Spirit heeft toch de rep om alle FOK!kers bruut af te wijzen.quote:
Niet alleen de reputatiequote:Op woensdag 8 juni 2011 17:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Spirit heeft toch de rep om alle FOK!kers bruut af te wijzen.
Was het niet rondneuken dan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, ben blij als ik op bed lig dat ik kan gaan slapen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:41 schreef Ripley het volgende:
Met wie dan wel Royco? Ow leuk, een pm van techno!
Er bestaat ook zoiets als ochtendseks hoorquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, ben blij als ik op bed lig dat ik kan gaan slapen.
Ja, kan ze weer iemand direct afwijzen zonder dat hij interesse heeftquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:42 schreef Ripley het volgende:
Wil je gePMd worden door techno dan, spirit?
Nu even niet. Ik heb net weer een nieuwe man opgeduikeld in de kroeg zaterdagquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:42 schreef Ripley het volgende:
Wil je gePMd worden door techno dan, spirit?
's morgens is het haasten om op tijd in de winkel te zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Er bestaat ook zoiets als ochtendseks hoor
en dan vergeet je steeds je bammetjesquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
's morgens is het haasten om op tijd in de winkel te zijn.
ja vaak welquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
en dan vergeet je steeds je bammetjes
Oh ja, dat projectje van je vriendinquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nu even niet. Ik heb net weer een nieuwe man opgeduikeld in de kroeg zaterdag
Kijk dat is me niet verteld... Zo wordt mn interesse dus gewekt..!quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ie die al vergeet...quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
en dan vergeet je steeds je bammetjes
Alles kan kapot hequote:Op woensdag 8 juni 2011 17:47 schreef Ripley het volgende:
Ow, en tecno is natuurlijk leuker hoor. Het is dat ikzelf al een extreem fancy lover heb
quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kijk dat is me niet verteld... Zo wordt mn interesse dus gewekt..!
Nah, ik zou lachen denk ikquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:48 schreef Watertornado het volgende:
"I'm so horny but that's ok my will is good, YEAHHAHAHHHH YEAAHHHH"
Waarom kijken mensen in de trein dan raar als je dat zingt.
Iemand in wie je oprecht interesse hebt als project omschrijven vind ik redelijk kansloos eigenlijk. Maargoed, ik heb goede hoop dat het wel weer goed gaat komen met vriendin als we het uitgepraat hebben en positief puntje is dat het nuchter ook ontzettend leuk is met deze manquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |