25 januari... En uw kind heeft ook wel een, ehm, aardige naamquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:33 schreef Claudia_x het volgende:
Hola, Basboussa, je bent er weer! Weet je wel hoeveel zorgen ik me heb gemaakt?![]()
Wat grappig dat ze Lina heet!Van welke datum is ze nou?
Hm, die datum had ik niet aan zien komen. Ik dacht dat je eerder zou bevallen dan ik. Maar ik ben ontzettend blij te horen dat het (nu) goed gaat met je! De complicaties die je hebt gehad klinken naar. Maar hey, je hebt een doorslapertje!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:42 schreef Basboussa het volgende:
[..]
25 januari... En uw kind heeft ook wel een, ehm, aardige naam
oh ik ken het gevoel hoor, als je kind zoveel huilt op een dag kun je ook best janken omdat de bananen uitverkocht zijnquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:23 schreef Troeta het volgende:
Bedankt huuphuup, ik heb het even door gemaild naar d'r.
Het zal vast aan de aanpak van de huisarts hebben gelegen ws. dat ze zo overstuur was. Hoe jij het vertelt werkt het volgens mij een stuk beter, met uitleg erbij.
Ze zit gewoon al 2 maanden met een huilbaby na een zware zwangerschap (baby was 5 kilo) en een keizersnede.
Als je dan een beetje weggewimpeld word en dat dan op het etiket leest...vertrouw je het toch niet zo.
Mooie Geert
hormonen zorgen er zelfs voor dat je kunt janken omdat heidi afscheid moet nemen van Snoesje .. en dan toch weer niet omdat ze het voor elkaar krijgt dat snoesje melk gaat gevenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:27 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh ik ken het gevoel hoor, als je kind zoveel huilt op een dag kun je ook best janken omdat de bananen uitverkocht zijndaar is t onbegrip van de huisarts niet eens voor nodig
![]()
maar in dit geval kan je vriendin dat spul echt wel gewoon geven, zantac is een vrij standaard middel.
succes voor je vriendin.
M'n zwangerschap die een miskraam werd kondigde zich al voor de positieve test aan met het in tranen uitbarsten om een Merci-reclamequote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:46 schreef Vanyel het volgende:
Ach, ik had het tijdens de zwangerschap zelfs met extreme home makeover, dus daar heb je disney helemaal niet voor nodig hoor!
Een Merci reclame!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
M'n zwangerschap die een miskraam werd kondigde zich al voor de positieve test aan met het in tranen uitbarsten om een Merci-reclame![]()
Ik was hier thuis niet eens de enige! In 9 jaar tijd geen traan gezien bij manlief, maar toen!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:47 schreef J-net het volgende:
Ow ja hier ook; programma's als Welcome Home zijn echt verschrikkelijk.... zit de halve aflevering te huilen.
En ik maakte de fout om vorige week Komt een vrouw bij de dokter te kijken. Vorige keer dat ik hem zag net een klein traantje gehad (bij het boek meer gehuild).
Maar heb nu het laatste kwartier alleen maar zitten huilen![]()
voorlopig dus alleen maar komedies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |