Leif is een beetje de weg kwijtgeraakt in de loop der tijd.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:27 schreef Kingstown het volgende:
Hemeltje lief....wat heeft Leif gedaan dat hij in een gevangenispakje is beland?
Bob Geldof:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was niets en is niets.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:29 schreef Tinkepink het volgende:
Bob Geldof vind ik er eigenlijk op vooruit gegaan
Lol....ik vind hem er oud en vermoeid uitzien, maar mss dat ik er als man anders tegen aan kijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:29 schreef Tinkepink het volgende:
Bob Geldof vind ik er eigenlijk op vooruit gegaan
Drugs....dat is toch normaal in de artiestenwereld?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Leif is een beetje de weg kwijtgeraakt in de loop der tijd.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Leif_Garrett
Drugsquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:27 schreef Kingstown het volgende:
Hemeltje lief....wat heeft Leif gedaan dat hij in een gevangenispakje is beland?
Maar het is niet gezond, zie Leif.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Drugs....dat is toch normaal in de artiestenwereld?![]()
Geen Gary Glitter-achtige escapades iig....dat noem ik echt de weg kwijt raken.
Die rocken nog als vroeger. Natuurlijk ouder, maar zeker niet verlept.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:40 schreef pinine het volgende:
rolling stones, nu de rimpling stones
[ afbeelding ]
Grappig, dat was (indirect) een van mijn eerste 'fuck ik word oud'-momenten. Bij de opnames van 'Band AId - Do they do it's christmas deel 3' werd Joss Stone geïnterviewd, en die had het over 'that old man' toen ze Bob Geldof bedoelde. Even dacht ik 'Wat een domme koe, dat ze Bob Geldof niet kent', en toen bedacht ik me dat ze nog niet eens geboren was toen dat nummer voor het eerst opgenomen werd en Bob Geldof inderdaad een 'old man' isquote:
Toch wel een beetje als je allemaal tegen de 70 bent of er zelfs overheen zit.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Die rocken nog als vroeger. Natuurlijk ouder, maar zeker niet verlept.
Die heeft het allemaal aan zichzelf te wijten....het voorbeeld dat je vooral niet voor die aanbieding van die goedkoopste plastisch chirurg moet gaan.quote:
Als ik er rond mijn 70ste nog zo uitzie als Jagger teken ik daarvoor.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:07 schreef trovey het volgende:
Toch wel een beetje als je allemaal tegen de 70 bent of er zelfs overheen zit.Met hun muziek heeft dat niets te maken maar alles met hun uiterlijk....Oude Stones Fan.
![]()
Iets minder vouwen zou wel mogen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Als ik er rond mijn 70ste nog zo uitzie als Jagger teken ik daarvoor.
Precies.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:50 schreef Karina het volgende:
Roger Moore is misschien oud geworden, maar niet verlept toch? Hij ziet eruit naar zijn leeftijd.
Komt wrs. door de vele drugs die ze gebruikt hebben dat ze nog zo rocken en gezond er uit zienquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:07 schreef trovey het volgende:
[..]
Toch wel een beetje als je allemaal tegen de 70 bent of er zelfs overheen zit.Met hun muziek heeft dat niets te maken maar alles met hun uiterlijk....Oude Stones Fan.
![]()
Vergeleken met de pic op de vorige pagina is hij er enorm op vooruit gegaan!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:44 schreef Karina het volgende:
Boy George
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er tegenwoordig uit als een hooligan.
Oeps die had ik gemist, de onderste foto is van april 2011, dus vrij recent.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vergeleken met de pic op de vorige pagina is hij er enorm op vooruit gegaan!
Hij heeft ook een tijdje in de bak gezeten dacht ik (of een taakstraf) en in die periode zag hij er echt heel slecht uit. Die jij net post vind ik dan weer hoopgevend....niet meer te vergelijken met vroeger offcourse, maar op het oog lijkt er vooruitgang in te zitten.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Oeps die had ik gemist, de onderste foto is van april 2011, dus vrij recent.
Het is eerder een wonder dat ze de jaren 70 met hun toen extreme drugsgebruik hebben overleefd.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Komt wrs. door de vele drugs die ze gebruikt hebben dat ze nog zo rocken en gezond er uit zien
Drugs zijn goed voor je...echt waar.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vergeleken met de pic op de vorige pagina is hij er enorm op vooruit gegaan!
De tattoo's op zijn hoofd vind ik zo lelijk. Vandaar ook de hooligan associatie.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hij heeft ook een tijdje in de bak gezeten dacht ik (of een taakstraf) en in die periode zag hij er echt heel slecht uit. Die jij net post vind ik dan weer hoopgevend....niet meer te vergelijken met vroeger offcourse, maar op het oog lijkt er vooruitgang in te zitten.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:34 schreef trovey het volgende:
[..]
Het is eerder een wonder dat ze de jaren 70 met hun toen extreme drugsgebruik hebben overleefd.Over er gezond uitzien: heb je Keith wel eens heel goed bekeken?
Lekker fris en fruitig![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hier is hij nog frisser en fruitiger![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dead Pop Stars....mooie titel voor een nieuw topic.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:54 schreef trovey het volgende:
De Stones n ieder geval wel...vind het nog steeds een wonder dat ze er, op dat foutje in de jaren 60 na, er allemaal nog zijn, bij veel groepen van die tijd zijn er , helaas toch wel leden te vroeg overleden waarvan mijn groepje de Bee Gees er ook een voorbeeld van is.
Ze hadden met z'n drieen nog zoveel mooie muziek kunnen maken maar helaas......
Iggy Pop....als we het over verlept hebbenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dead Pop Stars....mooie titel voor een nieuw topic.![]()
Velen zijn vroeg heengegaan, maar aan de andere kant is het een wonder dat mensen als Iggy Pop nog "vrolijk" rondhuppelen. Het drugsgebruik in de jaren 60/70/80 was natuurlijk extreem....wat mss ook wel weer een reden is voor een hoop goede muziek.
Lol, is dat dezelfde trovey die hier spreekt als degene die in het begin van dit topic vond dat beroemdheden ook maar mensen zijn en net als wij gewone stervelingen heel natuurlijk verouderen?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:15 schreef trovey het volgende:
[..]
Iggy Pop....als we het over verlept hebben![]()
van
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
naar
[ afbeelding ]
naar[ afbeelding ]
Man, trek wat aan, kleine kinderen en honden schrikken van je huidige foto's.![]()
Tja, jullie stoppen niet, het is jullie schuld.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lol, is dat dezelfde trovey die hier spreekt als degene die in het begin van dit topic vond dat beroemdheden ook maar mensen zijn en net als wij gewone stervelingen heel natuurlijk verouderen?![]()
Als je dan ziet dat anderen door ongelukken/ziektes veel te vroeg heen zijn gegaan blijkt maar weer eens hoe oneerlijk het verdeelt is op de wereld.
Er zijn wat klachten over de verstaanbaarheid van zijn liedjes tijdens zijn vele optredens tegenwoordig.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:53 schreef J.Morrison het volgende:
[ afbeelding ]
naar
[ afbeelding ]
al blijft hij natuurlijk een god onder de mensen
deze man heeft zoveel betekent voor de wereld, die hoeft zich nooit meer te verantwoordenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:01 schreef trovey het volgende:
[..]
Er zijn wat klachten over de verstaanbaarheid van zijn liedjes tijdens zijn vele optredens tegenwoordig.
Een fan blijft altijd fan.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:03 schreef J.Morrison het volgende:
[..]
deze man heeft zoveel betekent voor de wereld, die hoeft zich nooit meer te verantwoorden
dus die paar valse noten die hij er nu uitkrijgt moet je maar voor lief nemen
Vind ik nog wel meevallen,zeker omdat ze medicijnen moet slikken i.v.m. reuma en die doen een mens nooit goed.quote:
Er stonden eerst 2 foto's van Jaclyn Smithquote:Op zondag 12 juni 2011 15:56 schreef trovey het volgende:
[..]
Vind ik nog wel meevallen,zeker omdat ze medicijnen moet slikken i.v.m. reuma en die doen een mens nooit goed.
Deze dame toch ook niet?quote:Op zondag 12 juni 2011 15:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Er stonden eerst 2 foto's van Jaclyn Smithdie totaal niet verlept is.
Nee maar Jaclyn zag er ECHT nog heel mooi uit.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Deze dame toch ook niet?Ze is inderdaad behoorlijk aangekomen maar zoals gezegd medicijnen voor reuma zijn niet echt de meest prettige medicijnen om te slikken dus het is haar vergeven.
Topic openen "Niet verlepte Oldies" ?quote:Op zondag 12 juni 2011 15:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee maar Jaclyn zag er ECHT nog heel mooi uit.
Hoeft niet....niet verlept wil niet meteen zeggen dat ze babes en hunks zijn.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is dan hetzelfde als Babes en Hunks van boven de 40/50/60
Sex, drugs en rock 'n roll eiste bij haar zijn tol.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:53 schreef tong80 het volgende:
Jeetje.....je mag ook mooi oud worden hoor
Op die laatste foto is Cyndi herstellende van een mislukte cosmetische ingreep. Een allergische reactie op een chemical peel las ik.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:19 schreef mrspoeZ het volgende:
Cindy Lauper ...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij was in zijn jonge jaren ook al verlept.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:37 schreef t1m0k het volgende:
Syd Barrett
Van:
[ afbeelding ]
Naar
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:45 schreef Pulzzar het volgende:
Amy Winehouse
toen:
[ afbeelding ]
nu:
[ afbeelding ]
Sorry, ben je te jong voor.quote:
Klopt...niet in de zin van een klassieke beauty, maar een enorme uitstraling en een heerlijk guitig lachje. Onbetaalbaar.quote:Wat was Amy mooi voordat ze drugshoofd werd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |