*stuk ontbijtkoek bij. Nummertjes naar binnen schuiftquote:
morgenquote:Op woensdag 8 juni 2011 07:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*stuk ontbijtkoek bij. Nummertjes naar binnen schuift
Mogguh
Ik ben er even, maar ik hoor geen muziek.quote:
De vis uit de kom? En ook viro's backup niet actief? Oh oh..quote:Op woensdag 8 juni 2011 08:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben er even, maar ik hoor geen muziek.
Hoor jij wel muziek dan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 08:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De vis uit de kom? En ook viro's backup niet actief? Oh oh..
Nee, want ik ben niet ingetuned, ben aan het werk enzoquote:
Zit jij onder het rijden op Fok!?quote:Op woensdag 8 juni 2011 08:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, want ik ben niet ingetuned, ben aan het werk enzo
hier doet ie het ook niet, zal straks wel weer gefixt wordenquote:Op woensdag 8 juni 2011 08:38 schreef sharr het volgende:
Klopt het dat die verzoekjeslink niet werkt?
Back up deed het ook niet?quote:Op woensdag 8 juni 2011 08:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De vis uit de kom? En ook viro's backup niet actief? Oh oh..
hoiquote:
Hoef pas eerste week september op school te zijnquote:Op woensdag 8 juni 2011 09:59 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik hoef vandaag pas om 1 uur op school te zijn
welke prog gebruik je?quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:19 schreef TWP het volgende:
Viro, zou ik heel even kunnen testen of m'n nieuwe DJ programma werkt?
Kan, maar voor een bepaald aantal minuten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:29 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Viro weet jij toevalig ook als je via de gratis versie van vdj kunt draaien via de stream
hoe lang ?quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Kan, maar voor een bepaald aantal minuten.
Ik DM je even. Zit je op Windows?quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:29 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Viro weet jij toevalig ook als je via de gratis versie van vdj kunt draaien via de stream
jaquote:
en is die gelijke hele versie gratisquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Kweenie precies, maar het is makkelijker om gelijk de hele versie te downloaden
Als je even goed zoekt welquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:32 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
en is die gelijke hele versie gratis
ga je gangquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:33 schreef TWP het volgende:
Viro, zou ik het nu even kunnen proberen?Ik denk dat ik alle instellingen wel goed heb staan.
neequote:
check dmquote:
Het instellen van de broadcast gegevens lukt mij alleen niet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:45 schreef mr-green het volgende:
[..]
Bazen programma
ik gebruik ook Traktor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |