De meeste mensen vloeken wel eens. Ik vraag me altijd af hoe dat nou komt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik vandaag al ten gehore gebracht.
Dus ik ben veel bruter dan Erik.
Ik heb dan ook geen idee hoe iemand zonder kan.... dit is toch wel de meest oprechte!!?.. manier om iets duidelijk temaken. Zeker wanneer je weet dat je een aloude telegraaf traditie in stand houdt... lest we forget!.!..!!quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb geleerd vreemde mensen in hun eigen taal te beantwoorden..... Misschien dat Bd dit wel kan lezen?!?!..... Het is ook reteirritant typen!!!!1!....
Ooit gehoord van; irritatie?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De meeste mensen vloeken wel eens. Ik vraag me altijd af hoe dat nou komt.
Weet je niet waarom mensen schelden?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Kudo's, wat een bazenlied.quote:
Dan loop je maar eens een paar weken met mijn Albaanse zakenpartners mee, kan je ook meteen hun boeken doen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen. Mensen die mij kennen schatten mij nou niet als bruut in
Omdat het oplucht zonder dat men agressie behoeft te tonen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Vloeken volgt uit frustratie. Maar waarom dan een god vervloeken? Waarin velen dan niet eens in geloven. Dat vind ik wel apart.quote:
Cultureel ding.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:36 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mensen vloeken volgt uit frustratie. Maar waarom dan een god vervloeken? Waarin velen dan niet eens in geloven. Dat vind ik wel apart.
Het scheldwoord is algemeen taalgebruik en heeft voor ons ongelovigen geen enkele connotatie met de onzichtbare vriend van velen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:36 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mensen vloeken volgt uit frustratie. Maar waarom dan een god vervloeken? Waarin velen dan niet eens in geloven. Dat vind ik wel apart.
Dat is toch verbale agressie?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Omdat het oplucht zonder dat men agressie behoeft te tonen.
Omdat God toch niet bestaat, en het beledigen van een niet-bestaand iets niet erg is.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:36 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Vloeken volgt uit frustratie. Maar waarom dan een god vervloeken? Waarin velen dan niet eens in geloven. Dat vind ik wel apart.
Het zal ook wel cultuurgebonden zijn, ja.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:36 schreef waht het volgende:
[..]
Cultureel ding.
Wij hebben het over god. De Duiters over hun aars. De Spanjaarden over hun moeder. Etc.
Nee, ik zou ook nooit iemand slaan. Liever een verbale kanalisatie van agressiequote:Op woensdag 8 juni 2011 20:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dus jij slaat liever je vrouw i.p.v. jezelf verbaal te uiten?
Dat ja.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat God toch niet bestaat, en het beledigen van een niet-bestaand iets niet erg is.
Wij hebben VS op de meet in elkaar gebeukt. Gewoon, omdat het kan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:38 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, ik zou ook nooit iemand slaan. Liever een verbale kanalisatie van agressie
Dan heb je het antwoord op je vraag zelf gevonden, gefeliciteerd, u gaat door voor de wasmachine.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:38 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, ik zou ook nooit iemand slaan. Liever een verbale kanalisatie van agressie
Dan kan je net zo goed tegen een boom trappen toch?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat God toch niet bestaat, en het beledigen van een niet-bestaand iets niet erg is.
In dit topic werd verteld dat hij door een zwerver in elkaar gebeukt was.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wij hebben VS op de meet in elkaar gebeukt. Gewoon, omdat het kan.
Doe ik ook wel eens, net zoals ik tegen een prullenbak trap als ik boos ben.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:39 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed tegen een boom trappen toch?
Die boom bestaat, en niet iedereen heeft een boom in z'n huis / kantoor staan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:39 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed tegen een boom trappen toch?
Vond ie dat lekker met zoveel mannen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wij hebben VS op de meet in elkaar gebeukt. Gewoon, omdat het kan.
Slanter!quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In dit topic werd verteld dat hij door een zwerver in elkaar gebeukt was.
U bent dus een zwerver?
Dat wist je toch al?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In dit topic werd verteld dat hij door een zwerver in elkaar gebeukt was.
U bent dus een zwerver?
.... inkoppertje... must... resist... inkoppertje..quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De grenzeloosheid van biculturaliteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |