Het zou me trouwens niets verbazen als het een hoax is.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
If you judge someone, you have no time to love them
Mij ook niet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het zou me trouwens niets verbazen als het een hoax is.
Prima, heerlijk hier.quote:
Zal ik eens romantisch je ballen komen scheren terwijl ik je in je ogen kijk?!quote:
Een presentjequote:Op woensdag 8 juni 2011 16:09 schreef Ang3l het volgende:
hetero is maandag jarig!
Moet ik nu al aan kadootjes en zo doen?
Iets simpels kan altijd wel. Grappig en goedkoop ofzo.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:09 schreef Ang3l het volgende:
hetero is maandag jarig!
Een KNALroze t-shirt met: Welkom bij de club!quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iets simpels kan altijd wel. Grappig en goedkoop ofzo.
Toch?
Klein kadootje is toch niks mis meequote:Op woensdag 8 juni 2011 16:09 schreef Ang3l het volgende:
hetero is maandag jarig!
Gewoon leuk klein dingetjequote:Op woensdag 8 juni 2011 16:09 schreef Ang3l het volgende:
hetero is maandag jarig!
En een mooie strik om je leuter, Ang3lquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een KNALroze t-shirt met: Welkom bij de club!
Ja, en ik woon nu samen met 'r.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:24 schreef ntm het volgende:
Ik vroeg me af of jullie wel eens een date hebben gehad met een FOK!ker of FOK!ster?ben ik wel benieuwd naar.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En een mooie strik om je leuter, Ang3l
quote:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT?quote:
Noem je nou Angels leuter een leuk klein dingetje?quote:
En de volgende vraag, hoe weet ze dat?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Noem je nou Angels leuter een leuk klein dingetje?
quote:
Spirit heeft toch praktisch heel Fok al gedaan ?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En de volgende vraag, hoe weet ze dat?
Zolang kom ik hier nog niet he.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Spirit heeft toch praktisch heel Fok al gedaan ?
Nee, iedereen was te lelijk voor haar. Dat was het toch?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Spirit heeft toch praktisch heel Fok al gedaan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |