abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 10 juni 2011 @ 20:42:07 #251
147316 crew  DJMO
#trut
pi_97997004
komt goed uit, van mij mogen ze pas trouwen als ze 40zijn (en alle geheimen van het huwelijk kennen 8-) )
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 10 juni 2011 @ 20:42:13 #252
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_97997011
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 20:33 schreef Claudia_x het volgende:
Hola, Basboussa, je bent er weer! Weet je wel hoeveel zorgen ik me heb gemaakt? }:|

Wat grappig dat ze Lina heet! :D Van welke datum is ze nou?
25 januari... En uw kind heeft ook wel een, ehm, aardige naam ;)
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_97997319
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 20:42 schreef Basboussa het volgende:

[..]

25 januari... En uw kind heeft ook wel een, ehm, aardige naam ;)
Hm, die datum had ik niet aan zien komen. Ik dacht dat je eerder zou bevallen dan ik. Maar ik ben ontzettend blij te horen dat het (nu) goed gaat met je! De complicaties die je hebt gehad klinken naar. Maar hey, je hebt een doorslapertje! *O*

Zit een fotootje van de lieflijke Lina er misschien in? O-)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_98001917
Boh oud al van 25 januari.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_98003228
Bedankt huuphuup, ik heb het even door gemaild naar d'r.
Het zal vast aan de aanpak van de huisarts hebben gelegen ws. dat ze zo overstuur was. Hoe jij het vertelt werkt het volgens mij een stuk beter, met uitleg erbij.
Ze zit gewoon al 2 maanden met een huilbaby na een zware zwangerschap (baby was 5 kilo) en een keizersnede.
Als je dan een beetje weggewimpeld word en dat dan op het etiket leest...vertrouw je het toch niet zo.

Mooie Geert O+
  vrijdag 10 juni 2011 @ 22:27:23 #256
143848 huuphuup
Dorksided
pi_98003475
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 22:23 schreef Troeta het volgende:
Bedankt huuphuup, ik heb het even door gemaild naar d'r.
Het zal vast aan de aanpak van de huisarts hebben gelegen ws. dat ze zo overstuur was. Hoe jij het vertelt werkt het volgens mij een stuk beter, met uitleg erbij.
Ze zit gewoon al 2 maanden met een huilbaby na een zware zwangerschap (baby was 5 kilo) en een keizersnede.
Als je dan een beetje weggewimpeld word en dat dan op het etiket leest...vertrouw je het toch niet zo.

Mooie Geert O+
oh ik ken het gevoel hoor, als je kind zoveel huilt op een dag kun je ook best janken omdat de bananen uitverkocht zijn :+ daar is t onbegrip van de huisarts niet eens voor nodig :P
maar in dit geval kan je vriendin dat spul echt wel gewoon geven, zantac is een vrij standaard middel.
succes voor je vriendin.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 10 juni 2011 @ 22:29:50 #257
147316 crew  DJMO
#trut
pi_98003610
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 22:27 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oh ik ken het gevoel hoor, als je kind zoveel huilt op een dag kun je ook best janken omdat de bananen uitverkocht zijn :+ daar is t onbegrip van de huisarts niet eens voor nodig :P
maar in dit geval kan je vriendin dat spul echt wel gewoon geven, zantac is een vrij standaard middel.
succes voor je vriendin.
hormonen zorgen er zelfs voor dat je kunt janken omdat heidi afscheid moet nemen van Snoesje .. en dan toch weer niet omdat ze het voor elkaar krijgt dat snoesje melk gaat geven O+ (dat had ik vanmorgen dus :') ) stomme tekenfilms :X
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

vrijdag 10 juni 2011 @ 22:32:11 #258
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_98003749
Tip, geen Disney! Bambi, Lion king echte tranentrekkers. Ik ben door de komst van kinderen veranderd in een emotioneel wrak lijkt het.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_98004185
Oh lekker dan! Heb hier de hele disney collectie liggen (nou ja, wat er ooit uitgebracht is op dvd).
pi_98004546
Ach, ik had het tijdens de zwangerschap zelfs met extreme home makeover, dus daar heb je disney helemaal niet voor nodig hoor!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 10 juni 2011 @ 23:05:07 #261
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_98005610
Basboussa! Proficiat nog! :)

Zo. mijn 1e dag met 2 kindjes alleen zonder man zit erop. Iedereen heeft gegeten, had schone kleren aan. Ik heb zelfs nog gestofzuigd en in het park met Joep gevoetbalt.

Sam eet alleen niet zoveel.... ik kolf nu bijna alles en geef dat met de fles en vul aan met kv. Ik kom op 290 cc en dan heeft ze ook nog 3 mondjes terug gegeven. Drie keer aan de borst gelegen, maar ik gok dat ze toen zo tussen de 15 en 20 cc binnen heeft gekregen.
Niet mieten! Door gieten!
pi_98006743
Basboussa, gefeliciteerd met Lina en welkom!

Ik huil ook om de meest onzinnige dingen, stomme hormonen..

Sarah had vandaag weer een piepdag, maar wat er nou was weet ik nog steeds niet. het waren geen krampjes en ook geen moeheid volgens mij.. Elke keer als ik tegen haar ging praten en contact had dan was er niets aan de hand en lachte ze en zo gauw ik even wegliep en niet meer in beeld was dan begon ze heel hard te huilen, verlatingsangst daar lijkt ze me nog een beetje jong voor.. Echt lastig hoor.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_98007182
whaha, ik durf eigenlijk niet te zeggen dat die dokter het goede spul heeft gegeven:P
  vrijdag 10 juni 2011 @ 23:38:09 #264
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_98007429
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 22:46 schreef Vanyel het volgende:
Ach, ik had het tijdens de zwangerschap zelfs met extreme home makeover, dus daar heb je disney helemaal niet voor nodig hoor!
M'n zwangerschap die een miskraam werd kondigde zich al voor de positieve test aan met het in tranen uitbarsten om een Merci-reclame :') _O-
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 10 juni 2011 @ 23:53:14 #265
147316 crew  DJMO
#trut
pi_98008463
Het ligt dus niet aan mij dat ik om de idiootste dingen op tv kan huilen (laatst zelfs bij de scene waarin Brad terug mocht keren om afscheid te nemen van z'n zoontje en katie.. en dan te weten dat ik een hekel heb aan ATWT en alleen maar verplicht meekijk met m'n man :') )

zaterdag 11 juni 2011 @ 10:38:09 #266
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_98017578
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 23:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

M'n zwangerschap die een miskraam werd kondigde zich al voor de positieve test aan met het in tranen uitbarsten om een Merci-reclame :') _O-
Een Merci reclame! _O-
Maar inderdaad, ik hou het ook niet meer droog bij Bambi. Ik hou het niet eens meer droog bij het nieuws! Lang leve nu.nl...

Seilram wat goed!
  zaterdag 11 juni 2011 @ 11:47:42 #267
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_98018774
Ow ja hier ook; programma's als Welcome Home zijn echt verschrikkelijk.... zit de halve aflevering te huilen.
En ik maakte de fout om vorige week Komt een vrouw bij de dokter te kijken. Vorige keer dat ik hem zag net een klein traantje gehad (bij het boek meer gehuild).
Maar heb nu het laatste kwartier alleen maar zitten huilen :(

voorlopig dus alleen maar komedies ;)
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  zaterdag 11 juni 2011 @ 12:42:18 #268
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_98020264
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 11:47 schreef J-net het volgende:
Ow ja hier ook; programma's als Welcome Home zijn echt verschrikkelijk.... zit de halve aflevering te huilen.
En ik maakte de fout om vorige week Komt een vrouw bij de dokter te kijken. Vorige keer dat ik hem zag net een klein traantje gehad (bij het boek meer gehuild).
Maar heb nu het laatste kwartier alleen maar zitten huilen :(

voorlopig dus alleen maar komedies ;)
Ik was hier thuis niet eens de enige! In 9 jaar tijd geen traan gezien bij manlief, maar toen!
pi_98021555
Pff, ik voel me zó slecht. Het is de zoveelste nacht geweest waarin Lena telkens 1,5 uur sliep. Volgens de leidster op het kinderdagverblijf deed ze daar gister ook alleen maar hazeslaapjes. Geen flauw idee waar het aan kan liggen.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 13:20:05 #270
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_98021688
:* Claudia
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_98021848
Ik merk dat ik me nu niet meer zo goed kan vermannen. Gister heb ik een blunder begaan op het werk en ben daarna half in tranen bij m'n begeleider binnengestapt. Niks voor mij, onprofessioneel. Zelfs toen m'n vader net overleden was kon ik me nog groot houden.

Ik moet echt even ergens wat energie vandaan zien te halen! Fijn om m'n hart in ieder geval even te kunnen luchten. :*
pi_98022070
Och Claudia, wat moeilijk zeg. :* Ik wil gelijk in de adviesmodus schieten, maar ik denk dat je zelf ook wel van alles verzonnen hebt. Kun je dit weekend wel een beetje bijtanken?
pi_98022163
Oh, adviezen zijn welkom, hoor! Zelfs als ik het allemaal al weet dan is het toch fijn om aan het denken gezet te worden.
pi_98022446
Wat zou jij een vriendin aanraden die dit aan je vertelde? Als je je dat bedenkt, dan krijg je een oplossing die dicht bij jezelf ligt. Ik kan je wel van alles aanraden (afgekolfde melk gegeven door je vriend, nacht op een andere kamer enz. enz.) maar jij bent degene die het moet doen.

[ Bericht 70% gewijzigd door Solagratia op 11-06-2011 14:15:05 ]
pi_98024274
Slaapt Lena nog bij jullie op de kamer Claudia?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')