Nee, toen werden negers gewoon de stad uitgetrapt (ze mochten enkel binnen met een pasje, en goede reden e.g. employment) en was de hele stad "gated community", nu echter moet je legaal wijken kopen, muren er omheen bouwen met stroom, uithuren met goed excuus aan enkel blanken of rijke zwarten en privaat beveiliging inhuren.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Noemden ze in Zuid Afrika de gated communities niet gewoon "Apartheid"?
Dubieuze opmerking dit.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:14 schreef GSbrder het volgende:
Sliep ik toen ik de grond ingestampt werd in openbaarheid
Heh?quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:14 schreef GSbrder het volgende:
Sliep ik toen ik de grond ingestampt werd in openbaarheid
Des te leuker.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:15 schreef Cerbie het volgende:
Ik ben overigens wel benieuwd wat er gebeurt als je in Nederland een gated community opent. Grote kans dat je horden ongewassen, langharig tuig aan de poort hebt staan rammelen dat dit toch echt niet kan en dat we het niet moeten willen met zijn allen.
Popcorn, livestream en gaan met die banaan!quote:
Maar het idee erachter was gewoon hetzelfde dus.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, toen werden negers gewoon de stad uitgetrapt (ze mochten enkel binnen met een pasje, en goede reden e.g. employment) en was de hele stad "gated community", nu echter moet je legaal wijken kopen, muren er omheen bouwen met stroom, uithuren met goed excuus aan enkel blanken of rijke zwarten en privaat beveiliging inhuren.
Het is wat "lastiger" geworden, maar ach.
Daarom.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:15 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Popcorn, livestream en gaan met die banaan!
Volgens mij bestaan ze al in Antwerpen. In de buurt van station Antwerpen Berchem zag ik wijken die afgesloten waren met slagbomen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:15 schreef Cerbie het volgende:
Ik ben overigens wel benieuwd wat er gebeurt als je in Nederland een gated community opent. Grote kans dat je horden ongewassen, langharig tuig aan de poort hebt staan rammelen dat dit toch echt niet kan en dat we het niet moeten willen met zijn allen.
Nee, nu niet. Ik meng me voorlopig liever onder het normale volk.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:12 schreef Cerbie het volgende:
Zijn er eigenlijk users hier die wel in zo'n gated community willen wonen in Nederland?
Maar daarvoor heb je dan de beveiliging, die met pepperspray en rubber kogels dat tuig te lijf gaat.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:15 schreef Cerbie het volgende:
Ik ben al even wakker, maar vond dat ik gisteren aanwezig genoeg was.quote:
Die enige ingang die ze hebben blokkeren lijkt me wel leuk. Ze willen zichzelf toch isoleren, dan helpen we wel een handjequote:Op woensdag 8 juni 2011 11:15 schreef Cerbie het volgende:
Bestaat in Nederland ook al.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:16 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Volgens mij bestaan ze al in Antwerpen. In de buurt van station Antwerpen Berchem zag ik wijken die afgesloten waren met slagbomen.
Die ken ik dan weer niet. Misschien moet ik eens in Psychiatrie gaan lurken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Die Maanvis lijkt wel Catherine Keyl.
Mooi, dan hebben we dus een legitieme reden om zulke figuren met onze gepantserde auto's omver te rijden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Die enige ingang die ze hebben blokkeren lijkt me wel leuk. Ze willen zichzelf toch isoleren, dan helpen we wel een handje
*bivakmuts vast opzet
Maar waarom zou je dat willen doen? Afgunst?quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Die enige ingang die ze hebben blokkeren lijkt me wel leuk. Ze willen zichzelf toch isoleren, dan helpen we wel een handje
*bivakmuts vast opzet
Ja, wat is dat toch? Beetje 's nachts de SC bevuilen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben al even wakker, maar vond dat ik gisteren aanwezig genoeg was.
Mijn god, wat een tijdsverspilling is Fok toch.
En ik vermoed dat remlof een persoonlijke haat-pm-filter om mijn inbox heeft gebouwd.
Een andere verklaring heb ik niet voor de liefde en hosanna-berichten die ik hier krijg.
Maanvisquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Die Maanvis lijkt wel Catherine Keyl.
Oh, daar blijf je lachen, da's echt fantastisch leesvoer.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer niet. Misschien moet ik eens in Psychiatrie gaan lurken.
Omdat ze zichzelf buiten de samenleving plaatsen. Als ze dat willen rotten ze maar op en kopen ze een Grieks eiland met z'n allen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:19 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dat willen doen? Afgunst?
Daar is dus privaat beveiliging voor, krijg je knuppeltje in je nek.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:17 schreef remlof het volgende:
[..]
*bivakmuts vast opzet
Ik hoor dat die trouwens deze week in de aanbieding zijnquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat ze zichzelf buiten de samenleving plaatsen. Als ze dat willen rotten ze maar op en kopen ze een Grieks eiland met z'n allen.
Zichzelf buiten de samenleving plaatsen en vervolgens ga jij ze opzoeken en lastigvallen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat ze zichzelf buiten de samenleving plaatsen. Als ze dat willen rotten ze maar op en kopen ze een Grieks eiland met z'n allen.
Begin maar alvast met de afslag op de A1 naar Blaricum te blokkeren dan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:20 schreef remlof het volgende:
[..]
En jij een spijkerbed voor de banden van je gepantserde auto. En dan een paar molotovcocktails er op en eronder. En dan eens kijken hoe goed je airco het doetquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daar is dus privaat beveiliging voor, krijg je knuppeltje in je nek.
Hmm. Klinkt goed.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, daar blijf je lachen, da's echt fantastisch leesvoer.
Omdat ze in die vorm wonen prettig vinden ga je ze maar lastigvallen? Omdat het niet in jouw sociale idealen past?quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Hm, zelfs de meest armoedige zwarten gingen niet zover, je bent wel eng zeg.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:21 schreef remlof het volgende:
[..]
En jij een spijkerbed voor de banden van je gepantserde auto. En dan een paar molotovcocktails er op en eronder. En dan eens kijken hoe goed je airco het doet
Bedreiging!quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:21 schreef remlof het volgende:
[..]
En jij een spijkerbed voor de banden van je gepantserde auto. En dan een paar molotovcocktails er op en eronder. En dan eens kijken hoe goed je airco het doet
Maar dat stond nergens te lezen op mijn Hyvesprofiel, dat je aan Elseetje openbaar maakte. Dus ik zou laatstgenoemde alsnog mijn excuses willen aanbieden voor mijn vijandigheid van destijds.quote:
Heeft EG dat gedaan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:23 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Maar dat stond nergens te lezen op mijn Hyvesprofiel, dat je aan Elseetje openbaar maakte. Dus ik zou laatstgenoemde alsnog mijn excuses willen aanbieden voor mijn vijandigheid van destijds.
Die mensen kunnen zich ook gewoon aanpassen aan een veranderende samenleving hè? Het is nou niet zo in Nederland dat de criminaliteit zo hoog is dat je jezelf maar op moet willen laten sluitenquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zichzelf buiten de samenleving plaatsen en vervolgens ga jij ze opzoeken en lastigvallen?
Tsja, dat is een beetje het niveau "vrouwen hebben een kort rokje aan dus lokken ze sexuele misdrijven uit".
Mischien is dit een idee voor je: je kan die mensen ook gewoon met rust laten.
We pakken het gewoon op z'n "Afrikaners" aan, we zoeken 'm op in Arnhem en rijden 'm omver.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Op deze manier is ook wel meteen duidelijk waar die golf aan haat-PM's opeens vandaan kwam.
Nu ben ik nieuwsgierig, linkje?quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:24 schreef Nautilus. het volgende:
Ik vermoed het, maar het is verder niet relevant.
Dus, omdat criminaliteit in jouw ogen niet hoog is mag niemand zich "op laten sluiten" in een gated community, dat moeten ze niet willen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Die mensen kunnen zich ook gewoon aanpassen aan een veranderende samenleving hè? Het is nou niet zo in Nederland dat de criminaliteit zo hoog is dat je jezelf maar op moet willen laten sluiten
Wat geeft jouw het recht om je met de beslissing van anderen te bemoeien, het treft jouw verder op geen enkele wijze dus je kan mensen die een dergelijke keuze maken ook gewoon met rust laten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Die mensen kunnen zich ook gewoon aanpassen aan een veranderende samenleving hè? Het is nou niet zo in Nederland dat de criminaliteit zo hoog is dat je jezelf maar op moet willen laten sluiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |