Daarom, waarom proberen als de kans op seks 99% is...?quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:48 schreef Ripley het volgende:
[..]ik neem aan dat jij wel gewend bent aan wat afwijzing
Ja ik ben 's morgens echt niet op mijn best.quote:
Ik hoor de update over twee weken wel weer!quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Iemand in wie je oprecht interesse hebt als project omschrijven vind ik redelijk kansloos eigenlijk. Maargoed, ik heb goede hoop dat het wel weer goed gaat komen met vriendin als we het uitgepraat hebben en positief puntje is dat het nuchter ook ontzettend leuk is met deze man
Dus een vriendin zou niks aan je hebben, 's avonds ben je blij als je kunt slapen en 's morgen vergeet je gewoon dat ze er ligt..quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik ben 's morgens echt niet op mijn best.
Ook al een paar keer de sleutel van de winkel vergeten enzo.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik hoor de update over twee weken wel weer!
Leuk, meidquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Iemand in wie je oprecht interesse hebt als project omschrijven vind ik redelijk kansloos eigenlijk. Maargoed, ik heb goede hoop dat het wel weer goed gaat komen met vriendin als we het uitgepraat hebben en positief puntje is dat het nuchter ook ontzettend leuk is met deze man
Als je gewend bent aan afwojzing is de kans op sex dus niet 99%quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Daarom, waarom proberen als de kans op seks 99% is...?
Zal ik die nu vast geven?quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik hoor de update over twee weken wel weer!
Neuken?quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook heel erg benieuwd naar
Voor de juiste vrouw wil ik wel wat slaap inleveren.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus een vriendin zou niks aan je hebben, 's avonds ben je blij als je kunt slapen en 's morgen vergeet je gewoon dat ze er ligt..
Wat slaap?quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor de juiste vrouw wil ik wel wat slaap inleveren.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuk, meidIk durf 't haast niet te vragen, maar... Blijvertje?
Helaas moet ik die klapjosti in dezen gelijk geven. Maarja, ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zal ik die nu vast geven?
"Het is helaas niks geworden"
En een dag later: "ik heb gister toch weer een leuke woestelijk aantrekkelijke jongen ontmoet"
Het gaat om doe ene procent... De rest is toch saaiquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als je gewend bent aan afwojzing is de kans op sex dus niet 99%
Eerst maar eens afwachten dan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
[..]
Helaas moet ik die klapjosti in dezen gelijk geven. Maarja, ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomstEn met man met brede bovenarmen heb ik het ook 6 weken volgehouden, wat bijna een persoonlijk record te noemen is, dus ik ga er van uit dat ik de 2 weken nu ook makkelijk ga redden
6 weken?quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
[..]
Helaas moet ik die klapjosti in dezen gelijk geven. Maarja, ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomstEn met man met brede bovenarmen heb ik het ook 6 weken volgehouden, wat bijna een persoonlijk record te noemen is, dus ik ga er van uit dat ik de 2 weken nu ook makkelijk ga redden
In haar wereld welquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
6 weken?
Ja dan kun je bijna spreken van iets serieus.
Waarom hou jij het met niemand lang uit of andersom eigenlijk?quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:55 schreef Spirit82 het volgende:
Het ging wat mij betreft zeker die kant op, maar helaas dacht hij daar anders overquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
6 weken?
Ja dan kun je bijna spreken van iets serieus.
Jep!! So far so good! Ik vind het tot nog toe alleen maar leuker worden ipv dat ik op iets suffigs afknap. En hij is vrijgezel!!!quote:
Mijn eerste biertje knalde moeilijk hard open dat het gezelschap achter me zei: Wuh? Champagne met een kroonkurk (de kroonkurk kwam daar terecht).quote:
Dat zou me dus echt niet boeien, al ben ik de hele nacht op haal het dan wel weer in.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die 5 a 6 uur slaap die ik 's nachts kan halen zijn me vrij kostbaar.
Klinkt positief en klinkt positiefquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het ging wat mij betreft zeker die kant op, maar helaas dacht hij daar anders over
[..]
Jep!! So far so good! Ik vind het tot nog toe alleen maar leuker worden ipv dat ik op iets suffigs afknap. En hij is vrijgezel!!!![]()
Je trein-karma, wat doe jequote:Op woensdag 8 juni 2011 17:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mijn eerste biertje knalde moeilijk hard open dat het gezelschap achter me zei: Wuh? Champagne met een kroonkurk (de kroonkurk kwam daar terecht).
De tweede dacht ik te ondervangen door het onder het tafelblad (in de ICM) te openen, knalt deze nóg harder maar ejaculeert gelijk even mijn hele stoel onder.Over fout gesproken.
Niet in mijn geval, heb geen tijd om het in te halen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zou me dus echt niet boeien, al ben ik de hele nacht op haal het dan wel weer in.
Is dat niet meteen t suffige?quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
[.. ipv dat ik op iets suffigs afknap. En hij is vrijgezel!!!![]()
Mja, misschien doe je dan toch iets verkeerd in je leven......quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet in mijn geval, heb geen tijd om het in te halen.
Ben bijna elke morgen om 8 uur op en lig er nooit voor 2 uur 's nachts in.
Gister werd ik triple genaaid door de trein. Van Amersfoort ben ik gewoon met de bus naar huis gegaan!quote:
Daar maak je toch tijd voor danquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet in mijn geval, heb geen tijd om het in te halen.
Ben bijna elke morgen om 8 uur op en lig er nooit voor 2 uur 's nachts in.
Wat is er gebeurdquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gister werd ik triple genaaid door de trein. Van Amersfoort ben ik gewoon met de bus naar huis gegaan!
Nou, dat valt mee hoorquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waarom hou jij het met niemand lang uit of andersom eigenlijk?
Mwah, prioriteiten liggen momenteel even bij het werk.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, misschien doe je dan toch iets verkeerd in je leven......
quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus een vriendin zou niks aan je hebben, 's avonds ben je blij als je kunt slapen en 's morgen vergeet je gewoon dat ze er ligt..
Moet je ook niet doen... T kan je laatste dag zijn...quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mwah, prioriteiten liggen momenteel even bij het werk.
Dit dus!quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen... T kan je laatste dag zijn...
Kan niet anders als het je eigen zaken zijn hequote:Op woensdag 8 juni 2011 18:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Delegeren kun je leren....quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan niet anders als het je eigen zaken zijn he
Wat een drogredenatie zegquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Is vast wel een studente te vinden die voor 4 euro per uur wil werken....quote:
grapjasquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Is vast wel een studente te vinden die voor 4 euro per uur wil werken....
In Boven-Leeuwen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het is geen 4 euro he, komen nog heel veel kosten bij voor de werkgever.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Aja ik doe niet aan eigen zaken. Maar als je een idee/ product hebt waardoor je op je 35e kan rentenieren dan ben ik jaloersquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan niet anders als het je eigen zaken zijn he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |