Goddank, vakantie naar die Heimat?quote:
Ossenworst, mijn favoriet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik vond dat ook een beetje een rare opmerking.
Ik heb het altijd jammer gevonden dat je de minst flatteuze foto van prinses Lalla Salma hebt gekozen als UI.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:23 schreef Mutant01 het volgende:
Nog even en dan kunnen de mensen die mij terug wensen naar "mijn eigen land" genieten van mijn afwezigheid.
Jep. Traditie he.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Goddank, vakantie naar die Heimat?
Nou...quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dit zorgt uiteraard voor enige nuance.
Ah, nog conservatief ook, wat leuk.quote:
cultureel erfgoed...... maar wie is daar trots op ?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nederlands Indië, hier radio Kootwijk, wij ontvangen u!
Complimenten acht men nooit ten negatieve te beantwoorden, wel je elitaire opvoeding in acht houden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:28 schreef GSbrder het volgende:
Bluesdude.... Hoe durf je mij neoconservatief te noemen ?!?!... wat is dat überhaupt?!?!.... geef een definitie.....
Kap eens met die klote punten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:27 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
cultureel erfgoed...... maar wie is daar trots op ?
jezus.... die kaaskoppen zingen vals ..
zing dan niet...... het is een schande voor ons Heilig Volkslied
ik zal niet zeggen 'verrader' ...quote:
Neen, dan zou ik met een busje gaan. Ik ga echter met het vliegtuig. Progressief dus.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah, nog conservatief ook, wat leuk.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:29 schreef eriksd het volgende:
Kan mij niet aan de indruk onttrekken dat ik het meest vloek in de SC.
Progressief is het niet eens met je fuel-consumption en eco-footprint, schaam je.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Neen, dan zou ik met een busje gaan. Ik ga echter met het vliegtuig. Progressief dus.
hoe durf je ons Heilig Volkslied een klotepunt te noemenquote:
Men twijfelt maar raak, ik geniet ervan. De jaloezie druipt er vaak vanaf.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:29 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ik zal niet zeggen 'verrader' ...
maar men twijfelt echt wel aan je loyaliteit voor ons geliefd Vaderland
ik natuurlijk niet hoooo
jezus.. die Marwijker lijkt ook steeds meer op een Nsb ér [fok-modus]
Ik ga met een prijsvechter. Erg eco-portemonnee dus.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Progressief is het niet eens met je fuel-consumption en eco-footprint, schaam je.
Ik heb geleerd vreemde mensen in hun eigen taal te beantwoorden..... Misschien dat Bd dit wel kan lezen?!?!..... Het is ook reteirritant typen!!!!1!....quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Complimenten acht men nooit ten negatieve te beantwoorden, wel je elitaire opvoeding in acht houden.
En.... m'n ogen.. wat doe je.... kan toch niet?!?!....
Waar is men dan jaloers op?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Men twijfelt maar raak, ik geniet ervan. De jaloezie druipt er vaak vanaf.
Nog niet met kanker.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:29 schreef eriksd het volgende:
Kan mij niet aan de indruk onttrekken dat ik het meest vloek in de SC.
Ben je mal, je compenseert niet eens het milieu met duurdere afdrachten, je vergalt het voor puur geldbejag, gij vuige kapitalist.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ga met een prijsvechter. Erg eco-portemonnee dus.
Dat mag ik hopen. Mensen die mij kennen schatten mij nou niet als bruut inquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik vandaag al ten gehore gebracht.
Dus ik ben veel bruter dan Erik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |