Subtiele manier van mij naar de kroeg lokkenquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja heb Bas gister nog gesproken, weet niet wat hij denkt.
En voor de beste roddels moet je het in het cafe aankondigen.
Wel even laten weten wanneer je komt he.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Subtiele manier van mij naar de kroeg lokken
Ben jij zo woest aantrekkelijk sterk dan?!quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Neuh, niet nodig.
Er komt er maar 1 in mijn cafe waarvan ik denk dat ik hem niet naar buiten gewerkt zou krijgen.
Gelukkig voor mij is dat een goede maat van me en is hij de rust zelve.
Neuh dat niet, maar groot en sterk zegt niks he.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ben jij zo woest aantrekkelijk sterk dan?!
Oh jammerquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Neuh dat niet, maar groot en sterk zegt niks he.
De HJ nu al op dan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wel even laten weten wanneer je komt he.
Dan zorg ik dat ik voldoende hj en ghb in huis heb
quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:10 schreef PBateman1978 het volgende:
Verdomme Royco1, had je een kans bij Spirit, verpruts je het!
Ik moest lachenquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Neuh dat niet, maar groot en sterk zegt niks he.
Mijn zoon doet ook meequote:CQ in the spotlight
Een spetterende dans en musicalvoorstelling met
een geselecteerd aantal dans- en musicalleerlingen.
CQ in the spotlight.
locatie; Theater de Muzeval, Emmen.
aanvang; 19:30 uur
entree; ¤ 10,- voor kinderen tot 12 jaar
¤ 12,- voor volwassenen
Ja beste om eerlijk te zijn he.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:10 schreef PBateman1978 het volgende:
Verdomme Royco1, had je een kans bij Spirit, verpruts je het!
Jij weet wel hoe je jezelf moet verkopenquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja beste om eerlijk te zijn he.
Kan wel zeggen dat ik 2 meter ben en hartstikke gespierd maar dan valt het zo tegen he.
Ben maar een klein mannetje met een bierbuik.
Gebrek aan spierkracht maak ik goed met snelheid en techniek.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja beste om eerlijk te zijn he.
Kan wel zeggen dat ik 2 meter ben en hartstikke gespierd maar dan valt het zo tegen he.
Ben maar een klein mannetje met een bierbuik.
Gebrek aan spierkracht maak ik goed met snelheid en techniek.
Zeg ik het niet dan zijn er wel bepaalde personen die dat even voor mij zouden doen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij weet wel hoe je jezelf moet verkopen
Goeie avond Beet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:16 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ga maar eens richting huis, fijne avond mensen !
Bedoel je nou dat MissB en/of ik jou zouden cockblocken?quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zeg ik het niet dan zijn er wel bepaalde personen die dat even voor mij zouden doen.
Wel thuis!quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:16 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ga maar eens richting huis, fijne avond mensen !
Als ik hier zou gaan zeggen dat ik groot en sterk was dan zouden jullie daar vast wel even op reageren.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bedoel je nou dat MissB en/of ik jou zouden cockblocken?
Ik sta liever niet op lijstjesquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:22 schreef Ripley het volgende:
Had ik al gevraagd of HM en royco op een lijstje konden eigenlijk?
Nee joh, ik hanteer het nu meer als een algemeen begrip. Ik heb volgens mij de helft gemist de afgelopen maanden. Kan ik jou al ergens bijschrijven?quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:26 schreef Techno het volgende:
Nee, maar je houdt het nog steeds allemaal bij dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |