quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:38 schreef Memento-Mori het volgende:
ik hoop later, als ik groot bentoch nog steeds in omg. 's Gravenhage te gaan wonen
Ik wil liefst ook bij de zee wonen. Land maakt me niet zoveel uit. Scandinavië lijkt me cool, Schotland ookquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:38 schreef Memento-Mori het volgende:
ik hoop later, als ik groot bentoch nog steeds in omg. 's Gravenhage te gaan wonen
Je bent nog steeds van harte welkom.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:38 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:38 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:
En ik precies omgekeerdquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom blijf ik in Twente en kies ik ervoor eens in de zoveel tijd naar het strand te reizen
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk alleen maar Deventer tosti.
Air ook. Regel wat!quote:
Hoi Hamastquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:40 schreef Hamast het volgende:
[..]
maar niemand reageerde op mn eerste opmerking!
Nee, omdat die regel hier al algemeen bekend is... behoeft geen herhalingquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:40 schreef Hamast het volgende:
[..]
Ik heb je nog nooit gezien hierquote:
Air is te druk met hosselenquote:
Die was dan ook erg obvious.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:40 schreef Hamast het volgende:
[..]
quote:
Open er een topic overquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:41 schreef Hamast het volgende:
[..]
haha goeie!
nee maar wat ik nou weer mee maak is gewoon zo niet logisch!! haha
die vind ik helemaal lelijkquote:
Ik jou hier ook nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb je nog nooit gezien hier
[..]
Air is te druk met hosselen!
Ik ben juist redelijk low-profile lately.quote:
Dat moet dan wel een hele grote leugen zijnquote:
Ik moet ook naar Twente een keer.. gewoon even lekker uitrusten en van de natuur en gastvrijheid genietenquote:
Ik heb een goed excuus!quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik jou hier ook niet
Wie hosselt hij nou weer?
Hij heeft vast wel een (hihi) gaatje voor jou in zijn drukke hosselschema
Wacht, ik pak de statistieken erbij.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat moet dan wel een hele grote leugen zijn
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wacht, ik pak de statistieken erbij.
Laten we een biertje drinken bij De Katerquote:
Ik heb ook rode ogen: hooikoortsaanvalquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een goed excuus!Echt, ik ben net een duiveltje, zo rood zijn m'n ogen
Oh, vast wel iemand
Daar heb je pas sinds kort last vanquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een goed excuus!Echt, ik ben net een duiveltje, zo rood zijn m'n ogen
Oh, vast wel iemand
Ik heb elke dag al een kater.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laten we een biertje drinken bij De Kater
Virusinfectie.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb ook rode ogen: hooikoortsaanval
Truequote:Op woensdag 8 juni 2011 21:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar heb je pas sinds kort last van
Ja, daar twijfel ik ook niet aan
Oh verrekquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Lies,_damned_lies,_and_statistics
Awww... beterschap!quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Virusinfectie.
[..]
True
Bijna over, dat moet
We wachten maar weer ongeduldig afquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Virusinfectie.
[..]
True
Bijna over, dat moet
Thanks! Jij ookquote:
Komt wel goed! Ik heb meuk dat helpt m'n weerstand op te bouwenquote:
Maar niet met mij erbij!quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb daar vaak genoeg met een kater op het terras gezeten.
de enige referentie die ik heb is de setup bij m'n voormalig schoonvader (cyrus+tannoy als ik me niet vergis), en dat is alweer meer dan 2 jaar geleden dat ik dat voor het laatst gehoord heb. Kan dus blanco beginnen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Klinken wel akelig goed. Bijna net zo goed als mijn eigen.
Wanneer is het voor het laatst dat jij een keer geen kater hebt gehad?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb daar vaak genoeg met een kater op het terras gezeten.
Voor je ogen... Maar what's next?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Thanks! Jij ook
[..]
Komt wel goed! Ik heb meuk dat helpt m'n weerstand op te bouwen
Oeh gaat er om spannen..quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is je wodkafles eigenlijk al onder een kwart niveau?
1994 denk ik.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wanneer is het voor het laatst dat jij een keer geen kater hebt gehad?
Nee, niet voor m'n ogen... Daar heb ik zalf voor.quote:
Zeg, wie heeft jou winnaar gemaakt?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:47 schreef MissMSX het volgende:
Anyhow, de winnaar van de Faalhaasaward van vandaag gaat naar bed![]()
Dat is een tijdje terugquote:
Ik ga even aan Peu zijn werkgever vragen wat dat isquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:47 schreef JoeBravo het volgende:
oeh, nieuwe Naruto manga staat online, ff weg
Ikzelfquote:
Bij mij is het met 1 pilletje een dag weg... bij jou niet ;')quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Thanks! Jij ook
[..]
Komt wel goed! Ik heb meuk dat helpt m'n weerstand op te bouwen
Je bedoelt Google.com?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ga even aan Peu zijn werkgever vragen wat dat is
Oh dat ziet er stom uit.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, ik moet ietsje langer wachten maar dan ook geen medicatie meer gebruikenquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Bij mij is het met 1 pilletje een dag weg... bij jou niet ;')
Nee joh, ik ben er zuinig op!quote:
Iedereen is vervangbaarquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:49 schreef L-E het volgende:
Jullie gaan ook gewoon verder hier als ik er niet ben he. Niet te geloven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke ketting
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:50 schreef Samzz het volgende:
die heb ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke kettingmaar dan zonder de ketting, het klokje zelf
Tap tap tap
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke ketting
je wordt nog sneuer als je vindt dat Peu is op deze manierquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus het was allemaal jouw schuld CL!quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:50 schreef CherryLips het volgende:
briljant ook dat die naar aanleiding van een opmerking was die ik nog op het laatste moment had weggehaald in m'n post over de dublin ghost walk
Oeh, leukquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
die heb ikmaar dan zonder de ketting, het klokje zelf
Deze zin moest ik vier keer lezen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:50 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
je wordt nog sneuer als je vindt dat Peu is op deze manier
Hey, wat grappig, daar werkt PeuRac! Tenminste, dat heeft hij gezegd.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Welke rel?
En je kan natuurlijk terug zoeken met google
Wat?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:50 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
je wordt nog sneuer als je vindt dat Peu is op deze manier
Dat magquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
De ketting? Nee. Die vind ik niet zo leuk nee
Was ooit eens in een huisje met een uil erin met een kapotte vleugel. Uiteraard mocht dat beest mij niet, want dat is het geval bij de meeste beesten maar toch vond ik 't een tof beest!quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, leukHelemaal in die uiltjes. Schattig ook. Ik denk dat ik 'm ga bestellen. Vind de ketting zo zonder hanger ook leuk.
Je bent een briljante aangever.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:50 schreef CherryLips het volgende:
briljant ook dat die naar aanleiding van een opmerking was die ik nog op het laatste moment had weggehaald in m'n post over de dublin ghost walk
Nee, die druppels op je hart is gewoon bier wat je knoeitquote:
Uilen zijn geweldigquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Was ooit eens in een huisje met een uil erin met een kapotte vleugel. Uiteraard mocht dat beest mij niet, want dat is het geval bij de meeste beesten maar toch vond ik 't een tof beest!
Het verschil is minimaal.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee, die druppels op je hart is gewoon bier wat je knoeit
Uilen zijn cool!quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uilen zijn geweldigWaarom mogen dieren jou niet?
Ik las "Uien zijn geweldig".quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uilen zijn geweldigWaarom mogen dieren jou niet?
ebay, heel goedkoop te kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke ketting![]()
4 keer? Jij bent snelquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Deze zin moest ik vier keer lezen.
Ja, dat ligt aan mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |