quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En je weet niks meer over die MILF die elke nacht naast/op je kruipt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Hmmm, zou ze daarom steeds vaker langskomenquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En je weet niks meer over die MILF die elke nacht naast/op je kruipt
Mensen aan de juiste drugs is veel leuker dan veel mensen met alcohol op...quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is serieus wel 1 van de dingen die ik onderschat had.
Hoe vervelend sommige mensen zijn met drank op.
Tijd voor een honkbalknuppel onder de bar ?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Pak, zonnebril, dikke bankrekening en al die Maltese sletjes willen door jou uitgewoond worden.
Man, besef wat je hebt he?
Ben je ook gaan nadenken over hoe je zelf bent als je dronken bent?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Neuh, niet nodig.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tijd voor een honkbalknuppel onder de bar ?
quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]Geloof mij, zij is alles behalve milf _o-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om er zeker van te zijn dat jij aan de ghb zitquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hmmm, zou ze daarom steeds vaker langskomen
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Anyone I know?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Neuh, niet nodig.
Er komt er maar 1 in mijn cafe waarvan ik denk dat ik hem niet naar buiten gewerkt zou krijgen.
Gelukkig voor mij is dat een goede maat van me en is hij de rust zelve.
Ik heb het even nagevraagd en ik ben niet vervelend, hooguit een beetje luidruchtig.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben je ook gaan nadenken over hoe je zelf bent als je dronken bent?
Dat onderschatten ook veel mensen!
I did! Maar het is ondertussen met 30 graden wel wat wat te heet voor een zwart pak.quote:
Ter compensatie omdat je nuchter zo stil en rustig bentquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb het even nagevraagd en ik ben niet vervelend, hooguit een beetje luidruchtig.
Ja denk het.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ter compensatie omdat je nuchter zo stil en rustig bent
quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geloof mij, zij is alles behalve milf _o-De GHB-hoer van Royco?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Om er zeker van te zijn dat jij aan de ghb zit
is ze zo lelijk?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ter compensatie omdat je nuchter zo stil en rustig bent
Ik ben nog gewoon aan het werk.quote:
quote:
Mensen reageren nogal eens verschillend op dezelfde soorten drugs. Net als met alcohol dus dat wil niet veel zeggen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mensen aan de juiste drugs is veel leuker dan veel mensen met alcohol op...
En een naar karakterquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De GHB-hoer van Royco?
is ze zo lelijk?
Dat idee had ik al stiekem.quote:
Ik heb er genoeg van. Terras. Drank. Vrouwen in zomerjurkjes.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben nog gewoon aan het werk.
Zo eerst ff boodschappen doen in "Nederland" en dan lekker een kaasje, biertje en tekensessie
Ja heb Bas gister nog gesproken, weet niet wat hij denkt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En een naar karakter![]()
Oh en haar koter is er 1 die gewoon een verbod op buiten komen moet krijgen.
[..]
Dat idee had ik al stiekem.
Trouwens Bas nog gesproken? Denkt hij nu dat wij een stel zijn? Moet ik je familie via FB gaan vertellen over de zwangerschap?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |