Je maakt het alleen maar erger voor je. In de Q&A tav die statuten staat:quote:woensdag 8 juni 2011 13:07 schreef Caland het volgende:
Die inspraak is gewoon vastgelegd, droplul. Leer nou eens lezen.
http://www.feyenoord.nl/content/html/vvf/index_supp.html
Je laat dus wederom niks zien, je blijft steken bij vage verhaaltjes en dito verdachtmakingen.quote:Op de eerste plaats is deze actie bedoeld om Feyenoord gezond te maken.
Daarnaast krijg je ook stemrecht, maar alleen in de SSF en dus niet in de voetbalclub of direct in de VvF. Als lid heb je per ¤ 10,- een stem in de algemene ledenvergadering van de SSF. Vanuit deze vereniging worden twee mensen gekozen uit alle leden van de SSF die in het bestuur van het hiervoor beschreven STAK komen. Het bestuur van deze stichting stuurt één afgevaardigde naar de VvF. De afgevaardigde schuift aan bij de VvF en kan dus mee beslissen met de VvF.
Dat is voor alle donateurs. Dat heeft niks te maken met de afgevaardigde die naar de RvC zou gaan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:18 schreef voice-over het volgende:
[..]
Je maakt het alleen maar erger voor je. In de Q&A tav die statuten staat:
[..]
Je laat dus wederom niks zien, je blijft steken bij vage verhaaltjes en dito verdachtmakingen.
Kan je wel zeggen, maar bij b.v. Ajax was een nieuw bestuur ook zo gevormd.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar dat bedoel ik dus met irreële eisen, wensen of verlangens.
Want dat gaat natuurlijk nooit gebeuren.![]()
Dat is hetzelfde als een hele spelersgroep naar huis sturen ipv de trainer bij slechte prestaties. Klinkt leuk, maar in de praktijk lijkt mij dat onhaalbaar.
Want dan moet je zo maar even het hele bestuur opnieuw gaan invullen. Zie maar eens de geschikte mensen te vinden, en de vraag is of diegenen willen instappen in een functie met zoveel afbreuk risico.
Bovendien vraag ik me af wat de noodzaak is om juist nú het vertrouwen op te zeggen in de directie van Feyenoord en de Raad van Commissarissen, en waarom is dit niet al veel eerder gebeurd? Juist nu Feyenoord, dankzij Pim Blokland, weer wat visie toont en op de goede weg lijkt te zijn.
Met de nadruk op lijkt want echt oordelen erover kan ik vooralsnog ook niet.
Maar ik krijg al met al sterk de indruk dat de VG zich geschoffeerd voelde doordat ze niet serieus werden genomen (door die irreële eisenlijst waar ik het al eerder over had) en uit het overleg zijn gestapt en een soort "haat-campagne" zijn begonnen tov de directie van Feyenoord, en dat Huigen en de Supportersvereniging als een soort populistisch standpunt zich solidair hebben getoond met de VarkenoordGroep onder het mom van "supporters worden niet serieus genomen".
Ja leuk maar dat heeft niets met die RVC plaats te maken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:18 schreef voice-over het volgende:
[..]
Je maakt het alleen maar erger voor je. In de Q&A tav die statuten staat:
[..]
Je laat dus wederom niks zien, je blijft steken bij vage verhaaltjes en dito verdachtmakingen.
Dat snap ik ook wel maar Caland verwees mij naar die niet-relevante Q&A om zijn 'argumenten' kracht bij te zetten. Dat is het hele probleem met die SSF/ VG .... ze zijn vaag, niet concreet en reageren niet ter zake op indringende vragen van sceptici.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:24 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja leuk maar dat heeft niets met die RVC plaats te maken.
Uit datzelfde stukje van je.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:28 schreef voice-over het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel maar Caland verwees mij naar die niet-relevante Q&A om zijn 'argumenten' kracht bij te zetten. Dat is het hele probleem met die SSF/ VG .... ze zijn vaag, niet concreet en reageren niet ter zake op indringende vragen van sceptici.
Er komt dus een afgevaardigde in de VvF, niet in de RvC. Zou ook onzin zijn.quote:Vanuit deze vereniging worden twee mensen gekozen uit alle leden van de SSF die in het bestuur van het hiervoor beschreven STAK komen. Het bestuur van deze stichting stuurt één afgevaardigde naar de VvF. De afgevaardigde schuift aan bij de VvF en kan dus mee beslissen met de VvF.
Ok, helder duidelijk plaatje. Dank je.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Uit datzelfde stukje van je.
[..]
Er komt dus een afgevaardigde in de VvF, niet in de RvC. Zou ook onzin zijn.
De SsF staat compleet, echt compleet los van de VG. Dus waar jij het in godsnaam over hebt mag Joost weten.
In de SsF zit iedere supporter die geld heeft gestort als lid. De SsF heeft een voorzitter (Huigen) en een secretaris (Menno Been). Huigen is ook een van de leden van de VvF. Beide zijn opgestapt, omdat de directie min of meer heeft aangegeven het miljoen niet nodig te hebben.
M.a.w. (eigen mening), ze zitten niet te wachten op enig inspraak van welke supporter dan ook (VG of niet). Inspraak zal overigens echt niks zijn wat te maken heeft met de dagelijkse gang van zaken, maar eerder met supporters gerelateerde onderwerpen, shirts, evementen dat soort zaken. En die ene afgevaardigde zal natuurlijk een spreekbuis zijn voor de rest van de leden van het SsF. Dus ook onvrede over bepaalde zaken zullen gecommuniceerd kunnen worden in de VvF (waarvan die afgevaardigde dus onderdeel vanuit zal gaan maken).
Niks wereldschokkends in mijn ogen.
Dit heeft in de verste verte niks van doen met mensen uit de Varkenoord groep. Dus waarom dat verband nou constant wordt gelegd door sommigen?
Zo ziet het er dus uit.
[ afbeelding ]
Ik sluit mij hier helemaal bij aan. Er is werkelijk geen touw meer aan vast te knopen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:35 schreef Peak het volgende:
Ik lees al een hele tijd mee en vond het niet echt nodig om me in deze discussie te mengen maar één ding begrijp ik niet en zou ik toch graag eens besproken willen zien.
Vaakt komt de discussie weer terug op dat een deel van de VVF zich terug getrokken heeft door de opstelling van het bestuur ten opzichte van het bewuste miljoen van de SSF en de zetel in de RVC. Als dit zo is dan lijkt het me dat de VG daar een goed punt heeft.
Echter als de VG bestaat uit zeer intelligente mensen (zoals advocaten, zakenlui enz) dan snappen ze toch ook hoe je een standpunt in moet nemen? Waarom horen we niets van deze investeerders die niet meer mee willen doen. Ik denk dat alle supporters zich achter de VG zouden scharen als Hennie Huigen zich zou uitspreken en het verhaal zou bevestigen. Nu blijft het bij verdachtmakingen zonder harde bewijzen of zonder dat we iets horen van de hoofdbetrokkenen. Ik snap niet dat je op zulke voorwaarde naar buiten treed. Wees dan slim en wacht tot je of echt bewijs hebt of tot je een blok kan vormen samen met de VVF. Zo ga je alleen maar een welles-nietes-discussie aan en ik heb in groep 4 wel al geleerd dat je die nooit gaat winnen. Voorlopig heb ik bij de VG het idee dat ze vast wel goede argumenten hebben maar de manier waarop ze het naar buiten brengen is niet sterk en ook niet overtuigend.
Disclaimer: Ik weet niet wie of wat ik moet geloven. De VG, het bestuur, de VVF die zit, het deel VVF dat weg is enz. Ik heb dus ook (nog) geen mening over wat er moet gebeuren. Verder ben ik ook geen lid van de harde kern en kom niet al 100 jaar naar de kuip. Als je me op deze gronden wil afbranden dan moet je dat vooral doen, maar een inhoudelijk antwoord zou ik prettiger vinden
Dat is i.m.o het grootste probleem nu. Daarvan zijn ze ook wel op de hoogte nu. Ze zijn bezig met een vervolgverhaal, waarvan ik hoop dat ze die snel naar buiten zullen brengen. En waarin het een en ander duidelijker uiteen gezet staat.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:35 schreef Peak het volgende:
Voorlopig heb ik bij de VG het idee dat ze vast wel goede argumenten hebben maar de manier waarop ze het naar buiten brengen is niet sterk en ook niet overtuigend.
Er is dus geen sprake van rechtstreekse zitting in de RvC. Uit de brief van Pim Blokland aan de supporters:quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:33 schreef Paul-89 het volgende:
Het is gewoon raar dat nu het miljoen bereikt is we ineens niets meer horen over die plek in de RVC.
Als ze dat dus niet waar kunnen/willen maken zijn alle supporters dus voorgelogen.
quote:Zodra er door supporters, zoals jij, gezamenlijk ¤ 1 miljoen bijeen is gebracht, wordt van dit geld een volwaardige participatie in de VvF genomen. De supporters worden met deze participatie betrokken bij het reilen en zeilen van de club. De VvF heeft nu al iets meer dan 30 procent van de aandelen van Feyenoord in bezit. Het percentage kan door extra stortingen oplopen tot zelfs 49 procent. Bovendien heeft de VvF inmiddels het recht binnenkort al twee zetels in te nemen in de Raad van Commissarissen, het hoogste toezichtorgaan van de club. Samen met de mede-initiatiefnemers van dit plan – de Feyenoord Supporters Vereniging (FSV) en Feyenoords eigen supportersclub Het Legioen - zullen we er dus op toezien dat het geld van de supporters goed wordt besteed.
Ey, jou waardevolle bijdrage hebben we hier nog gemist.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:00 schreef rubje het volgende:
Wat is nou de meerwaarde van die kleine groep die altijd meent dat zij het geweten en kennis vd club zijn? Zijn dat diezelfde gasten als waar Ron van Delft en Mickeytoebehoren en die elke keer als eerste bij de hoofdingang staan als het weer reltijd is?
Als lid van de SSF heb je kans om als afgevaardigde van de SSF in de VVF zitting te nemen en dus mee te beslissen (met de nadruk op mee) wie er van de VVF in de RvC zitting gaat nemen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Er is dus geen sprake van rechtstreekse zitting in de RvC. Uit de brief van Pim Blokland aan de supporters:
[..]
Happel jij zit behoorlijk dicht op het vuur! Wil je de VG vragen om er een kort duidelijk bericht van te maken. Gewoon dit is wat we nu willen en hoe we de toekomst zien. Zonder machotaal en beschuldigingen. Ik denk dat als neutrale supporter zo'n bericht me veel meer aan zou spreken, dan de uiteenzettingen die ik tot nu toe gelezen heb.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is i.m.o het grootste probleem nu. Daarvan zijn ze ook wel op de hoogte nu. Ze zijn bezig met een vervolgverhaal, waarvan ik hoop dat ze die snel naar buiten zullen brengen. En waarin het een en ander duidelijker uiteen gezet staat.
Van de hoofdbetrokkenen zullen we denk ik niet zo snel horen hoe alles zit. Waarom kan ik je niet zeggen. Zou het wel eens na kunnen gaan, maar verwacht niet dat daar een antworod op komt.
Mensen met Delft in hun naamquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:00 schreef rubje het volgende:
Wat is nou de meerwaarde van die kleine groep die altijd meent dat zij het geweten en kennis vd club zijn? Zijn dat diezelfde gasten als waar Ron van Delft en Mickeytoebehoren en die elke keer als eerste bij de hoofdingang staan als het weer reltijd is?
Dus is het, gegeven het feit dat in ruil voor dat miljoen sowieso al vrij weinig invloed 'gekocht' zou worden, des te merkwaardiger als de directie van Feyenoord gezegd heeft dat ze geen behoefte hebben aan dat geld.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:05 schreef voice-over het volgende:
[..]
Als lid van de SSF heb je kans om als afgevaardigde van de SSF in de VVF zitting te nemen en dus mee te beslissen (met de nadruk op mee) wie er van de VVF in de RvC zitting gaat nemen.
Dat is dus heel weinig invloed maar dat stond van tevoren al vast.
Delftquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Mensen met Delft in hun naam.
Wat is daar mis mee? Leuk stadje hoor. Ik woon er niet zelf maar zou er geen bezwaar tegen hebben.quote:
Carefull ey.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |