er staat '' kan sperma door je ondergoed heen'' en niet sperma kan door je ondergoed heen. beter lezen ;Pquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:29 schreef Equites het volgende:
Je geeft het antwoord zelf al in de topicnaam. Gek hoor TS.
jah ik ben schattig toch ;3quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:27 schreef Scissor_Gang_Mafiosa het volgende:
Meisjes die niet met sperma weten om te gaan.......schattig
Goeie smoes thanx <3quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:01 schreef Yi-Long het volgende:
TS heeft stiekum op vakantie onveilig met een vreemde geneukt, en als ze nu zwanger is hoopt ze te kunnen zeggen dat het door dat droogneuken met haar vriendje komt...
Het is al weer een tijdje geleden hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:01 schreef CrashO het volgende:
Als je denkt dat je hier zwanger van kan worden; Is het dan wel verstandig om uberhaupt aan seksuele handelingen te doen?
Bedankt !quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:54 schreef TNA het volgende:
Als je lang genoeg over een natte boxer heen schuurt zal dat vast wel kunnen, met een minieme kans.
Er staat dusja achter.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:31 schreef xBrunette het volgende:
[..]
er staat '' kan sperma door je ondergoed heen'' en niet sperma kan door je ondergoed heen. beter lezen ;P
Dat heeft niks te maken met de vraag. ik bedoelde dit is anoniem dus wat maakt het uit. Ik ga niet elk woord controleren. En ik zou nooit zon topic zette als ik het antwoord zelf al weet. Dus dat is zinloos. XxXquote:
wat ik eigenlyk bedoel is > kan sperma door je ondergoed heenkomen. (het is anoniem dus naja) Begrijp je hett?quote:
Je bedoelt dus dat hij je neukt terwijl je je onderbroek aan hebtquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:47 schreef xBrunette het volgende:
[..]
wat ik eigenlyk bedoel is > kan sperma door je ondergoed heenkomen. (het is anoniem dus naja) Begrijp je hett?
op iemand zitten is niet neuken xdquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Je bedoelt dus dat hij je neukt terwijl je je onderbroek aan hebtApart.
Hoeso is het een domme vraag>? Weetje hoeveel meiden dat vragen enso. Mensen hadde er nog discussie over met een groep op school. Weet jij het antwoord dan? Denk het nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:27 schreef Equites het volgende:
Als je dit soort extreem domme vragen komt stellen, krijg je ook domme antwoorden. Mijn god, hoe moet jij het gaan redden in de maatschappij later?
Jep indd. Gelukkig ben jij een 45 jarige oude vrouw die alles al weet ofnie?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:27 schreef Sofia90 het volgende:
Ow god weer zo'n minderjarige huppelkut die aan het trollen is
Geen zorgen? Denk je dat ik er niet mee zit als een meisje ongevraagd zwanger word van mijquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:30 schreef xBrunette het volgende:
[..]
Hoeso is het een domme vraag>? Weetje hoeveel meiden dat vragen enso. Mensen hadde er nog discussie over met een groep op school. Weet jij het antwoord dan? Denk het nietEn trouwens jij hoefd je er gene zorge om te maken. Jij bent een man toch?
Jah daarom zet ik dit forum op met deze vraag. Ik maak me zorgen. Ik zou me vriendje het ook niet willen aandoen. Dus niet zeggen dat het een domme vraag is. Beter dit vragen en kutreacties krijgen dan zwanger worden toch? XxXquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:33 schreef Equites het volgende:
[..]
Geen zorgen? Denk je dat ik er niet mee zit als een meisje ongevraagd zwanger word van mijDan zit ik ook diep in de shit
Als je niet zo dom was kon je uit mijn username halen dat ik uit 1990 kom, als je niet zo dom was wist je dat je niet zo zwanger kan worden, als je ZO dom bent moet je überhaupt niet aan seks beginnen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:32 schreef xBrunette het volgende:
[..]
Jep indd. Gelukkig ben jij een 45 jarige oude vrouw die alles al weet ofnie?
Bazige reactie!!!quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:47 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Als je niet zo dom was kon je uit mijn username halen dat ik uit 1990 kom, als je niet zo dom was wist je dat je niet zo zwanger kan worden, als je ZO dom bent moet je überhaupt niet aan seks beginnen.
Geen zin in. En je moet uitkijken met je grote bek. Heb je teveel gesnoven ofso?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:47 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Als je niet zo dom was kon je uit mijn username halen dat ik uit 1990 kom, als je niet zo dom was wist je dat je niet zo zwanger kan worden, als je ZO dom bent moet je überhaupt niet aan seks beginnen.
Meestal vind ik meete fijner ;Pquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nu wil ik al helemaal pics zien.
Bedankt het word een meisje <3 Ga je cadeautje voor me kopen? haha (grapje duh)quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:01 schreef Pan.da het volgende:
Gefeliciteerd! Geniet straks van het moederschap
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:04 schreef xBrunette het volgende:
[..]
Geen zin in. En je moet uitkijken met je grote bek. Heb je teveel gesnoven ofso?
Ik zie in andere forums allemaal van die kapsonesreacties van jouw. En kijk wie dom is. Jij vind op iemand zitten al sex hebben. Je bent echt droog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |