Kan met SAM welquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:43 schreef 08gnoT. het volgende:
Jammer dat je geen lijst klaar kunt zetten
Lol wtfquote:
Dan zal ik die ook eens bekijken, toch wel makkelijkquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:44 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Kan met SAM wel
En dan ook nog auto-DJ, dat ie automatisch naar t volgende nummer gaat
Live?quote:
Vaagquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:46 schreef TWP het volgende:
Live ja. Ze hebben haar aan de praat gehouden, nummer achterhaald, politie gebeld. En toen er aan werd gebeld hing ze op.
WTF.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:46 schreef TWP het volgende:
Live ja. Ze hebben haar aan de praat gehouden, nummer achterhaald, politie gebeld. En toen er aan werd gebeld hing ze op.
Is nog steeds wel een favoriet van mequote:Op woensdag 8 juni 2011 01:46 schreef 08gnoT. het volgende:
Dit was mijn favoriete nummer toen ik nog een heel klein 08gnotje was
Hier op FOK is ookw el eens zo iemand geweest. Yvonne heeft toen de politie nog ingeschakeldquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:47 schreef TWP het volgende:
[..]
Ja ze waren optijd. Wel een vaag verhaal hoor. Zeker omdat het live was
Ja dat topic heb ik nog eens terug gelezen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:48 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Hier op FOK is ookw el eens zo iemand geweest. Yvonne heeft toen de politie nog ingeschakeld
Slaap zequote:Op woensdag 8 juni 2011 01:48 schreef TWP het volgende:
[..]
Ja dat topic heb ik nog eens terug gelezen.
Maar ik ga eindelijk eens slapen. Hoooi!
Dit op gitaar kunnen lijkt me ook epischquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:50 schreef 08gnoT. het volgende:
Als ik zo gitaar zou kunnen spelenLijkt me met guitar hero ook niet te doen nee, ik heb het eens met frets on fire geprobeerd
Die heb ik dus nog niet live gezienquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:52 schreef 08gnoT. het volgende:
Live maken ze er ook echt een feestje van, met hun gespring en gedans op het podiumDragonforce heb ik wel 3x gezien
De shows zijn het wel waard hoor, al was de eerste het leukst vond ik. Toen waren ze nog een klein bandje, eerste keer in Nederland, en maakten ze er echt een feestje van. De laatste keer was het al een stuk serieuzerquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:53 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Die heb ik dus nog niet live gezien
K zal eens kijken of ze hier binnenkort in de buurt komenquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:54 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
De shows zijn het wel waard hoor, al was de eerste het leukst vond ik. Toen waren ze nog een klein bandje, eerste keer in Nederland, en maakten ze er echt een feestje van. De laatste keer was het al een stuk serieuzer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |