quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Wat is christina dik geworden zeg.. dat was toch altijd zo'n garnaal?
Volgens mij heeft ze er gewoon een tekst op gezet/laten zetten. haar hele hand zit ook onderquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit overigens te kijken naar de foto van Gaga, ik dacht dat ze zei enkel de linkerkant van haar lijf te gebruiken voor tattoos, maar ik zie nu op de rechter onderarm ook wat?
Kijk hier lijkt het wel potlood ofzo, of was het een henna die er bijna af is?quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:18 schreef Omdatappel het volgende:
Lady Gaga. Ik blijf die schoenen raar vinden.
[ afbeelding
O mijn god, wat erg ditquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:14 schreef SEMTEX het volgende:
Kim. K.:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is sowieso een rare outfit, want hij staat Charlotte Casiraghi ook al weird:
[ afbeelding ]
vind ikquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:18 schreef Omdatappel het volgende:
Gwen Stefanie, die broek
[ afbeelding ]
Gwen zit altijd strak in de make-up, met haar mooi geföhned, dan werkt het wel jaquote:Op donderdag 9 juni 2011 08:44 schreef Harajuku. het volgende:
Die broek zou ik op een ander ook lelijk vinden, maar bij Gwen wordt het gewoon mooi
Gwen
Als Gwen iets uitprobeert, is de kans groot dat het binnenkort in tig-voud in elke H&M ligt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:18 schreef Omdatappel het volgende:
Gwen Stefanie, die broek
[ afbeelding ]
is toch een stuk beter dan die rare broeken met het kruis bijna op de knie?quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:06 schreef female81 het volgende:
Als Gwen iets uitprobeert, is de kans groot dat het binnenkort in tig-voud in elke H&M ligt.
Doe in dit geval maar niet.
Die zag ik ook ja,quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:59 schreef kvd het volgende:
Euhmmm....jaaaa....dussssssss....inspiratiebron was een boom...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha ze doet zo haar best om zo charmant mogelijk op de foto te staan maar het mislukt toch jammerlijk!quote:Op maandag 13 juni 2011 13:13 schreef roos85 het volgende:
Ons white trash glamour koppel:
[ afbeelding ]
en dan vooral de BH van Yo
Het ligt niet aan jouquote:Op maandag 13 juni 2011 13:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Haha ze doet zo haar best om zo charmant mogelijk op de foto te staan maar het mislukt toch jammerlijk!
En ligt het aan mij of zien die olsen-twins er altijd uit als vuilnis?
Disco is zeker niet mijn ding, maar ze kan het hebben. Wat een lichaam, 49 jaar en een tweeling gebaard!quote:
Jessica Alba is behoorlijk zwanger en ik vind dit eigenlijk nog best leuk staan. Marcia Cross kan het inderdaad ook best hebben.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:03 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Die zag ik ook ja,![]()
Jessica Alba, lol
[ afbeelding ]
Marcia Cross
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 juni 2011 19:32 schreef cinnamongirl het volgende:
De zusjes Allen, op de bruiloft van Lily:
Ontzettend ordinair inderdaad en je wéét dat er pers komtquote:Op maandag 13 juni 2011 19:41 schreef PaarsBeestje het volgende:
![]()
Wat ongelovelijk ordinair voor op een bruiloft.. vreselijk..
Die agent op de 2e foto kijkt ook erg twijfelend..
Een tikje ordi? Flink understatement!quote:Op maandag 13 juni 2011 19:39 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
J-Lo en Nicole Scherzinger, tikkie ordi maar het staat ze wel...
Ik snap wel dat ze de bovenkant van dat jurkje wil verbergenquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:02 schreef SEMTEX het volgende:
De weggelopen bruid van Hugh Hefner:
[ afbeelding ]
en zij is pas 24??quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:02 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
J-Lo ziet er verder wel weer erg goed uit voor haar bijna-42 jaar.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:39 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
J-Lo en Nicole Scherzinger, tikkie ordi maar het staat ze wel...
