*stuk ontbijtkoek bij. Nummertjes naar binnen schuiftquote:
morgenquote:Op woensdag 8 juni 2011 07:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*stuk ontbijtkoek bij. Nummertjes naar binnen schuift
Mogguh
Ik ben er even, maar ik hoor geen muziek.quote:
De vis uit de kom? En ook viro's backup niet actief? Oh oh..quote:Op woensdag 8 juni 2011 08:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben er even, maar ik hoor geen muziek.
Hoor jij wel muziek dan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 08:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De vis uit de kom? En ook viro's backup niet actief? Oh oh..
Nee, want ik ben niet ingetuned, ben aan het werk enzoquote:
Zit jij onder het rijden op Fok!?quote:Op woensdag 8 juni 2011 08:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, want ik ben niet ingetuned, ben aan het werk enzo
hier doet ie het ook niet, zal straks wel weer gefixt wordenquote:Op woensdag 8 juni 2011 08:38 schreef sharr het volgende:
Klopt het dat die verzoekjeslink niet werkt?
Back up deed het ook niet?quote:Op woensdag 8 juni 2011 08:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De vis uit de kom? En ook viro's backup niet actief? Oh oh..
hoiquote:
Hoef pas eerste week september op school te zijnquote:Op woensdag 8 juni 2011 09:59 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik hoef vandaag pas om 1 uur op school te zijn
welke prog gebruik je?quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:19 schreef TWP het volgende:
Viro, zou ik heel even kunnen testen of m'n nieuwe DJ programma werkt?
Kan, maar voor een bepaald aantal minuten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:29 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Viro weet jij toevalig ook als je via de gratis versie van vdj kunt draaien via de stream
hoe lang ?quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Kan, maar voor een bepaald aantal minuten.
Ik DM je even. Zit je op Windows?quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:29 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Viro weet jij toevalig ook als je via de gratis versie van vdj kunt draaien via de stream
jaquote:
en is die gelijke hele versie gratisquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Kweenie precies, maar het is makkelijker om gelijk de hele versie te downloaden
Als je even goed zoekt welquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:32 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
en is die gelijke hele versie gratis
ga je gangquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:33 schreef TWP het volgende:
Viro, zou ik het nu even kunnen proberen?Ik denk dat ik alle instellingen wel goed heb staan.
neequote:
check dmquote:
Het instellen van de broadcast gegevens lukt mij alleen niet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:45 schreef mr-green het volgende:
[..]
Bazen programma
ik gebruik ook Traktor
Je kan niet broadcasten vanuit Traktor zelf. Je moet broadcasten vanuit een extern prog zoals edcastquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:47 schreef TWP het volgende:
[..]
Het instellen van de broadcast gegevens lukt mij alleen niet.
oke maar mag ik die gegevensquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:57 schreef Viro het volgende:
Zolang niemand klaagt mogen jullie van mij testen.
stuur mij ff een dm, ben nu aan het posten vanaf mijn telefoon.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:58 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
oke maar mag ik die gegevens
okequote:Op woensdag 8 juni 2011 10:59 schreef Viro het volgende:
[..]
stuur mij ff een dm, ben nu aan het posten vanaf mijn telefoon.
hoiquote:
okquote:
hoiquote:
okequote:Op woensdag 8 juni 2011 11:12 schreef Viro het volgende:
[..]
nog steeds niets.
Ik zet guppie aan en stuur je andere gegevens waar je kan testen
quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
volgend vlc draait prince... alleen dan geluidloos
lunchquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
Lunch opeven paar rotkindjes halen uit hun schooltuintjes..
aah hmm kay.. bho eten... moet er niet aan denken nuquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vervroegde lunch, straks heb ik t heul druk enzo
zie dmquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:15 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Viro heb je die andere gegevens al gestuurd?
Eerst koffie natuurlijkquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
aah hmm kay.. bho eten... moet er niet aan denken nu
quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eerst koffie natuurlijk
Groot gelijk!
Vanaaf weer thuis endezo?
Magquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zal ik zo ff wat muziek erin knallen?
Okayquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vnaaf thuis, en dan ff wat huiswerk maken enzow en luisteren naar x-raydio
hoiquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Okay
Kwil nml nog wel een serieuzere jingle enzo![]()
Tijdelijkquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:49 schreef Opa_vertelt het volgende:
Nu we hier toch met enkele leden van de harde kern zitten (en het rustig qua posten is)..
Wat doen we met de naam? Blijft dit gewoon zo, of is het nog steeds tijdelijk?
idd, beter nog even niks doenquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:51 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ok, dan ga ik nog geen moeite doen met logo ontwerpen e.d.
Ik heb wel wat ervaring, maar heb een erg slome computer enzquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:54 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
gewoon proberen als het je leuk lijkt, roburtt
staat eropquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:54 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
oke ik weet nu hoe ik VDJ gebruik is het goed dat ik zaterdag rond 16.00-17.00 draai
hoe sloom is sloom, is hoe snel is je internetverbinding?quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:55 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik heb wel wat ervaring, maar heb een erg slome computer enz
ik zeg: stuur een dm naar knetter, samzz, carooltje79, gewoonfaye of mr-green;)quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:54 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
oke ik weet nu hoe ik VDJ gebruik is het goed dat ik zaterdag rond 16.00-17.00 draai
Erug sloom, ook niet de beste.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:56 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
hoe sloom is sloom, is hoe snel is je internetverbinding?
oke wat voor genre ik doe weet ik nog niet maar dat zie je nog welquote:
nog 2 minutenquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:57 schreef Opa_vertelt het volgende:
knetter, jij ging zo draaien toch? (d8 ik)
oke wat is een DEBUUTquote:
okequote:Op woensdag 8 juni 2011 11:59 schreef Opa_vertelt het volgende:
een debuut is wanneer iemand iets voor het 1st doet
jupquote:
Does niet zo gemeenquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoi
[..]
ik wil ook wel eens wat.. wil niet zeggen dat ik het ook krijg
dat doe ik niet, maar ik doe alleen jingles als ik daar zin in heb, en ik doe ze op mijn manier.. dus je kunt nog zoveel willen.... not gonna happenquote:
wait, wutt?quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:11 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Soms is de realiteit ook gewoon droevig
he knetter wil je ook een jingle voor mij makenquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat doe ik niet, maar ik doe alleen jingles als ik daar zin in heb, en ik doe ze op mijn manier.. dus je kunt nog zoveel willen.... not gonna happen
misschien, misschien niet.... als ik er 1 heb krijg je een dm, als ik er geen 1 heb dan krijg je geen dmquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:15 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
he knetter wil je ook een jingle voor mij maken
okequote:Op woensdag 8 juni 2011 12:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
misschien, misschien niet.... als ik er 1 heb krijg je een dm, als ik er geen 1 heb dan krijg je geen dm
Ik zeg ook niet dat t perse moet en ook nog vanavondquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat doe ik niet, maar ik doe alleen jingles als ik daar zin in heb, en ik doe ze op mijn manier.. dus je kunt nog zoveel willen.... not gonna happen
zo kwam het over.. aah vanaaf ben je thuis.. ik wil nog een serieuse jingle... ja dat is dusquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat t perse moet en ook nog vanavond
Ik zet het wat ongelukkig neer ja, maar je kent me goed genoeg inmiddels toch?quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zo kwam het over.. aah vanaaf ben je thuis.. ik wil nog een serieuse jingle... ja dat is dus
ja maar ik mag wel ff mijn punt maken.. en daarbij hou ik van plagenquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zet het wat ongelukkig neer ja, maar je kent me goed genoeg inmiddels toch?
True, dat magquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja maar ik mag wel ff mijn punt maken.. en daarbij hou ik van plagen
hahaquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
watching you, watching me... ik moet denken aan stalkers en gluurders
veel plezierquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:35 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik moet nu naar school![]()
beste
aaawquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:38 schreef Viro het volgende:
gvd heb ik back up guppie werkend gekregen loopt het programma vast. Kan ik opnieuw beginnen.
Goed, rustigquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:39 schreef Samzz het volgende:
GoedemiddagKom even spieken
Hoe gaat het hier?
Hallonquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:39 schreef Samzz het volgende:
GoedemiddagKom even spieken
Hoe gaat het hier?
een stuk beter dan de afgelopen dagen. Hoop over een dag of 2 helemaal weer de oude te zijn.quote:
mooi dat het al wat beter gaatquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:41 schreef Viro het volgende:
[..]
een stuk beter dan de afgelopen dagen. Hoop over een dag of 2 helemaal weer de oude te zijn.
stomme griep![]()
Jij kan tenminste nog tv kijken of computerenquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:41 schreef Viro het volgende:
[..]
een stuk beter dan de afgelopen dagen. Hoop over een dag of 2 helemaal weer de oude te zijn.
stomme griep![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat doe ik niet eens, ben aan het nieuwe dj's helpen en backup muziek machine te herstellenquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij kan tenminste nog tv kijken of computeren
en een kusje omdat jij moet werkenquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij kan tenminste nog tv kijken of computeren
Leukquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:45 schreef Viro het volgende:
[..]
dat doe ik niet eens, ben aan het nieuwe dj's helpen en backup muziek machine te herstellen
Had je dat nog niet gedaanquote:
IK ZAG NIET DAT JE HOI ZEIquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Had je dat nog niet gedaan![]()
en ik jou maar hoi zeggen enzow
quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:51 schreef robdriessen het volgende:
Hoi. Beterschap Viro. Goed bezig Knetter. Kan hier niet luisteren, maar voel het gewoon.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zal ik er nog een half uur aan vast plakken?
quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik werk niet, ik zit thuis omdat ik geen flikker zie in het lichtquote:
graagquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh das mooi klotequote:Op woensdag 8 juni 2011 12:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik werk niet, ik zit thuis omdat ik geen flikker zie in het lichtBeide ogen kats ontstoken.
Ja. Ik ben er zo ook weer weg van. Ik zit serieus met een zwarte zonnebril op in een verduisterde kamer en nog branden m'n ogen m'n kop uit van de laptopquote:
Goed hequote:Op woensdag 8 juni 2011 12:57 schreef Samzz het volgende:
Sjonge jonge, het rooster ziet er echt top uit
Ja, echt tofquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Goed hehet gaat echt goed met het rooster
als het goed is wel, mits er niemand in zit enzoquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een vraag. Als je al die gegevens om te draaien ingevuld hebt, moet je dan op OK drukken? Is ie dan op de server?
quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:01 schreef Opa_vertelt het volgende:
ben ff weg, even wat spulletjes inpakken. tot over een half uurtje..
Geen probleem ..was me een genoegenquote:
Stuur hem je vanavond welquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:04 schreef _Fanta het volgende:
hoe heet dit liedje? ik wil die ook hebben
quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als het goed is wel, mits er niemand in zit enzo
We hebben eenquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:14 schreef Viro het volgende:
Backup muziek machine is gefixed en is weer werkend
quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
We hebben een
V
We hebben een
I
We hebben een
R
We hebben een
O
http://www.radionomy.com/FR/radio/x-raydio/listen#quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:15 schreef Viro het volgende:
[..]
luister je via de site of via een media player?
thxquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:21 schreef _Fanta het volgende:
je background muziek staat wat hard daardoor ben je nogal moeilijk te verstaan
Dat is de verkeerde, je moet de volgende hebben:quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.radionomy.com/FR/radio/x-raydio/listen#
ofquote:Luisteren in een media player?
Dat kan, kopieer de volgende link en open deze vervolgens in je media player:
http://listen.radionomy.com/x-raydio
Rechtermuisknop op de link en klikken op opslaan alsquote:
Ik rek het nog wel ffquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:27 schreef Opa_vertelt het volgende:
knetter, kan je nog een half uurtje doorgaan? ik kan nog niet..
quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:23 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat is de verkeerde, je moet de volgende hebben:
[ link | afbeelding ]
of
[..]
of
[..]
Rechtermuisknop op de link en klikken op opslaan als
beterschap schatquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:29 schreef Viro het volgende:
ik ga mijn medicijnen innemen en tv kijken of slapen. Tot vanavond
quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Jinglebell rock.. lalalallalalalalalala
quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
VDJ 6 ff kuiken, heb echt zin om een liquid funk show te doen volgende week
nooit gebruikt, welke versie enzo?quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
wil je niet met sam dan? kan ik veul beter mee overweg
ik dm jequote:Op woensdag 8 juni 2011 13:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nooit gebruikt, welke versie enzo?
Ligt eraan welke je hebt.. 4.2.2 zit vol buggs, die is kut.. degene die ik gedmt heb is primaquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik doe traktor er bij, hie rin de radiostudio hebben ze sam en dat schijnt kut te zijn![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:45 schreef Viro het volgende:
N'sync met bye bye bye is blijkbaar de standaard afsluitnummer van knetters
jij zou slapen oftv kijkenquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:45 schreef Viro het volgende:
N'sync met bye bye bye is blijkbaar de standaard afsluitnummer van knetters
ik ken het nummer stiekem meezingen![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:50 schreef _Fanta het volgende:
Opa u there? of moeten we je even komen reanimeren
DM is komming.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:55 schreef Ajacied422 het volgende:
godver. ik moet betaalde versie hebben
okquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:58 schreef Viro het volgende:
[..]
ook goed, dan kan de backup muziek machine ff draaien tot 14.00
Vanavond, nu ff nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Opa kom eens met knal muziek zoals laatst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |