abonnement Unibet Coolblue
pi_97905272
Emmen!



Met z'n na-oorlogse centrum:


En het beroemde Noorder Dierenpark *O*
pi_97905528
Iemand anders opende er net ook één ;)

Moet wel zeggen dat de plaatjes in dit topic beter zijn :)
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_97907336
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 20:59 schreef schommelstoel het volgende:
Iemand anders opende er net ook één ;)

Moet wel zeggen dat de plaatjes in dit topic beter zijn :)
Oh, ik zag geen nieuwe in de topicreeks staan. Deze zit daar wel in :s)
pi_97909368
Haha, wtf die gast net in einde vorige topic, lol.
  woensdag 8 juni 2011 @ 23:55:20 #5
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_97918695
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 21:48 schreef JDx het volgende:
Haha, wtf die gast net in einde vorige topic, lol.
Idd _O-
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_97930901
Als allochtoon moet je gewoon niet in Emmen willen wonen joh. PVV is daar niet voor niets de tweede grootste partij.
Het overgrote deel van de mensen bestaat uit tokkies, gothics en andere white trash.
pi_97931583
Ach dat valt best mee, meeste allochtonen die ik ken, zitten lekker tussen de autochtonen in de kroeg. Nadeel van de grote steden is dat ze veel meer in groepjes gaan wonen en daar ook blijven.
pi_97933101
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:47 schreef DRidder het volgende:
Als allochtoon moet je gewoon niet in Emmen willen wonen joh. PVV is daar niet voor niets de tweede grootste partij.
Het overgrote deel van de mensen bestaat uit tokkies, gothics en andere white trash.
Hmm, ik heb juist het idee dat Emmen bestaat uit mensen met een bevooroordeelde mening, eigenlijk net zoals jij doet.

Dus, ik ben, volgens jou: Tokkie, gothic of zelfs white trash.
Ja jongen, jij komt er wel, DRidder.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  donderdag 9 juni 2011 @ 22:33:15 #9
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_97959540
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:47 schreef DRidder het volgende:
Als allochtoon moet je gewoon niet in Emmen willen wonen joh. PVV is daar niet voor niets de tweede grootste partij.
Het overgrote deel van de mensen bestaat uit tokkies, gothics en andere white trash.
Ja het racisme is echt niet te houden hier :')
Wat een onnozel geblaat.
It's okay to be white
pi_97980009
Pure achterlijkheid :') Denken daardoor niet NOG minder bezoekers te krijgen :')

Leuk, met een gezinnetje naar de dierentuin :') 2x volwassen entree, evt 3x kinderen. Zit je al over de 100 euro en dan ben je alleen nog maar binnen. Parkeergeld en brandstof nog niet meegerekend. En dan binnen nog 5x een patatje van 4 euro per stuk, kroketje erbij 5x 2 euro. Wat drinken, 5x 3 euro

Leuk dagje uit. En het dan vreemd vinden dat mensen niet meer komen :')
  vrijdag 10 juni 2011 @ 13:58:22 #12
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_97980046
sja alles wordt duurder.

Maar als je een gezin hebt neem je een abo en na 2x heb je hem er uit.

Als je elke maand gaat, kost het je nog geen 8 euro per keer (ex eten en drinken)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_97981747
quote:
Pas vanaf 2016 hè ;) Maar wel een behoorlijke stijging :{
Hier ook een emmenaar trouwens, woon dan wel in weerdinge, maar sta in de rij voor een woning. Hopelijk schiet dat op :P
Nait Soezn Moar Broezn
pi_97984268
Ik vind het wel meevallen, 30 euro voor een volwassene, alsof je elke week gaat. Uitje kost je gewoon altijd wel 100 euro en neem aan dat er ook een prijs is voor gezinnen.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 16:02:06 #15
160029 Sequencial
Psychophonic
pi_97985045
30 euro en dan geen zeeleeuwen, kodiakberen en tijgers meer.

toffe zeeleeuwen weg WTF :')
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_97985521
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 16:02 schreef Sequencial het volgende:
30 euro en dan geen zeeleeuwen, kodiakberen en tijgers meer.

toffe zeeleeuwen weg WTF :')
Pff :') Ik vind zeeleeuwen anders best bij een poolwereld passen..

quote:
De nieuwe zoo wordt onderverdeeld in drie klimaatzones: de tropen, de woestijn en de poolwereld. Volgens een woordvoerder vallen de drie dieren uit de toon in deze omgevingstypen.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_97990023
Zeeleeuwen zijn tof idd. Vooral die mega-eindbaas _O_
pi_98109414
Ik denk dat ik binnenkort ook maar weer eens het dierenpark ga bezoeken, ben er al iets van 10 jaar niet meer geweest.

Is er nog veel veranderd de afgelopen jaren?
Weerstand Met Bifido-Vezels
Geen suiker toegevoegd
pi_98109473
Leeuwen zijn er nu! En beren had ik nog nooit gezien, maar was er ook voor het laatst in 2007.

Ga ook binnenkort weer even heen.
pi_98117532
Zo jammer dat je over een tijdje de apen niet meer hoort 'joelen' als je bij de bras op het terras zit.
  maandag 13 juni 2011 @ 16:54:52 #21
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_98117760
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 16:50 schreef Rekkie het volgende:
Zo jammer dat je over een tijdje de apen niet meer hoort 'joelen' als je bij de bras op het terras zit.
De zeeleeuwen gaan ook weg he ;(
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_98117950
quote:
9s.gif Op maandag 13 juni 2011 16:54 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

De zeeleeuwen gaan ook weg he ;(
Alles gaat uit het centrum.... ;(
  maandag 13 juni 2011 @ 17:01:48 #23
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_98118092
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 16:58 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Alles gaat uit het centrum.... ;(
Ja en ik hoorde dat voor die tijd de zeeleeuwen en nog een beest al weg gingen ;(
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_98122175
Ach nog een tijdje en dan is de Es ook weer centrum, zitten we lekker daar met z'n allen op het terras ;)
pi_98124500
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 18:33 schreef JDx het volgende:
Ach nog een tijdje en dan is de Es ook weer centrum, zitten we lekker daar met z'n allen op het terras ;)
Hebben ze in Leiden ook een Es?

Maar dat gebeurt niet zomaar hoor in Emmen, daar zijn 'ze' veel te bekrompen voor.
Hoogbouw en uitbreiding is immers 'eng'
pi_98147994
Met nog een tijdje bedoelde ik over 10 jaar.
pi_98154820
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 19:24 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Hebben ze in Leiden ook een Es?

Maar dat gebeurt niet zomaar hoor in Emmen, daar zijn 'ze' veel te bekrompen voor.
Hoogbouw en uitbreiding is immers 'eng'
Ben het met je eens, Emmen doet zo nu en dan aan vernieuwing en dat pakt meestal bagger uit.
Voor de echte vernieuwing die de bewoners wel zouden willen * de oudjes niet mee geteld * doet Emmen totaal niets.
Ik krijg altijd een eng CDA gevoel bij Emmen.Doen wat ze zelf willen en dan in de put vallen.
Terwijl Emmen echt wel potentie heeft als het goed zal worden aangepakt en er zal geluisterd worden.
Tijd dat de oudjes is uit de politiek vanuit emmen verdwijnen.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  dinsdag 14 juni 2011 @ 14:37:44 #28
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_98156332
Ik ben verbaasd dat Blanco bezig is met uitbouwen.
Ik dacht dat het weg moest daar.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_98156352
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 13:51 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Ben het met je eens, Emmen doet zo nu en dan aan vernieuwing en dat pakt meestal bagger uit.
Voor de echte vernieuwing die de bewoners wel zouden willen * de oudjes niet mee geteld * doet Emmen totaal niets.
Ik krijg altijd een eng CDA gevoel bij Emmen.Doen wat ze zelf willen en dan in de put vallen.
Terwijl Emmen echt wel potentie heeft als het goed zal worden aangepakt en er zal geluisterd worden.
Tijd dat de oudjes is uit de politiek vanuit emmen verdwijnen.
LOL een CDA gevoel in Emmen?

Emmen is al vies lang een PVDA gemeente hoor.
pi_98157493
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 14:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben verbaasd dat Blanco bezig is met uitbouwen.
Ik dacht dat het weg moest daar.
Mijn pa heeft ooit een plan gemaakt voor een nieuwe locatie (bouwtekeningen e.d.), maar dat werd allemaal niet goedgekeurd door de omgeving waar het heen ging ofzo, toen hadden ze volgens mij zoiets van, tjah, dan blijven we gewoon daar. Zeikvolk :')

Sowieso zat Blanco er al voordat die mensen daar kwamen te wonen.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 15:11:56 #31
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_98157516
niemand wil die toko ook in de buurt. Komt alleen maar (werkschuw) tuig dat reteveel overlast geeft. WAJONG'ers verzameling van heb ik jou daar
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_98158404
Maar wel alt
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 15:11 schreef Catch22- het volgende:
niemand wil die toko ook in de buurt. Komt alleen maar (werkschuw) tuig dat reteveel overlast geeft. WAJONG'ers verzameling van heb ik jou daar
Maar wel altijd gezellig!
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_98158700
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 15:31 schreef Knutknuttsson het volgende:
Maar wel alt

[..]

Maar wel altijd gezellig!
Tegenwoordig wordt er vaak wel iets georganiseerd daar, inderdaad gezellig, en het valt allemaal qua overlast ook wel mee volgens mij :')
Nait Soezn Moar Broezn
  dinsdag 14 juni 2011 @ 15:39:16 #34
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_98158796
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 15:11 schreef JDx het volgende:

[..]

Mijn pa heeft ooit een plan gemaakt voor een nieuwe locatie (bouwtekeningen e.d.), maar dat werd allemaal niet goedgekeurd door de omgeving waar het heen ging ofzo, toen hadden ze volgens mij zoiets van, tjah, dan blijven we gewoon daar. Zeikvolk :')

Sowieso zat Blanco er al voordat die mensen daar kwamen te wonen.
Ja dat is wel zo. Simpel ook van die mensen om te denken dat je totaal geen overlast zal hebben als je naast een JV gaat wonen.
Nog even en ze gaan klagen over het verkeer op de hondsrugweg dat voor overlast zorgt :')
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 15:40:00 #35
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_98158832
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 15:11 schreef Catch22- het volgende:
niemand wil die toko ook in de buurt. Komt alleen maar (werkschuw) tuig dat reteveel overlast geeft. WAJONG'ers verzameling van heb ik jou daar
Met paupers die eigen bier meenemen :')
Oh en JONGERENvereniging, het zit er vaak zat vol met 30-plussers :')
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_98161926
Blanco :')
  woensdag 15 juni 2011 @ 04:50:42 #37
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_98189319
Sterk staaltje besluiteloosheid van de gemeente dat gedoe met Blanco, die lui die er naast wonen is des tijds verteld dat die tent snel zou verplaatsen, dat dacht 'Blanco' ook.
Vond het wel lachen daar des tijds, toen ik jonger was in elk geval, die tent was gewoon van 'ons' en je kon daar doen en laten wat je wou. Vrienden hadden ook de sleutels dus we konden er altijd in, prive feestjes en lekker je eigen muziek over de P.A. knallen.
Toen blanco 'weg moest' hielden ze op met het lidmaatschap, organiseerden niks meer, en er was weinig animo voor barvrijwilligers want het werd rustiger. Toen die nieuwe locatie uitbleef gingen ze de boel isoleren, dat haalt qua lawaai dus weinig uit met lui die buiten staan en de deuren die steeds open gaan.
Omdat er volk moest komen gingen ze toen hardcore- en hiphop feestjes organiseren :'( Toen was de lol er helemaal af.
Ze zouden een plek op een bedrijventerrein krijgen, volgens mij was dat niet zo'n probleem geweest om daar gewoon een barak neer te pleuren (zoals het MFC in Coevorden). Meteen lekker achteraf zodat mensen geen aanstoot aan 'blowende gothics' hoeven te nemen. Had een hoop gezeik gescheeld en kunnen ze dat stukje grond voor iets anders gebruiken.
Dat ze nu nog gaan uitbreiden wist ik niet. Lekker genaaid wel als je er naast woont.

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 13:51 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Ben het met je eens, Emmen doet zo nu en dan aan vernieuwing en dat pakt meestal bagger uit.
Voor de echte vernieuwing die de bewoners wel zouden willen * de oudjes niet mee geteld * doet Emmen totaal niets.
Het lijkt soms wel traditie om zo inefficiënt mogelijk te werk gaan. Alles wat prestigieus behoort te zijn faalt (denk aan de traverse, grote rietplas, lege bedrijventerreinen etc). Halfgebakken werk FTW.
It's okay to be white
  woensdag 15 juni 2011 @ 08:46:43 #38
160029 Sequencial
Psychophonic
pi_98190486
quote:
grote rietplas
Retropop aanstaande zaterdag, dat is iig wel een succes ^O^
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_98193103
Maar dat komt omdat de organisatie uit onze familie komt natuurlijk :P
pi_98330784
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_98338143
Waarom staat die melding onder sommige topics wel en onder sommige topics niet?

En wat wordt verstaan onder stoute woordjes en de rest?
pi_98340663
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 16:50 schreef JDx het volgende:
Waarom staat die melding onder sommige topics wel en onder sommige topics niet?

En wat wordt verstaan onder stoute woordjes en de rest?
Alsof er uberhaupt in het actieve Emmen topic :') fout wordt gepraat of anderzins wordt gepost :N
pi_98344172
We zijn hier anders al bij deel 22, in Leiden zijn ze nog maar bij deel 6 :')
pi_98351530
Ik begrijp dat RetroPop aan het verregenen is?
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_98353823
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:52 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik begrijp dat RetroPop aan het verregenen is?
Ja *O*
  zondag 19 juni 2011 @ 09:55:43 #46
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_98362912
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:52 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik begrijp dat RetroPop aan het verregenen is?
Ik ben blij dat ik niet ben gegaan dit jaar :D
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_98368166
Ik heb echt gigantisch veel goede reacties gelezen vanmorgen. Blij dat de mensen die zijn gegaan zich ondanks de regen erg vermaakt hebben.

Is toch weer iets extra's te doen in Emmen.

Valt me trouwens echt mee al die goede reacties, mensen zijn hier altijd nogal snel negatief over iets, "oh regen, nouja dan is het kut".

Gaat de goede kant op met Emmen :P
pi_98375217
Wij zijn gister tegen 6 uur heen gegaan, en het is helemaal niet in de regen gelopen zoals users hier boven beweerde.
Het was normaal Nederlands festivalweer met af en toe zon en een sputters.

Er hing een gezellig sfeer tussen de festival gangers van Emmen.
Ben blij dat ik wel ben gegaan, The C.O.P.S. en One Step Behind waren super, over paar jaar maar de hele rietplas als festival terein :Y
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_98381511
Het was inderdaad dat er niet meer plek was, maar er hadden ongeveer 3000 meer kaarten verkocht kunnen worden. Dus volgend jaar plek voor 15.000 man ;)
  zondag 19 juni 2011 @ 20:36:44 #50
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_98384308
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 16:44 schreef schommelstoel het volgende:
Wij zijn gister tegen 6 uur heen gegaan, en het is helemaal niet in de regen gelopen zoals users hier boven beweerde.
Het was normaal Nederlands festivalweer met af en toe zon en een sputters.

Er hing een gezellig sfeer tussen de festival gangers van Emmen.
Ben blij dat ik wel ben gegaan, The C.O.P.S. en One Step Behind waren super, over paar jaar maar de hele rietplas als festival terein :Y
Vriendin van me is geweest en die was tot op haar ondergoed doorweekt door de regen. :')
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  maandag 20 juni 2011 @ 08:55:03 #51
160029 Sequencial
Psychophonic
pi_98401363
Wild Romance in de stromende regen _O_ , de zanger was solidair met ons toeschouwers door tijdens een mini-moesson gewoon voor op het podium te blijven staan, daarna een droge bloes aan te trekken om 5 minuten later opnieuw doorweekt te zijn. Held.

Dat gemekker over de regen, gewoon een poncho kopen voor 50 cent en niet je nieuwste schoenen aandoen.

P.S. Kim, gaat het met je knie? En respect voor het decolleté van je achtergrondzangeres, letterlijk een openingsact O+
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_98401721
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 08:55 schreef Sequencial het volgende:

Dat gemekker over de regen, gewoon een poncho kopen voor 50 cent en niet je nieuwste schoenen aandoen.

Regen :(
pi_98401998
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 08:55 schreef Sequencial het volgende:
Wild Romance in de stromende regen _O_ , de zanger was solidair met ons toeschouwers door tijdens een mini-moesson gewoon voor op het podium te blijven staan, daarna een droge bloes aan te trekken om 5 minuten later opnieuw doorweekt te zijn. Held.

Dat gemekker over de regen, gewoon een poncho kopen voor 50 cent en niet je nieuwste schoenen aandoen.

P.S. Kim, gaat het met je knie? En respect voor het decolleté van je achtergrondzangeres, letterlijk een openingsact O+
:D
pi_100551153
Gouden Pijl was weer nice! :D
pi_100554867
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 14:28 schreef JDx het volgende:
Gouden Pijl was weer nice! :D
Bagger, alleen maar Nederlandstalige muziek, net als dat er bij C'est la Vie ook veel te veel Nederlandse muziek was.

Zo pakken ze het helemaal verkeerd aan.
De feesten in Emmen waren 8 tot 10 jaar geleden een stuk beter qua muziek.

Nou maar afwachten wat full color festival gaat worden.
Dat gaat om de culturen, dus als ze het presteren om daar ook weer Hollandse bagger te laten komen zie ik het somber in.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_100555353
Weinig van de muziek meegekregen, boeit me ook weinig, ging mij meer om drank en vrienden!
pi_100567687
Wanneer was de Goln Piele
pi_100569419
Vannacht
pi_100569752
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 22:00 schreef JDx het volgende:
Vannacht
Pervert :P
  maandag 15 augustus 2011 @ 12:29:55 #61
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_100754738
dat heb je altijd en zal ook altijd blijven.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_100755668
Och, een beetje afwisseling van explosies kan nooit kwaad..
pi_106563870
Tegenwoordig kan ik me ook in dit topic bijvoegen.

Bevalt opzich wel, maar zit dan ook wel in het goeie deel denk ik. Wat me opvalt:

- Er bestaat nog een Super de Boer hier in de Rietlanden en de supermarkten zijn niet op zondag open. Sowieso is zondag nog echt zondag, terwijl ik gewend was dat het bijna dezelfde dag was als zaterdag ofzo.
- Station Emmen Zuid is alleen te bereiken vanaf de kant waar geen huis staat. Moet je honderden meters omlopen voor je onder het spoor door kan terwijl het hemelsbreed 5 min lopen is.

En las ik nou ergens dat er een Mediamarkt komt? Waar en wanneer? :)
pi_106564139
quote:
19s.gif Op zondag 8 januari 2012 16:23 schreef Hugo__Boss het volgende:
Tegenwoordig kan ik me ook in dit topic bijvoegen.

Bevalt opzich wel, maar zit dan ook wel in het goeie deel denk ik. Wat me opvalt:

- Er bestaat nog een Super de Boer hier in de Rietlanden en de supermarkten zijn niet op zondag open. Sowieso is zondag nog echt zondag, terwijl ik gewend was dat het bijna dezelfde dag was als zaterdag ofzo.
- Station Emmen Zuid is alleen te bereiken vanaf de kant waar geen huis staat. Moet je honderden meters omlopen voor je onder het spoor door kan terwijl het hemelsbreed 5 min lopen is.

En las ik nou ergens dat er een Mediamarkt komt? Waar en wanneer? :)
Parc Sandur (Plus Markt) is gewoon open op zondag hoor.
MediaMarkt komst (wanneer) in nog niet geheel duidelijk. Maar hij komt!
pi_106564270
Overigens het heeft er alle schijn van dat de Orchidee Inn (onder de bioscoop) een doorstart gaat maken.
pi_106564590
Ik moet er in Den Haag en Leiden juist aan wennen dat alles open is op zondag, supermarkten enzo, denk altijd wachten tot morgen met boodschappen doen, maar kan gewoon op zondag :P
pi_106565226
quote:
14s.gif Op zondag 8 januari 2012 16:32 schreef Rekkie het volgende:
Overigens het heeft er alle schijn van dat de Orchidee Inn (onder de bioscoop) een doorstart gaat maken.
Wat een nieuws
pi_106566362
quote:
14s.gif Op zondag 8 januari 2012 16:57 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Wat een nieuws
Het is redelijk 'nieuw' inderdaad.

Gelukkig loopt dit topic door jouw nieuws toevoegingen enorm storm :')
Ik kan het niet bij houden hoor.
pi_106569618
Wat is de Orchidee inn??
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_106569635
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 17:23 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Het is redelijk 'nieuw' inderdaad.

Gelukkig loopt dit topic door jouw nieuws toevoegingen enorm storm :')
Ik kan het niet bij houden hoor.
:')
pi_106569656
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 18:41 schreef Knutknuttsson het volgende:
Wat is de Orchidee inn??
Ik gok op een vadsig wokrestaurant voor kampers en ander tuig.
pi_106569767
Aah...het is Japans
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_106569852
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2012 18:42 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Ik gok op een vadsig wokrestaurant voor kampers en ander tuig.
Nee je gokt niet, je praat uit ervaring.
pi_106570147
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 18:47 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Nee je gokt niet, je praat uit ervaring.
Ja man. Kom dagelijks in emmen :') en wokken tussen kampers is echt mijn ding
pi_106584822
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2012 18:56 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Ja man. Kom dagelijks in emmen :') en wokken tussen kampers is echt mijn ding
Ik kom ook niet dagelijks in Emmen, ik wok ook niet met regelmaat maar ik weet wel dat ik slechts een enkele keer een kamper met zijn vriendin heb gezien. En ze komen echt niet met een hele groep de boel even verstieren ofzo.

Het zijn trouwens sowieso niet meer de kampers van een aantal jaren terug waarbij ze een inderdaad een slechte naam hadden.
pi_106591742
Ik was zowaar afgelopen weekend weer in Emmen :o
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_106597613
Zijn er ook mensen die nog meer info hebben over de plannen van Emmen?

De vlinder passage (Bakker bart, V&D...) gaat gesloopt worden, en er zou een grote flat komen met van alles erin.(Winkels, trainings centrum...)

De traverse gaat er ook weg( lees alleen ook dit bericht ) Eén winkel op traverse Emmen

De weg die onder de traverse door gaat zal ondergronds worden, zodat daar boven nog meer winkels kunnen komen.

De straat waar de VideoLand zat zal recht worden door getrokken naar de straat van de scapino.

Zullen allemaal wel weer 30jaren plannen zijn, wat zo snel zijn ze in Emmen.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_106597862
dat 30jaren lijkt wat overdreven want er schijnt al goedkeuring te zijn.
De financieringsaanvraag is namelijk als (zo goed als) rond.
pi_106599190
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 12:53 schreef Rekkie het volgende:
dat 30jaren lijkt wat overdreven want er schijnt al goedkeuring te zijn.
De financieringsaanvraag is namelijk als (zo goed als) rond.
Het 30jaren plan was een uitvergroting ;)
Emmen is niet altijd de snelste.

Maar oké, er zijn dus ook al werkelijke stappen ondernomen.
Eigenlijk is de traverse ook maar een somber ding geworden dat maar kort heeft mogen bestaan als hij daadwerkelijk zal worden gesloopt.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_106599602
Nog iets nieuws misschien, Exodus zou weer open gaan.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_106600403
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:49 schreef schommelstoel het volgende:
Nog iets nieuws misschien, Exodus zou weer open gaan.
Al 100 jaar :P

En de rondweg word 90 km/h zodra ze daar een vangrail neer hebben geplempt.
Beneath the gold, the bitter steel
pi_106604990
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:49 schreef schommelstoel het volgende:
Nog iets nieuws misschien, Exodus zou weer open gaan.
:')
pi_106637866
quote:
10s.gif Op maandag 9 januari 2012 16:30 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

:')
Heb jij echt niets beter te melden kereltje.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_106645282
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:55 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Heb jij echt niets beter te melden kereltje.
Exodus gaat weer open, echt nieuws :') Dat hoor ik al 8 jaar ofzo.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 16:19:25 #85
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_106645430
dat moest toch ergens tussen de 30 en 50k per maand aan huur kosten ofzo?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_106645891
WTF :')

12.000/jaar kost een klein cafe'tje.

Lijkt me sterk dat Exodus 30x zo duur is.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 16:41:43 #87
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_106646301
Mja weet niet meer precies hoe het zat, we spraken eens iemand die die eigenaar kende ofzo, het was iig belachelijk duur om te huren.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_106647030
Ik neem aan dat een eventuele nieuwe eigenaar ook (een gedeelte van) de schulden op zich moet nemen en dat er daarom zo weinig animo voor is?
  dinsdag 10 januari 2012 @ 17:04:58 #89
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_106647127
Waarom? Je huurt dat pand. Neem niet aan dat de (turkse) eigenaar daar afstand van doet.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_106722925
quote:
11s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 17:04 schreef Catch22- het volgende:
Waarom? Je huurt dat pand. Neem niet aan dat de (turkse) eigenaar daar afstand van doet.
Ik doe maar aan hear-say hoor, bronnen zijn voor Fok!ers. Wat ik begrepen heb is dat er schulden zijn, misschien dat de eigenaar die niet op zich wil nemen. Dan gok ik dat het gaat om schulden van de vorige huurder aan de eigenaar. Allemaal speculaas, maar het zou een verklaring kunnen zijn.
pi_106888568
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 16:29 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Parc Sandur (Plus Markt) is gewoon open op zondag hoor.
MediaMarkt komst (wanneer) in nog niet geheel duidelijk. Maar hij komt!
Waar komt die te zitten dan? Afgelopen zondag eens in die plus geweest maar ik vind het net een campingwinkel, daar ga je niet echt je dagelijkse boodschappen halen. C1000 en aldi naast elkaar in nieuw amsterdam beviel eigenlijk wel goed! Dichterbij, niet betaald parkeren zoals de aldi in emmen en veel minder druk.
pi_106888954
De MediaMarkt kwam toch aan het Noorderplein? Of is dat inmiddels ook alweer anders?
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_106889265
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2012 21:30 schreef Hugo__Boss het volgende:

[..]

Waar komt die te zitten dan? Afgelopen zondag eens in die plus geweest maar ik vind het net een campingwinkel, daar ga je niet echt je dagelijkse boodschappen halen. C1000 en aldi naast elkaar in nieuw amsterdam beviel eigenlijk wel goed! Dichterbij, niet betaald parkeren zoals de aldi in emmen en veel minder druk.
En de Lidl 300 meter verder op :P
Beneath the gold, the bitter steel
pi_106892977
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 21:37 schreef Knutknuttsson het volgende:
De MediaMarkt kwam toch aan het Noorderplein? Of is dat inmiddels ook alweer anders?
Ze zijn al bezig!

De parkeergarage en het oude roze hotel zijn ze nu aan het afbreken.
pi_106893025
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2012 21:30 schreef Hugo__Boss het volgende:

[..]

Waar komt die te zitten dan? Afgelopen zondag eens in die plus geweest maar ik vind het net een campingwinkel, daar ga je niet echt je dagelijkse boodschappen halen.
Ik denk dat de mensen uit Parc Sandur daar anders over denken.
pi_106893654
Tja, sorry! Ben nog een stad als Breda gewend he ;) Maargoed, kan me gewoon niet voorstellen dat je daar je dagelijkse boodschappen kan doen. Vind het echt een winkel waar je ff heengaat als je een dingetje bent vergeten ofzo.

quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 21:42 schreef Kirov het volgende:

[..]

En de Lidl 300 meter verder op :P
Ben ik niet zo kapot van, maar die zit ook 5 min fietsen in de rietlanden.
pi_106894116
quote:
19s.gif Op maandag 16 januari 2012 22:58 schreef Hugo__Boss het volgende:
Tja, sorry! Ben nog een stad als Breda gewend he ;) Maargoed, kan me gewoon niet voorstellen dat je daar je dagelijkse boodschappen kan doen. Vind het echt een winkel waar je ff heengaat als je een dingetje bent vergeten ofzo.

[..]

Ben ik niet zo kapot van, maar die zit ook 5 min fietsen in de rietlanden.
Toch gaan er genoeg mensen heen voor dagelijkse dingen.
pi_106918512
Tja, aan de andere kant kan ik het me wel voorstellen. Anders moet je kilometers verderop.
pi_107303207
Hoogtijd dat ze naar semi-prof gaan.
Beneath the gold, the bitter steel
  vrijdag 27 januari 2012 @ 20:04:18 #101
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_107306072
dat geneuzel is al bezig zo lang ik me kan herinneren. Doek die club gewoon op. De laatste 10 jaar hebben ze niets gepresteerd.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_107308233
quote:
11s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 20:04 schreef Catch22- het volgende:
dat geneuzel is al bezig zo lang ik me kan herinneren. Doek die club gewoon op. De laatste 10 jaar hebben ze niets gepresteerd.
In dat geval kun je 30 van de 36 clubs opdoeken......
pi_108751136
Hoi stadsgenoten :)
Hoi.
pi_108752536
Is niet veel van over volgens mij ;)
pi_108861290
Zijn er mensen die iemand kennen of zelf een woning zoeken in Emmen?

www.speurders.nl/overzich(...)emmen-105102888.html
pi_108881027
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 13:29 schreef JDx het volgende:
Zijn er mensen die iemand kennen of zelf een woning zoeken in Emmen?

www.speurders.nl/overzich(...)emmen-105102888.html
Ben je hem nog steeds niet kwijt?

Prima huis voor een starter me dunkt.
pi_108938522
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 21:37 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ben je hem nog steeds niet kwijt?

Prima huis voor een starter me dunkt.
Staat alleen op de verkeerde plek.
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_108938693
Nee verlies er teveel op bij verkoop. Dus probeer hem te verhuren via Facebook/Twitter, bekenden. Reacties van Speurders reageer ik niet op, inmiddels al 15 binnen.
pi_108940352
Hoorde ik gister nou dat Hans Kraay jr in gesprek is geweest met FC Emmen?
Tenminste ik dacht dat het daar heel even over ging tijdens Voetbal International.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_108943440
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 14:14 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Staat alleen op de verkeerde plek.
Want?
pi_108970664
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 17:20 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Want?
Is de achterbuurt van Emmen
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_108970705
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 15:09 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Is de achterbuurt van Emmen
Het is niet de top van Emmen maar er zijn veel, veel slechtere stukken in Emmen.
pi_108971167
Ik wilde zelf nooit in Angelslo wonen, maar dat plekje was perfect, rustig, alleen maar koop, vrij uitzicht, niet tuin tegen tuin, echt top.
pi_108971481
Rekkie klopt dat er slechtere buurten in Emmen zijn, maar in Angelslo is dat wel de achterbuurt. Ik persoonlijk wil er niet wonen.

JDx klopt niet dat daar alleen maar koop is
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_108971875
Nee nu niet meer :P maar mijn straatje, echt mijn blok en die ervoor was alleen koop.
pi_108972097
Een vriendin van mij heeft er vroeger gewoond en die vertelde mij wat voor fijne buurt het toen was. Maar is dus jammer genoeg achteruit gegaan. In Angelslo is het mooiste wonen rondom het winkelcentrum
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_108972896
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 15:29 schreef maryen65 het volgende:
Rekkie klopt dat er slechtere buurten in Emmen zijn, maar in Angelslo is dat wel de achterbuurt. Ik persoonlijk wil er niet wonen.

JDx klopt niet dat daar alleen maar koop is
In Angelslo is zoveel slechter wonen dan daar... dus daar ben ik het niet mee eens.
  zondag 11 maart 2012 @ 17:47:54 #118
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_108977120
Je hebt echt wel mooie stukken in Angelslo, vind ik. Maar toch ook veel plekken waar ik never-nooit-niet zou willen wonen.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_114943705
Hoe was C'est la Vie? Ik pak volgende week de Gouden Pijl even mee dacht ik zo.
pi_114943769
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 13:16 schreef JDx het volgende:
Hoe was C'est la Vie? Ik pak volgende week de Gouden Pijl even mee dacht ik zo.
Ik ben alleen wezen loeren bij de kermis ( :') ) en bij Radio Continu, nog nooit zo'n laag niveau van artiesten gezien :D Jezus wat was dat slecht.
Beneath the gold, the bitter steel
  woensdag 1 augustus 2012 @ 13:18:38 #121
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_114943790
Je verwacht het niet he, bij Radio Continu
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_114943858
De anders zo hoogstaande artiesten van radio continu konden die dag niet?
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_114943907
quote:
11s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 13:18 schreef Catch22- het volgende:
Je verwacht het niet he, bij Radio Continu
Ik had wel verwacht dat het slecht was maar dat het zo triest was niet :P
Beneath the gold, the bitter steel
pi_114943944
Het komt misschien ook doordat de artiesten die op dat podium staan over het algemeen niet betaald krijgen :P
Beneath the gold, the bitter steel
pi_114943949
:')

Je kan beter bij de Bras, Markant of Rue de la Gare oid gaan staan.
pi_114943963
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 13:20 schreef Knutknuttsson het volgende:
De anders zo hoogstaande artiesten van radio continu konden die dag niet?
Lucas en Gea uit oale pekel waren er wel _O_

Alleen volgens mij stond de microfoon van Gea niet aan want ze was niet te verstaan
Beneath the gold, the bitter steel
pi_114943979
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 13:22 schreef Kirov het volgende:
Het komt misschien ook doordat de artiesten die op dat podium staan over het algemeen niet betaald krijgen :P
Ooh, karaoke!
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_114999028
Ik was laatst in Emmen Centrum, maar om eerlijk te zijn viel het niet tegen, winkelaanbod enzo!
Het is best nog wel stedelijk, vooral daar bij de burgerking en het gehele centrum eigenlijk wel, en zeker voor 50.000 inwoners is het heel wat!
Ik vind het leuker als Zwolle, omdat Emmen grotere winkels heeft, en de winkels in Zwolle erg klein zijn omdat het in oude gebouwen zit!

Jammer alleen dat de inwoners weg trekken / of door vergrijzing, want als het inwoner aantal juist zou toenemen zou je best wel iets moois kunnen maken van Emmen, dmv verstedelijken! :)
  donderdag 2 augustus 2012 @ 15:21:22 #129
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_114999167
Ja maar niemand wil in Emmen blijven, er is geen werk op scholing op nivo.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_114999536
quote:
11s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:21 schreef Catch22- het volgende:
Ja maar niemand wil in Emmen blijven, er is geen werk op scholing op nivo.
Klopt, en zeker hoogopgeleiden is er weinig, ook Zwolle heeft daar weinig in te bieden, mijn vriendin heeft een baan gevonden in de advocatuur (ze is secretaresse) bij het weena in Rotterdam, dus zijn we beetje in die buurt naar woningen aan het kijken, maar ik denk dat er in Emmen nog minder is als in Zwolle, dus trekken mensen weg naar Groningen denk ik bij jullie, eigenlijk zou Emmen daar in moeten investeren, en misschien meer bouwen in nieuwbouwwijken voor jonge mensen met gezinnen prijsklassen 130.000 / 200.000.. ipv. dure vila's aan het water..
Maar werk lijkt me inderdaad de grootste drempel voor mensen om te verhuizen, geen idee of de gemeente hier in iets kan veranderen.. En een hogeschool ,maar misschien hebben jullie die al, dat weet ik niet :P
  donderdag 2 augustus 2012 @ 15:28:26 #131
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_114999613
Heeft geen zin. Ik kom zelf uit Emmen en in mijn vakgebied is er gewoon te wienig werk op nivo.

Jongeren (hoogopgeleid) hou je pas binnen als ze een opleiding in Emmen kunnen volgen en daar ook kunnen blijven werken. En dat is niet zo en dat wordt ook niet gauw anders.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_115000622
Ik werk nu zelfs in Leiden (220km rijden), omdat ik geen werk kon vinden in de regio. Woon inmiddels in Den Haag, maar sliep in het begin op het werk en ging elk weekend heen en weer. Was er maar werk, dan woonde ik er zo weer.
pi_115000643
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:27 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Klopt, en zeker hoogopgeleiden is er weinig, ook Zwolle heeft daar weinig in te bieden, mijn vriendin heeft een baan gevonden in de advocatuur (ze is secretaresse) bij het weena in Rotterdam, dus zijn we beetje in die buurt naar woningen aan het kijken, maar ik denk dat er in Emmen nog minder is als in Zwolle, dus trekken mensen weg naar Groningen denk ik bij jullie, eigenlijk zou Emmen daar in moeten investeren, en misschien meer bouwen in nieuwbouwwijken voor jonge mensen met gezinnen prijsklassen 130.000 / 200.000.. ipv. dure vila's aan het water..
Maar werk lijkt me inderdaad de grootste drempel voor mensen om te verhuizen, geen idee of de gemeente hier in iets kan veranderen.. En een hogeschool ,maar misschien hebben jullie die al, dat weet ik niet :P
De Gemeente heeft het veel te druk met het investeren van Miljoenen in het nieuwe dierenpark, het oude dierenpark in het centrum (ben je vast wel voorbij gelopen) zal verplaatst worden naar de rand van het centrum. Ook werd er erg veel geld besteed aan de lokale voetbalclub, de gemeente moest steeds bijspringen met Tonnen. Veel inwoners van Gemeente Emmen zijn het niet eens met de plannen waaronder ik, gezien het feit dat het toch niks wordt. Gezien Gemeente Emmen altijd veel backfire krijgt van zijn burgers blijven ze toch altijd stug colhouden dat hun plannen goed, juist en rendabel zijn. :')

Emmen kan veel mooier/aantrekkelijker worden door meer geld in andere dingen te steken, Emmen is ook volgens een onderzoek één van de duurste en meest onaantrekkelijke gemeente van Nederland, dat zegt al genoeg.
Weerstand Met Bifido-Vezels
Geen suiker toegevoegd
  donderdag 2 augustus 2012 @ 15:49:10 #134
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_115000844
Wat een arbeidersgelul zeg :P

Zonder dierenpark komt er helemaal geen hond meer in Emmen. Dat is nu even log veel geld, maar daardoor komen er de komende 40 jaar nog steeds mensen naar 't dorp.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_115001150
quote:
11s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:49 schreef Catch22- het volgende:
Wat een arbeidersgelul zeg :P

Zonder dierenpark komt er helemaal geen hond meer in Emmen. Dat is nu even log veel geld, maar daardoor komen er de komende 40 jaar nog steeds mensen naar 't dorp.
Daarom krijgen we er een Chinees Cultureel park bij en waarschijnlijk ook nog Legoland.
Weerstand Met Bifido-Vezels
Geen suiker toegevoegd
pi_115001248
Ik woon al 7 jaar niet meer in Emmen, maar keer er straks wel terug. Het is helemaal geen verkeerde plek om kinderen op te laten groeien, huizen zijn betaalbaar en in heel Drenthe is nog betrekkelijk veel ruimte en rust aanwezig. Ik zou geloof ik (kan er niet over oordelen, want nooit gewoond) moeilijker kunnen aarden in de randstad.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_115001632
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:45 schreef FruitenCo het volgende:

[..]

De Gemeente heeft het veel te druk met het investeren van Miljoenen in het nieuwe dierenpark, het oude dierenpark in het centrum (ben je vast wel voorbij gelopen) zal verplaatst worden naar de rand van het centrum. Ook werd er erg veel geld besteed aan de lokale voetbalclub, de gemeente moest steeds bijspringen met Tonnen. Veel inwoners van Gemeente Emmen zijn het niet eens met de plannen waaronder ik, gezien het feit dat het toch niks wordt. Gezien Gemeente Emmen altijd veel backfire krijgt van zijn burgers blijven ze toch altijd stug colhouden dat hun plannen goed, juist en rendabel zijn. :')

Emmen kan veel mooier/aantrekkelijker worden door meer geld in andere dingen te steken, Emmen is ook volgens een onderzoek één van de duurste en meest onaantrekkelijke gemeente van Nederland, dat zegt al genoeg.
:')

Kerel jij stemt zeker Wakker Emmen en zit de hele dag op Emmen.nu.

Lullen zonder verstand.
pi_115001832
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:00 schreef JDx het volgende:

[..]

:')

Kerel jij stemt zeker Wakker Emmen en zit de hele dag op Emmen.nu.

Lullen zonder verstand.
Ik stem geen Wakker emmen, en zit niet de gehele dag op Emmen.nu. Vertel mij eens waarom jij vindt dat ik lul zonder verstand.
Weerstand Met Bifido-Vezels
Geen suiker toegevoegd
  donderdag 2 augustus 2012 @ 16:11:15 #139
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_115002294
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:55 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik woon al 7 jaar niet meer in Emmen, maar keer er straks wel terug. Het is helemaal geen verkeerde plek om kinderen op te laten groeien, huizen zijn betaalbaar en in heel Drenthe is nog betrekkelijk veel ruimte en rust aanwezig. Ik zou geloof ik (kan er niet over oordelen, want nooit gewoond) moeilijker kunnen aarden in de randstad.
Als je toevallig een baan vindt dan is het prima ja.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_115002378
Waar ik me wel aan stoor is de houding van veel Emmenaren dat "anders" hetzelfde is als "achteruitgang" of "slechter". De traverse was slecht, de plannen van de dierentuin zijn kut, FC Emmen is niks, de Muzeval kost geld, Mediamarkt is op de verkeerde plek, Chinezen in Emmen zijn eng, de hondsrugweg is afgesloten en ga zo maar door. Straks gaan mensen ook nog zeggen dat ze het Roze Hotel gaan missen.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_115002508
quote:
11s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:11 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Als je toevallig een baan vindt dan is het prima ja.
Heb nog geen werk daar, maar lost zich ook wel weer op.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  donderdag 2 augustus 2012 @ 16:25:40 #142
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_115003009
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:15 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Heb nog geen werk daar, maar lost zich ook wel weer op.
Als je niet hoger opgeleid bent is het wel te doen, anders is het wel lastig
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:12 schreef Knutknuttsson het volgende:
Waar ik me wel aan stoor is de houding van veel Emmenaren dat "anders" hetzelfde is als "achteruitgang" of "slechter". De traverse was slecht, de plannen van de dierentuin zijn kut, FC Emmen is niks, de Muzeval kost geld, Mediamarkt is op de verkeerde plek, Chinezen in Emmen zijn eng, de hondsrugweg is afgesloten en ga zo maar door. Straks gaan mensen ook nog zeggen dat ze het Roze Hotel gaan missen.
Zo zijn boeren nu eenmaal.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_115003654
quote:
11s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:25 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Als je niet hoger opgeleid bent is het wel te doen, anders is het wel lastig

Onderwijs, niet of nauwelijks werk/banen. Maar familieomstandigheden zorgen ervoor dat ik terug moet. Woon nu in Zweden en dat is gewoon tè ver weg nu. Maar ik hoef niet meteen terug in het onderwijs, wil alles wel doen. Ik zie wel wat er op mijn pad komt. Carriereplanning heb ik nog nooit aan gedaan :+
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_115003755
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:53 schreef FruitenCo het volgende:

[..]

Daarom krijgen we er een Chinees Cultureel park bij en waarschijnlijk ook nog Legoland.
Voor Legoland maken we weinig kans en dat cultureel park gaat toch op het laatste moment niet door.
Beneath the gold, the bitter steel
pi_115003864
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:12 schreef Knutknuttsson het volgende:
Waar ik me wel aan stoor is de houding van veel Emmenaren dat "anders" hetzelfde is als "achteruitgang" of "slechter". De traverse was slecht, de plannen van de dierentuin zijn kut, FC Emmen is niks, de Muzeval kost geld, Mediamarkt is op de verkeerde plek, Chinezen in Emmen zijn eng, de hondsrugweg is afgesloten en ga zo maar door. Straks gaan mensen ook nog zeggen dat ze het Roze Hotel gaan missen.
De Traverse was ook één grote flop :')
Beneath the gold, the bitter steel
pi_115004855
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:39 schreef Kirov het volgende:

[..]

De Traverse was ook één grote flop :')
Blijft die Traverse staan eigenlijk? Aangezien ze er nu een tunnel onderdoor willen rossen en dat gebied in een plein willen veranderen? Of zijn die plannen alweer veranderd :p

Ik vind het op dit moment wel een prettige plek om te wonen eigenlijk, hier in Emmermeer word de leefbaarheid langzaamaan verbetert. Al blijft het niet de beste wijk om te wonen :')
Nait Soezn Moar Broezn
pi_115004903
Het is wel de bedoeling dat hij blijft staan ja, staat ook zo ingetekend in de impressies.

Beneath the gold, the bitter steel
pi_115005040
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:54 schreef Kirov het volgende:
Het is wel de bedoeling dat hij blijft staan ja, staat ook zo ingetekend in de impressies.
Ah oke, zou het ook wel idioot vinden om 'm af te breken _O-

Edit: zie ik het nou goed dat het plein gelijk getrokken is met de brug van het gemeentehuis? :? Of is dit een te snel afgewerkte impressie :')
Nait Soezn Moar Broezn
pi_115005331
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:56 schreef Divje het volgende:

[..]

Ah oke, zou het ook wel idioot vinden om 'm af te breken _O-

Edit: zie ik het nou goed dat het plein gelijk getrokken is met de brug van het gemeentehuis? :?
Ja, vanaf de Holdert tot het bruggebouw.

Beneath the gold, the bitter steel
pi_115005346
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:39 schreef Kirov het volgende:

[..]

De Traverse was ook één grote flop :')
Ja, is waar natuurlijk. Het uiteindelijke resultaat was ook maar half/half , vond ik.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_115005393
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 17:00 schreef Kirov het volgende:

[..]

Ja, vanaf de Holdert tot het bruggebouw.

[ afbeelding ]
Oke tof, we zullen het zien :P
Nait Soezn Moar Broezn
pi_115442729
Vanuit:



Maar Emmen:















Emmen........ :)
pi_115443441
Mooie foto's, JDx. :)

:')

Ik zoek nog ander werk, de Emco Groep heb ik wel gezien. :')

[ Bericht 10% gewijzigd door Vapochill op 11-08-2012 23:45:29 ]
pi_115445154
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 23:00 schreef JDx het volgende:
Vanuit:

Maar Emmen:

[ afbeelding ]

Die meneer met de zwarte pet vooraan zat voor mij op de tribune. Was deze foto in de rust of na de wedstrijd? Hockey was toen net niet/net wel op tv.
pi_115457680
Was net na de wedstrijd.

Die me overigens teveel deed denken aan vorig seizoen... en dat met 20 nieuwe spelers en een andere trainer grrr...
pi_115460178
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 12:27 schreef JDx het volgende:
Was net na de wedstrijd.

Die me overigens teveel deed denken aan vorig seizoen... en dat met 20 nieuwe spelers en een andere trainer grrr...
Ja, dat zei ik ook al. Weer dat halve, net niet-gedoe steeds.
pi_115460370
En het begon weer veel te goed, meteen kansen, maar geen goal. Toen dacht ik al, zal straks wel weer inkakken... en een tegengoal uit het niets.
pi_115615671
Iemand hier die toevallig woonruimte voor mij en mijn gezin weet? Keer op korte termijn terug vanuit het buitenland en zoek dus iets te huur in of rond Emmen.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_115637420
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 21:30 schreef Knutknuttsson het volgende:
Iemand hier die toevallig woonruimte voor mij en mijn gezin weet? Keer op korte termijn terug vanuit het buitenland en zoek dus iets te huur in of rond Emmen.
Er is redelijk wat te huur in de gemeente, gevarieerd aanbod ook.
Beneath the gold, the bitter steel
pi_115637823
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:23 schreef Kirov het volgende:

[..]

Er is redelijk wat te huur in de gemeente, gevarieerd aanbod ook.
Klopt, alleen is het niet zo makkelijk om vanuit het buitenland iets te regelen. Dus ik dacht "niet geschoten is altijd mis"
Bij Domesta is de wachttijd twee jaar voor een eengezinswoning in Emmen. Een makelaar vraagt een inkomenseis die we nog niet kunnen overleggen en eerlijk gezegd zou ik, als ik particulier een woning te verhuren had, mijn woning ook niet verhuren aan een gezin dat direct uit het buitenland komt. Is toch moeilijker referenties en inkomen checken bijvoorbeeld.
Tijdelijk op een vakantiepark wonen valt ook af, omdat je daar niet in het GBA kan inschrijven.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_115692905
Ja welkom in Nederland, kan je 10 jaar wachten voor een Woning. :')
Bij Lefier ook ingeschreven ?

Bij Domesta worden nieuwbouw huur woningen geloot, zo heb ik mijn woning gekregen. :P
Op dit moment bouwen ze dacht ik niks in Emmen.

[ Bericht 19% gewijzigd door Vapochill op 17-08-2012 20:24:25 ]
pi_115693961
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 20:16 schreef Vapochill het volgende:
Ja welkom in Nederland, kan je 10 jaar wachten voor een Woning. :')
Bij Lefier ook ingeschreven ?

Bij Domesta worden nieuwbouw huur woningen geloot, zo heb ik mijn woning gekregen. :P
Op dit moment bouwen ze dacht ik niks in Emmen.
Ja, ook bij Lefier ingeschreven. Zelfde verhaal. Wachttijd van 1 tot 3 jaar voor een eengezinswoning in Emmen. Ach, volgens mij mag ik toch, zolang ik mij niet uitschrijf uit Zweden, gewoon op vakantie in Nederland zijn en dan kunnen we wel op het Ermerzand of zo terecht. Alleen inschrijven kan dan nog niet, maar het lijkt me makkelijker om vanuit daar iets te vinden dan 1800 kilometer verderop.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_115700490
Ohja, je kan ook is kijken naar direct te huur, bij lefier.
http://zodrenthe.lefier.nl/directtehuur
Succes...
pi_115711816
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 20:46 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Ja, ook bij Lefier ingeschreven. Zelfde verhaal. Wachttijd van 1 tot 3 jaar voor een eengezinswoning in Emmen. Ach, volgens mij mag ik toch, zolang ik mij niet uitschrijf uit Zweden, gewoon op vakantie in Nederland zijn en dan kunnen we wel op het Ermerzand of zo terecht. Alleen inschrijven kan dan nog niet, maar het lijkt me makkelijker om vanuit daar iets te vinden dan 1800 kilometer verderop.
Je mag op Ermerstrand tegenwoordig alleen maar tijdelijk wonen. Op Ermerzand is volgens mij weinig te krijgen.
Beneath the gold, the bitter steel
pi_115719215
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 20:46 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Ja, ook bij Lefier ingeschreven. Zelfde verhaal. Wachttijd van 1 tot 3 jaar voor een eengezinswoning in Emmen. Ach, volgens mij mag ik toch, zolang ik mij niet uitschrijf uit Zweden, gewoon op vakantie in Nederland zijn en dan kunnen we wel op het Ermerzand of zo terecht. Alleen inschrijven kan dan nog niet, maar het lijkt me makkelijker om vanuit daar iets te vinden dan 1800 kilometer verderop.
1 tot 3 jaar voor een eensgezinswoning valt opzich wel mee, hier in Zwolle is het echt langer helaas! Sta ingeschreven vanaf 6 juli 2004, dus ongeveer 8 jaar, en sta nog steeds op ''3 van de 130'' ... Helaas eindig ik dus voor een huurwoning na 8 jaar niet eens op 1..
Kreeg een paar extra jaar omdat het systeem werd veranderd, sta oorspronkelijk maar een jaar of 6 ingeschreven!
pi_115721026
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 17:24 schreef Gulmez het volgende:

[..]

1 tot 3 jaar voor een eensgezinswoning valt opzich wel mee, hier in Zwolle is het echt langer helaas! Sta ingeschreven vanaf 6 juli 2004, dus ongeveer 8 jaar, en sta nog steeds op ''3 van de 130'' ... Helaas eindig ik dus voor een huurwoning na 8 jaar niet eens op 1..
Kreeg een paar extra jaar omdat het systeem werd veranderd, sta oorspronkelijk maar een jaar of 6 ingeschreven!
Als je derde staat dan is de kans toch heel groot dat je binnenkort een woning hebt. Bij mijn laatste woning in Nederland stond ik 12e toen ik hem kreeg toegewezen.
Probleem bij mij is dat ik geen jaar kan wachten op een woning via een stichting. Zit overigens geen klacht of frustratie achter, hoor, het werkt nu eenmaal zo. Dan maar op een andere manier iets vinden.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_115740547
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 18:45 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Als je derde staat dan is de kans toch heel groot dat je binnenkort een woning hebt. Bij mijn laatste woning in Nederland stond ik 12e toen ik hem kreeg toegewezen.
Probleem bij mij is dat ik geen jaar kan wachten op een woning via een stichting. Zit overigens geen klacht of frustratie achter, hoor, het werkt nu eenmaal zo. Dan maar op een andere manier iets vinden.
Helaas is het inderdaad niet zo makkelijk in Nederland om snel aan een woning te komen, is je woonwens echt Emmen? Want anders kan je misschien ook in Oost Groningen kijken, want daar lopen de dorpen behoorlijk leeg, misschien kan je daar sneller wat huren? :)

iig veel sterkte, en geluk met zoeken!
Mijn woning op dit moment heb ik gevonden via marktplaats.
pi_115744899
Het lijkt me eerlijk gezegd niet fijn om in oost Groningen te wonen, alleen dat dialect al :(
Beneath the gold, the bitter steel
pi_115749710
Emmen is niet veel soeps.
Veel dikke wijve enz.
Overgewicht is daar geen onbekend fenomeen zeg maar. :{
pi_115754939
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 16:44 schreef DRidder het volgende:
Emmen is niet veel soeps.
Veel dikke wijve enz.
Overgewicht is daar geen onbekend fenomeen zeg maar. :{
:')

Alsof dat in andere steden anders is. Loopt genoeg rond hoor, maar dat lijkt me ook niet de reden om Emmen niet veel soeps te noemen.
pi_115755683
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 16:44 schreef DRidder het volgende:
Emmen is niet veel soeps.
Veel dikke wijve enz.
Overgewicht is daar geen onbekend fenomeen zeg maar. :{
:')
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_116006481
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:52 schreef Vapochill het volgende:

[..]

Mag ik mee doen op mijn 70cc race fiets ? :')
Ja.
pi_116252398
Met welke tandarts hebben jullie positieve ervaringen ?
pi_116252607
Kubala aan de stationsstraat was mijn oude tandarts en die vond ik prima. Heb alleen geen idee of ie er nog zit.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_116252787
Ik zat bij die in de Rietlanden aan de Nieuw-Amsterdamsestraat, zit er eigenlijk nog steeds, laatste anderhalfjaar niet geweest in Den Haag. Was wel een goeie, erg subtiele lui.
pi_116256194
Ook nog bij rietlanden ingeschreven, Alkema had ik, aardige tandarts maar meer dan alleen gaatjes vullen doen ze niet.
Ik herken hier ook een aantal negatieve punten: http://www.zorgkaartneder(...)-stoter-k-emmen-6036

Gister voor het eerst bij Tandarts Goldenberg geweest, en de eerst indruk:
Een gehaaste indruk, een hand geven is er ook niet bij, ik stond al snel weer buiten.
Communicatie met de tandarts bevalt mij ook niet, al kan dat te maken hebben dat ze oorspronkelijk niet uit nederland komen.

Ik hoef geen welkomstcomité met koffie en gebak, maar als nieuwe patiënt verwacht je toch dat je welkom bent, en die indruk had ik niet.
Maar goed, elke tandarts is wel capabel om gaatjes te vullen, alleen ja....

Ik kan wel weer een andere zoeken, maar zo duurt het nog langer voordat je behandelt wordt.

Een nieuwe tandarts, maar wie?:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1420018
pi_116263237
Kuik in nieuw Amsterdam. Kom daar al mn hele leven elk half jaar. Zelfs toen in in Amsterdam woonde. Nu in Groningen en kom er nog steeds. Durf ook niet naar een andere :P
pi_116263872
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2012 09:38 schreef kikoooooo het volgende:
Kuik in nieuw Amsterdam. Kom daar al mn hele leven elk half jaar. Zelfs toen in in Amsterdam woonde. Nu in Groningen en kom er nog steeds. Durf ook niet naar een andere :P
Ok, alleen ze nemen geen nieuwe patiënten aan helaas.
http://www.tandartspraktijkkuik.nl/
Dentis en Prakken ook niet.

Zag wel een advertentie van een nieuwe tandarts: Sensodent
Alleen op hun site staat weinig info met neppe plaatjes.
http://www.sensodent.nl/
pi_116508439
Ik zit ook in de Rietlanden, vind het tot nu toe een prima praktijk!
pi_116509064
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2012 19:07 schreef mrien het volgende:
Ik zit ook in de Rietlanden, vind het tot nu toe een prima praktijk!
Ja ik weet het niet, zal wel aan mij liggen dan.

Inmiddels Prakken gebeld en ingeschreven, de assistent klonk al een stuk vriendelijker.
En nemen zelf het initiatief om een afspraak te maken, goldenberg niet.
So far so good....
pi_116559069
̿̿ ̿̿’̿’\̵͇̿̿\з==(•̪●)==ε/̵͇̿̿/’̿’̿ ̿ ̿̿

Waddupppp, nog wat te beleven daaro?
pi_116562764
Plus bij Park Sandur is het altijd erg druk op Zondag :')
Moet nog wat boodschappen halen, maar drukke winkels is niks voor mij.

[ Bericht 2% gewijzigd door Vapochill op 09-09-2012 14:06:52 ]
pi_116733320
Ben net even naar Tandarts Prakken geweest en komt allemaal wat professioneler over.
Nemen ook veel meer tijd voor je en krijg je zo'n vragenlijst en vraagt de tandarts ook veel meer over je medische achtergrond.
Geven ook veel meer uitleg wat ze gaan doen en waarom ect.
Nu nog hopen dat de rekening niet te hoog wordt, vergeten te vragen.

Dus ik blijf bij deze tandarts *)

[ Bericht 0% gewijzigd door Vapochill op 13-09-2012 10:41:36 ]
pi_116733332
PvdA zooi daar :P
pi_116733459
Ja slecht man, gelukkig stemt bijna iedereen die ik ken VVD, dus zie de toekomst wel wat rooskleuriger in, dat PvdA is allemaal vergrijzing.
pi_116734044
Ik ben wel blij met uitslag, wordt waarschijnlijk de wsw ook een keer hervormd en kan ik wellicht gaan werken buiten de Emco groep.
pi_116734247
Alleen de PVDA en SP zitten in Emmen al op bijna 50% van de stemmen.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_117196404
http://www.emmenfans.nl/

Wat mooie foto's erbij in de slider! :D

Edit: die was eigenlijk voor het FC topic.
pi_117292585
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2012 19:07 schreef mrien het volgende:
Ik zit ook in de Rietlanden, vind het tot nu toe een prima praktijk!
Dat zit toch die kabouter? Dat ventje heeft een van mijn kiezen grondig verneukt :')
  donderdag 27 september 2012 @ 09:34:49 #196
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_117303525
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 19:26 schreef JDx het volgende:

[..]

:')

Alsof dat in andere steden anders is. Loopt genoeg rond hoor, maar dat lijkt me ook niet de reden om Emmen niet veel soeps te noemen.
Nou het percentage lelijke/dikke mensen in Emmen is wel vrij hoog...
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_117475495
quote:
11s.gif Op donderdag 27 september 2012 09:34 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Nou het percentage lelijke/dikke mensen in Emmen is wel vrij hoog...
:')
pi_117893049
Ik kan me straks verheugen op een half uur minder reistijd van Leiden Centraal naar Emmen Zuid. Via Almere en Lelystad.

Dacht alleen dat de trein tussen Emmen en Zwolle straks ook sneller zou zijn, vanwege het nieuwe type trein. Is alleen maar langzamer geworden. De stoptrein doet er straks 1 minuut langer(!) over en de sneltrein blijft gelijk, omdat deze straks ook nog eens stopt in Mariënberg. Dat zijn dus alles stations behalve Gramsbergen en Dalen.

WTF is dan nog het nut van een sneltrein. Dacht dat het straks 45min zou worden ofzo.
pi_117898624
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 13:54 schreef JDx het volgende:
Ik kan me straks verheugen op een half uur minder reistijd van Leiden Centraal naar Emmen Zuid. Via Almere en Lelystad.

Dacht alleen dat de trein tussen Emmen en Zwolle straks ook sneller zou zijn, vanwege het nieuwe type trein. Is alleen maar langzamer geworden. De stoptrein doet er straks 1 minuut langer(!) over en de sneltrein blijft gelijk, omdat deze straks ook nog eens stopt in Mariënberg. Dat zijn dus alles stations behalve Gramsbergen en Dalen.

WTF is dan nog het nut van een sneltrein. Dacht dat het straks 45min zou worden ofzo.
Binnenkort gaat NS niet meer op dat traject rijden, geen boemeltreintjes meer en hopelijk een stuk sneller :P
Beneath the gold, the bitter steel
pi_117899584
Ja klopt, waar ik het over heb is al de nieuwe dienstregeling van Arriva.
pi_117899737
Ik ben blij dat ik een tijdje af ben van dat treinen,.. Vooral in de Spits na station Ommen. Net alsof je Polen in de trein ging :').
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 november 2012 @ 12:57:23 #202
163650 Greys
pi_119499936
Je weet maar nooit... :P
F&F / Raadsel rond shetlandpony's. Van wie zijn ze?
Omdat Emmen. Al zullen ze daar wel niet vandaan komen, maar toch.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_119500231
Lol, haha.

Dit weekend lekker met de auto, geen trein voor mij! :D
pi_130035250
Zijn er nog wel Emmenaren op FOK!?
pi_130035576
Jazeker :)
Nait Soezn Moar Broezn
pi_130037139
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:45 schreef Rekkie het volgende:
Zijn er nog wel Emmenaren op FOK!?
Tis wel stil hier inderdaad
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_130043273
Nou inderdaad....

Weet iemand hoe de nieuwe sportzaak op de Weiert heet? In het oude pand van setpoint?
pi_130043388
Hmmm zelf al gevonden toen ik zocht wat er met Setpoint in het algemeen is gebeurd.

Het is overigens JD Sports.
pi_131727916
Oh die schoenen zaak waar de vloer zo spiegelt dat je er bijna naar van wordt? Mooie tent wel, alleen die vloer.....
  roze maandag 28 oktober 2013 @ 00:41:37 #210
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_132643263
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 22:19 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Tis wel stil hier inderdaad
Your beauty never ever scared me.
pi_132644313
Ik was gisteren nog ff weer in die bouwput genaamd Emmen.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:28:46 #212
352163 Stevenzenl
PSV Eindhoven
pi_132685909
Rietlanden _O_
pi_132685941
Ik zit eraan te denken om terug te gaan naar Emmen, ik woon nu bijna 2 jaar in Den Haag, daarvoor 7 maanden in Leiden gezeten, maar ik ben het helemaal zat hier. Moest verhuizen vanwege werk, maar kan het ook doen met minder in Emmen. Wellicht aantal dagen thuiswerken.

Ik loop soms in straten waar mensen me raar aankijken omdat ik er loop als Nederlander, in de winkels praten de hoofddoekjes achter de kassa turks of marokkaans met de klanten, in de tram kan ik niemand verstaan, om die tram te ontwijken sta ik elke dag een uur in de file en ik betaal 800 euro per maand voor een appartmentje.
pi_132686332
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 11:30 schreef JDx het volgende:
Ik zit eraan te denken om terug te gaan naar Emmen, ik woon nu bijna 2 jaar in Den Haag, daarvoor 7 maanden in Leiden gezeten, maar ik ben het helemaal zat hier. Moest verhuizen vanwege werk, maar kan het ook doen met minder in Emmen. Wellicht aantal dagen thuiswerken.

Ik loop soms in straten waar mensen me raar aankijken omdat ik er loop als Nederlander, in de winkels praten de hoofddoekjes achter de kassa turks of marokkaans met de klanten, in de tram kan ik niemand verstaan, om die tram te ontwijken sta ik elke dag een uur in de file en ik betaal 800 euro per maand voor een appartmentje.
Haha, daar kun je hier zo'n beetje in een vrijstaande woning voor zitten

Edit: Het lukt zelfs: http://www.funda.nl/huur/emmen/huis-48819972-angelsloerdijk-37/ _O-
Beneath the gold, the bitter steel
pi_151678898
We zijn anderhalf jaar verder, heb inmiddels een appartement in een betere buurt van Den Haag, minder tuig, wel duurder, betaal nu 900 per maand, maar voelt allemaal wel wat fijner. Beetje Rietlanden/Parc Sandur achtig.
pi_151678920
Ja, het prijsverschil is extreem groot, ik heb er ook al eens naar gekeken. Ik ken mensen die in Emmen aardig mooi wonen maar in het 'westen' echt klein zouden wonen.
pi_151678968
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 14:52 schreef FC_Emmen het volgende:
Ja, het prijsverschil is extreem groot, ik heb er ook al eens naar gekeken. Ik ken mensen die in Emmen aardig mooi wonen maar in het 'westen' echt klein zouden wonen.
Ik werk hier het kortste van alle collega's (4 jaar) en er zijn zowaar collega's met een rijtjeshuis met tuin, dus er is nog hoop, maar als het kon ging ik terug naar het rustige Emmen haha.
pi_151687881
Oh ja. Dit topic was er ook nog.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
  dinsdag 14 april 2015 @ 20:11:20 #219
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_151688886
Er gebeurt ook niet zoveel.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_151689043
Schiet het nieuwe plein een beetje op?
pi_151689549
Wat foto's van SSC, beginnende met de nieuwe fietsbrug naast mijn verhuurde huis, mooi als ik ooit nog terug ga, kan ik spotgoedkoop wonen en zo over de brug met de hond uit:

















pi_151689733
Wat zal Efes Doner balen dat ie daar ooit weg is gegaan, mooi plein straks zeg, waren de lekkerste broodjes kebab die ik ooit heb gehad, kennen meer mensen dat zaakje?
  dinsdag 14 april 2015 @ 20:33:40 #223
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_151689795
Dat is de brug richting Meerdijk, toch? Dat stuk rondweg vind ik mooi opgeknapt.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  roze dinsdag 14 april 2015 @ 20:39:12 #224
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_151690048
Toffe foto's! Wat vonden jullie van het stukje in Brandpunt laatst?
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 14 april 2015 @ 20:40:49 #225
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_151690123
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 20:39 schreef Amarantha het volgende:
Toffe foto's! Wat vonden jullie van het stukje in Brandpunt laatst?
Niet gezien, waar ging het over?
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  roze dinsdag 14 april 2015 @ 21:32:32 #226
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_151692384
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2015 20:40 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Niet gezien, waar ging het over?
http://www.npo.nl/brandpunt/31-03-2015/KN_1667666 Vanaf 31 minuten. Ging over Emmen, werkeloosheid enz.
Your beauty never ever scared me.
pi_151693410
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 april 2015 21:32 schreef Amarantha het volgende:

[..]

http://www.npo.nl/brandpunt/31-03-2015/KN_1667666 Vanaf 31 minuten. Ging over Emmen, werkeloosheid enz.
Ik heb het niet gezien, wel over gelezen.

Dat er geen werk is klopt, snap niet waarom bedrijven maar weg blijven gaan, grond is goedkoop, kantoor ruimte is goedkoop en je medewerkers kunnen er fijn leven.

Maar voor de rest ben ik dat negatieve gezeik soms helemaal zat, Emmen is een prima plek om te wonen.
pi_151696543
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 21:53 schreef JDx het volgende:

[..]

Maar voor de rest ben ik dat negatieve gezeik soms helemaal zat, Emmen is een prima plek om te wonen.
Dan heb je andere ervaringen dan ik. Ik zou er nooit weer heen willen om te wonen.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_151701579
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2015 23:00 schreef Albert86 het volgende:

[..]

Dan heb je andere ervaringen dan ik. Ik zou er nooit weer heen willen om te wonen.
Waarom niet? Wat mis je er precies? En waar woon je nu en waarom is het daar zoveel beter?

Als er werk was zou ik terug gaan, betaal me scheel aan een appartementje en het is altijd druk, trein, tram, metro, files.
pi_151701987
Efes Doner was aardig spul..... maar de Kebab broodjes uit het Turkse winkeltje in Winkelcentrum Angelslo zijn vele malen beter.

Daarnaast zijn het ook nog eens super aardige mensen.
pi_151702008
Oh en die brug en de ovonde zijn een uitkomst!! Twee keer trappen en ik ben weer thuis van de derde helft :D
pi_151702272
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 09:04 schreef JDx het volgende:

[..]

Waarom niet? Wat mis je er precies? En waar woon je nu en waarom is het daar zoveel beter?

Als er werk was zou ik terug gaan, betaal me scheel aan een appartementje en het is altijd druk, trein, tram, metro, files.
Woon nu al 6 jaar in Groningen. Bevalt me zoveel beter. Heel andere mentaliteit bij de mensen imo.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_151702346
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 09:26 schreef Rekkie het volgende:
Oh en die brug en de ovonde zijn een uitkomst!! Twee keer trappen en ik ben weer thuis van de derde helft :D
Ja mijn huis staat bijna aan de fietsbrug, dus ik kan als ik daar ooit weer zelf ga wonen ook zo het stadion weer in en uit rollen haha.

quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 09:37 schreef Albert86 het volgende:

[..]

Woon nu al 6 jaar in Groningen. Bevalt me zoveel beter. Heel andere mentaliteit bij de mensen imo.
Groningen is gewoon Emmen maar dan iets groter.

Alleen stappen is daar leuker als je nog onder de 25 bent, maar verder is daar ook niets te beleven. En woningen zijn daar veel duurder dan in Emmen, dus je woont waarschijnlijk in een appartementje?
pi_151706535
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 09:41 schreef JDx het volgende:

[..]

Groningen is gewoon Emmen maar dan iets groter.

Alleen stappen is daar leuker als je nog onder de 25 bent, maar verder is daar ook niets te beleven. En woningen zijn daar veel duurder dan in Emmen, dus je woont waarschijnlijk in een appartementje?
Eerst drie jaar flatje gehuurd en wonen inmiddels al drie jaar in een rijtjeshuis (koop). Gelukkig niet weer een flat.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_151711400
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 20:39 schreef Amarantha het volgende:
Toffe foto's! Wat vonden jullie van het stukje in Brandpunt laatst?
Ik vond het veel te negatief. Natuurlijk zijn er in Emmen dingen niet goed (vooral qua werk) maar er gaan ook een hoop dingen wel goed en ik vind dat veel dingen mooier en beter worden.

Nu woon ik zelf niet meer in Emmen maar als ik er een baan zou kunnen krijgen die bij mijn opleiding past dan zou ik het niet erg vinden om terug te keren.
pi_151712398
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 09:41 schreef JDx het volgende:

[..]

Ja mijn huis staat bijna aan de fietsbrug, dus ik kan als ik daar ooit weer zelf ga wonen ook zo het stadion weer in en uit rollen haha.

Het stadion kom ik zelf nooit, ik zit altijd in de kantine bij de SC ;)
pi_151713827
Ik ben vanuit het buitenland teruggekeerd naar Nederland en vond het helemaal niet erg om naar Emmen terug te gaan. Ben hier opgegroeid en ik vind het fijn hier, niet te druk, familie in de buurt etc, etc. Absoluut geen straf om hier te wonen. Werk vinden was wel lastig.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_151854848
Geboren en getogen Emmenaar. Eerst een aantal jaren in Emmermeer, maar sinds 1985 in Emmerhout. En ik peins er niet over om uit Emmen of zelfs Emmerhout te vertrekken. Het bevalt me hier uitstekend!

En als Wildlands een paar jaar draait wil ik al die zure mensen wel eens weer horen. Ik denk dat het hele centrumgebied flink gaat opleven de komende jaren. Ik snap alleen niet dat men niet probeert om toeristen hier wat langer te houden dan een dagje. Bijv een camping of bungalowpark in de buurt van Wildlands/centrum.
  Moderator dinsdag 21 april 2015 @ 20:45:32 #239
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_151904114
Ha er is ook een Emmen topic. Kom oorspronkelijk uit de gemeente en ben d'r nog steeds elk weekend te vinden :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_151959560
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 12:10 schreef emil23 het volgende:

En als Wildlands een paar jaar draait wil ik al die zure mensen wel eens weer horen.
Ja, daar ben ik ook erg benieuwd naar :)
pi_151972851
Naja.. zuur, zuur. Ik ben absoluut niet tegen Wildlands, voorstander zelfs. Ben alleen tegen het vertrek uit het centrum.
pi_151974117
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 22:43 schreef MaxMark het volgende:
Naja.. zuur, zuur. Ik ben absoluut niet tegen Wildlands, voorstander zelfs. Ben alleen tegen het vertrek uit het centrum.
Ze blijven in het centrum. Sterker nog, ze bouwen het centrum er naar toe, met het nieuwe theater, centrumplein met het daarbijhorende horecablok aan de zuidkant.
  Moderator donderdag 23 april 2015 @ 23:57:39 #243
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_151975473
Ik hoop dat het een succes wordt, die nieuwe dierentuin. Vind die naam echter niets, roept ook totaal geen associatie op met de omgeving ofzo. Artis, Ouwehands, Blijdorp, allemaal duidelijke namen die al jaren bestaan. Wat was er mis met Noorden Dierenpark (of Dierenpark Emmen) , door naam kent iedereen volgens mij. Bovendien heeft hetzelfde reclamebureau ook de naam Fyra bedacht, hoe het dat mee is afgelopen hoef ik niet te vertellen denk ik? ;)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_151975754
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 23:57 schreef derLudolf het volgende:
Bovendien heeft hetzelfde reclamebureau ook de naam Fyra bedacht, hoe het dat mee is afgelopen hoef ik niet te vertellen denk ik? ;)
Maar ze hebben ook Senseo bedacht, en ondanks dat die bocht niet te drinken is, is Senseo een merk dat in heel Europa staat als een huis.
pi_151975803
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 00:08 schreef emil23 het volgende:

[..]

Maar ze hebben ook Senseo bedacht, en ondanks dat die bocht niet te drinken is, is Senseo een merk dat in heel Europa staat als een huis.
Wisten jullie trouwens dat de Senseo in Emmen ontwikkeld is? Net als veel andere (delen) van Philips-apparaten?
  Moderator vrijdag 24 april 2015 @ 00:12:43 #246
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_151975858
Uhu, en Bluetooth natuurlijk :Y
En Dacom is ook een mooi bedrijf met unieke producten (hoewel niet zo groot en weinig mensen zullen het kennen)
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator vrijdag 24 april 2015 @ 00:14:04 #247
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_151975895
Maar heel Europa? Was vanmiddag bij de Oosterburen boodschappen aan het doorn maar geen senseo pads gezien, volgende keer es opletten ;)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_151975923
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 00:10 schreef emil23 het volgende:

[..]

Wisten jullie trouwens dat de Senseo in Emmen ontwikkeld is? Net als veel andere (delen) van Philips-apparaten?
lekker boeiend
  Moderator vrijdag 24 april 2015 @ 00:18:44 #249
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_151975999
Scheert hier weg, Amsterdammer :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 24 april 2015 @ 07:54:32 #250
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_151978190
Senseo is volgens mij buiten Nederland nergens te verkrijgen.
Las net dat Wildlands al grote vertraging heeft opgelopen door de natte winter. Ben echt benieuwd hoe het er allemaal uitziet als alles klaar is.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_151979690
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 00:10 schreef emil23 het volgende:

[..]

Wisten jullie trouwens dat de Senseo in Emmen ontwikkeld is? Net als veel andere (delen) van Philips-apparaten?
Ik heb zelfs meegewerkt aan het design.
pi_151979716
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 22:43 schreef MaxMark het volgende:
Naja.. zuur, zuur. Ik ben absoluut niet tegen Wildlands, voorstander zelfs. Ben alleen tegen het vertrek uit het centrum.
emil23 heeft op zich wel gelijk, het centrum verplaatst zich meer naar het westen en eigenlijk zit de dierentuin straks alsnog aan het "centrale plein".
pi_151979793
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 09:36 schreef JDx het volgende:

[..]

Ik heb zelfs meegewerkt aan het design.
Hier 2 renders die ik heb gemaakt anderhalf jaar voordat het Latte model uit kwam:





Foto's van het uiteindelijke product:



Hier nog een high-end variatie die nooit is uitgekomen:



pi_151980962
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 07:54 schreef Knutknuttsson het volgende:
Senseo is volgens mij buiten Nederland nergens te verkrijgen.
http://www.senseo.de/
http://www.senseo.be/
http://www.senseo.fr/
http://www.senseo.es/
http://www.senseo.co.uk/

Om maar even wat landen te noemen.
pi_152037116
Iemand nog bij de opening van het nieuwe marktplein geweest gisteravond?
pi_152584658
pi_152584667
pi_152584915
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 09:13 schreef JDx het volgende:
[ afbeelding ]
Erg nice. Die renders van de Senseo ook trouwens. Stiekem een beetje trots als je ze in de winkel ziet staan?
pi_152584950
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2015 09:35 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Erg nice. Die renders van de Senseo ook trouwens. Stiekem een beetje trots als je ze in de winkel ziet staan?
Ja destijds wel, zeker toen ik voor het eerst de doos zag en die precies leken op mijn renders. Iets namaken in 3D is moeilijk, maar iets in 3D maken wat nog niet bestaat is nog moeilijker, je weet niet hoe het eruit moet gaan zien. Je hebt geen referentie, alleen de ideeen/tekeningen van de ontwerper.
pi_152875332
Emmen ^O^ ! Niet hier geboren, wel hier opgegroeid. Daarna gestudeerd in Amsterdam, gepromoveerd in Groningen en nu weer terug. Ik vind het hier fijn! Geen spijt van de terugkeer.

Wel triest, die bouwput in het centrum, maar goed, we zien wel waar het schip strandt. Die zandberg bij de nieuwe dierentuin, :') .
  zondag 14 juni 2015 @ 13:02:00 #261
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_153517777
Gisteren voor het eerst op Retropop geweest. Ik was stomverbaasd over de professionaliteit en de grootte van het festival. Mag Emmen best een beetje trots op zijn 8-)
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_153518015
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 13:02 schreef Knutknuttsson het volgende:
Gisteren voor het eerst op Retropop geweest. Ik was stomverbaasd over de professionaliteit en de grootte van het festival. Mag Emmen best een beetje trots op zijn 8-)
Nu nog een beetje ervaring opdoen in "welke bands zet ik op mijn festival en op welke tijdstippen programmeer ik ze". Dan wordt t vast ooit een topfestival.
  zondag 14 juni 2015 @ 13:27:40 #263
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_153518224
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2015 13:16 schreef emil23 het volgende:

[..]

Nu nog een beetje ervaring opdoen in "welke bands zet ik op mijn festival en op welke tijdstippen programmeer ik ze". Dan wordt t vast ooit een topfestival.
Daar vond ik niet veel mis mee eigenlijk.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_153519654
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2015 13:27 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Daar vond ik niet veel mis mee eigenlijk.
Dat zeg ik ook niet, maar het had wel wat beter gekund. Een festival programmeren is een vak apart. Knap dat ze het tot zover alleen hebben kunnen doen. Maar ze hebben de ambitie uitgesproken om door te groeien naar een meerdaags festival. Dan is het lastig om je publiek 2 dagen geboeid te houden. Dan gaat het principe, "hoe groter de naam, hoe later op de avond" niet zondermeer op.

Ik had gister bijvoorbeeld de time bandits later gepland. Die jongens maken er best een feestje van. Het Goede doel daarintegen had ik als festivalopener geprogrammeerd. Misschien zelfs op het hoofdpodium.
  Moderator maandag 15 juni 2015 @ 09:26:52 #265
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_153542035
Ik ben niet naar Retropop geweest, maar wel een stukje gezien van Rob de Nijs. Ze hadden hem van te voren nog wat vragen gesteld en hij ging door zolang zijn stem goed was. Nou, dan had hij al even moeten stoppen. Of klonk het live wel goed?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_153542515
Volgens mij is RetroPop zo'n beetje een 3e standaard feest geworden voor de inwoners, net als C'est al Vie en de Gouden Pijl. M'n hele familie was er zo'n beetje, het wordt dan ook georganiseerd door familie.
pi_153549198
Ik ben nog nooit op Retropop geweest. Op de één of andere manier trekt me dat totaal niet. Maar goed dat doen C'est La Vie en de Gouden Pijl ook niet.
pi_156799809
Gaat nog grappig worden: De combinatie zaterdag, Wildlands, Duitsers, parkeren en toegangswegen.
Hoi.
  Moderator dinsdag 13 oktober 2015 @ 12:27:44 #269
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_156800500
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 11:51 schreef pekel het volgende:
Gaat nog grappig worden: De combinatie zaterdag, Wildlands, Duitsers, parkeren en toegangswegen.
Verklaart u nader?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_156800565
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 09:41 schreef JDx het volgende:

[..]

Hier 2 renders die ik heb gemaakt anderhalf jaar voordat het Latte model uit kwam:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Foto's van het uiteindelijke product:

[ afbeelding ]

Hier nog een high-end variatie die nooit is uitgekomen:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Jij hebt de Senseo-apparaten ontworpen :@?
pi_156800672
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 12:27 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Verklaart u nader?
In- en uitgang aan Ermerweg en de kruising Hondsrugweg-Ermerweg is wel erg krap voor flink wat auto's tegelijk. :-).
Hoi.
pi_156803665
Zo is de Statenweg 's ochtends ook een drama en daardoor het verkeer dat over de ovonde moet ook. Het stoplicht bij OBS Angelslo en het verkeer dat af moet richting Veldlaan zorgt voor enorm oponthoud tot op de Rondweg.
  Moderator dinsdag 13 oktober 2015 @ 15:49:09 #273
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_156804253
Nou ik reed laatst op een doordeweekse dag rond 5 uur lang de rotonde bij de Weerdingerstraat. Dat was ook geen pretje
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_156849263
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 15:14 schreef Rekkie het volgende:
Zo is de Statenweg 's ochtends ook een drama en daardoor het verkeer dat over de ovonde moet ook. Het stoplicht bij OBS Angelslo en het verkeer dat af moet richting Veldlaan zorgt voor enorm oponthoud tot op de Rondweg.
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 15:49 schreef derLudolf het volgende:
Nou ik reed laatst op een doordeweekse dag rond 5 uur lang de rotonde bij de Weerdingerstraat. Dat was ook geen pretje
Zijn steeds meer punten in Emmen waar het 's ochtends rond 7:30/8:30 en 's middags tussen 16:00 en 17:00 erg druk is.

Probeer maar is rond 07:30 vanaf de Houtweg de rondweg op te komen richting Emmercompascuum.
pi_157057895
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 07:54 schreef Knutknuttsson het volgende:
Senseo is volgens mij buiten Nederland nergens te verkrijgen.
Las net dat Wildlands al grote vertraging heeft opgelopen door de natte winter. Ben echt benieuwd hoe het er allemaal uitziet als alles klaar is.
Maart 2016 moet hij open gaan, in februari hebben ze wat open dagen voor de "vrienden van dierenpark emmen/wildlands
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
  dinsdag 3 mei 2016 @ 15:45:46 #276
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_161898002
Wat vinden de Emmenaren van Wildlands? Ben zelf niet superenthousiast. Vond de oude dierentuin stukken prettiger om in rond te lopen, dit soort "beleving" spreekt me niet echt aan. Op zoover krijgen ze er ook ongenadig hard van langs, al is dat misschien niet echt representatief.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  roze dinsdag 3 mei 2016 @ 15:47:38 #277
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_161898046
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 15:45 schreef Knutknuttsson het volgende:
Wat vinden de Emmenaren van Wildlands? Ben zelf niet superenthousiast. Vond de oude dierentuin stukken prettiger om in rond te lopen, dit soort "beleving" spreekt me niet echt aan. Op zoover krijgen ze er ook ongenadig hard van langs, al is dat misschien niet echt representatief.
Ik ben er nog niet geweest :o
Your beauty never ever scared me.
  Moderator dinsdag 3 mei 2016 @ 15:48:26 #278
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_161898071
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 15:45 schreef Knutknuttsson het volgende:
Wat vinden de Emmenaren van Wildlands? Ben zelf niet superenthousiast. Vond de oude dierentuin stukken prettiger om in rond te lopen, dit soort "beleving" spreekt me niet echt aan. Op zoover krijgen ze er ook ongenadig hard van langs, al is dat misschien niet echt representatief.
Ik ben nog niet geweest, ik wacht liever totdat het wat meer begroeid is. Ik heb eigenlijk alleen nog maar positieve verhalen gehoord en zondag en gister zaten ze met 14k bezoekers ook redelijk aan hun max hoorde ik :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_161902334
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 15:45 schreef Knutknuttsson het volgende:
Wat vinden de Emmenaren van Wildlands? Ben zelf niet superenthousiast. Vond de oude dierentuin stukken prettiger om in rond te lopen, dit soort "beleving" spreekt me niet echt aan. Op zoover krijgen ze er ook ongenadig hard van langs, al is dat misschien niet echt representatief.
Ik vind het fantastisch. Maar men moet er wel voor waken dat men vernieuwend blijft.
  vrijdag 13 mei 2016 @ 14:16:15 #280
248821 Rauw.
op je bord.
pi_162152678
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 15:45 schreef Knutknuttsson het volgende:
Wat vinden de Emmenaren van Wildlands? Ben zelf niet superenthousiast. Vond de oude dierentuin stukken prettiger om in rond te lopen, dit soort "beleving" spreekt me niet echt aan. Op zoover krijgen ze er ook ongenadig hard van langs, al is dat misschien niet echt representatief.
Prachtig, sfeervol. Echte een leuke dag weg.
Ben benieuwd hoe het straks is als alles volgroeid is en af.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  Moderator vrijdag 13 mei 2016 @ 14:59:34 #281
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_162153680
Wat vinden/vonden jullie van Cees Bijl. Niet mijn partij maar ik vond hem toch een heel goede bestuurder en welbespraakt man _O_ Jammer dus dat hij weg gaat.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 13 mei 2016 @ 15:07:12 #282
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_162153877
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 14:59 schreef derLudolf het volgende:
Wat vinden/vonden jullie van Cees Bijl. Niet mijn partij maar ik vond hem toch een heel goede bestuurder en welbespraakt man _O_ Jammer dus dat hij weg gaat.
No-nonsense burgemeester. Heeft het goed gedaan.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_162153967
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 14:59 schreef derLudolf het volgende:
Wat vinden/vonden jullie van Cees Bijl. Niet mijn partij maar ik vond hem toch een heel goede bestuurder en welbespraakt man _O_ Jammer dus dat hij weg gaat.
Ik vond het een goede burgemeester. Opvallend door onopvallendheid. Ik hoorde dat René van de Weide van Wakker Emmen als opvolger wordt genoemd, maar ik hoop dat ze die snotneus passeren. Wakker Emmen maakt meer kapot dan dat de rest opbouwt!

Misschien kunnen ze een figuur als Onno Hoes warmmaken op burgemeester in Emmen te worden. Politiek en bestuurlijk gezien heeft ie het toch best goed gedaan daar in het zuiden. Ik zou t wel wat vinden.
  vrijdag 13 mei 2016 @ 15:13:50 #284
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_162154065
Rene vd Weide, serieus?? Nee....
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  Moderator vrijdag 13 mei 2016 @ 15:13:54 #285
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_162154067
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 15:10 schreef emil23 het volgende:

[..]

Ik vond het een goede burgemeester. Opvallend door onopvallendheid. Ik hoorde dat René van de Weide van Wakker Emmen als opvolger wordt genoemd, maar ik hoop dat ze die snotneus passeren. Wakker Emmen maakt meer kapot dan dat de rest opbouwt!
Dat mag ik toch niet hopen hè want dat vind ik toch wel zo'n waardeloze vent :r
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_162154412
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 15:13 schreef Knutknuttsson het volgende:
Rene vd Weide, serieus?? Nee....
Als het aan Wakker Emmen ligt wordt Emmen één groot Klazienveen.
  Moderator vrijdag 13 mei 2016 @ 15:34:38 #287
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_162154654
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 15:26 schreef emil23 het volgende:

[..]

Als het aan Wakker Emmen ligt wordt Emmen één groot Klazienveen.
Met 'geen windmolens in Emmen' bedoelde hij 'geen windmolens rondom mijn huis'.

Met 'meer voor de buitendorpen' bedoelde hij 'meer voor Weiteveen' (of waar komt ie weg?)

In DvhN staat ook nooit meer negatiefs over Wakker Emmen, ze schijnen gedreigd te hebben dat ze anders niet meer welkom waren / geen info meer zouden krijgen heb ik gehoord.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 15 juni 2016 @ 22:27:33 #288
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_163047561
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  donderdag 16 juni 2016 @ 08:41:15 #289
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163053695
_O-
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_163054576
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 15:45 schreef Knutknuttsson het volgende:
Wat vinden de Emmenaren van Wildlands? Ben zelf niet superenthousiast. Vond de oude dierentuin stukken prettiger om in rond te lopen, dit soort "beleving" spreekt me niet echt aan. Op zoover krijgen ze er ook ongenadig hard van langs, al is dat misschien niet echt representatief.
Veeel beter! De oude dierentuin was echt dramatisch.
pi_163054581
Waarom je beter in Emmen kunt wonen dan in Amsterdam:

http://www.upcoming.nl/zw(...)rnal_referrer=latest
  donderdag 16 juni 2016 @ 10:34:43 #292
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163055466
Kan zo nog wel 100 redenen opnoemen denk ik.

"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_163057373
En toch ben ik blij dat ik niet meer in Emmen woon. Alleen het bos meteen voor de deur mis ik. De rest kan me gestolen worden.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_163057433
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 12:08 schreef Albert86 het volgende:
En toch ben ik blij dat ik niet meer in Emmen woon. Alleen het bos meteen voor de deur mis ik. De rest kan me gestolen worden.
Fijn
pi_163057447
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 12:10 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Fijn
Zeker.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_163057459
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 12:08 schreef Albert86 het volgende:
En toch ben ik blij dat ik niet meer in Emmen woon. Alleen het bos meteen voor de deur mis ik. De rest kan me gestolen worden.
Ik heb lang weggewild, maar nu ik kinderen heb ben ik blij dat ik in Emmen woon. De faciliteiten van een stad, maar de gemoedelijkheid van een dorp. Voor mij de ideale combi.
pi_163057545
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 12:11 schreef emil23 het volgende:

[..]

Ik heb lang weggewild, maar nu ik kinderen heb ben ik blij dat ik in Emmen woon. De faciliteiten van een stad, maar de gemoedelijkheid van een dorp. Voor mij de ideale combi.
Ik woon nu in een kindvriendelijke buurt in Groningen. Wijk naast de stad. Dus beetje hetzelfde gevoel qua buurt. Alleen geen mooi bos in de buurt.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
  donderdag 16 juni 2016 @ 12:57:29 #298
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163058261
Ieder z'n eigen, juist met de vernieuwing van het centrum (oa. het gezellige en mooie Raadhuisplein, de vernieuwing voor de Grote Kerk, de binnenkort vertrekkende snack-oogaids voor de Zwetser, Wildlands ipv dat hopeloos verouderde Noorder Dierenpark) vind ik dat Emmen er weer mag zijn.

Wat is m'n Emmen mooi geworden de afgelopen jaren. Maar nu is het tijd de randdorpen eens wat aandacht geven. :Y
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  roze donderdag 16 juni 2016 @ 13:16:09 #299
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_163058644
quote:
7s.gif Op donderdag 16 juni 2016 12:57 schreef Rauw. het volgende:
Ieder z'n eigen, juist met de vernieuwing van het centrum (oa. het gezellige en mooie Raadhuisplein, de vernieuwing voor de Grote Kerk, de binnenkort vertrekkende snack-oogaids voor de Zwetser, Wildlands ipv dat hopeloos verouderde Noorder Dierenpark) vind ik dat Emmen er weer mag zijn.
Eens.

En het feit dat we straks in het centrum een grote plek hebben om te chillen op gras, wandelen, hardlopen, skaten, fietsen etc. Oude dierentuin.
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 16 juni 2016 @ 13:17:29 #300
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163058666
quote:
14s.gif Op donderdag 16 juni 2016 13:16 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Eens.

En het feit dat we straks in het centrum een grote plek hebben om te chillen op gras, wandelen, hardlopen, skaten, fietsen etc. Oude dierentuin.
Dat moet ik nog een beetje zien hoe dat gaat uitpakken, maar dat klinkt inderdaad ook veelbelovend.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  donderdag 16 juni 2016 @ 13:31:41 #301
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163058934
Vol.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')