Je weet het toch? Wetenschap is het stellen van de (goede) vragenquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan heb je het antwoord op je vraag zelf gevonden, gefeliciteerd, u gaat door voor de wasmachine.
God is een veel dankbaarder slachtoffer.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:39 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed tegen een boom trappen toch?
Ehmmmm, dat weet ik echt niet meer. Maar het was wel iemand uit het groepje erik, GS, reya e.d.quote:
En vergevingsgezind, de boom zal je altijd haten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
God is een veel dankbaarder slachtoffer.
Er kwam net het argument voorbij dat ie niet bestaat.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
God is een veel dankbaarder slachtoffer.
Als je pech hebt, dan ploft ie op je neer.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En vergevingsgezind, de boom zal je altijd haten.
Een boom kan op je vallen, god niet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En vergevingsgezind, de boom zal je altijd haten.
GS zit achter zijn telefoon en kan zich niet verdedigen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ehmmmm, dat weet ik echt niet meer. Maar het was wel iemand uit het groepje erik, GS, reya e.d.
Dat maakt god ook een dankbaarder slachtoffer. Het gegeven dat je christenen over de zeik helpt door te vloeken is trouwens ook een soort van bonus.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Er kwam net het argument voorbij dat ie niet bestaat.
Precies, God is toch machteloos.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als je pech hebt, dan ploft ie op je neer.
Je kan ook met klei tegen de muur gooien.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die boom bestaat, en niet iedereen heeft een boom in z'n huis / kantoor staan.
True dog, vooral als je in de directe omgeving een zwaar christelijke gemeente hebt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat maakt god ook een dankbaarder slachtoffer. Het gegeven dat je christenen over de zeik helpt door te vloeken is trouwens ook een soort van bonus.
Je kan ook je polsen opensnijden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:44 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je kan ook met klei tegen de muur gooien.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
.... inkoppertje... must... resist... inkoppertje..
Nee, die boom. Muts.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, God is toch machteloos.
Een rode mier kan nog meer kwaad.
Of van die opgewonden standjes die gaan huilen als je een bepaalde ziekte als pejoratief gebruikt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat maakt god ook een dankbaarder slachtoffer. Het gegeven dat je christenen over de zeik helpt door te vloeken is trouwens ook een soort van bonus.
Boeien, die boom zaag ik wel om, wie denkt hij wel niet dat hij is.quote:
Je bedoelt Hepatitis A?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:45 schreef waht het volgende:
[..]
Of van die opgewonden standjes die gaan huilen als je een bepaalde ziekte als pejoratief gebruikt.
Ik smijt liever met klei of servies.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je kan ook je polsen opensnijden.
Ja ik niet, want het servies alhier is meerdere WA-jong uitkeringen bij elkaar waard.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik smijt liever met klei of servies.
Laat Du_ke dit in vredesnaam niet lezen. Verder durf ik te stellen dat hij tegen zaagbezit is.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Boeien, die boom zaag ik wel om, wie denkt hij wel niet dat hij is.
Des te meer voldoening geeft het om het kapot te gooien.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja ik niet, want het servies alhier is meerdere WA-jong uitkeringen bij elkaar waard.
Mijn opa heeft temporaalkwabepilepsie, daar mag je niet mee spotten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:45 schreef waht het volgende:
[..]
Of van die opgewonden standjes die gaan huilen als je een bepaalde ziekte als pejoratief gebruikt.
Krijg de pest!quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:45 schreef waht het volgende:
[..]
Mijn opa heeft last van botontkalking, omdat het in z'n graf nogal vochtig is.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Mijn opa heeft temporaalkwabepilepsie, daar mag je niet mee spotten.
Royal Doulton.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja ik niet, want het servies alhier is meerdere WA-jong uitkeringen bij elkaar waard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jouw vader is gestorven in 1645?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Krijg de pest!
Mijn vader is gestorven aan de pest!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |