Niet in mijn geval, heb geen tijd om het in te halen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zou me dus echt niet boeien, al ben ik de hele nacht op haal het dan wel weer in.
Is dat niet meteen t suffige?quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
[.. ipv dat ik op iets suffigs afknap. En hij is vrijgezel!!!![]()
Mja, misschien doe je dan toch iets verkeerd in je leven......quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet in mijn geval, heb geen tijd om het in te halen.
Ben bijna elke morgen om 8 uur op en lig er nooit voor 2 uur 's nachts in.
Gister werd ik triple genaaid door de trein. Van Amersfoort ben ik gewoon met de bus naar huis gegaan!quote:
Daar maak je toch tijd voor danquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet in mijn geval, heb geen tijd om het in te halen.
Ben bijna elke morgen om 8 uur op en lig er nooit voor 2 uur 's nachts in.
Wat is er gebeurdquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gister werd ik triple genaaid door de trein. Van Amersfoort ben ik gewoon met de bus naar huis gegaan!
Nou, dat valt mee hoorquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waarom hou jij het met niemand lang uit of andersom eigenlijk?
Mwah, prioriteiten liggen momenteel even bij het werk.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, misschien doe je dan toch iets verkeerd in je leven......
quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus een vriendin zou niks aan je hebben, 's avonds ben je blij als je kunt slapen en 's morgen vergeet je gewoon dat ze er ligt..
Moet je ook niet doen... T kan je laatste dag zijn...quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mwah, prioriteiten liggen momenteel even bij het werk.
Dit dus!quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen... T kan je laatste dag zijn...
Kan niet anders als het je eigen zaken zijn hequote:Op woensdag 8 juni 2011 18:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Delegeren kun je leren....quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan niet anders als het je eigen zaken zijn he
Wat een drogredenatie zegquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Is vast wel een studente te vinden die voor 4 euro per uur wil werken....quote:
grapjasquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Is vast wel een studente te vinden die voor 4 euro per uur wil werken....
In Boven-Leeuwen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het is geen 4 euro he, komen nog heel veel kosten bij voor de werkgever.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Aja ik doe niet aan eigen zaken. Maar als je een idee/ product hebt waardoor je op je 35e kan rentenieren dan ben ik jaloersquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan niet anders als het je eigen zaken zijn he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |