quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:38 schreef Memento-Mori het volgende:
ik hoop later, als ik groot bentoch nog steeds in omg. 's Gravenhage te gaan wonen
Ik wil liefst ook bij de zee wonen. Land maakt me niet zoveel uit. Scandinavië lijkt me cool, Schotland ookquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:38 schreef Memento-Mori het volgende:
ik hoop later, als ik groot bentoch nog steeds in omg. 's Gravenhage te gaan wonen
Je bent nog steeds van harte welkom.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:38 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:38 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:
En ik precies omgekeerdquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom blijf ik in Twente en kies ik ervoor eens in de zoveel tijd naar het strand te reizen
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk alleen maar Deventer tosti.
Air ook. Regel wat!quote:
Hoi Hamastquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:40 schreef Hamast het volgende:
[..]
maar niemand reageerde op mn eerste opmerking!
Nee, omdat die regel hier al algemeen bekend is... behoeft geen herhalingquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:40 schreef Hamast het volgende:
[..]
Ik heb je nog nooit gezien hierquote:
Air is te druk met hosselenquote:
Die was dan ook erg obvious.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:40 schreef Hamast het volgende:
[..]
quote:
Open er een topic overquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:41 schreef Hamast het volgende:
[..]
haha goeie!
nee maar wat ik nou weer mee maak is gewoon zo niet logisch!! haha
die vind ik helemaal lelijkquote:
Ik jou hier ook nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb je nog nooit gezien hier
[..]
Air is te druk met hosselen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |