Voor je ogen... Maar what's next?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Thanks! Jij ook
[..]
Komt wel goed! Ik heb meuk dat helpt m'n weerstand op te bouwen
Oeh gaat er om spannen..quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is je wodkafles eigenlijk al onder een kwart niveau?
1994 denk ik.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wanneer is het voor het laatst dat jij een keer geen kater hebt gehad?
Nee, niet voor m'n ogen... Daar heb ik zalf voor.quote:
Zeg, wie heeft jou winnaar gemaakt?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:47 schreef MissMSX het volgende:
Anyhow, de winnaar van de Faalhaasaward van vandaag gaat naar bed![]()
Dat is een tijdje terugquote:
Ik ga even aan Peu zijn werkgever vragen wat dat isquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:47 schreef JoeBravo het volgende:
oeh, nieuwe Naruto manga staat online, ff weg
Ikzelfquote:
Bij mij is het met 1 pilletje een dag weg... bij jou niet ;')quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Thanks! Jij ook
[..]
Komt wel goed! Ik heb meuk dat helpt m'n weerstand op te bouwen
Je bedoelt Google.com?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ga even aan Peu zijn werkgever vragen wat dat is
Oh dat ziet er stom uit.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ga even aan Peu zijn werkgever vragen wat dat is
Nee, ik moet ietsje langer wachten maar dan ook geen medicatie meer gebruikenquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Bij mij is het met 1 pilletje een dag weg... bij jou niet ;')
Nee joh, ik ben er zuinig op!quote:
Iedereen is vervangbaarquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:49 schreef L-E het volgende:
Jullie gaan ook gewoon verder hier als ik er niet ben he. Niet te geloven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |