max 3 verzoekjes indienen!
Degene die morgen wint in de spel elementen krijgt ze alle 3 te horen. (mits ik ze kan vinden! Van tevoren Zippysharen mag ook!)
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:19 schreef ValHallen het volgende:
29. Melanie Safka
Beter bekend als Melanie. Een sensatie tijdens Woodstock waar ze alleen met haar gitaartje honderduizenden stil kreeg met haar protestliedjes. Een echte hippie
[ afbeelding ]
I like (mijn typequote:Op woensdag 8 juni 2011 22:19 schreef ValHallen het volgende:
29. Melanie Safka
Beter bekend als Melanie. Een sensatie tijdens Woodstock waar ze alleen met haar gitaartje honderduizenden stil kreeg met haar protestliedjes. Een echte hippie
[ afbeelding ]
welke stijl doe je normaal?quote:
waarom zo vroegquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
En nu ga ik toch echt m'n bed bestijgen en m'n kussens knuffelen, weltrusten!
Ik draai normaal rock en metal voornamelijk.. De spel elementen blijven een verrassingquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
welke stijl doe je normaal?
en wat zijn de spelelementen?
een hippiequote:Op woensdag 8 juni 2011 22:20 schreef ToT het volgende:
Als TATU zo laag staat, wat voor lekkers staat ons dan allemaal nog te wachten?
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:22 schreef ValHallen het volgende:
28. Stevie Nicks
Kennen we van Fleetwood Mac
[ afbeelding ]
geheimtaalquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:23 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ben ik mijn meeting aantekeningen boek aan het doorbladeren, vind
ik er alleen maar schetsen en tekeningen. Nergens aantekeningen.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:22 schreef ValHallen het volgende:
28. Stevie Nicks
Kennen we van Fleetwood Mac
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:23 schreef Viro het volgende:
Mensen voor de duidelijkheid:
1. In de nacht en ochtend draait guppie dan kunnen DJ's niet inloggen op de stream tenzij ze op het rooster staan en/ of doorgeven aan mij als ze willen draaien.
2. In de middag en avond is er een backup muziek bot die ervoor zorgt dat er muziek is zodra een DJ disconnect of verbinding verliest met de stream. DJ's kunnen inloggen op de stream en de muziek bot zal automatisch stoppen.
3. Er kan geen ghost op de stream komen, dit komt mede dankzij de software die radionomy gebruikt.
heeeeel goed voor elkaarquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:23 schreef Viro het volgende:
1. In de nacht en ochtend draait guppie dan kunnen DJ's niet inloggen op de stream tenzij ze op het rooster staan en/ of doorgeven aan mij als ze willen draaien.
2. In de middag en avond is er een backup muziek bot die ervoor zorgt dat er muziek is zodra een DJ disconnect of verbinding verliest met de stream. DJ's kunnen inloggen op de stream en de muziek bot zal automatisch stoppen.
3. Er kan geen ghost op de stream komen, dit komt mede dankzij de software die radionomy gebruikt.
Oh, mokkel is een negatief woord in deze?quote:
Top, Viroquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:23 schreef Viro het volgende:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, mokkel is een negatief woord in deze?
In dat geval ben ik beledigd, Mr-Green
Tomb Raider ?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:25 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Denk het, nu nog proberen te ontcijferen.. Wat zou dit betekenen?
[ afbeelding ]
Slaap zequote:
dat je gedachten afgeleid warenquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:25 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wow dat is mooi getekendquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:25 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
lolquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:25 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je doet het verkeerd mr-green.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, mokkel is een negatief woord in deze?
In dat geval ben ik beledigd, Mr-Green
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat je Lara Croft wilt doen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:25 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh, dan is het goedquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:25 schreef mr-green het volgende:
[..]maar ik zie het als een positief woord in deze context
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:25 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:25 schreef Viro het volgende:
[..]
Je doet het verkeerd mr-green.
Samzz wil het volgende horen:
Hoer, kreng of bitch
Ik zal je eens bitchslappen, jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Dank je, maar ik maak ze nooit helemaal af. Allemaal half werkquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:25 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
wow dat is mooi getekend
Creepyquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:26 schreef ValHallen het volgende:
27. Bilinda Butcher
Zangeres van My Bloody Valentine, een shoegaze band uit Ierland.
Veel foto's zijn er niet te vinden van haar, dit is de beste. Ik heb haar echter live gezien en ze is
[ afbeelding ]
nope, kan het niet terug zien.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:28 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Heb je ook gegevens van andere uren?
Van hoe laat tot hoe laat is dat eigenlijk?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:23 schreef Viro het volgende:
Sterke vrouwen trekken me wel aan, maar niet echt op een sexuele manierquote:
Die is idd de knapste van het stel, maar kom op.....Spice Girls draaien?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:30 schreef ValHallen het volgende:
25. Baby Spice aka Emma Bunton
Jongste telg van de Spice Girls, och wat was ik vroeger verliefd op haar!
[ afbeelding ]
Ze is er, wat mij betreft, sowieso op geïnspireerd.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:30 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Sterke vrouwen trekken me wel aan, maar niet echt op een sexuele manier
(ze lijkt trouwens, buiten de pose om, imho niet echt op lara croft)
Dat dan wel weerquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze is er, wat mij betreft, sowieso op geïnspireerd.
Waarom kies je zo'n enge foto?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:30 schreef ValHallen het volgende:
[ afbeelding ]
na de laatste dj op het rooster word guppie actief en blijft actief tot 12.00 uur. Daarna zal de muziek bot het overnemen totdat er een dj gaat draaien die op het rooster staat. DJ die niet op het rooster staat en op het laatste moment besluit om te draaien zal dan aan mij een dm moeten sturen. Laatste zodat ik weet wie op de stream bezig isquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:28 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Van hoe laat tot hoe laat is dat eigenlijk?
hij heeft arch enemy gewoon genegeerdquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Die is idd de knapste van het stel, maar kom op.....Spice Girls draaien?______________!
Duidelijk, bedankt voor de infoquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:32 schreef Viro het volgende:
[..]
na de laatste dj op het rooster word guppie actief en blijft actief tot 12.00 uur. Daarna zal de muziek bot het overnemen totdat er een dj gaat draaien die op het rooster staat. DJ die niet op het rooster staat en op het laatste moment besluit om te draaien zal dan aan mij een dm moeten sturen. Laatste zodat ik weet wie op de stream bezig is
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:30 schreef ValHallen het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Die is idd de knapste van het stel, maar kom op.....Spice Girls draaien?______________!
Ja dat kan ook echt niet!quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hij heeft arch enemy gewoon genegeerd
Mooie muziek, maar ik vind haar niet echt een pearl necklace waard....quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:33 schreef ValHallen het volgende:
24. Nina Persson
Deze Zweedse schone is de zangeres van The Cardigans, een populaire groep uit de jaren 90.
[ afbeelding ]
Haar vind ik niet mooi.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:33 schreef ValHallen het volgende:
24. Nina Persson
Deze Zweedse schone is de zangeres van The Cardigans, een populaire groep uit de jaren 90.
[ afbeelding ]
IK vind het wel leukquote:
Dat is een goed beleid denk ik. Betekent dit dat als er een DJ van 10.00 tot 11.00 draait, dat de bot dan na 11 start of eerst nog guppie tot 12?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:32 schreef Viro het volgende:
[..]
na de laatste dj op het rooster word guppie actief en blijft actief tot 12.00 uur. Daarna zal de muziek bot het overnemen totdat er een dj gaat draaien die op het rooster staat. DJ die niet op het rooster staat en op het laatste moment besluit om te draaien zal dan aan mij een dm moeten sturen. Laatste zodat ik weet wie op de stream bezig is
Nee. Katy Perryquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:35 schreef Viro het volgende:
Ik hoop dat nelly furtado en kylie minogue lang komen in het mokkel show van VH.
Want nelly furtado en kylie minogue![]()
![]()
bot val in om 11.00, beetje zonde om guppie weer aan te zetten voor 1 uurtje. Vind ikquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:34 schreef mr-green het volgende:
[..]
Dat is een goed beleid denk ik. Betekent dit dat als er een DJ van 10.00 tot 11.00 draait, dat de bot dan na 11 start of eerst nog guppie tot 12?
Kylie heb ik ook aan zitten denken, maar toch ben ik niet zo dol op haar.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:35 schreef Viro het volgende:
Ik hoop dat nelly furtado en kylie minogue lang komen in het mokkel show van VH.
Want nelly furtado en kylie minogue![]()
![]()
hoezo?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:35 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ben echt benieuwd naar wat knetter aan het bekokstoven is..
mee eensquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:36 schreef Viro het volgende:
[..]
bot val in om 11.00, beetje zonde om guppie weer aan te zetten voor 1 uurtje. Vind ik
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:36 schreef Opa_vertelt het volgende:
Kylie Minogue![]()
Ik had ooit eens wat met een meisje puur omdat ze zo op Kylie leek
Riep je dan ook "Oh Kylie!" tijdens het klaarkomen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:36 schreef Opa_vertelt het volgende:
Kylie Minogue![]()
Ik had ooit eens wat met een meisje puur omdat ze zo op Kylie leek
Ook zo'n mooi koppie, ik hou wel van die look.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:37 schreef ValHallen het volgende:
23. Gwen Stefani.
Eerst enorm succesvol als zangeres van No Doubt, daarna een succesvolle solo carriere erachteraan.
[ afbeelding ]
Ja, en toen wou ze niet meer langskomen als ik belde.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Riep je dan ook "Oh Kylie!" tijdens het klaarkomen?
nee dat vind ik nou wat minderquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:37 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ook zo'n mooi koppie, ik hou wel van die look.
Extreem tevredenquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:37 schreef ValHallen het volgende:
Pff, het is best vermoeiend om tegelijkertijd plaatjes te zoeken, tekst te typen en de muziek in de gaten te houden :'
Zijn jullie tevreden so far?
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:37 schreef ValHallen het volgende:
Pff, het is best vermoeiend om tegelijkertijd plaatjes te zoeken, tekst te typen en de muziek in de gaten te houden :'
Dit.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:38 schreef ToT het volgende:
Is het niet mogelijk om Guppie gewoon steeds tussen de DJ's te gebruiken en automatisch weg te laten drukken als er een DJ komt? Lijkt me veel fijner.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:37 schreef ValHallen het volgende:
idd, daarom heb ik besloten om guppie iedere dag om 12.0o uit te zetten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:37 schreef mr-green het volgende:
Dus gewoon bot vanaf 12 uur en geen Guppie? Ik vind het een strak plan want dan kan een DJ draaien al hij of zij wil
Guppie moet steeds aangezet worden. Bot nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:38 schreef ToT het volgende:
Is het niet mogelijk om Guppie gewoon steeds tussen de DJ's te gebruiken en automatisch weg te laten drukken als er een DJ komt? Lijkt me veel fijner.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:37 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ja, en toen wou ze niet meer langskomen als ik belde.
Oh ja, zij is mooiquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:37 schreef ValHallen het volgende:
23. Gwen Stefani.
Eerst enorm succesvol als zangeres van No Doubt, daarna een succesvolle solo carriere erachteraan.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:38 schreef ToT het volgende:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:38 schreef mr-green het volgende:
[..]
Guppie moet steeds aangezet worden. Bot niet
Maar is het technisch niet mogelijk om dat te veranderen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:38 schreef mr-green het volgende:
[..]
Guppie moet steeds aangezet worden. Bot niet
Daar ben ik nu mee aan het klooienquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar is het technisch niet mogelijk om dat te veranderen?
Opa geilt op meisje-meisjes?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:41 schreef Opa_vertelt het volgende:
Lijkt me echt zo'n liev meisje-meisje
brunettequote:Op woensdag 8 juni 2011 22:40 schreef ValHallen het volgende:
22. Susannah Hoff
Zangeres van The Bangles, enorm succesvol in de 80's. Leuk is ook dat ze tegenwoordig best een MILF is
[ afbeelding ]
Daar was ik verliefd op, nog steeds eigenlijkquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:40 schreef ValHallen het volgende:
22. Susannah Hoff
Zangeres van The Bangles, enorm succesvol in de 80's. Leuk is ook dat ze tegenwoordig best een MILF is
[ afbeelding ]
Ja, dat idd. Ik ga zo maar eens slapenquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
al die babes.. zou er bijna onzeker van worden
ik ga zo maar eens alle spiegels afplakkenquote:
Ziet er goed uitquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:43 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
True dat.
Toen en nu.
[ afbeelding ]
inderdaa...quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:43 schreef Opa_vertelt het volgende:
Kom op zeg, alsof jullie 2 onzeker hiervan zouden moeten worden. Laat me niet lachen!
Nee, alle reden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:44 schreef ValHallen het volgende:
21. Pixie Lott
1 van de jongste mokkels uit de lijst. Maakt toegankelijke popmuziek. Redelijk getalenteerd
[ afbeelding ]
16? 17?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:44 schreef ValHallen het volgende:
21. Pixie Lott
1 van de jongste mokkels uit de lijst. Maakt toegankelijke popmuziek. Redelijk getalenteerd
[ afbeelding ]
Ze is 1 van de weinige blondjes waar ik een stijfje van krijgquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:44 schreef ValHallen het volgende:
21. Pixie Lott
[ afbeelding ]
Goed idee! Ik zie er helemaal niet uit nu, met die rode ogenquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ga zo maar eens alle spiegels afplakken
Jij hebt zeker niet gezien hoe ik eruit ziequote:Op woensdag 8 juni 2011 22:43 schreef Opa_vertelt het volgende:
Kom op zeg, alsof jullie 2 onzeker hiervan zouden moeten worden. Laat me niet lachen!
idd wel een babe... als je van blond houd.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:44 schreef ValHallen het volgende:
21. Pixie Lott
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dramaqueenquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
al haar liedjes zijnquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
idd wel een babe... als je van blond houd.
de muziek echter
je weet niet hoe ik eruit zie hequote:Op woensdag 8 juni 2011 22:43 schreef Opa_vertelt het volgende:
Lekker hoor!quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:44 schreef ValHallen het volgende:
21. Pixie Lott
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:44 schreef ValHallen het volgende:
21. Pixie Lott
[ afbeelding ]
Vlak voordat ik mijn reactie typte nog.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:44 schreef Samzz het volgende:
Jij hebt zeker niet gezien hoe ik eruit zie
quote:
Oh.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:45 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Vlak voordat ik mijn reactie typte nog.
een sletje dusquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:44 schreef ValHallen het volgende:
21. Pixie Lott
[ afbeelding ]
Ik zie mooie ogen, een leuke lach en hoorde een lief stemmetje. What's there to complain?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je weet niet hoe ik eruit zie he
Waarom zou ik die naar Opa sturen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:46 schreef ToT het volgende:
HEE SAMZZ, HEB JIJ TROUWENS EEN TEPELFOTO NAAR OPA GESTUURD?????![]()
![]()
Hahahaha, zit je nogsteeds dwars he?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:46 schreef ToT het volgende:
HEE SAMZZ, HEB JIJ TROUWENS EEN TEPELFOTO NAAR OPA GESTUURD?????![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:47 schreef ValHallen het volgende:
20. Shakira
Colombiaanse sexbom en spelersvrouw van beroep
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:47 schreef ValHallen het volgende:
20. Shakira
[ afbeelding ]
de restquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:47 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik zie mooie ogen, een leuke lach en hoorde een lief stemmetje. What's there to complain?
ze neukt je met een voorbind dildo helemaal stront lazurusquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:47 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik zie mooie ogen, een leuke lach en hoorde een lief stemmetje. What's there to complain?
Oh ja, zij is mooiquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:47 schreef ValHallen het volgende:
20. Shakira
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:47 schreef Viro het volgende:
[..]
ze neukt je met een voorbind dildo helemaal stront lazurus
Hmmmm?quote:
Die heb ik ook. Nou ja, ietsje gevulder nogquote:
Als ik daarom zou malen zou ik echt "forever alone" zijn.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmmm?
[..]
Die heb ik ook. Nou ja, ietsje gevulder nogPics?
![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmmm?
[..]
Die heb ik ook. Nou ja, ietsje gevulder nog
Eyes are the mirror of the soulquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:48 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Als ik daarom zou malen zou ik echt "forever alone" zijn.
Ik ben daarnaast een ogen-man. Kan er ook niets aan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |