Om de een of andere reden ontspring ik meestal de dans en woedende kritiek.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:39 schreef GSbrder het volgende:
Erik, jij bent persoonlijk nog een tikje erger dan ik hè, ontzettende schavuit
Neem een kip of een tijger als avatar.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Om de een of andere reden ontspring ik meestal de dans en woedende kritiek.
Anders bestook je ons met P... C.....quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Paul Carrack?quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Anders bestook je ons met P... C.....
Zijn er nog meer martelwerktuigen tot je beschikking dan?quote:
Niet bij Koos, omdat jij stelselmatig de schone kunsten van het schrijven schoffeert.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh als je Phil haat is Paul helemaal je nemesis.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zijn er nog meer martelwerktuigen tot je beschikking dan?
Ik vind het wel vet, eigenlijkquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:43 schreef von_Preussen het volgende:
Wat een rare bouwsels:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zijn er nog meer martelwerktuigen tot je beschikking dan?
Waarlijk, moet je nou weer het Wajong zomerdebuut online zetten, schaam je.quote:
Dit was van leden van de R&P-meet, niet?quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarlijk, moet je nou weer het Wajong zomerdebuut online zetten, schaam je.
Succes amice, je haalt het wel.quote:
Sterktequote:
Mwoah, jij laat de Nederlandse taal net iets vaker in zn hempie staanquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet bij Koos, omdat jij stelselmatig de schone kunsten van het schrijven schoffeert.
Ik ben een mede-editor, dus Koos en ik hebben nog wat om over te babbelen. Hij is jouw betyar.
Inderdaad, een poging tot versieren op hoge leeftijd.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dit was van leden van de R&P-meet, niet?
Zanger Rinus, ook bekend van tophits zoals:quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarlijk, moet je nou weer het Wajong zomerdebuut online zetten, schaam je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |