quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:33 schreef ToT het volgende:
Enne:
[ afbeelding ]Die doet het met Bieber toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet zelf slepen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:36 schreef 08gnoT. het volgende:
Zo te zien gaat hij nu wel gewoon door. Pakt VDJ eigenlijk zelf het volgende nummer in de playlist? Nu sleep ik voor de zekerheid de volgende maar naar het andere deck...
quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:33 schreef ToT het volgende:
Enne:
[ afbeelding ]Ik herkende haar dus gelijk hè.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter onethisch dan oneetbaar
Ook lekker!quote:
quote:
Erg hequote:Op woensdag 8 juni 2011 00:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook lekker!Sommige vrouwen zien er op sommige foto's echt BLOEDgeil uit, maar op anderen.....daar zou je je hond echt van af trappen!
Een fatsoenlijke MUA, Fotograaf en photoshop doet veel hè.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook lekker!Sommige vrouwen zien er op sommige foto's echt BLOEDgeil uit, maar op anderen.....daar zou je je hond echt van af trappen!
Ow CoB! Ik meende al iets te herkennen!quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:43 schreef Stiffler1988 het volgende:
Children of Bodom is ook
Goeie muzieksmaak heb je wel![]()
![]()
Vooral Photoshop ja!quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een fatsoenlijke MUA, Fotograaf en photoshop doet veel hè.
Finntroll komt op Heidenfest dit jaarquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:44 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik niet, veel van de bands die zo komen wel maar Finntroll moet nog
Durf ik te betwijfelen. De make-up-artist kan samen met de fotograaf al zo'n prachtige zachte lichtval maken en ogen optisch al vergroten enzo dat alleen dat al een enorm effect heeft. Uiteraard kun je met fotoshop de iris wat meer appealing maken, pupillen oprekken, haartjes wegwerken maargoed dat laatste zijn toch maar kleine dingen. Neuzen en kaaklijnen opshapen, weet niet echt of dat bij zulke foto's gebeurt van muzikanten die niet voor glamouruitgave zijn.quote:
Fijn exemplaartje weerquote:
Ik zie het, Turisas heb ik wel gezien in het voorprogramma van Dragonforce. Heidenfest is in Duitsland of niet?quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:46 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Finntroll komt op Heidenfest dit jaar
Netjes!quote:
Nee, in Leeuwarden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:47 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik zie het, Turisas heb ik wel gezien in het voorprogramma van Dragonforce. Heidenfest is in Duitsland of niet?
Die ligt hier altijd in de wc, zal eens kijken straksquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:48 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Nee, in Leeuwarden.
Heb ik trouwens ook maar uit de Aardschok hoor
quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:48 schreef ValHallen het volgende:
[ afbeelding ]
Verreweg de vreemdste band die ik live heb gezien
quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:48 schreef ValHallen het volgende:
[ afbeelding ]
haha wat een baasquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:48 schreef ValHallen het volgende:
[ afbeelding ]
OMGWTFBBQ!!!!quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:48 schreef ValHallen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag hem liggen, en heb m maar gekochtquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:48 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Die ligt hier altijd in de wc, zal eens kijken straks
Ze hadden allemaal van zulke kostuumsquote:
De fuckquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ze hadden allemaal van zulke kostuums
En ze hadden een Hitler pop gemaakt en die zanger ging die pop anaal nemen om vervolgend met nep-sperma over het publiek te spuiten. Ondertussen een liedje zingend.
Heb met open mond staan kijken
Met open mond kijken als iemand een cumshot jouw richting op spuit is niet bepaald tactisch handig!quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En ze hadden een Hitler pop gemaakt en die zanger ging die pop anaal nemen om vervolgend met nep-sperma over het publiek te spuiten. Ondertussen een liedje zingend.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik stond ook niet vooraan gelukkigquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Met open mond kijken als iemand een cumshot jouw richting op spuit is niet bepaald tactisch handig!
schokeren is leuk!quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
hoe spel je schokeren eigenlijk? want als ik schokeren typ zoals ik dacht dat het gespelt moest worden krijg rood streepje eronder? :Squote:
Choquerenquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:54 schreef _Fanta het volgende:
[..]
hoe spel je schokeren eigenlijk? want als ik schokeren typ zoals ik dacht dat het gespelt moest worden krijg rood streepje eronder? :S
http://www.google.nl/sear(...)&q=shockeren&qscrl=1quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:54 schreef _Fanta het volgende:
[..]
hoe spel je schokeren eigenlijk? want als ik schokeren typ zoals ik dacht dat het gespelt moest worden krijg rood streepje eronder? :S
choquerenquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:54 schreef _Fanta het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:52 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Toch geen nep-sperma binnengekregen ?
Met jouw lever? Niet handig man!quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:55 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ahjah idd*mompelt iets van drank enzo*
quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:55 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ahjah idd*mompelt iets van drank enzo*
quote:
quote:
Dank julliequote:
Weltrustenquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:57 schreef ValHallen het volgende:
Mensen, ik gaat slapen. Last van m'n rug enzulks.
Morgen wel aanwezig zijn van 22 - 00 he, Mokkels top 33 wordt episch
Is cool man, maf ze!quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:57 schreef ValHallen het volgende:
Ga mn best doenquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:57 schreef ValHallen het volgende:
trustequote:Op woensdag 8 juni 2011 00:57 schreef ValHallen het volgende:
Wie speelt dit dan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:59 schreef 08gnoT. het volgende:
Live-nummertje. Cover, want het moest Zweeds blijven
Ik kon geen andere vinden van dream theater. Als hij te slecht is, skip ik hem wel?quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:59 schreef ToT het volgende:
HAHAHAHAHA!! Ik hoorde meteen dat het Run to the hills was!
Wel een beetje een brakke live versie!
Gwar!quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:48 schreef ValHallen het volgende:
[ afbeelding ]
Hij klinkt alsof het nummer van achteruit de zaal is opgenomenquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:00 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik kon geen andere vinden van dream theater. Als hij te slecht is, skip ik hem wel?
Maakt mij niet uit.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:00 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik kon geen andere vinden van dream theater. Als hij te slecht is, skip ik hem wel?
Ditquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit.Alles wat met Iron Maiden te maken heeft is wat mij betreft automatisch goed!
Je mag m van mij wel lekker laten draaien. Nummer blijft gewoon mooiquote:
Slaap zequote:
Leuk idee!quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:04 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik wil overmorgen weer wel draaien, een uurtje Nederpop of zo
quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:04 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik wil overmorgen weer wel draaien, een uurtje Nederpop of zo
quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:05 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]. Ik moet mn uurtje Polka / Schlager nog een keer inhalen
![]()
Slaap zequote:
Heb toch echt al een playlist klaarstaanquote:
Trustenquote:
Whehe, wil ik dat missen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:05 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]. Ik moet mn uurtje Polka / Schlager nog een keer inhalen
![]()
Kijk!quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:06 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Heb toch echt al een playlist klaarstaan
Maar ik wil ook nog een uurtje Pirate/Folk metal doen
Dan dat maar doen hèquote:
De wattes?quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:08 schreef 08gnoT. het volgende:
Een uurtje NWOBHM wil ik ook nog een keer
Hammerfall is dan ook tofquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:08 schreef _Fanta het volgende:
ik had Fok! eingelijk al afgesloten, maar ik wil nog ff melden dat ik dit Gruwelijk VET Nummer vind!!!
quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:08 schreef ToT het volgende:
Maar ik ga doen alsof ik verstandig ben, en ga ook maar naar bed.Tot waarschijnlijk weer over een half uurtje of zo, want ik zal vast weer niet kunnen slapen!
Ach ik heb wel weer een tabletje ingenomen, dus wie weet!
quote:
Slaap ze kerelquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:08 schreef ToT het volgende:
Maar ik ga doen alsof ik verstandig ben, en ga ook maar naar bed.Tot waarschijnlijk weer over een half uurtje of zo, want ik zal vast weer niet kunnen slapen!
Ach ik heb wel weer een tabletje ingenomen, dus wie weet!
quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:08 schreef 08gnoT. het volgende:
Een uurtje NWOBHM wil ik ook nog een keer
quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:11 schreef humorduck28 het volgende:
bah, internet is leuk, zolang de routers / modems het doen...KOEKOEK
quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:11 schreef humorduck28 het volgende:
bah, internet is leuk, zolang de routers / modems het doen...KOEKOEK
quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:11 schreef 08gnoT. het volgende:
Het lijkt erop dat ik te vroeg klaarkom. Het hoogtepunt maar een beetje rekken dan
Kan. Of heb je iets illegaals gedaan ?quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:15 schreef Stokstaart het volgende:
politie voor de deur met rood witte linten, is er dan iemand vermoord of zo?
Of ze willen je gaan versierenquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:15 schreef Stokstaart het volgende:
politie voor de deur met rood witte linten, is er dan iemand vermoord of zo?
nopes nietsquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:16 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Kan. Of heb je iets illegaals gedaan ?
Ze gaan verdachte pakketjes achterlatenquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
nopes niets
er staat een auto met een achterklep open en daarbij een politie busje en nu dus rood witte linten is alles afgezet
zag net ook een dude naar binnengaan in die woning met 2 koffertjes waarschijnlijk recherche ofzo
hee dooie kom eens hier posten met je film kijkenquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik zag de tt, dus zeg hoi
nu verder met film kijken
Hart van Nederland al aanwezig ?quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
nopes niets
er staat een auto met een achterklep open en daarbij een politie busje en nu dus rood witte linten is alles afgezet
zag net ook een dude naar binnengaan in die woning met 2 koffertjes waarschijnlijk recherche ofzo
Ja dat zal het zijnquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:18 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ze gaan verdachte pakketjes achterlaten
nee ook niet . zal zo wel ff pics makenquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:18 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Hart van Nederland al aanwezig ?
quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
nee ook niet . zal zo wel ff pics maken
Schappelijk van zequote:Op woensdag 8 juni 2011 01:20 schreef Stokstaart het volgende:
ow de plisie is nu weg ze hebben alleen een rood lampje neergezet en lintjes opgehangen
kerstgedachte he
Gezelligquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:20 schreef Stokstaart het volgende:
ow de plisie is nu weg ze hebben alleen een rood lampje neergezet en lintjes opgehangen
kerstgedachte he
Heb op zich wel zin om nog even tot 2 uur door te gaan met wat metaalquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:23 schreef 08gnoT. het volgende:
Nou, ik heb er nog twee en dan hopelijk precies half 2 klaar
Hierna komt toch niks meer he? Dan zoek ik wel wat uit m'n niet-zweedse collectie. Maar veel heb ik niet op de pcquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:24 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Heb op zich wel zin om nog even tot 2 uur door te gaan met wat metaal
Tot 19 uur staat niks geplandquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:25 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Hierna komt toch niks meer he? Dan zoek ik wel wat uit m'n niet-zweedse collectie. Maar veel heb ik niet op de pc
quote:
Is ook echt zo`n geniaal nummer ditquote:
Fade to black vind ik ook echtquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:35 schreef 08gnoT. het volgende:
Inderdaad, beste van Ride the Lightning vind ik. Samen met fight fire with fire
Ja inderdaad, ik dacht dat die op een ander album stond. Eentje eerder, maar inderdaad ook op ride the lightningquote:
3x alquote:
Echt een aanraderquote:
Que ?quote:
Kan met SAM welquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:43 schreef 08gnoT. het volgende:
Jammer dat je geen lijst klaar kunt zetten
Lol wtfquote:
Dan zal ik die ook eens bekijken, toch wel makkelijkquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:44 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Kan met SAM wel
En dan ook nog auto-DJ, dat ie automatisch naar t volgende nummer gaat
Live?quote:
Vaagquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:46 schreef TWP het volgende:
Live ja. Ze hebben haar aan de praat gehouden, nummer achterhaald, politie gebeld. En toen er aan werd gebeld hing ze op.
WTF.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:46 schreef TWP het volgende:
Live ja. Ze hebben haar aan de praat gehouden, nummer achterhaald, politie gebeld. En toen er aan werd gebeld hing ze op.
Is nog steeds wel een favoriet van mequote:Op woensdag 8 juni 2011 01:46 schreef 08gnoT. het volgende:
Dit was mijn favoriete nummer toen ik nog een heel klein 08gnotje was
Hier op FOK is ookw el eens zo iemand geweest. Yvonne heeft toen de politie nog ingeschakeldquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:47 schreef TWP het volgende:
[..]
Ja ze waren optijd. Wel een vaag verhaal hoor. Zeker omdat het live was
Ja dat topic heb ik nog eens terug gelezen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:48 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Hier op FOK is ookw el eens zo iemand geweest. Yvonne heeft toen de politie nog ingeschakeld
Slaap zequote:Op woensdag 8 juni 2011 01:48 schreef TWP het volgende:
[..]
Ja dat topic heb ik nog eens terug gelezen.
Maar ik ga eindelijk eens slapen. Hoooi!
quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:48 schreef TWP het volgende:
[..]
Ja dat topic heb ik nog eens terug gelezen.
Maar ik ga eindelijk eens slapen. Hoooi!
Dit op gitaar kunnen lijkt me ook epischquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:50 schreef 08gnoT. het volgende:
Als ik zo gitaar zou kunnen spelenLijkt me met guitar hero ook niet te doen nee, ik heb het eens met frets on fire geprobeerd
Die heb ik dus nog niet live gezienquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:52 schreef 08gnoT. het volgende:
Live maken ze er ook echt een feestje van, met hun gespring en gedans op het podiumDragonforce heb ik wel 3x gezien
De shows zijn het wel waard hoor, al was de eerste het leukst vond ik. Toen waren ze nog een klein bandje, eerste keer in Nederland, en maakten ze er echt een feestje van. De laatste keer was het al een stuk serieuzerquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:53 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Die heb ik dus nog niet live gezien
K zal eens kijken of ze hier binnenkort in de buurt komenquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:54 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
De shows zijn het wel waard hoor, al was de eerste het leukst vond ik. Toen waren ze nog een klein bandje, eerste keer in Nederland, en maakten ze er echt een feestje van. De laatste keer was het al een stuk serieuzer
Goed te horenquote:
In Zoetermeer en Nijmegen komen ze nogal eens geloof ikquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:55 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
K zal eens kijken of ze hier binnenkort in de buurt komen
Ja merk het. Zit atm de Aardschok door te spittenquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:58 schreef 08gnoT. het volgende:
Komende tijd zijn ze weinig op pad zo te zien
Kan ook nogquote:
Fijne show heb u gegevenquote:
ik kan niet bij het rooster, moet je bij 1 van de dames zijn of mr-greenquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:03 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dank u![]()
Viro, mag ik over 2 dagen zelfde tijd (rond half 1) een uurtje Nederpop doen?
Oke, dan PM/DM ik die welquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:06 schreef Viro het volgende:
[..]
ik kan niet bij het rooster, moet je bij 1 van de dames zijn of mr-green
biertje altijd goedquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:09 schreef _Fanta het volgende:
hoerenzooi, slapen wil niet lukken. Dan maar hier ff wa hangen tot de slaap inhakt
Das minderquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:09 schreef _Fanta het volgende:
hoerenzooi, slapen wil niet lukken. Dan maar hier ff wa hangen tot de slaap inhakt
Trusten kerelquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:11 schreef Stiffler1988 het volgende:
Ik ga nu mn bedje opzoeken.
Slaap ze voor straks
Heyquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:09 schreef _Fanta het volgende:
Weltrustenquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:11 schreef Stiffler1988 het volgende:
Ik ga nu mn bedje opzoeken.
Slaap ze voor straks
jah was druk bezig met smatjes op msn, jwtzquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:14 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Je hebt net mijn half uur verlenging gemist
Zo doe ik het meestal wel als ik niet kan slapenquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:13 schreef _Fanta het volgende:
maarruh stokje je hebt wel gelijk man, bdoel al ik zo wa gedronken heb ben ik wakker. dus kan beter ff doorzuipen tot ik in slaap val ofnie dan?
maar ben jij nou een man of een vrouw. want ik twijfel momenteel..quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:15 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Geen wonder dat je dan niet in slaap valt
Zie vorige postquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:16 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar ben jij nou een man of een vrouw. want ik twijfel momenteel..
Njah ben alweer van vanmiddag af aan het zuipen, dus denk niet dat ik binne paar uur weer nuchter benquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zo doe ik het meestal wel als ik niet kan slapen
Je kunt ook nuchter worden en dan gaan slapen maar dat duurt vaak weer ff
heb me toen straks al geruktquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:16 schreef 08gnoT. het volgende:
Je kunt ook rukken![]()
Ik ben dan wel een vrouw maar ik slaap binnen 10 seconden
zeggen we omdat we na de sex voldaan zijn en geen zin hebben in naspel. maar psst nie doorvertellen hequote:Op woensdag 8 juni 2011 02:22 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
En nog steeds wakker?Dacht dat dat effect bij mannen nog sterker was
Ahaquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:23 schreef _Fanta het volgende:
[..]
zeggen we omdat we na de sex voldaan zijn en geen zin hebben in naspel. maar psst nie doorvertellen he
ze zingen in begin van dit nummer toch, is this real life or is this fantasy?quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:37 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Volgende keer dat ik hem aanvraag zal ik hem er gelijk bijzoeken
Ja ik snap hem ook wel hoorquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:38 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ze zingen in begin van dit nummer toch, is this real life or is this fantasy?
quote:
gelukkig, ik ben eendigzins in beeld, maakte me al zorgen.quote:
kom gezellig meebuurten jongquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:43 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
gelukkig, ik ben eendigzins in beeld, maakte me al zorgen.![]()
Nee, dat hoef ik niet, ik ga wel ff nestelen, tot morgen allllllquote:
vissen naar de lapo zeker?quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:46 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik heb ineens zin om te gaan vissen. Geen idee waarom, heb ook geen vergunning of zo
trusten Goozquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:48 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Nee, dat hoef ik niet, ik ga wel ff nestelen, tot morgen allllll
Gewoon de naam invoeren en erop klikken. Dan krijg je 'request accepted'quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:53 schreef _Fanta het volgende:
ben nog ff aan het uitvogelen hoe ik verzoekjes moet aanvragen
walibi dat pretpark? woon je daar?quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:59 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik kende hem niet tot ik hem elke keer in walibi hoorde
Nee had ik vroeger een abonnement opquote:
haha da's wel chill, ik ben ook verzot op atractieparken. de Efteling is tochwel 1 van mn favorietequote:Op woensdag 8 juni 2011 03:01 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Nee had ik vroeger een abonnement opDus dan ging ik er elk jaar wel een paar keer heen, ook al is het 5 kwartier rijden of zo
vin ik ook, moet ook ongelofelijk scheiten, maar wil eerst topic vol hebbenquote:Op woensdag 8 juni 2011 03:02 schreef 08gnoT. het volgende:
Nou nog 23 posts, dat moet sneller kunnen
Daar ben ik tot m'n 10e of zo echt enorm vaak geweest, iets te vaak eigenlijkquote:Op woensdag 8 juni 2011 03:02 schreef _Fanta het volgende:
[..]
haha da's wel chill, ik ben ook verzot op atractieparken. de Efteling is tochwel 1 van mn favoriete
Whehe, eerst postdiarree dan maarquote:Op woensdag 8 juni 2011 03:03 schreef _Fanta het volgende:
[..]
vin ik ook, moet ook ongelofelijk scheiten, maar wil eerst topic vol hebben
mooi park. ik kom daar ook altijd graag, gewoon die sfreer enzo. dat zie je nergens andersquote:Op woensdag 8 juni 2011 03:03 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Daar ben ik tot m'n 10e of zo echt enorm vaak geweest, iets te vaak eigenlijkDaar woon ik wel vlakbij
ben benieuwtquote:Op woensdag 8 juni 2011 03:06 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik heb net Wolf aangevraagd, de titel van het nummer zei me niksMisschien is het wel een andere Wolf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |