abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:18:36 #1
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_97886357

Alles over je Single bestaan! Zoals... het daten en stappen! O+ Verliefd zijn! O+ Je ex vervloeken! }:| Scharrels en seks! :9 Die toch wel heel leuke man/vrouw :9 Je kunt hier serieus zijn, maar dat hoeft niet. Ook niet-singles zijn welkom. :)

Regels
• Zie je dat het topic vol is, kan iedereen een nieuwe openen met open nieuw deel.
• Dit is een SC.
• Dit is geen datingtopic, maar onschuldig flirten mag. :7

De OP is hier te vinden. SVP alleen serieuze edits aanbrengen.

quote:
FOK! Singles verkiezingen 2011

Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.

• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)

Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:18:41 #2
141482 Q.
JurassiQ
pi_97886359
quote:
17s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Q O+
Ik! O+!
For great justice!
pi_97886370
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:16 schreef Q. het volgende:

[..]

Had ik op mn laatste vakantie ook, paar reisgenoten hadden echt altijd een camera voor hun hoofd, kom op, dan ervaar je het toch niet? :')
:@ Ik ben wel een enorme Japanner geweest op vakantie :') . Altijd trouwens. Al ga ik voor de tigste keer naar Londen: foto's!
Tap tap tap
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:19:05 #4
141482 Q.
JurassiQ
pi_97886376
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:18 schreef CherryLips het volgende:

[..]

:@ Ik ben wel een enorme Japanner geweest op vakantie :') .
En dat zonder spleetoogjes. O+. Ik heb maar 1500 foto's gemaakt op vakantie. Valt hard mee.
For great justice!
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:19:49 #5
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_97886414
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:18 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik! O+!
Wat een LaPo he :D
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:22:33 #6
141482 Q.
JurassiQ
pi_97886506
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Wat een LaPo he :D
Mooier kan bijna niet. O+
For great justice!
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:22:50 #7
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_97886518
Kluts:

In mijn geval is het niet alleen "denken dat andere mensen denken zoals ik". Ik heb het meerdere keren om me heen meegemaakt dat het zo ging: de eerste keer verliefd op een jongen is vaak verliefd op het idee van een jongen, het nieuwe het spannende... en niet zozeer die persoon.

Een beetje zoals op vakantie gaan. De eerste keer op vakantie is spannend en leuk en fijn en eng... ook al is het maar de camping in soerendonk. Daarmee kom je er achter dat je op vakantie gaan erg fijn vindt. Wil niet zeggen dat je Soerendonk heel leuk vind... iets waar je later, terugkijkend, wel achter komt.

Dus ik herken het EN bij mezelf EN ik spreek uit ervaring om me heen.
Maar goed, degenen die verliefd zijn zitten er middenin en het voelt gewoon goed en als verliefdheid op die persoon. Dat het verliefd zijn op een "idee" was komt men later dan pas achter... dus tegengaan kun je ;t toch niet en het is ook niet bewust bedoeld als "testen" of om te kwetsen. Dus tja.

Garantie heeft niemand :)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:24:26 #8
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_97886577
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:18 schreef CherryLips het volgende:
:@ Ik ben wel een enorme Japanner geweest op vakantie :') . Altijd trouwens. Al ga ik voor de tigste keer naar Londen: foto's!
Ik vind dat echt VRESELIJK. De enige vakantiefoto's die ik heb, waren van vakanties met mijn ex, omdat hij zo'n beetje de camera in mijn handen duwde (zodat hij ook op de foto stond :') ). Ik geef er helemaal niets om, ik denk dat ik later ook bijzonder weinig foto's van mijn kinderen zal hebben :')

Ik vind het altijd teveel moeite en haat het om de hele dag met een camera te lopen.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_97886581
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:22 schreef Ang3l het volgende:
Kluts:

In mijn geval is het niet alleen "denken dat andere mensen denken zoals ik". Ik heb het meerdere keren om me heen meegemaakt dat het zo ging: de eerste keer verliefd op een jongen is vaak verliefd op het idee van een jongen, het nieuwe het spannende... en niet zozeer die persoon.

Een beetje zoals op vakantie gaan. De eerste keer op vakantie is spannend en leuk en fijn en eng... ook al is het maar de camping in soerendonk. Daarmee kom je er achter dat je op vakantie gaan erg fijn vindt. Wil niet zeggen dat je Soerendonk heel leuk vind... iets waar je later, terugkijkend, wel achter komt.

Maar goed, degenen die verliefd zijn zitten er middenin en het voelt gewoon goed en als verliefdheid op die persoon. Dat het verliefd zijn op een "idee" was komt men later dan pas achter... dus tegengaan kun je ;t toch niet en het is ook niet bewust bedoeld als "testen" of om te kwetsen. Dus tja.

Nee, maar als je geen 14 meer bent mag je er hopelijk toch wel een beetje vanuit gaan dat mensen nadenken, zeker aangezien iedereen op dit vlak wel ervaringen in wat voor zin dan ook heeft gehad. Dus ik ben toch van mening dat het ook een kwestie is van goed bij jezelf nadenken waar je vantevoren aan begint, lijkt mij tenminste. :)
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:24:39 #10
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_97886588
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:22 schreef Ang3l het volgende:
Kluts:

Maar Angel, zo gaat het in hetero relaties toch ook?
Men is eindelijk (na al die jaren) weer eens verliefd, heeft iemand gevonden die hem/haar ook leuk vindt O+ Het hele idee van een relatie is perfect en dat iemand om je geeft.
Maar of diegene dan voor de relatie gaat of speciaal voor die persoon.. tja dat is maar de vraag en afwachten hoe het ontwikkeld ;)
pi_97886618
quote:
7s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:24 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Ik vind dat echt VRESELIJK. De enige vakantiefoto's die ik heb, waren van vakanties met mijn ex, omdat hij zo'n beetje de camera in mijn handen duwde (zodat hij ook op de foto stond :') ). Ik geef er helemaal niets om, ik denk dat ik later ook bijzonder weinig foto's van mijn kinderen zal hebben :')

Ik vind het altijd teveel moeite en haat het om de hele dag met een camera te lopen.
Ik hou juist allemaal fotoboeken bij, van weekendjes weg, dagjes weg enzo, bepaalde gelegenheden. Heb tig fotoalbums.
Tap tap tap
pi_97886638
Als ik kijk naar het aantal kinderfoto's die er vroeger van mij gemaakt zijn, is mijn moeder een Japanner. :o

Zou wel het gebrek aan lengte verklaren overigens.
pi_97886651
Ik vergeet altijd foto's te maken...... Mja, ik kan herinneringen gelukkig onthouden in mijn hoofd.... geen foto's voor nodig..... :9
Dit account is niet meer in gebruik.
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:26:15 #14
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_97886662
quote:

[..]

+1

Ik hou het idd altijd bij een paar sfeerfoto's de eerste dag ofzo, daarna vind ik het wel best.

En ik hoef al helemaal geen foto's van dingen die je zo op google terug kan vinden, wat moeten mensen toch met eigen foto's van de Eiffeltoren etc? :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:26:21 #15
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_97886667
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:25 schreef Spezza19 het volgende:
Ik vergeet altijd foto's te maken...... Mja, ik kan herinneringen gelukkig onthouden in mijn hoofd.... geen foto's voor nodig..... :9
Ik ben in beide slecht ;(
pi_97886679
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:25 schreef Kluts het volgende:
Als ik kijk naar het aantal kinderfoto's die er vroeger van mij gemaakt zijn, is mijn moeder een Japanner. :o

Zou wel het gebrek aan lengte verklaren overigens.
Mijn vader is/was heel erg geïnteresseerd in fotografie en filmpjes maken enzo, dus er zijn ook git gofot's en filmpjes en dia's van ons vroeger. Wel meer van m'n broer dan van mij ;(
Tap tap tap
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:27:12 #17
141482 Q.
JurassiQ
pi_97886703
quote:

[..]

Mijn camera is zo klein mogelijk, past prima in mn broekzak, dan maak je ook wat sneller foto's. :7

En als je een beetje een bijzondere vakantie hebt (zoals China dus) dan moet je daar natuurlijk wel foto's van maken. 8-)
For great justice!
pi_97886714
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:26 schreef HeatWave het volgende:

[..]

+1

Ik hou het idd altijd bij een paar sfeerfoto's de eerste dag ofzo, daarna vind ik het wel best.

En ik hoef al helemaal geen foto's van dingen die je zo op google terug kan vinden, wat moeten mensen toch met eigen foto's van de Eiffeltoren etc? :').
Ik zet er dan nog iemand van de groep voor. iemand die het niet doorheeft en in z'n neus zit te graaien.
Tap tap tap
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:27:44 #19
220609 Nouk84
pi_97886721
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik hou juist allemaal fotoboeken bij, van weekendjes weg, dagjes weg enzo, bepaalde gelegenheden. Heb tig fotoalbums.
Ik werd praktisch 'gedwongen' om fotoboeken te maken van de vakantiefoto's die HIJ gemaakt had. Want dat was leuk, op zaterdagavond O+ ( :r ). De relatie ging over. Hij heeft zijn boeken afgemaakt, bij mij zitten alle foto's verknipt en de restjes in een tasje, en het boek is nog geen bladzijde verder en daarna niet meer uit de kast gehaald.
pi_97886737
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:27 schreef Q. het volgende:

[..]

Mijn camera is zo klein mogelijk, past prima in mn broekzak, dan maak je ook wat sneller foto's. :7

En als je een beetje een bijzondere vakantie hebt (zoals China dus) dan moet je daar natuurlijk wel foto's van maken. 8-)
Ja precies, daarom heb ik geen spiegelreflex. Moet ik met dat ding lopen zeulen en loop ik de hele tijd met instellingen te kloten. Hartstikke leuk, maakt mooie foto's, maar ik zou dan helemaal geen foto's maken omdat ik geen zin heb om dat apparaat uit te pakken.
Tap tap tap
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:28:43 #21
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_97886756
Ik heb een paar kinderfoto's , niet veel, dat stopt zo rond m'n 12e. Dan op m'n 14e nog een paar foto's en dan begint het pas weer rond m'n 24e :')
dus van 10 jaar tijd heb ik denk ik maar 20 foto's ofzo :+
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:29:16 #22
220609 Nouk84
pi_97886781
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:26 schreef HeatWave het volgende:
+1
Ook geen foto's van je kinderen?!
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:27 schreef Q. het volgende:
Dan ben ik nog niet begonnen over mijn haat tegen 'dingen' in je broekzak 8-)
pi_97886787
Ik heb zo'n ziekelijk goed langetermijn geheugen, op het fotografische af, dat ik wat herinneringen betreft nooit foto's hoef te maken.
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:29:56 #24
141482 Q.
JurassiQ
pi_97886816
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:29 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Ik nog niet begonnen over mijn haat tegen 'dingen' in je broekzak 8-)
Je broekzak is dan ook een rare plek voor 'dingen'.
For great justice!
pi_97886822
quote:

Van die dikke portemonnees waarvan de vorm in de broek slijt op den duur. ;(
pi_97886829
quote:

[..]

Ook geen foto's van je kinderen?!

[..]

Foto's van je kinderen? Alsof je herinnert wilt worden aan de grootste fout uit je leven.... :X
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:30:40 #27
141482 Q.
JurassiQ
pi_97886847
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:29 schreef Kluts het volgende:
Ik heb zo'n ziekelijk goed langetermijn geheugen, op het fotografische af, dat ik wat herinneringen betreft nooit foto's hoef te maken.
Ik weet nu al niet eens meer wat ik vorige week gedaan heb. :').
For great justice!
pi_97886851
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:30 schreef Q. het volgende:

[..]

Gisteravond.
Tap tap tap
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:31:11 #29
141482 Q.
JurassiQ
pi_97886867
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:30 schreef Kluts het volgende:

[..]

Van die dikke portemonnees waarvan de vorm in de broek slijt op den duur. ;(
Van die vrouwen-portemonnees van anderhalve kilometer dik. :')
For great justice!
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:31:28 #30
141482 Q.
JurassiQ
pi_97886885
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:30 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Gisteravond.
Toen heb ik bier gedronken en vlees gegeten. Dat weet ik nog niet.
For great justice!
pi_97886945
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:30 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik ben zo ziekelijk dat ik nog weet wat ik aanhad toen mijn zusje geboren werd bijvoorbeeld. :')
pi_97886957
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:31 schreef Q. het volgende:

[..]

Van die vrouwen-portemonnees van anderhalve kilometer dik. :')
Oh bah, ik had een paar jaar geleden zo'n Oilily-portemonnee, want die waren wel leuk. Wat een enorm onhandig kutding zeg. Helemaal uitklappen, daar een vakje voor muntjes, dan aan de andere kant een flap voor briefgeld en bonnetjes, dan aan die kant weer ruimte voor pasjes en dan weer ergens een vakje voor weet ik veel wat. En hij ging snel kapot, die stof liet gewoon los. Ben toen weer overgestapt op m'n simpele kleine portemonnee van de V&D, die heb ik nu 10 jaar en de vorm van m'n oude grote ID zit er nog helemaal in :') Maar hij is nog helemaal heel, beetje goor alleen.
Tap tap tap
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:33:10 #33
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_97886961
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:24 schreef Kluts het volgende:

[..]

Nee, maar als je geen 14 meer bent mag je er hopelijk toch wel een beetje vanuit gaan dat mensen nadenken, zeker aangezien iedereen op dit vlak wel ervaringen in wat voor zin dan ook heeft gehad. Dus ik ben toch van mening dat het ook een kwestie is van goed bij jezelf nadenken waar je vantevoren aan begint, lijkt mij tenminste. :)
Dat mag je hopen, maar een geheel nieuwe ervaring is een geheel nieuwe ervaring, of je nu 12, 25 of 35 bent.
L'Amour menaçant:
pi_97886976
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:32 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Oh bah, ik had een paar jaar geleden zo'n Oilily-portemonnee, want die waren wel leuk. Wat een enorm onhandig kutding zeg. Helemaal uitklappen, daar een vakje voor muntjes, dan aan de andere kant een flap voor briefgeld en bonnetjes, dan aan die kant weer ruimte voor pasjes en dan weer ergens een vakje voor weet ik veel wat. En hij ging snel kapot, die stof liet gewoon los. Ben toen weer overgestapt op m'n simpele kleine portemonnee van de V&D, die heb ik nu 10 jaar en de vorm van m'n oude grote ID zit er nog helemaal in :') Maar hij is nog helemaal heel, beetje goor alleen.
Nou ja, heel erg goor eigenlijk :')
Tap tap tap
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:33:31 #35
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_97886978
Goedemiddag :W
pi_97887035
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:33 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dat mag je hopen, maar een geheel nieuwe ervaring is een geheel nieuwe ervaring, of je nu 12, 25 of 35 bent.
Ik denk echt dat het niet echt uitmaakt of we het hier nou over een voormalig hetero hebben of over een meid die eerst op gabbers viel en nu een kakker date. Om maar wat te zeggen. Bij nieuwe ervaringen weet je dingen nooit vantevoren, maar naarmate je ouder wordt kan je iets wel beter inschatten. :)
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:35:42 #37
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_97887066
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:24 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar Angel, zo gaat het in hetero relaties toch ook?
Men is eindelijk (na al die jaren) weer eens verliefd, heeft iemand gevonden die hem/haar ook leuk vindt O+ Het hele idee van een relatie is perfect en dat iemand om je geeft.
Maar of diegene dan voor de relatie gaat of speciaal voor die persoon.. tja dat is maar de vraag en afwachten hoe het ontwikkeld ;)
Ik zeg toch ook nergens dat je het in bepaalde specifieke andere situaties niet OOK zal hebben? Maar in deze situatie dus ook.

Voor hem is alles gewoon nieuw.
L'Amour menaçant:
pi_97887073
Verdomme. Heb zondag een ketting besteld bij vd voor mijn nichtje haar verjaardag. Ligt dat kreng nu al 2 dagen op het sorteercentrum. Ik begin in 'als dat kadootje er maar voor zaterdag is!"-paniek te raken. :')
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:36:36 #39
220609 Nouk84
pi_97887120
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:33 schreef CherryLips het volgende:
Gesmolten chocola maakt vieze vlekken inderdaad!
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:36:38 #40
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_97887122
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:35 schreef Kluts het volgende:
Verdomme. Heb zondag een ketting besteld bij vd voor mijn nichtje haar verjaardag. Ligt dat kreng nu al 2 dagen op het sorteercentrum. Ik begin in 'als dat kadootje er maar voor zaterdag is!"-paniek te raken. :')
en anders zeg je gewoon dat ze het spoedig krijgt :)
pi_97887128
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:35 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook nergens dat je het in bepaalde specifieke andere situaties niet OOK zal hebben? Maar in deze situatie dus ook.

Voor hem is alles gewoon nieuw.
Ik zeg toch ook niet dat het voor hem niet nieuw is? Jij dekt jezelf gewoon in om een eventuele teleurstelling te voorkomen, terwijl je nu juist moet genieten en alleen maar kan afwachten. :)
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:37:02 #42
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_97887135
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:34 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik denk echt dat het niet echt uitmaakt of we het hier nou over een voormalig hetero hebben of over een meid die eerst op gabbers viel en nu een kakker date. Om maar wat te zeggen. Bij nieuwe ervaringen weet je dingen nooit vantevoren, maar naarmate je ouder wordt kan je iets wel beter inschatten. :)
Ik denk van wel.

Want het is geen taboe en iets wat je een tijd opkropt en dan ineens voor je kiezen krijgt... het vallen op kakkers ;)
L'Amour menaçant:
pi_97887137
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:36 schreef Cue_ het volgende:

[..]

en anders zeg je gewoon dat ze het spoedig krijgt :)
Ja, maar dat vind ik zo lullig. Kom je met lege handen aan. Maar ja, het is dan neit anders.
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:37:27 #44
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_97887147
Ik denk dat je wel een punt hebt angel en dat het wel echt beduidend anders is als je uit de kast komt zeg maar. Het is toch iets ruimer dan simpelweg verliefd worden, het is ook een nieuw leven en een nieuwe toekomst zeg maar. Bovendien een nieuwe ontdekking van de liefde en lust.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_97887152
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:37 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik denk van wel.

Want het is geen taboe en iets wat je een tijd opkropt en dan ineens voor je kiezen krijgt... het vallen op kakkers ;)
Sommige dingen zijn zo moeilijk als je het zelf maakt.
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:37:42 #46
141482 Q.
JurassiQ
pi_97887157
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:33 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Een echte CL-portemonnee. O+
For great justice!
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:37:44 #47
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_97887158
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:37 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ja, maar dat vind ik zo lullig. Kom je met lege handen aan. Maar ja, het is dan neit anders.
Het is niet jouw schuld, dus inderdaad jammer.. maar helaas geval :)
pi_97887160
quote:
6s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:36 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Gesmolten chocola maakt vieze vlekken inderdaad!
*portemonnee aflikt*
Tap tap tap
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:38:03 #49
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_97887178
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:36 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook niet dat het voor hem niet nieuw is? Jij dekt jezelf gewoon in om een eventuele teleurstelling te voorkomen, terwijl je nu juist moet genieten en alleen maar kan afwachten. :)
Er wordt nog helemaal niet gedekt! :P
L'Amour menaçant:
pi_97887190
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:36 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik moet toch Kluts gelijk geven Ang3l. Ook al begrijp ik je redenatie wel :)
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:38:26 #51
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_97887194
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:38 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Er wordt nog helemaal niet gedekt! :P
Misschien handig om dat wel even te doen.. kijken of hij daarvoor in is :P
pi_97887239
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:38 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik moet toch Kluts gelijk geven Ang3l. Ook al begrijp ik je redenatie wel :)
Wellicht breng ik het ook wat lomp. Maar ik ga hierin even uit van mijn eigen controlfreak-referentiekader, en je verpest het daarmee voor jezelf vaak in dat soort situaties. :)
pi_97887245
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:37 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik denk van wel.

Nou.....vallen op kakkers is best taboe hoor. Hockeytrutjes, het schuim der samenleving! :{w
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:40:13 #54
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_97887270
Tuurlijk moet ang3l het niet bij voorbaat afschieten omdat het een aparte situatie is. Maar ik denk wel dat jet onderschat als je het gaat vergelijken met opeens op een kakker vallen zeg maar. Het is wel een stukje ingrijpender.
pi_97887278
quote:
11s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:39 schreef Barbusse het volgende:
Nou.....vallen op kakkers is best taboe hoor. Hockeytrutjes, het schuim der samenleving! :{w
Verkapte Godtje bash? :o
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:41:16 #56
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_97887304
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:37 schreef Ripley het volgende:
Ik denk dat je wel een punt hebt angel en dat het wel echt beduidend anders is als je uit de kast komt zeg maar. Het is toch iets ruimer dan simpelweg verliefd worden, het is ook een nieuw leven en een nieuwe toekomst zeg maar. Bovendien een nieuwe ontdekking van de liefde en lust.
Mijn Rip begrijpt me :) Dat is idd wat ik bedoel.

Maar ach, we zien wel.
L'Amour menaçant:
pi_97887322
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:40 schreef Ripley het volgende:
Tuurlijk moet ang3l het niet bij voorbaat afschieten omdat het een aparte situatie is. Maar ik denk wel dat jet onderschat als je het gaat vergelijken met opeens op een kakker vallen zeg maar. Het is wel een stukje ingrijpender.
Ja, maar kom op zeg. Het gaat hier toch over een volwassen man? Geen jochie van 18 ofzo?
Ik begrijp wel dat dat lastig en moeilijk en weet ik wat kan zijn, maar je kan daar lijkt me toch wel volwassen mee omgaan?
pi_97887350
quote:

[..]

Hockeytrutjes zijn gewoon sletjes.... alleen uit een sjieke villa wijk ipv de ghetto
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:42:50 #59
141482 Q.
JurassiQ
pi_97887370
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:42 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Hockeytrutjes zijn gewoon sletjes.... alleen uit een sjieke villa wijk ipv de ghetto
Sletjes. :9
For great justice!
pi_97887383
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:41 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ja, maar kom op zeg. Het gaat hier toch over een volwassen man? Geen jochie van 18 ofzo?
Ik begrijp wel dat dat lastig en moeilijk en weet ik wat kan zijn, maar je kan daar lijkt me toch wel volwassen mee omgaan?
Ik denk ook dat het minder vanzelfsprekend is dan jij denkt. Maar hoe dan ook geen enkele reden om er nu al over in te zitten.
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:43:57 #61
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_97887412
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:41 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Mijn Rip begrijpt me :) Dat is idd wat ik bedoel.

Maar ach, we zien wel.
Volgens mij begrijpen we je allemaal. Al denken ik en sommigen dat je het wat teveel aandikt voor jezelf :)
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:44:04 #62
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_97887418
quote:

[..]

Daar heb je gelijk in. HOEREN!
L'Amour menaçant:
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:44:19 #63
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_97887434
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:41 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik kan me wel voorstellen dat je niet alles bijzonder rationeel aanpakt als je leven opeens op zijn kop staat hoor. Ik denk echt dat je onderschat wat het betekent als je eindelijk aan zoiets smeulends toegeeft.
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:44:37 #64
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_97887442
Ik heb onlangs terrasje gepakt en gepoold met een kakker die op Nyenrode heeft gezeten :o
pi_97887456
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:40 schreef Techno het volgende:

[..]

Hoezo? Ik zou niet durven ;(
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:46:16 #66
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_97887503
quote:
7s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:43 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik denk ook dat het minder vanzelfsprekend is dan jij denkt. Maar hoe dan ook geen enkele reden om er nu al over in te zitten.
ik zit er niet over in en het is niet zo dat ik daardoor het nu stopzet.
Maar het is wel iets wat je in je achterhoofd meeneemt natuurlijk.
Zeker omdat je het als eens meegemaakt hebt.
L'Amour menaçant:
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:47:10 #67
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_97887543
Ik denk trouwens dat het voor een volwassen man nog ingewikkelder is omdat je al in een bepaald kader zit en ook van je omgeving al bepaalde verwachtingen voelt.
pi_97887602
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:44 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik kan me wel voorstellen dat je niet alles bijzonder rationeel aanpakt als je leven opeens op zijn kop staat hoor. Ik denk echt dat je onderschat wat het betekent als je eindelijk aan zoiets smeulends toegeeft.
Ik onderschat het niet, want ik kan zoiets niet inschatten. Maar ik begrijp wel dat Angel zich druk maakt. Het is meer dat hij zichzelf al indekt just in case. En dan verpest je het voor jezelf.
pi_97887655
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:47 schreef Ripley het volgende:
Ik denk trouwens dat het voor een volwassen man nog ingewikkelder is omdat je al in een bepaald kader zit en ook van je omgeving al bepaalde verwachtingen voelt.
Aan de andere kant, zo'n gevoel heb je dan toch al een paar jaar, niet out of the blue lijkt me.
En dus denk je daar ook al een tijdje over na, dat is niet alleen zo wanneer er iemand in beeld is waar je het mee kan of wil proberen.
pi_97887665
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:44 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb onlangs terrasje gepakt en gepoold met een kakker die op Nyenrode heeft gezeten :o
En je hebt hem met je keu niet eens doodgeknuppeld als het zeeehondenjong dattie is? }:|
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:50:41 #71
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_97887688
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:44 schreef Ripley het volgende:

[..]

Hij is gewoon net een puber nu :')
A kid in a candy store, alles is nieuw!
L'Amour menaçant:
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:51:05 #72
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_97887704
Oh ja, je moet niet in de prille periode dingen al gaan ondermijnen. Maar je bewust zijn van bepaalde processen is ook wel slim. Misschien moet je er op een wat langere termijn ook gewoon eens met hem over kletsen. Maar uiteindelijk merk je vanzelf ook wel of ie je echt echt euk vindt ang3l :)
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:52:18 #73
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_97887767
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:49 schreef Kluts het volgende:

[..]

Aan de andere kant, zo'n gevoel heb je dan toch al een paar jaar, niet out of the blue lijkt me.
En dus denk je daar ook al een tijdje over na, dat is niet alleen zo wanneer er iemand in beeld is waar je het mee kan of wil proberen.
Een onderdrukt gevoel neem ik aan, anders profileer je je niet als hetero. Dat betekent vaak dat je jezelf juist dwingt om er niet over na te denken en het tegenovergestelde opzoekt :)
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:54:27 #74
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_97887848
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:51 schreef Ripley het volgende:
Oh ja, je moet niet in de prille periode dingen al gaan ondermijnen. Maar je bewust zijn van bepaalde processen is ook wel slim. Misschien moet je er op een wat langere termijn ook gewoon eens met hem over kletsen. Maar uiteindelijk merk je vanzelf ook wel of ie je echt echt euk vindt ang3l :)
Nou ja, de discussie hier begon OMDAT ik het er met hem over gehad had, dat ik dat in m'n achterhoofd had zitten :D
L'Amour menaçant:
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:55:37 #75
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_97887910
Ja, ti's wat als je Zbbrox er eindelijk van hebt kunnen overtuigen dat ie op me valt! O-)
Nu Barbusse nog!
L'Amour menaçant:
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:56:06 #76
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_97887921
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:54 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nou ja, de discussie hier begon OMDAT ik het er met hem over gehad had, dat ik dat in m'n achterhoofd had zitten :D
ow sorry. Nou ja, vertellen wat er voor jou speelt vind ik niet zo gek. Als je maar niet steeds dingen voor hem gaat zitten invullen en verklaren :)
pi_97887954
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:55 schreef Ang3l het volgende:
Ja, ti's wat als je Zbbrox er eindelijk van hebt kunnen overtuigen dat ie op me valt! O-)
Nu Barbusse nog!
Hou eens op joh :')
  woensdag 8 juni 2011 @ 15:02:31 #78
220609 Nouk84
pi_97888162
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:56 schreef Barbusse het volgende:
Hou eens op joh :')
Homofoob!
pi_97888283
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:40 schreef Techno het volgende:

[..]

Hockey meisjes O+
pi_97888319
Oh en ik ben dood. ;(
Best lekker dat sporten maar wel vermoeiend.
pi_97888332
Nou, de ketting is net geleverd. *opluchting*
  woensdag 8 juni 2011 @ 15:08:33 #82
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_97888370
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juni 2011 15:02 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Homofoob!
Nee ti's gewoon
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:38 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Misschien handig om dat wel even te doen.. kijken of hij daarvoor in is :P
:D

Jamaar! Da's eng...........
L'Amour menaçant:
pi_97888479
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 15:08 schreef Ang3l het volgende:

:D

Jamaar! Da's eng...........
Het is bijna aandoenlijk.
pi_97888546
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 15:07 schreef Godtje het volgende:
Oh en ik ben dood. ;(
Best lekker dat sporten maar wel vermoeiend.
Wat doe je dan eigenlijk? Fitness ofzo?
pi_97888554
Gaan we het nu over hockeymeisjes hebben? O+

pi_97888639
quote:
7s.gif Op woensdag 8 juni 2011 15:13 schreef Techno het volgende:

[..]

Wat doe je dan eigenlijk? Fitness ofzo?
Ook maar dat doe ik wat minder nu.

Tennis nu 2 uur in de week maar ga waarschijnlijk nog een keer toevoegen aan de week.
Nog een maandje sportschool en daar fiets ik o.a. veel. Nu 30 min interval fietsen en 5 min uitfietsen en 18 min hardlopen.

Met hardlopen maandag begonnen want dat wil ik naast tennis gaan doen en stoppen in de sportschool voor de maanden Juli, aug en sep.

En naar de sportschool ga ik nu 3 of 4 keer per week.
pi_97889346
~:)
pi_97889464
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 15:33 schreef dawg het volgende:
~:)
dawg :)
  woensdag 8 juni 2011 @ 15:38:18 #89
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_97889519
:W Goedemiddag. Zon O+
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_97889638
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 15:38 schreef missbehavin het volgende:
Jaaaaaaaaaa O+
pi_97889712
quote:
En toen was 'ie weer weg ;(
pi_97889775
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juni 2011 15:36 schreef Barbusse het volgende:

[..]

dawg :)
yo barb. :)
  woensdag 8 juni 2011 @ 15:44:42 #93
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_97889783
quote:
Goedemiddag, geen zon te zien hier hoor
  woensdag 8 juni 2011 @ 15:47:12 #95
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_97889884
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 15:45 schreef Godtje het volgende:
Held!
:D Ontvrienden wordt wat lastig...
pi_97889924
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 15:44 schreef dawg het volgende:

[..]

yo barb. :)
Hoe gaat ´ie? :)
pi_97889928
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 15:47 schreef missbehavin het volgende:

[..]

:D Ontvrienden wordt wat lastig...
Het woord ontvrienden is dan ook voor sociaal gehandicapte personen.
Zelden een ergere jeukterm gehoord.
  woensdag 8 juni 2011 @ 15:49:01 #98
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_97889954
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 15:48 schreef Godtje het volgende:

[..]

Het woord ontvrienden is dan ook voor sociaal gehandicapte personen.
Zelden een ergere jeukterm gehoord.
Je snapt best wat ik bedoel.
pi_97890022
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 15:45 schreef Godtje het volgende:
Held!
Preventief ruimen dat mokkel.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_97890060
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 15:50 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Preventief ruimen dat mokkel.
If you judge someone, you have no time to love them
;(
  woensdag 8 juni 2011 @ 15:52:04 #101
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_97890124
[b]AirwiN schreef [/b]
  woensdag 8 juni 2011 @ 15:52:29 #102
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_97890143
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 15:50 schreef Godtje het volgende:

[..]

If you judge someone, you have no time to love them
;(
Het zou me trouwens niets verbazen als het een hoax is.
pi_97890152
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 15:48 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Hoe gaat ´ie? :)
goed hoor. daar ook? ~:)
pi_97890194
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 15:52 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Het zou me trouwens niets verbazen als het een hoax is.
Mij ook niet.
Dan vind ik het een toffe hoax
pi_97890232
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 15:52 schreef dawg het volgende:

[..]

goed hoor. daar ook? ~:)
Prima, heerlijk hier. :)
  woensdag 8 juni 2011 @ 16:04:50 #106
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_97890688
Zo, tijd voor een biertje
  woensdag 8 juni 2011 @ 16:07:34 #107
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_97890810
quote:
7s.gif Op woensdag 8 juni 2011 15:11 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Het is bijna aandoenlijk.
Zal ik eens romantisch je ballen komen scheren terwijl ik je in je ogen kijk?! }:|
L'Amour menaçant:
pi_97890822
  woensdag 8 juni 2011 @ 16:09:53 #109
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_97890915
:o hetero is maandag jarig!

Moet ik nu al aan kadootjes en zo doen? :{
L'Amour menaçant:
pi_97890986
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 16:09 schreef Ang3l het volgende:

Een presentje
  woensdag 8 juni 2011 @ 16:16:33 #111
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_97891192
quote:

Iets simpels kan altijd wel. Grappig en goedkoop ofzo.
Toch?
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_97891430
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juni 2011 16:16 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Iets simpels kan altijd wel. Grappig en goedkoop ofzo.
Toch?
Een KNALroze t-shirt met: Welkom bij de club!
  woensdag 8 juni 2011 @ 16:22:07 #113
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_97891462
quote:

Klein kadootje is toch niks mis mee
pi_97891473
quote:

Gewoon leuk klein dingetje :)
Sarcasme. Herken het.
pi_97891507
quote:
6s.gif Op woensdag 8 juni 2011 16:21 schreef Kluts het volgende:

[..]

En een mooie strik om je leuter, Ang3l ^O^
pi_97891572
Ik vroeg me af of jullie wel eens een date hebben gehad met een FOK!ker of FOK!ster? :P ben ik wel benieuwd naar.
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
  woensdag 8 juni 2011 @ 16:25:41 #117
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_97891641
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 16:24 schreef ntm het volgende:
Ik vroeg me af of jullie wel eens een date hebben gehad met een FOK!ker of FOK!ster? :P ben ik wel benieuwd naar.
Ja, en ik woon nu samen met 'r.
pi_97891654
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juni 2011 16:22 schreef Barbusse het volgende:

[..]

En een mooie strik om je leuter, Ang3l ^O^
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 16:22 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Gewoon leuk klein dingetje :)
Sarcasme. Herken het.
pi_97891659
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 16:25 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ja, en ik woon nu samen met 'r.
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT?
pi_97891676
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juni 2011 16:25 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

[..]

Noem je nou Angels leuter een leuk klein dingetje?
  woensdag 8 juni 2011 @ 16:29:06 #121
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_97891799
quote:
11s.gif Op woensdag 8 juni 2011 16:26 schreef Kluts het volgende:

[..]

Noem je nou Angels leuter een leuk klein dingetje?
En de volgende vraag, hoe weet ze dat?
pi_97891842
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juni 2011 16:25 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

[..]

:')
  woensdag 8 juni 2011 @ 16:30:31 #123
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_97891870
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 16:29 schreef Royco1 het volgende:

[..]

En de volgende vraag, hoe weet ze dat?
Spirit heeft toch praktisch heel Fok al gedaan ?
  woensdag 8 juni 2011 @ 16:32:38 #124
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_97891982
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 16:30 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Zolang kom ik hier nog niet he.
pi_97892042
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 16:30 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Nee, iedereen was te lelijk voor haar. Dat was het toch?
pi_97892088
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 16:32 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Zolang kom ik hier nog niet he.
Dat is een voordeel voor Spirit. Dan is ze de eerste.
Maar helaas voor jou ze heeft ook haar grenzen.
Het moet geen liefdadigheid gaan worden.
  woensdag 8 juni 2011 @ 16:35:56 #127
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_97892131
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 16:35 schreef Godtje het volgende:

[..]

Dat is een voordeel voor Spirit. Dan is ze de eerste.
Maar helaas voor jou ze heeft ook haar grenzen.
Het moet geen liefdadigheid gaan worden.
Grenzen? Daar is ghb toch voor uitgevonden?
  woensdag 8 juni 2011 @ 16:39:50 #128
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_97892308
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 16:35 schreef Royco1 het volgende:

[..]

En anders gewoon wat good old Rohypnol.
pi_97892486
Ja, lekker op tijd naar huis, woehoei!
pi_97892496
w/
Tap tap tap
  woensdag 8 juni 2011 @ 16:43:45 #131
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_97892508
quote:
6s.gif Op woensdag 8 juni 2011 16:21 schreef Kluts het volgende:

[..]

Geniaal cadeau _O_
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_97892521
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 16:35 schreef Royco1 het volgende:

[..]

quote:
14s.gif Op woensdag 8 juni 2011 16:39 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

En anders gewoon wat good old Rohypnol.
Ik wou dat ik zo´n ladies-man als jullie was....
  woensdag 8 juni 2011 @ 16:44:40 #133
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_97892548
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juni 2011 16:43 schreef Barbusse het volgende:

[..]

[..]

Jij moet het van je looks hebben, zij hebben meer nodig :D
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_97892594
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juni 2011 16:44 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Een barbiepop, ik ben het ;(
  woensdag 8 juni 2011 @ 16:45:51 #135
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_97892599
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juni 2011 16:43 schreef Barbusse het volgende:

[..]

[..]

Je kunt niet alles hebben in het leven.
  woensdag 8 juni 2011 @ 16:46:04 #136
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_97892610
quote:
13s.gif Op woensdag 8 juni 2011 16:45 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Een barbiepop, ik ben het ;(
Ken O+
[b]AirwiN schreef [/b]
  woensdag 8 juni 2011 @ 16:48:20 #137
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_97892704
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juni 2011 16:44 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ben een kroeg begonnen om altijd genoeg drank bij de hand te hebben
pi_97892786
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 16:45 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Je kunt niet alles hebben in het leven.
Één ding, ik vraag ÉÉN DING! }:| :'(
  woensdag 8 juni 2011 @ 16:50:40 #139
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_97892821
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 16:48 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ben een kroeg begonnen om altijd genoeg drank bij de hand te hebben
Ik heb je klanten gezien.
Jij bent een kroeg begonnen zodat ze er iig een beetje aantrekkelijk uit gaan zien!
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_97892875
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juni 2011 16:50 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Jij bent een kroeg begonnen zodat ze er iig een beetje aantrekkelijk uit gaan zien!
Misschien wilt´ie die GHB dan wel ook voor zichzelf? :P
pi_97892894
quote:
13s.gif Op woensdag 8 juni 2011 16:49 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Één ding, ik vraag ÉÉN DING! }:| :'(
Jij loopt een bar binnen en 300 vrouwen liggen in katzwijm.

Daar moeten wij toch iets meer moeite voor doen... ;)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 8 juni 2011 @ 16:52:05 #142
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_97892897
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 16:51 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Zeer plausibel :D
[b]AirwiN schreef [/b]
  woensdag 8 juni 2011 @ 16:52:19 #143
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_97892906
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juni 2011 16:50 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ja en valt dat even tegen.
Klanten dronken en ik nuchter is vaak geen goede combinatie.
Wat zijn sommige mensen vervelend als ze gedronken hebben.
Eerst merkte ik dat niet zo want dan was ik ook dronken en als ik een gesprek niet boeiend vond ging ik gewoon ergens anders staan.
Dat kan nu niet meer.
pi_97892921
quote:
11s.gif Op woensdag 8 juni 2011 16:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jij loopt een bar binnen en 300 vrouwen liggen in katzwijm.

Daar moeten wij toch iets meer moeite voor doen... ;)
Dude, doe normaal :')
  woensdag 8 juni 2011 @ 16:52:43 #145
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_97892933
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 16:52 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja en valt dat even tegen.
Klanten dronken en ik nuchter is vaak geen goede combinatie.
Wat zijn sommige mensen vervelend als ze gedronken hebben.
Eerst merkte ik dat niet zo want dan was ik ook dronken en als ik een gesprek niet boeiend vond ging ik gewoon ergens anders staan.
Dat kan nu niet meer.
Aww arme jongen!
[b]AirwiN schreef [/b]
  woensdag 8 juni 2011 @ 16:52:57 #146
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_97892948
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juni 2011 16:52 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ok ok.
200 vrouwen dan!
[b]AirwiN schreef [/b]
  woensdag 8 juni 2011 @ 16:53:00 #147
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_97892951
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 16:51 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Zonder dat slaap ik niet meer 's nachts
  woensdag 8 juni 2011 @ 16:53:43 #148
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_97892984
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 16:53 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Zonder dat slaap ik niet meer 's nachts
En je weet niks meer over die MILF die elke nacht naast/op je kruipt :D
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_97892992
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juni 2011 16:52 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Pak, zonnebril, dikke bankrekening en al die Maltese sletjes willen door jou uitgewoond worden.

Man, besef wat je hebt he? ;)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 8 juni 2011 @ 16:54:15 #150
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_97893009
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juni 2011 16:52 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Aww arme jongen!
Dat is serieus wel 1 van de dingen die ik onderschat had.
Hoe vervelend sommige mensen zijn met drank op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')