Geweldig hoe creatief dat gemaakt is.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:18 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Tennisster Bethanie Mattek-Sands
Whahaha, bling bling houdt tegenwoordig in dat je gewoon de kroonluchter om je nek hangt?quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:02 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Annunziata Dell'Olio, (born probably 23 August 1961[1]) better known as Nancy Dell’Olio, is an Italian-American property lawyer who attained fame as the girlfriend of England football manager Sven-Göran Eriksson. She was regularly spoofed by Ronni Ancona in the comedy sketch show Alistair McGowan's Big Impression.
helaas helaasquote:Op zondag 19 juni 2011 09:54 schreef Copycat het volgende:
Zeg me dat die wanstaltige outfit een uitdaging was voor Wetten Das.
verschrikkelijk!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:23 schreef computergirl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maxima bij een multi-culti bijeenkomst in het concertgebouw
Lijkt wel of ze in de verkleedkist voor carnaval is gedokenquote:
Heb je dat meisje ook gezien bij Oprah? Wat een verschrikkingquote:Op maandag 27 juni 2011 14:44 schreef trovey het volgende:
Zodra ik een foto zie van de kinders Smith krijg ik de neiging om gillend weg te lopen.
Inderdaad! Wat een vreselijk kind is dat zeg!!!quote:Op maandag 27 juni 2011 15:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Heb je dat meisje ook gezien bij Oprah. Wat een verschrikking.
Praat veel te volwassen voor d'r leeftijd en veel te overdreven Amerikaans. Het is te duidelijk dat ze de volwassenen in d'r omgeving napraat. Echt een verschrikkelijk kind, vond ik.
Het lijkt Adriaan van Bassie welquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:23 schreef computergirl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maxima bij een multi-culti bijeenkomst in het concertgebouw
Die oudste zoon, van Will Smith en zijn ex-vrouw, is wel echt heel relaxed en rustigquote:Op maandag 27 juni 2011 15:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Heb je dat meisje ook gezien bij Oprah? Wat een verschrikking.
Praat veel te volwassen voor d'r leeftijd en veel te overdreven Amerikaans. Het is te duidelijk dat ze de volwassenen in d'r omgeving napraat. Echt een verschrikkelijk kind, vond ik.
Ja die is echt een verademing vergeleken bij die andere twee.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die oudste zoon, van Will Smith en zijn ex-vrouw, is wel echt heel relaxed en rustig![]()
Die 2 jongste willen erg graag in de aandacht...
quote:Op zondag 26 juni 2011 15:07 schreef June. het volgende:
Venus Williams tennist in een soort van luier / romper![]()
[ afbeelding ]
Die ziet er al tijden niet meer uit.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:51 schreef Stansfield het volgende:
Is die andere niet vera wang? Die staat er ook niet al te best op. Ze moet zeker flink overwerken om de jurk van Kim af te krijgen.
Het is al erg genoeg dat ik haar herkenquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die ziet er al tijden niet meer uit.
zo, die Vera is snel afgetakeld zeg!quote:
Ik zie niet wat hier mis mee is eigenlijk.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:23 schreef SEMTEX het volgende:
Vage hoofdtooi van Caro Emerald, het is bijna alsof het haar eigen haar is:
[ afbeelding ]
Dit lijkt me nou typisch een foto die je in diverse glossy's terug zou kunnen gaan zien, in zo'n rubriek met een naam als 'copy her style' of 'steel haar stijl' of weet-ik-veel.quote:
Pfff hebben ze de props van Zweinstein gebruikt voor die jurkquote:
Haar jurk lijkt opgeleukt met de glim magic van Telsell.quote:
Glim magic?quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:58 schreef hexje het volgende:
[..]
Haar jurk lijkt opgeleukt met de glim magic van Telsell.
Is dat het nieuwe Bedazzled? In de tijd van Unbelievable Mike waren die reclamezenders nog leuk.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:58 schreef hexje het volgende:
Haar jurk lijkt opgeleukt met de glim magic van Telsell.
Oh ik vind de jurk van America Ferrera juist heel lief, staat haar heel mooiquote:
Ik zat daarnet met 3 turkse Deena's/Snooki's in de tramquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:03 schreef SEMTEX het volgende:
Deena Cortese (Jersey Shore)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb geen verstand van tummytucks, maar bij die rechtse heb ik altijd het gevoel dat ze met haar borstvergroting er eentje achteraan geplakt heeft (door die navel)quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:03 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is die Deena vatsig geworden!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:03 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |