Australische surfjongens is voor veel vrouwen anders het toppunt van sexyheidquote:
Dankjequote:Op maandag 13 juni 2011 20:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Goeeed
Ik was al trots op mijn 3 km in 20 minuten, dus 6,5 in 30 min is reuzegoed
Dank je Seven, het is de haat/liefde relatie die we hier in NZ hebben met de Aussies...quote:Op maandag 13 juni 2011 22:42 schreef Seven. het volgende:
[..]
. Ik zal hem zeggen dat rechtsedirecte dat vond.
Niet zeggen dat ik je niet gewaarschuwd heb he?quote:Op maandag 13 juni 2011 20:04 schreef Seven. het volgende:
[..]
*God, laat mij dit niet ook weer verzieken*
toch geen probleem? gewoon allebei in je MyAT zodat je ze beiden kan volgen.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:13 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Waarom loopt er hier ook een hardlooptopic voor beginners?
En je hebt natuurlijk de mensen die alles dubbel posten..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 03:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
toch geen probleem? gewoon allebei in je MyAT zodat je ze beiden kan volgen.
Ieder topic heeft blijkbaar zijn eigen groepje lopers.
Ehm, ik ben denk 1,5 maand bezig nu, eerst met de lessen van Evy, maar ik kwam er vrijdag toevallig achter dat ik makkelijk tien minuten achter elkaar rennen red. Terwijl ik dat van evy pas over 2 weken magquote:Op maandag 13 juni 2011 22:34 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
DankjeDenk dat ik iets te optimisch ben though, volgens mij waren het eerder 40 minuten.
3km in 20 minuten is ook goed hoor! Dat is dan ongeveer dezelfde snelheid. Hoelang ben je al met hardlopen bezig?
http://www.start-to-run.be/loopschemas/quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
Is er iemand die een schema heeft (gewoon geschreven, geen MP3) van Evy, ik heb al een tijdje gegoogled maar kan niets vinden.
Niet dat ik het gebruik, want "ik loop gewoon maar een stuk heen", maar ben benieuwd wat dit schema nu precies inhoud.
Ik heb het idee dat met de schema de voorgang erg langzaam is, vooral in het begin of heb ik mis?
quote:
Met Evy ga je zo'n beetje elke les vooruit, dat is het verschil denk ik.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
Is er iemand die een schema heeft (gewoon geschreven, geen MP3) van Evy, ik heb al een tijdje gegoogled maar kan niets vinden.
Niet dat ik het gebruik, want "ik loop gewoon maar een stuk heen", maar ben benieuwd wat dit schema nu precies inhoud.
Ik heb het idee dat met de schema de voorgang erg langzaam is, vooral in het begin of heb ik mis?
Klopt, alleen irriteer ik me steeds meer aan die kutmuziekquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:40 schreef Seven. het volgende:
[..]
Met Evy ga je zo'n beetje elke les vooruit, dat is het verschil denk ik.
Ik ook, alleen dat chihuahuia liedje is een fatsoenlijk looptempo. En ja, die liedjes zelf zijn ook een rampquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:47 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Klopt, alleen irriteer ik me steeds meer aan die kutmuziek
Het kan ook zijn dat ze niet afvalt omdat ze wel vet kwijtraakt maar tegelijkertijd spieren opbouwt hèquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:48 schreef Ender_W het volgende:
Das ook zo stom, kan nu niet zeggen dat ze veel afvalt. Terwijl ze misschien nog wel beter op haar eten let als ik. (ik heb eerder de neiging me te vergrijpen). Maar ondanks dus dat ze nog nooit zoveel gesport heeft als nu, valt ze dus bijna niets af. Niet dat ze overdreven veel te dik is, overigens. Maar ze wil (zoals waarschijnlijk 95% vd vrouwen) wat strakker worden.
En na het lopen heeft ze ook altijd dat fijne gevoel van: "dat hebben we toch weer geflikt"
Ze rent dus om meerdere redenen, ze rent omdat:
- ze iets van ons samen wil hebben, iets wat we samen doen. We hebben niet veel gezamelijke hobbies. En dit leek haar wel wat.
- ze dus graag iets strakker wil worden en iets wil afvallen. (en sowieso iets aan sport wilde doen)
- dit haar wel leuk leek om te doen
En het is natuurlijk al de leukste vrouw van de wereld![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |