Nee, dat is me te moeilijk.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb wel dorst, kan je daar wat mee?
Dat kan ik ondertussen aardig. Het lijkt wat af te nemen, een duistere kamer en een zonnebril helpen momenteel goed.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Auww, ooit ook eens gehad. Had zo'n pijn dat ik mijn ogen niet open kon houden.
Heb je fucithalmic nu? Dat hielp wel heel goed.
Nee, dan wacht ik op De Man die het gaat fixen.quote:
hoe is t met je baas?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:31 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik had een dame van in de 40 bij mijn sollicitatie die lesbisch bleek te zijn
Even een vraag, ik had vandaag op mijn werk een gesprek met een collega over grenzen aan wat je kan zeggen tegen collega's en dat het wel leuk was dat ik vrij veel kan hebben.
Nu had toevallig een collega van een andere afdeling gevraagd of ik met hem op vakantie wilde... en daar voelde ik me echt niet prettig bij, 'lekkere tieten' ofzo doet me niks en wat persoonlijke mag ook best. Maar ik vond dus die vraag, omdat het serieus bedoeld was, echt niet prettig.
Hoe zijn jullie in grenzen aangeven en wat vinden jullie vervelend?
Ja, dat denk ik ook. Ik mis de zeequote:Op woensdag 8 juni 2011 21:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het ligt aan die slechte boerenlucht! Je moet maar heel snel hier langskomen en je ogen wat frisse zeelucht gunnen
Audioapparatuur is dan ook eng. Het praat terug.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh nee dat kan ik niet bij audioapparatuur hoor
Du nu mag je NOG niet naar buitenquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan ik ondertussen aardig. Het lijkt wat af te nemen, een duistere kamer en een zonnebril helpen momenteel goed.
En volgens mij heb ik dat idd. Kleine tube en die gel prikt iets als je 't erin doet.
qua speakers ben ik erg onder de indruk van Dynaudioquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:30 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
heb ik nog niet. Ben bij Bender in Arnhem geweest om naar m'n gewenste cambridge+kef combinatie te luisteren en ga het denk ik ook daar halen, maar verder ken ik er niet veel.
voormalig schoonvader was goede klant bij Obbink in Winterswijk, erg goeie service daar.
Ah, arme man.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, dan wacht ik op De Man die het gaat fixen.
Ik was er net nog. Hij jou ookquote:
Ik vind het vervelend dat jij geen foto's van je lekkere tieten in je fotoboek hebt staan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:31 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik had een dame van in de 40 bij mijn sollicitatie die lesbisch bleek te zijn
Even een vraag, ik had vandaag op mijn werk een gesprek met een collega over grenzen aan wat je kan zeggen tegen collega's en dat het wel leuk was dat ik vrij veel kan hebben.
Nu had toevallig een collega van een andere afdeling gevraagd of ik met hem op vakantie wilde... en daar voelde ik me echt niet prettig bij, 'lekkere tieten' ofzo doet me niks en wat persoonlijke mag ook best. Maar ik vond dus die vraag, omdat het serieus bedoeld was, echt niet prettig.
Hoe zijn jullie in grenzen aangeven en wat vinden jullie vervelend?
quote:
Gewoon ff Googlen als je hem wil vinden.quote:
Proest!quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon ff Googlen als je hem wil vinden.
Ik zie dat je nogal veel van die feedbacktechnieken gebruikt. Ik wordt daar onpasselijk van. Snap je dat?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind het vervelend dat jij geen foto's van je lekkere tieten in je fotoboek hebt staan.
Wat je wel of niet acceptabel vindt, is heel persoonlijk. Hoe geef je dat aan? 'Ik hoor je zeggen dat je met mij op vakantie wil. Ik vind het niet prettig dat je dat vraagt. Snap je dat?'.
Ik ben een aanwinst voor elke man jaquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zie dat je nogal veel van die feedbacktechnieken gebruikt. Ik wordt daar onpasselijk van. Snap je dat?
nog steeds leukquote:
Als ik google kom ik hier op Fok!quote:
Ik zie dat je een dt fout maakt. Dáár word ik pas onpasselijk van.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:34 schreef MissMSX het volgende:
Ik zie dat je nogal veel van die feedbacktechnieken gebruikt. Ik wordt daar onpasselijk van. Snap je dat?
Zal ik maar gewoon ja zeggen? Makkelijkerquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben een aanwinst voor elke man ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |