Uiteraardquote:
Negatieve Feedbackquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zie dat je nogal veel van die feedbacktechnieken gebruikt. Ik wordt daar onpasselijk van. Snap je dat?
ik heb de kef q100 op het oog, alhoewel de boston acoustics A25 qua geluid een betere keus zijn als ik alle reviews mag geloven.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
qua speakers ben ik erg onder de indruk van Dynaudio
[ afbeelding ]
Wat een geluid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Dat magquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie dat je een dt fout maakt. Dáár word ik pas onpasselijk van.
missss! ik wordTquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zie dat je nogal veel van die feedbacktechnieken gebruikt. Ik wordt daar onpasselijk van. Snap je dat?
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik was er net nog. Hij jou ook
[sub]Ben wel gezandstraald teruggekomen[sub]
Nee, doe nog maar een Bijtje.quote:
Precies als het mooie weer voorbij isquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Alleen dan zie ik geen flikkerGelukkig zei herr Dokter dat 't met een dag of vijf over zou zijn.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:36 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik heb de kef q100 op het oog, alhoewel de boston acoustics A25 qua geluid een betere keus zijn als ik alle reviews mag geloven.Bach speakers, echt waar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
Twente.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat echt tof, bij de zee wonen. Dat zou voor mij een reden zijn om naar de randstad te gaan. Maar ja, Twente
I knowquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
missss! ik wordT![]()
je maakt me verdrietig
ik heb inderdaad gezegd dat ik dat niet prettig vind. Dat is niet zo moeilijkquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind het vervelend dat jij geen foto's van je lekkere tieten in je fotoboek hebt staan.
Wat je wel of niet acceptabel vindt, is heel persoonlijk. Hoe geef je dat aan? 'Ik hoor je zeggen dat je met mij op vakantie wil. Ik vind het niet prettig dat je dat vraagt. Snap je dat?'.
Deventer koekquote:
Is al opgepakt door de Google-policequote:
Life is all about prioritiesquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat echt tof, bij de zee wonen. Dat zou voor mij een reden zijn om naar de randstad te gaan. Maar ja, Twente
Nee joh, binnenkort wordt het weer mooi weer! Dat moet, ik heb nog een paar jurkjes die ik deze zomer moet dragenquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Precies als het mooie weer voorbij is
Beetje zonde als je'em meteen weer uitkotstquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:36 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik heb de kef q100 op het oog, alhoewel de boston acoustics A25 qua geluid een betere keus zijn als ik alle reviews mag geloven.Ach, geluid is iets persoonlijks... wat de 1 mooi vindt, hoeft de ander niet mooi te vinden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben zelf bijvoorbeeld erg weg van de duurdere Denon modellen en in combinatie met genoemde speakers klinkt dat voor mij persoonlijk erg lekker...
Belangrijk is, dat je de speakers thuis ook mag testen van de hifi-winkel... want daar zullen ze toch gaan staan....
Ik heb rustig een middag bij Hobo gezeten in Amersfoort....
Dit account is niet meer in gebruik.
Daarom blijf ik in Twente en kies ik ervoor eens in de zoveel tijd naar het strand te reizenquote:
Schreeuw eens niet zo!quote:
En anders: vakantiequote:Op woensdag 8 juni 2011 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee joh, binnenkort wordt het weer mooi weer! Dat moet, ik heb nog een paar jurkjes die ik deze zomer moet dragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |