quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Had ik op mn laatste vakantie ook, paar reisgenoten hadden echt altijd een camera voor hun hoofd, kom op, dan ervaar je het toch niet?
En dat zonder spleetoogjes.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]Ik ben wel een enorme Japanner geweest op vakantie
.
Wat een LaPo hequote:
Ik vind dat echt VRESELIJK. De enige vakantiefoto's die ik heb, waren van vakanties met mijn ex, omdat hij zo'n beetje de camera in mijn handen duwde (zodat hij ook op de foto stondquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben wel een enorme Japanner geweest op vakantie
. Altijd trouwens. Al ga ik voor de tigste keer naar Londen: foto's!
Nee, maar als je geen 14 meer bent mag je er hopelijk toch wel een beetje vanuit gaan dat mensen nadenken, zeker aangezien iedereen op dit vlak wel ervaringen in wat voor zin dan ook heeft gehad. Dus ik ben toch van mening dat het ook een kwestie is van goed bij jezelf nadenken waar je vantevoren aan begint, lijkt mij tenminste.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:22 schreef Ang3l het volgende:
Kluts:
In mijn geval is het niet alleen "denken dat andere mensen denken zoals ik". Ik heb het meerdere keren om me heen meegemaakt dat het zo ging: de eerste keer verliefd op een jongen is vaak verliefd op het idee van een jongen, het nieuwe het spannende... en niet zozeer die persoon.
Een beetje zoals op vakantie gaan. De eerste keer op vakantie is spannend en leuk en fijn en eng... ook al is het maar de camping in soerendonk. Daarmee kom je er achter dat je op vakantie gaan erg fijn vindt. Wil niet zeggen dat je Soerendonk heel leuk vind... iets waar je later, terugkijkend, wel achter komt.
Dus ik herken het EN bij mezelf EN ik spreek uit ervaring om me heen.
Maar goed, degenen die verliefd zijn zitten er middenin en het voelt gewoon goed en als verliefdheid op die persoon. Dat het verliefd zijn op een "idee" was komt men later dan pas achter... dus tegengaan kun je ;t toch niet en het is ook niet bewust bedoeld als "testen" of om te kwetsen. Dus tja.
Garantie heeft niemand
Maar Angel, zo gaat het in hetero relaties toch ook?quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:22 schreef Ang3l het volgende:
Kluts:
In mijn geval is het niet alleen "denken dat andere mensen denken zoals ik". Ik heb het meerdere keren om me heen meegemaakt dat het zo ging: de eerste keer verliefd op een jongen is vaak verliefd op het idee van een jongen, het nieuwe het spannende... en niet zozeer die persoon.
Een beetje zoals op vakantie gaan. De eerste keer op vakantie is spannend en leuk en fijn en eng... ook al is het maar de camping in soerendonk. Daarmee kom je er achter dat je op vakantie gaan erg fijn vindt. Wil niet zeggen dat je Soerendonk heel leuk vind... iets waar je later, terugkijkend, wel achter komt.
Dus ik herken het EN bij mezelf EN ik spreek uit ervaring om me heen.
Maar goed, degenen die verliefd zijn zitten er middenin en het voelt gewoon goed en als verliefdheid op die persoon. Dat het verliefd zijn op een "idee" was komt men later dan pas achter... dus tegengaan kun je ;t toch niet en het is ook niet bewust bedoeld als "testen" of om te kwetsen. Dus tja.
Garantie heeft niemand
Ik hou juist allemaal fotoboeken bij, van weekendjes weg, dagjes weg enzo, bepaalde gelegenheden. Heb tig fotoalbums.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vind dat echt VRESELIJK. De enige vakantiefoto's die ik heb, waren van vakanties met mijn ex, omdat hij zo'n beetje de camera in mijn handen duwde (zodat hij ook op de foto stond). Ik geef er helemaal niets om, ik denk dat ik later ook bijzonder weinig foto's van mijn kinderen zal hebben
![]()
Ik vind het altijd teveel moeite en haat het om de hele dag met een camera te lopen.
+1quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vind dat echt VRESELIJK. De enige vakantiefoto's die ik heb, waren van vakanties met mijn ex, omdat hij zo'n beetje de camera in mijn handen duwde (zodat hij ook op de foto stond). Ik geef er helemaal niets om, ik denk dat ik later ook bijzonder weinig foto's van mijn kinderen zal hebben
![]()
Ik vind het altijd teveel moeite en haat het om de hele dag met een camera te lopen.
Ik ben in beide slechtquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:25 schreef Spezza19 het volgende:
Ik vergeet altijd foto's te maken...... Mja, ik kan herinneringen gelukkig onthouden in mijn hoofd.... geen foto's voor nodig.....
Mijn vader is/was heel erg geïnteresseerd in fotografie en filmpjes maken enzo, dus er zijn ook git gofot's en filmpjes en dia's van ons vroeger. Wel meer van m'n broer dan van mijquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:25 schreef Kluts het volgende:
Als ik kijk naar het aantal kinderfoto's die er vroeger van mij gemaakt zijn, is mijn moeder een Japanner.
Zou wel het gebrek aan lengte verklaren overigens.
Mijn camera is zo klein mogelijk, past prima in mn broekzak, dan maak je ook wat sneller foto's.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
![]()
Ik zet er dan nog iemand van de groep voor. iemand die het niet doorheeft en in z'n neus zit te graaien.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
+1
Ik hou het idd altijd bij een paar sfeerfoto's de eerste dag ofzo, daarna vind ik het wel best.
En ik hoef al helemaal geen foto's van dingen die je zo op google terug kan vinden, wat moeten mensen toch met eigen foto's van de Eiffeltoren etc?.
Ik werd praktisch 'gedwongen' om fotoboeken te maken van de vakantiefoto's die HIJ gemaakt had. Want dat was leuk, op zaterdagavondquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik hou juist allemaal fotoboeken bij, van weekendjes weg, dagjes weg enzo, bepaalde gelegenheden. Heb tig fotoalbums.
Ja precies, daarom heb ik geen spiegelreflex. Moet ik met dat ding lopen zeulen en loop ik de hele tijd met instellingen te kloten. Hartstikke leuk, maakt mooie foto's, maar ik zou dan helemaal geen foto's maken omdat ik geen zin heb om dat apparaat uit te pakken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn camera is zo klein mogelijk, past prima in mn broekzak, dan maak je ook wat sneller foto's.![]()
En als je een beetje een bijzondere vakantie hebt (zoals China dus) dan moet je daar natuurlijk wel foto's van maken.
Ook geen foto's van je kinderen?!quote:
Dan ben ik nog niet begonnen over mijn haat tegen 'dingen' in je broekzakquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:27 schreef Q. het volgende:
Mijn camera is zo klein mogelijk, past prima in mn broekzak, dan maak je ook wat sneller foto's.![]()
Je broekzak is dan ook een rare plek voor 'dingen'.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik nog niet begonnen over mijn haat tegen 'dingen' in je broekzak
Van die dikke portemonnees waarvan de vorm in de broek slijt op den duur.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:29 schreef Nouk84 het volgende:
Dan ben ik nog niet begonnen over mijn haat tegen 'dingen' in je broekzak
Foto's van je kinderen? Alsof je herinnert wilt worden aan de grootste fout uit je leven....quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ook geen foto's van je kinderen?!
[..]
Dan ben ik nog niet begonnen over mijn haat tegen 'dingen' in je broekzak
Ik weet nu al niet eens meer wat ik vorige week gedaan heb.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:29 schreef Kluts het volgende:
Ik heb zo'n ziekelijk goed langetermijn geheugen, op het fotografische af, dat ik wat herinneringen betreft nooit foto's hoef te maken.
Gisteravond.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik weet nu al niet eens meer wat ik vorige week gedaan heb..
Van die vrouwen-portemonnees van anderhalve kilometer dik.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Van die dikke portemonnees waarvan de vorm in de broek slijt op den duur.
Ik ben zo ziekelijk dat ik nog weet wat ik aanhad toen mijn zusje geboren werd bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik weet nu al niet eens meer wat ik vorige week gedaan heb..
Oh bah, ik had een paar jaar geleden zo'n Oilily-portemonnee, want die waren wel leuk. Wat een enorm onhandig kutding zeg. Helemaal uitklappen, daar een vakje voor muntjes, dan aan de andere kant een flap voor briefgeld en bonnetjes, dan aan die kant weer ruimte voor pasjes en dan weer ergens een vakje voor weet ik veel wat. En hij ging snel kapot, die stof liet gewoon los. Ben toen weer overgestapt op m'n simpele kleine portemonnee van de V&D, die heb ik nu 10 jaar en de vorm van m'n oude grote ID zit er nog helemaal inquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Van die vrouwen-portemonnees van anderhalve kilometer dik.
Dat mag je hopen, maar een geheel nieuwe ervaring is een geheel nieuwe ervaring, of je nu 12, 25 of 35 bent.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, maar als je geen 14 meer bent mag je er hopelijk toch wel een beetje vanuit gaan dat mensen nadenken, zeker aangezien iedereen op dit vlak wel ervaringen in wat voor zin dan ook heeft gehad. Dus ik ben toch van mening dat het ook een kwestie is van goed bij jezelf nadenken waar je vantevoren aan begint, lijkt mij tenminste.
Nou ja, heel erg goor eigenlijkquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh bah, ik had een paar jaar geleden zo'n Oilily-portemonnee, want die waren wel leuk. Wat een enorm onhandig kutding zeg. Helemaal uitklappen, daar een vakje voor muntjes, dan aan de andere kant een flap voor briefgeld en bonnetjes, dan aan die kant weer ruimte voor pasjes en dan weer ergens een vakje voor weet ik veel wat. En hij ging snel kapot, die stof liet gewoon los. Ben toen weer overgestapt op m'n simpele kleine portemonnee van de V&D, die heb ik nu 10 jaar en de vorm van m'n oude grote ID zit er nog helemaal inMaar hij is nog helemaal heel, beetje goor alleen.
Ik denk echt dat het niet echt uitmaakt of we het hier nou over een voormalig hetero hebben of over een meid die eerst op gabbers viel en nu een kakker date. Om maar wat te zeggen. Bij nieuwe ervaringen weet je dingen nooit vantevoren, maar naarmate je ouder wordt kan je iets wel beter inschatten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat mag je hopen, maar een geheel nieuwe ervaring is een geheel nieuwe ervaring, of je nu 12, 25 of 35 bent.
Ik zeg toch ook nergens dat je het in bepaalde specifieke andere situaties niet OOK zal hebben? Maar in deze situatie dus ook.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar Angel, zo gaat het in hetero relaties toch ook?
Men is eindelijk (na al die jaren) weer eens verliefd, heeft iemand gevonden die hem/haar ook leuk vindtHet hele idee van een relatie is perfect en dat iemand om je geeft.
Maar of diegene dan voor de relatie gaat of speciaal voor die persoon.. tja dat is maar de vraag en afwachten hoe het ontwikkeld
Gesmolten chocola maakt vieze vlekken inderdaad!quote:
en anders zeg je gewoon dat ze het spoedig krijgtquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:35 schreef Kluts het volgende:
Verdomme. Heb zondag een ketting besteld bij vd voor mijn nichtje haar verjaardag. Ligt dat kreng nu al 2 dagen op het sorteercentrum. Ik begin in 'als dat kadootje er maar voor zaterdag is!"-paniek te raken.
Ik zeg toch ook niet dat het voor hem niet nieuw is? Jij dekt jezelf gewoon in om een eventuele teleurstelling te voorkomen, terwijl je nu juist moet genieten en alleen maar kan afwachten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook nergens dat je het in bepaalde specifieke andere situaties niet OOK zal hebben? Maar in deze situatie dus ook.
Voor hem is alles gewoon nieuw.
Ik denk van wel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik denk echt dat het niet echt uitmaakt of we het hier nou over een voormalig hetero hebben of over een meid die eerst op gabbers viel en nu een kakker date. Om maar wat te zeggen. Bij nieuwe ervaringen weet je dingen nooit vantevoren, maar naarmate je ouder wordt kan je iets wel beter inschatten.
Ja, maar dat vind ik zo lullig. Kom je met lege handen aan. Maar ja, het is dan neit anders.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
en anders zeg je gewoon dat ze het spoedig krijgt
Sommige dingen zijn zo moeilijk als je het zelf maakt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk van wel.
Want het is geen taboe en iets wat je een tijd opkropt en dan ineens voor je kiezen krijgt... het vallen op kakkers
Het is niet jouw schuld, dus inderdaad jammer.. maar helaas gevalquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar dat vind ik zo lullig. Kom je met lege handen aan. Maar ja, het is dan neit anders.
*portemonnee aflikt*quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gesmolten chocola maakt vieze vlekken inderdaad!
Er wordt nog helemaal niet gedekt!quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat het voor hem niet nieuw is? Jij dekt jezelf gewoon in om een eventuele teleurstelling te voorkomen, terwijl je nu juist moet genieten en alleen maar kan afwachten.
Ik moet toch Kluts gelijk geven Ang3l. Ook al begrijp ik je redenatie welquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat het voor hem niet nieuw is? Jij dekt jezelf gewoon in om een eventuele teleurstelling te voorkomen, terwijl je nu juist moet genieten en alleen maar kan afwachten.
Wellicht breng ik het ook wat lomp. Maar ik ga hierin even uit van mijn eigen controlfreak-referentiekader, en je verpest het daarmee voor jezelf vaak in dat soort situaties.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik moet toch Kluts gelijk geven Ang3l. Ook al begrijp ik je redenatie wel
Nou.....vallen op kakkers is best taboe hoor. Hockeytrutjes, het schuim der samenleving!quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk van wel.
Want het is geen taboe en iets wat je een tijd opkropt en dan ineens voor je kiezen krijgt... het vallen op kakkers
Verkapte Godtje bash?quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:39 schreef Barbusse het volgende:
Nou.....vallen op kakkers is best taboe hoor. Hockeytrutjes, het schuim der samenleving!
Mijn Rip begrijpt mequote:Op woensdag 8 juni 2011 14:37 schreef Ripley het volgende:
Ik denk dat je wel een punt hebt angel en dat het wel echt beduidend anders is als je uit de kast komt zeg maar. Het is toch iets ruimer dan simpelweg verliefd worden, het is ook een nieuw leven en een nieuwe toekomst zeg maar. Bovendien een nieuwe ontdekking van de liefde en lust.
Ja, maar kom op zeg. Het gaat hier toch over een volwassen man? Geen jochie van 18 ofzo?quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:40 schreef Ripley het volgende:
Tuurlijk moet ang3l het niet bij voorbaat afschieten omdat het een aparte situatie is. Maar ik denk wel dat jet onderschat als je het gaat vergelijken met opeens op een kakker vallen zeg maar. Het is wel een stukje ingrijpender.
Hockeytrutjes zijn gewoon sletjes.... alleen uit een sjieke villa wijk ipv de ghettoquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou.....vallen op kakkers is best taboe hoor. Hockeytrutjes, het schuim der samenleving!
Sletjes.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hockeytrutjes zijn gewoon sletjes.... alleen uit een sjieke villa wijk ipv de ghetto
Ik denk ook dat het minder vanzelfsprekend is dan jij denkt. Maar hoe dan ook geen enkele reden om er nu al over in te zitten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar kom op zeg. Het gaat hier toch over een volwassen man? Geen jochie van 18 ofzo?
Ik begrijp wel dat dat lastig en moeilijk en weet ik wat kan zijn, maar je kan daar lijkt me toch wel volwassen mee omgaan?
Volgens mij begrijpen we je allemaal. Al denken ik en sommigen dat je het wat teveel aandikt voor jezelfquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn Rip begrijpt meDat is idd wat ik bedoel.
Maar ach, we zien wel.
Daar heb je gelijk in. HOEREN!quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat je niet alles bijzonder rationeel aanpakt als je leven opeens op zijn kop staat hoor. Ik denk echt dat je onderschat wat het betekent als je eindelijk aan zoiets smeulends toegeeft.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar kom op zeg. Het gaat hier toch over een volwassen man? Geen jochie van 18 ofzo?
Ik begrijp wel dat dat lastig en moeilijk en weet ik wat kan zijn, maar je kan daar lijkt me toch wel volwassen mee omgaan?
Hoezo? Ik zou niet durvenquote:
ik zit er niet over in en het is niet zo dat ik daardoor het nu stopzet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het minder vanzelfsprekend is dan jij denkt. Maar hoe dan ook geen enkele reden om er nu al over in te zitten.
Ik onderschat het niet, want ik kan zoiets niet inschatten. Maar ik begrijp wel dat Angel zich druk maakt. Het is meer dat hij zichzelf al indekt just in case. En dan verpest je het voor jezelf.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat je niet alles bijzonder rationeel aanpakt als je leven opeens op zijn kop staat hoor. Ik denk echt dat je onderschat wat het betekent als je eindelijk aan zoiets smeulends toegeeft.
Aan de andere kant, zo'n gevoel heb je dan toch al een paar jaar, niet out of the blue lijkt me.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:47 schreef Ripley het volgende:
Ik denk trouwens dat het voor een volwassen man nog ingewikkelder is omdat je al in een bepaald kader zit en ook van je omgeving al bepaalde verwachtingen voelt.
En je hebt hem met je keu niet eens doodgeknuppeld als het zeeehondenjong dattie is?quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:44 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb onlangs terrasje gepakt en gepoold met een kakker die op Nyenrode heeft gezeten
Hij is gewoon net een puber nuquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat je niet alles bijzonder rationeel aanpakt als je leven opeens op zijn kop staat hoor. Ik denk echt dat je onderschat wat het betekent als je eindelijk aan zoiets smeulends toegeeft.
Een onderdrukt gevoel neem ik aan, anders profileer je je niet als hetero. Dat betekent vaak dat je jezelf juist dwingt om er niet over na te denken en het tegenovergestelde opzoektquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Aan de andere kant, zo'n gevoel heb je dan toch al een paar jaar, niet out of the blue lijkt me.
En dus denk je daar ook al een tijdje over na, dat is niet alleen zo wanneer er iemand in beeld is waar je het mee kan of wil proberen.
Nou ja, de discussie hier begon OMDAT ik het er met hem over gehad had, dat ik dat in m'n achterhoofd had zittenquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:51 schreef Ripley het volgende:
Oh ja, je moet niet in de prille periode dingen al gaan ondermijnen. Maar je bewust zijn van bepaalde processen is ook wel slim. Misschien moet je er op een wat langere termijn ook gewoon eens met hem over kletsen. Maar uiteindelijk merk je vanzelf ook wel of ie je echt echt euk vindt ang3l
ow sorry. Nou ja, vertellen wat er voor jou speelt vind ik niet zo gek. Als je maar niet steeds dingen voor hem gaat zitten invullen en verklarenquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, de discussie hier begon OMDAT ik het er met hem over gehad had, dat ik dat in m'n achterhoofd had zitten
Hou eens op johquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:55 schreef Ang3l het volgende:
Ja, ti's wat als je Zbbrox er eindelijk van hebt kunnen overtuigen dat ie op me valt!
Nu Barbusse nog!
Homofoob!quote:
Nee ti's gewoonquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien handig om dat wel even te doen.. kijken of hij daarvoor in is
Wat doe je dan eigenlijk? Fitness ofzo?quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:07 schreef Godtje het volgende:
Oh en ik ben dood.![]()
Best lekker dat sporten maar wel vermoeiend.
Ook maar dat doe ik wat minder nu.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat doe je dan eigenlijk? Fitness ofzo?
dawgquote:
Jaaaaaaaaaaquote:
quote:
Hoe gaat ´ie?quote:
Het woord ontvrienden is dan ook voor sociaal gehandicapte personen.quote:
Je snapt best wat ik bedoel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het woord ontvrienden is dan ook voor sociaal gehandicapte personen.
Zelden een ergere jeukterm gehoord.
Het zou me trouwens niets verbazen als het een hoax is.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
If you judge someone, you have no time to love them
Mij ook niet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het zou me trouwens niets verbazen als het een hoax is.
Prima, heerlijk hier.quote:
Zal ik eens romantisch je ballen komen scheren terwijl ik je in je ogen kijk?!quote:
Een presentjequote:Op woensdag 8 juni 2011 16:09 schreef Ang3l het volgende:
hetero is maandag jarig!
Moet ik nu al aan kadootjes en zo doen?
Iets simpels kan altijd wel. Grappig en goedkoop ofzo.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:09 schreef Ang3l het volgende:
hetero is maandag jarig!
Een KNALroze t-shirt met: Welkom bij de club!quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iets simpels kan altijd wel. Grappig en goedkoop ofzo.
Toch?
Klein kadootje is toch niks mis meequote:Op woensdag 8 juni 2011 16:09 schreef Ang3l het volgende:
hetero is maandag jarig!
Gewoon leuk klein dingetjequote:Op woensdag 8 juni 2011 16:09 schreef Ang3l het volgende:
hetero is maandag jarig!
En een mooie strik om je leuter, Ang3lquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een KNALroze t-shirt met: Welkom bij de club!
Ja, en ik woon nu samen met 'r.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:24 schreef ntm het volgende:
Ik vroeg me af of jullie wel eens een date hebben gehad met een FOK!ker of FOK!ster?ben ik wel benieuwd naar.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En een mooie strik om je leuter, Ang3l
quote:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT?quote:
Noem je nou Angels leuter een leuk klein dingetje?quote:
En de volgende vraag, hoe weet ze dat?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Noem je nou Angels leuter een leuk klein dingetje?
quote:
Spirit heeft toch praktisch heel Fok al gedaan ?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En de volgende vraag, hoe weet ze dat?
Zolang kom ik hier nog niet he.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Spirit heeft toch praktisch heel Fok al gedaan ?
Nee, iedereen was te lelijk voor haar. Dat was het toch?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Spirit heeft toch praktisch heel Fok al gedaan ?
Dat is een voordeel voor Spirit. Dan is ze de eerste.quote:
Grenzen? Daar is ghb toch voor uitgevonden?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is een voordeel voor Spirit. Dan is ze de eerste.
Maar helaas voor jou ze heeft ook haar grenzen.
Het moet geen liefdadigheid gaan worden.
En anders gewoon wat good old Rohypnol.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Grenzen? Daar is ghb toch voor uitgevonden?
Geniaal cadeauquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een KNALroze t-shirt met: Welkom bij de club!
quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Grenzen? Daar is ghb toch voor uitgevonden?
Ik wou dat ik zo´n ladies-man als jullie was....quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En anders gewoon wat good old Rohypnol.
Jij moet het van je looks hebben, zij hebben meer nodigquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Ik wou dat ik zo´n ladies-man als jullie was....
Een barbiepop, ik ben hetquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij moet het van je looks hebben, zij hebben meer nodig
Je kunt niet alles hebben in het leven.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Ik wou dat ik zo´n ladies-man als jullie was....
Kenquote:
Ben een kroeg begonnen om altijd genoeg drank bij de hand te hebbenquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij moet het van je looks hebben, zij hebben meer nodig
Één ding, ik vraag ÉÉN DING!quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je kunt niet alles hebben in het leven.
Ik heb je klanten gezien.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben een kroeg begonnen om altijd genoeg drank bij de hand te hebben
Misschien wilt´ie die GHB dan wel ook voor zichzelf?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb je klanten gezien.
Jij bent een kroeg begonnen zodat ze er iig een beetje aantrekkelijk uit gaan zien!
Jij loopt een bar binnen en 300 vrouwen liggen in katzwijm.quote:
Zeer plausibelquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien wilt´ie die GHB dan wel ook voor zichzelf?
Ja en valt dat even tegen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb je klanten gezien.
Jij bent een kroeg begonnen zodat ze er iig een beetje aantrekkelijk uit gaan zien!
Dude, doe normaalquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij loopt een bar binnen en 300 vrouwen liggen in katzwijm.
Daar moeten wij toch iets meer moeite voor doen...
Aww arme jongen!quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja en valt dat even tegen.
Klanten dronken en ik nuchter is vaak geen goede combinatie.
Wat zijn sommige mensen vervelend als ze gedronken hebben.
Eerst merkte ik dat niet zo want dan was ik ook dronken en als ik een gesprek niet boeiend vond ging ik gewoon ergens anders staan.
Dat kan nu niet meer.
Ok ok.quote:
Zonder dat slaap ik niet meer 's nachtsquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien wilt´ie die GHB dan wel ook voor zichzelf?
En je weet niks meer over die MILF die elke nacht naast/op je kruiptquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zonder dat slaap ik niet meer 's nachts
Pak, zonnebril, dikke bankrekening en al die Maltese sletjes willen door jou uitgewoond worden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |