quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:33 schreef ToT het volgende:
Enne:
[ afbeelding ]Die doet het met Bieber toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet zelf slepen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:36 schreef 08gnoT. het volgende:
Zo te zien gaat hij nu wel gewoon door. Pakt VDJ eigenlijk zelf het volgende nummer in de playlist? Nu sleep ik voor de zekerheid de volgende maar naar het andere deck...
quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:33 schreef ToT het volgende:
Enne:
[ afbeelding ]Ik herkende haar dus gelijk hè.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter onethisch dan oneetbaar
Ook lekker!quote:
quote:
Erg hequote:Op woensdag 8 juni 2011 00:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook lekker!Sommige vrouwen zien er op sommige foto's echt BLOEDgeil uit, maar op anderen.....daar zou je je hond echt van af trappen!
Een fatsoenlijke MUA, Fotograaf en photoshop doet veel hè.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook lekker!Sommige vrouwen zien er op sommige foto's echt BLOEDgeil uit, maar op anderen.....daar zou je je hond echt van af trappen!
Ow CoB! Ik meende al iets te herkennen!quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:43 schreef Stiffler1988 het volgende:
Children of Bodom is ook
Goeie muzieksmaak heb je wel![]()
![]()
Vooral Photoshop ja!quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een fatsoenlijke MUA, Fotograaf en photoshop doet veel hè.
Finntroll komt op Heidenfest dit jaarquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:44 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik niet, veel van de bands die zo komen wel maar Finntroll moet nog
Durf ik te betwijfelen. De make-up-artist kan samen met de fotograaf al zo'n prachtige zachte lichtval maken en ogen optisch al vergroten enzo dat alleen dat al een enorm effect heeft. Uiteraard kun je met fotoshop de iris wat meer appealing maken, pupillen oprekken, haartjes wegwerken maargoed dat laatste zijn toch maar kleine dingen. Neuzen en kaaklijnen opshapen, weet niet echt of dat bij zulke foto's gebeurt van muzikanten die niet voor glamouruitgave zijn.quote:
Fijn exemplaartje weerquote:
Ik zie het, Turisas heb ik wel gezien in het voorprogramma van Dragonforce. Heidenfest is in Duitsland of niet?quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:46 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Finntroll komt op Heidenfest dit jaar
Netjes!quote:
Nee, in Leeuwarden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:47 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik zie het, Turisas heb ik wel gezien in het voorprogramma van Dragonforce. Heidenfest is in Duitsland of niet?
Die ligt hier altijd in de wc, zal eens kijken straksquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:48 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Nee, in Leeuwarden.
Heb ik trouwens ook maar uit de Aardschok hoor
quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:48 schreef ValHallen het volgende:
[ afbeelding ]
Verreweg de vreemdste band die ik live heb gezien
quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:48 schreef ValHallen het volgende:
[ afbeelding ]
haha wat een baasquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:48 schreef ValHallen het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |