abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 10 juni 2011 @ 20:42:07 #251
147316 crew  DJMO
#trut
pi_97997004
komt goed uit, van mij mogen ze pas trouwen als ze 40zijn (en alle geheimen van het huwelijk kennen 8-) )
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 10 juni 2011 @ 20:42:13 #252
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_97997011
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 20:33 schreef Claudia_x het volgende:
Hola, Basboussa, je bent er weer! Weet je wel hoeveel zorgen ik me heb gemaakt? }:|

Wat grappig dat ze Lina heet! :D Van welke datum is ze nou?
25 januari... En uw kind heeft ook wel een, ehm, aardige naam ;)
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_97997319
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 20:42 schreef Basboussa het volgende:

[..]

25 januari... En uw kind heeft ook wel een, ehm, aardige naam ;)
Hm, die datum had ik niet aan zien komen. Ik dacht dat je eerder zou bevallen dan ik. Maar ik ben ontzettend blij te horen dat het (nu) goed gaat met je! De complicaties die je hebt gehad klinken naar. Maar hey, je hebt een doorslapertje! *O*

Zit een fotootje van de lieflijke Lina er misschien in? O-)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_98001917
Boh oud al van 25 januari.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_98003228
Bedankt huuphuup, ik heb het even door gemaild naar d'r.
Het zal vast aan de aanpak van de huisarts hebben gelegen ws. dat ze zo overstuur was. Hoe jij het vertelt werkt het volgens mij een stuk beter, met uitleg erbij.
Ze zit gewoon al 2 maanden met een huilbaby na een zware zwangerschap (baby was 5 kilo) en een keizersnede.
Als je dan een beetje weggewimpeld word en dat dan op het etiket leest...vertrouw je het toch niet zo.

Mooie Geert O+
  vrijdag 10 juni 2011 @ 22:27:23 #256
143848 huuphuup
Dorksided
pi_98003475
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 22:23 schreef Troeta het volgende:
Bedankt huuphuup, ik heb het even door gemaild naar d'r.
Het zal vast aan de aanpak van de huisarts hebben gelegen ws. dat ze zo overstuur was. Hoe jij het vertelt werkt het volgens mij een stuk beter, met uitleg erbij.
Ze zit gewoon al 2 maanden met een huilbaby na een zware zwangerschap (baby was 5 kilo) en een keizersnede.
Als je dan een beetje weggewimpeld word en dat dan op het etiket leest...vertrouw je het toch niet zo.

Mooie Geert O+
oh ik ken het gevoel hoor, als je kind zoveel huilt op een dag kun je ook best janken omdat de bananen uitverkocht zijn :+ daar is t onbegrip van de huisarts niet eens voor nodig :P
maar in dit geval kan je vriendin dat spul echt wel gewoon geven, zantac is een vrij standaard middel.
succes voor je vriendin.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 10 juni 2011 @ 22:29:50 #257
147316 crew  DJMO
#trut
pi_98003610
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 22:27 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oh ik ken het gevoel hoor, als je kind zoveel huilt op een dag kun je ook best janken omdat de bananen uitverkocht zijn :+ daar is t onbegrip van de huisarts niet eens voor nodig :P
maar in dit geval kan je vriendin dat spul echt wel gewoon geven, zantac is een vrij standaard middel.
succes voor je vriendin.
hormonen zorgen er zelfs voor dat je kunt janken omdat heidi afscheid moet nemen van Snoesje .. en dan toch weer niet omdat ze het voor elkaar krijgt dat snoesje melk gaat geven O+ (dat had ik vanmorgen dus :') ) stomme tekenfilms :X
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

vrijdag 10 juni 2011 @ 22:32:11 #258
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_98003749
Tip, geen Disney! Bambi, Lion king echte tranentrekkers. Ik ben door de komst van kinderen veranderd in een emotioneel wrak lijkt het.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_98004185
Oh lekker dan! Heb hier de hele disney collectie liggen (nou ja, wat er ooit uitgebracht is op dvd).
pi_98004546
Ach, ik had het tijdens de zwangerschap zelfs met extreme home makeover, dus daar heb je disney helemaal niet voor nodig hoor!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 10 juni 2011 @ 23:05:07 #261
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_98005610
Basboussa! Proficiat nog! :)

Zo. mijn 1e dag met 2 kindjes alleen zonder man zit erop. Iedereen heeft gegeten, had schone kleren aan. Ik heb zelfs nog gestofzuigd en in het park met Joep gevoetbalt.

Sam eet alleen niet zoveel.... ik kolf nu bijna alles en geef dat met de fles en vul aan met kv. Ik kom op 290 cc en dan heeft ze ook nog 3 mondjes terug gegeven. Drie keer aan de borst gelegen, maar ik gok dat ze toen zo tussen de 15 en 20 cc binnen heeft gekregen.
Niet mieten! Door gieten!
pi_98006743
Basboussa, gefeliciteerd met Lina en welkom!

Ik huil ook om de meest onzinnige dingen, stomme hormonen..

Sarah had vandaag weer een piepdag, maar wat er nou was weet ik nog steeds niet. het waren geen krampjes en ook geen moeheid volgens mij.. Elke keer als ik tegen haar ging praten en contact had dan was er niets aan de hand en lachte ze en zo gauw ik even wegliep en niet meer in beeld was dan begon ze heel hard te huilen, verlatingsangst daar lijkt ze me nog een beetje jong voor.. Echt lastig hoor.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_98007182
whaha, ik durf eigenlijk niet te zeggen dat die dokter het goede spul heeft gegeven:P
  vrijdag 10 juni 2011 @ 23:38:09 #264
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_98007429
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 22:46 schreef Vanyel het volgende:
Ach, ik had het tijdens de zwangerschap zelfs met extreme home makeover, dus daar heb je disney helemaal niet voor nodig hoor!
M'n zwangerschap die een miskraam werd kondigde zich al voor de positieve test aan met het in tranen uitbarsten om een Merci-reclame :') _O-
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 10 juni 2011 @ 23:53:14 #265
147316 crew  DJMO
#trut
pi_98008463
Het ligt dus niet aan mij dat ik om de idiootste dingen op tv kan huilen (laatst zelfs bij de scene waarin Brad terug mocht keren om afscheid te nemen van z'n zoontje en katie.. en dan te weten dat ik een hekel heb aan ATWT en alleen maar verplicht meekijk met m'n man :') )

zaterdag 11 juni 2011 @ 10:38:09 #266
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_98017578
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 23:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

M'n zwangerschap die een miskraam werd kondigde zich al voor de positieve test aan met het in tranen uitbarsten om een Merci-reclame :') _O-
Een Merci reclame! _O-
Maar inderdaad, ik hou het ook niet meer droog bij Bambi. Ik hou het niet eens meer droog bij het nieuws! Lang leve nu.nl...

Seilram wat goed!
  zaterdag 11 juni 2011 @ 11:47:42 #267
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_98018774
Ow ja hier ook; programma's als Welcome Home zijn echt verschrikkelijk.... zit de halve aflevering te huilen.
En ik maakte de fout om vorige week Komt een vrouw bij de dokter te kijken. Vorige keer dat ik hem zag net een klein traantje gehad (bij het boek meer gehuild).
Maar heb nu het laatste kwartier alleen maar zitten huilen :(

voorlopig dus alleen maar komedies ;)
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  zaterdag 11 juni 2011 @ 12:42:18 #268
259886 pessie
pi_98020264
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 11:47 schreef J-net het volgende:
Ow ja hier ook; programma's als Welcome Home zijn echt verschrikkelijk.... zit de halve aflevering te huilen.
En ik maakte de fout om vorige week Komt een vrouw bij de dokter te kijken. Vorige keer dat ik hem zag net een klein traantje gehad (bij het boek meer gehuild).
Maar heb nu het laatste kwartier alleen maar zitten huilen :(

voorlopig dus alleen maar komedies ;)
Ik was hier thuis niet eens de enige! In 9 jaar tijd geen traan gezien bij manlief, maar toen!
pi_98021555
Pff, ik voel me zó slecht. Het is de zoveelste nacht geweest waarin Lena telkens 1,5 uur sliep. Volgens de leidster op het kinderdagverblijf deed ze daar gister ook alleen maar hazeslaapjes. Geen flauw idee waar het aan kan liggen.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 13:20:05 #270
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_98021688
:* Claudia
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_98021848
Ik merk dat ik me nu niet meer zo goed kan vermannen. Gister heb ik een blunder begaan op het werk en ben daarna half in tranen bij m'n begeleider binnengestapt. Niks voor mij, onprofessioneel. Zelfs toen m'n vader net overleden was kon ik me nog groot houden.

Ik moet echt even ergens wat energie vandaan zien te halen! Fijn om m'n hart in ieder geval even te kunnen luchten. :*
pi_98022070
Och Claudia, wat moeilijk zeg. :* Ik wil gelijk in de adviesmodus schieten, maar ik denk dat je zelf ook wel van alles verzonnen hebt. Kun je dit weekend wel een beetje bijtanken?
pi_98022163
Oh, adviezen zijn welkom, hoor! Zelfs als ik het allemaal al weet dan is het toch fijn om aan het denken gezet te worden.
pi_98022446
Wat zou jij een vriendin aanraden die dit aan je vertelde? Als je je dat bedenkt, dan krijg je een oplossing die dicht bij jezelf ligt. Ik kan je wel van alles aanraden (afgekolfde melk gegeven door je vriend, nacht op een andere kamer enz. enz.) maar jij bent degene die het moet doen.

[ Bericht 70% gewijzigd door Solagratia op 11-06-2011 14:15:05 ]
pi_98024274
Slaapt Lena nog bij jullie op de kamer Claudia?
pi_98025043
ik denk juist dat als ze op een eigen kamer zou liggen het vermoeiender is als ze elke 1,5 uur wakker is. Maar je kan altijd even kijken of ergens anders slapen helpt. :)
I
k zou idd zorgen dat jij wat extra rust kan pakken. En als je geen gekolfde melk genoeg hebt is er altijd nog kunstvoeding Misschien maakt 1 nacht al een groot verschil.

Een dagje vrij nemen en de kinderen naar de opvang doen en bijslapen?
pi_98025117
Misschien een hele stomme vraag...maar ik kreeg het boek over inbakeren van schoonzus, ben beetje begonnen met lezen...en vraag me af of inbakeren niet kan helpen tegen die hazenslaapjes van Lena? of heeft het totaal niks mee te maken :@
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_98025134
Hier was het verhuizen naar haar eigne kamer wel een omslagpunt. Nu kwam ze al maar 1x per nacht, maar sinds ze op haar eigen kamer ligt komt ze eigenlijk pas vroeg in de ochtend, maar ik kan me voorstellen dat dit lastig is met het ook op BV en elke anderhalf uur eruit moeten..

Wat vervelend voor je Claudia :*
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_98025973
Wat rot claudia (:
Even snel een aantal opties die je vast al geprobeerd hebt:
- te warm/te koud
- met/zonder slaapzak
- op jouw kamer/eigen kamer
- speentje
- knuffel
- kijken wat ze doet als je haar heel even laat mopperen (doe ik bij Jelle overdag soms even, dan valt hij soms weer in slaap
- een keer een flesje afgekolfde melk geven (bv als laatste voeding, bij Lotte hielp dit opeens voor het doorslapen en bij Leia geloof ik ook)

En een dikke knuffel voor jou
pi_98026366
En als je Lena nou eens op haar buik legt? of vind je dat eng?
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 11 juni 2011 @ 15:49:46 #281
259886 pessie
pi_98026749
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 15:39 schreef huuphuup het volgende:
En als je Lena nou eens op haar buik legt? of vind je dat eng?
Dat bleek hier wel een heel stuk te helpen. Hoe oud is Lena nu? Tegen 6 maanden? Volgens mij zijn wij toen begonnen Nathan op zn buik te leggen voordat wij zelf gingen slapen, kwam hij in plaats van 5 keer per nacht nog maar 1 keer.
Al snap ik het als je het doodeng vind, vond ik in het begin ook.
pi_98026909
Claudia alles tips zijn al gegeven.
Ik hoop dat je dit weekend even bij kunt tanken
  zaterdag 11 juni 2011 @ 16:18:25 #283
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_98027896
Leyla is ook een buikslaper.
pi_98028547
Floris ook, net als zn moeder :')
Maar das sinds ie zelf draait, heb m nooit op zn buik weggelegd. Maar hij sliep ook gewoon op zn rug.
pi_98028896
Lena is absoluut (nog) geen buikslaper. Als ze op haar buik ligt wil ze alles zien en wordt ze heel alert. :+ Bij mij wil ze ook niet meer op haar buik liggen.

Van de overige tips is een extra fles voor het slapen gaan geven denk ik de beste optie. Speen wil ze niet, even laten mopperen doe ik al (en daar wordt mijn lief chagrijnig van), op een andere kamer leggen is geen optie (co-sleeper afbreken en haar bij Ivan op de kamer leggen: het recept voor een rampzalige nacht).

Ik heb zelf het idee dat er bar weinig is wat we ertegen kunnen doen. Op het kinderdagverblijf drinkt ze nu flessen van 170ml waar meestal 4 maar soms maar 3 uur tussen zit. En daar vertoont ze ook dat gedrag. Ze is wel ontzettend vrolijk en goedgehumeurd, dus ze lijkt niet ziek te zijn. Ik heb eerder de indruk dat het door haar ontwikkeling komt: ze wil alles meemaken en vindt het lastig om rust te nemen. Net als Eline is ze niet alleen druk bezig met rollen maar wil ze nu ook ineens haar knietjes eronder zetten en ze wil zitten, zitten en nog eens zitten.

Nou ja, het is maar een hypothese. Het kan ook zijn dat ze gewoon veel behoefte heeft aan mij. Ik weet niet hoe dat bij andere kindjes zit die naar een kinderdagverblijf gaan, maar het lijkt me ook wel heftig voor zo'n kleintje. Vandaag heeft ze al 11 keer bij me gedronken, dus het lijkt niet iets van de nacht te zijn. Maar ik ga die extra fles toch een keer proberen.

Dank voor de tips allemaal!
pi_98029033
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 15:04 schreef bitterend het volgende:
Misschien een hele stomme vraag...maar ik kreeg het boek over inbakeren van schoonzus, ben beetje begonnen met lezen...en vraag me af of inbakeren niet kan helpen tegen die hazenslaapjes van Lena? of heeft het totaal niks mee te maken :@
Oh, het is geen gekke suggestie, hoor! Maar Lena rolt al en het wordt afgeraden om dan in te bakeren. Dat is enerzijds omdat het gevaarlijk kan zijn als een ingebakerd kindje op de buik belandt, en op een bepaald moment is het juist belangrijk dat ze (ook in de nacht!) hun motoriek kunnen oefenen. Ik vind het een te grote belemmering in haar ontwikkeling. En ik denk ook niet echt dat dat het probleem is. Ze houdt zichzelf niet wakker met maaiende armen of zo.
pi_98029657
Aha! ik snap het! in het boek leek het echt alsof ze inbakeren voor alle vorm van onrust bij baby's gebruiken!
Ik moet echt meer in verdiepen voor dat ik zomaar die dingen ga toepassen. Mijn schoonzus vertelde dat ze niemand om advies had gevraagd voor dat ze ging inbakeren maar het lijkt mij onverstandig.

Succes met Lena! ik hoop dat je binnenkort kan vinden wat het is die haar onrustig maakt :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_98030033
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:04 schreef bitterend het volgende:
Aha! ik snap het! in het boek leek het echt alsof ze inbakeren voor alle vorm van onrust bij baby's gebruiken!
Ik moet echt meer in verdiepen voor dat ik zomaar die dingen ga toepassen. Mijn schoonzus vertelde dat ze niemand om advies had gevraagd voor dat ze ging inbakeren maar het lijkt mij onverstandig.
Het is ook een vrij gebruikelijk advies voor pasgeborenen, hoor! (Onder bepaalde voorwaarden zoals dat de baby goed moet aankomen.) Lena is alleen alweer 5 maanden. :o
  zaterdag 11 juni 2011 @ 18:12:37 #289
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_98032140
Ik heb weer geen ervaring met het KDV, maar Soneal slaapt eigenlijk ook amper overdag, als hij slaapt dan is het vooral in mijn armen (en nu in de MC omdat hij in de auto in slaap gevallen was), en als zo'n krummeltje dat mama altijd in de buurt heeft al mamahonger kan hebben dan kan een kindje dat mama regelmatig moet missen dat helemaal hebben.

Misschien proberen een paar cocoon-dagen te doen in dit lange weekend, en lekker bij je laten kruipen ;)
Of zitten natuurlijk, als dat is wat ze wil.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_98032299
Jee Claudia, wat kut.
Heel flauw, maar kunstvoeding is toch moeilijker te verteren? Misschien zou een avondfles kunstvoeding een paar uur aaneengesloten rust opleveren?
pi_98032440
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 16:44 schreef Claudia_x het volgende:
Lena is absoluut (nog) geen buikslaper. Als ze op haar buik ligt wil ze alles zien en wordt ze heel alert. :+ Bij mij wil ze ook niet meer op haar buik liggen.

Van de overige tips is een extra fles voor het slapen gaan geven denk ik de beste optie. Speen wil ze niet, even laten mopperen doe ik al (en daar wordt mijn lief chagrijnig van), op een andere kamer leggen is geen optie (co-sleeper afbreken en haar bij Ivan op de kamer leggen: het recept voor een rampzalige nacht).

Ik heb zelf het idee dat er bar weinig is wat we ertegen kunnen doen. Op het kinderdagverblijf drinkt ze nu flessen van 170ml waar meestal 4 maar soms maar 3 uur tussen zit. En daar vertoont ze ook dat gedrag. Ze is wel ontzettend vrolijk en goedgehumeurd, dus ze lijkt niet ziek te zijn. Ik heb eerder de indruk dat het door haar ontwikkeling komt: ze wil alles meemaken en vindt het lastig om rust te nemen. Net als Eline is ze niet alleen druk bezig met rollen maar wil ze nu ook ineens haar knietjes eronder zetten en ze wil zitten, zitten en nog eens zitten.

Nou ja, het is maar een hypothese. Het kan ook zijn dat ze gewoon veel behoefte heeft aan mij. Ik weet niet hoe dat bij andere kindjes zit die naar een kinderdagverblijf gaan, maar het lijkt me ook wel heftig voor zo'n kleintje. Vandaag heeft ze al 11 keer bij me gedronken, dus het lijkt niet iets van de nacht te zijn. Maar ik ga die extra fles toch een keer proberen.

Dank voor de tips allemaal!
Dat had Amelie ook ja, die was ook echt geen buikslaper, maar wie weet dacht ik haha :P

Ze ligt nog steeds in een co-sleeper naast je toch? Dit is hoe ik het zou aanpakken, maar, dat werkt voor mij, en is beredeneerd vanuit mijn (oude) werk en mijn kind. T kan goed zijn dat je er geen klap aan hebt :+
First things first, je werk, ga een gesprek aan met je meerdere dat je uitlegt dat Lena iedere anderhalf uur wakker wordt en dat je nachten meer dan gebroken zijn, dat het voor jou zou schelen als je iets later kon beginnen bijvoorbeeld. Dit opdat je goed blijft functioneren en niet in de laatste plaats om onvrede bij je projectleider voor te zijn. Ofzo.
Verder zou ik haar vooral in die co-sleeper laten liggen. Als ze inderdaad behoefte heeft aan jou dan heb je dat daarmee ondervangen en ik zou zelf het risico ook niet nemen dat Ivan er ook slechter van gaat slapen. Misschien is het zelfs een idee om haar nog dichter bij je te houden dan je met een co-sleeper hebt. Tijdelijk een snuggle-nest proberen ofzo?
Of anders zo'n hangwieg lenen ergens, misschien vindt ze dat fijn, dat je het een soort van kan duwen en dat het dan deint en wiebelt ofzo?

Inderdaad nog een voeding geven voor het slapengaan misschien? Eventueel ingedikt met rijstebloem of iets anders waardoor haar maagje wat langer gevuld blijft?
Misschien toch nog een keer een speentje proberen? En dan van een ander merk?

Nouja goed, voor nu voor jouw rust is het in elk geval belangrijk dat je zelf goed bijtankt. Ik zou ieder moment pakken dat kan nu in dit weekend. En wellicht heb ik er overheen gelezen en heb je het al ergens gezegd maar heeft je productie niet een dipje nu? Dat je menstruatie eraan zit te komen ofzo? Of stress door het slaapgebrek?

Wel enorm lastig zeg :{

Klein hart onder de riem, Elin slaapt ook nauwelijks overdag en zeker niet in haar eigen bed. Als ik Elin wakker in haar bedje leg dan ligt ze om haar heen te kijken en als ik dan weer boven kom kijkt ze me aan met een blik van "raar mens :D mn bedje is leuk, maar slapen doe je natuurlijk op mama he, duh! dajjedaniesnapman!" :')
Ze slaapt overdag en tot een uur of 10 's avonds dus niet in haar bedje. Een half uurtje hooguit als ik haar weggelegd krijg, maar meer niet. Ze slaapt op mij, zittend. As we speak ook :D dit bericht is zo'n twee uur geleden begonnen :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_98032849
Mex slaapt juist veel beter in zijn eigen kamertje en bedje, hij werd wakker van ons. Maar van Ivan zal ze idd nog meer wakker worden.
Maar wil ze ook elke keer borstvoeding dan s'nachts? Of is het alleen ff wakker zijn?

Ik weet dat jij anders over bijvoeding denkt, papje enzo voor het slapen gaan, maar dit lijkt me slopend...hoop dat die fles helpt iig! :*
  zaterdag 11 juni 2011 @ 19:03:44 #293
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_98034109
Blegh, Claudia, wat bah! Ik denk dat het geven van een flinke fles inderdaad erg kan helpen, maar verder heb ik weinig ervaring met slecht slapende kinderen ('s nachts dan). Kind 1 sliep nauwelijks overdag totdat ze een jaar of 1 was, echt hazeslaapjes, maar daar hoefden we ons nooit druk om te maken, zei den arts. Zo lang ze het verder goed doen en er niet onder lijken te lijden enzo. Maar het is natuurlijk wel erg bleeeeeeeeeeeegh als moeders er wel onder lijdt. Dus ik zou zeggen kolf wat flesjes, sluit je op in kamer en slaap!

Oh, ik heb hier trouwens ook een buikslaper, eigenlijk vanaf het begin af aan. Slapen op de rug lukte echt niet goed, erg onrustig en ze rolde al vrij snel om, dus op een gegeven moment ben ik maar op de buik gaan wegleggen. Was er eerst wel een beetje zenuwachtig van, maar inmiddels rolt ze zelf om in bed en valt ze ook veel vaker op de rug in slaap, dus ik voel me ontzettend gezegend met mijn schone slaapster. En wij slapen met zijn viertjes op een kamer, dus een krijskind 's nachts was me niet goed uitgekomen enzo ;) Het gaat nu heel goed zo, eigenlijk!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_98035198
Oej claudia, 1.5 uur is niet veel.. Heel begrijpelijk dat je je emoties niet meer zo goed de baas kon op je werk. Al kan ik me erg goed voorstellen dat je dat erg vervelend vond. Wat iemand anders ook al zei...geef het aan op je werk wat er aan de hand is. Snappen ze je iets beter. Als je dat al niet gedaan hebt idd. En misschien dat flesje voor het slapen gaan extra. Sterkte en hopelijk gaat het slapen snel beter!

Nog bedankt voor jullie reacties omtrend het slechte eten van Isabelle, ik voel me er een stuk rustiger onder. Moet ook wel, want het is nog niets beter. Ze heeft de hele dag gehuild/gegilt, we denken dat er een tandje doorkomt. Arm meisje.
pi_98035231
Ik vind een fles voor het slapen gaan geven zo lastig. Als ik er nou één nacht beter op slaap, oké, maar ik zou anders niet weten wanneer ik die fles bij elkaar gekolfd moet krijgen. Kunstvoeding geven is makkelijker, maarja, dan moet ik dus bereid zijn om te accepteren dat mijn aanbod niet meer aan haar vraag zal kunnen tippen en dat heeft misschien consequenties die ik heel jammer zou vinden.

Voor de zekerheid ben ik gestopt met de pil. Ik denk niet dat ik een productiedip heb, want ik krijg ook bij elkaar gekolfd wat ze op het kinderdagverblijf drinkt. Maarja, ze stopte wel met doorslapen in de periode dat ik met de pil begon. Wie weet.

Andere opties zijn om inderdaad toch nog met een speen in de weer te gaan of om van onze werkkamer een slaapkamer voor haar te maken 's nachts. Ik heb alleen niet zo'n zin in dat gedoe. Het is vooral vanwege mijn lief dat ik denk dat er iets moet gebeuren. Zelf bikkel ik wel door. En op mijn werk weten ze ervan en heb ik permissie om thuis te werken, later te beginnen, vrij te nemen, whatever. Heel fijn, zo'n begripvolle baas. O+
  zaterdag 11 juni 2011 @ 19:35:09 #296
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_98035297
Wij slapen ook met z'n allen. Ik was echt van hoe moet dat als leyla er is, maar het gaat vanaf het begin goed.
pi_98035328
welke pil gebruik je dan? heb je niet de cerazette gekregen?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_98035397
Ja, ik heb cerazette! Maarja, als je zo moe bent heb je toch geen zin in seks, dus why bother? :Y)
  zaterdag 11 juni 2011 @ 19:41:52 #299
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_98035626
Wij doen gewoon nfp. Wij doen het niet zonder rubber in m'n vruchtbare periode. Vorige maand eerste keer ongesteld. Ik heb wel rekend dan met dagen, maar ik weet niet of het meteen regelmatig is. Nou ja, hoe groot is de kans zeg ik dan maar.
pi_98035790
Niet veel bijgelezen, maar even een :* voor Claudia. Jeetje wat heftig. Ook al wil je in eerste instantie een oplossing voor je lief en niet voor jezelf. Denk aub ook aan jezelf, alhoewel dat natuurlijk wel lastig is met borstvoeding.
Alle tips zijn denk ik wel gegeven. Ik hoop dat het schrijven hier al iets oplucht.

En is zag een nieuw "gezicht" Basboussa welkom!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')