SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Oh mensen op jongere leeftijd horen hier niet thuis, ik blijf lurken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:33 schreef Crutch het volgende:
Hey een topic over versieren op latere leeftijd speciaal voor FOK!kers.
Deze ga ik volgen.
Heb je het nu niet over Amerika?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat ook niet. Veel Nederlanders kunnen Nederland niet eens op de wereldmap aanwijzen, laat staan dat ze de standpunten van politieke partijen goed kennen.
Wat ik me afvraag, wat vind je er zelf van als je één van deze topics doorleest? (niet lullig bedoeld ofzo, ik vraag het me gewoon af, je hoeft natuurlijk niet te antwoorden)quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
jeetje vorig topic alweer allemaal gedoe over dat me ouders debiel zouden zijn ofzo. ze zijn juist wel normaal en willen altijd alles goed regelen enzo.
[..]
mja zoiets . heb wel iets meer contact dan dat. oppervlakkig gezien lijkt het allemaal prima te gaan, en ik doe alsof het wel goed gaat.
helemaal niet "alles is uitgekomen" bij me ouders. alleen een paar dingetjes. ik heb niets met me ouders, me ouders wel met mij, maar ik niet met hun
ik ben net lang bezig geweest met eerdere posts terugzoeken waar al instaat hoe het tussen mij en me ouders gaat/ging:
400 euro uitgeleend
Als versieren niet zo makkelijk gaat #69
en Als versieren niet zo makkelijk gaat #69
mails van hun:
Obsessie
lees dat ik ergens schrijf " een meisje" . ze weten helemaal niets over hoe ik haar ontmoet heb, en dat ze volgens de vandale een hoer is.
ergens in die links staat ook dat ze verkeerd vermoeden dat het een medestudente is
en ze hebben het er nog steeds wel afentoe over, dan ineens beginnen me ouders zo tegen me van: " hoe is het met *voornaam 8k-meisje* " en " zie je haar nog" en allemaal dingen. maar dan ga ik meteen dat soort dingen afhouden, en dan ga ik vaag erover doen.
Dat vind ik eigenlijk best een goede vraag.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:47 schreef minibeer het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag, wat vind je er zelf van als je één van deze topics doorleest? (niet lullig bedoeld ofzo, ik vraag het me gewoon af, je hoeft natuurlijk niet te antwoorden)
Hoe oud ben jij?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh mensen op jongere leeftijd horen hier niet thuis, ik blijf lurken.
Misschien moeten we het in de OP zetten je bent de tiende die dat vraagt. Ik ben 17.quote:
Ik heb last van jeugddementie, vandaar.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Misschien moeten we het in de OP zetten je bent de tiende die dat vraagt. Ik ben 17.
Wederzijds? Dat niet. Maar ik ben twee jaar verliefd geweest op een meisje. Die wil ik misschien weer eens gaan opzoeken. We waren wel goede vrienden vroeger maar je kent het andere scholen en het verwatert allemaal. Vind haar een bijzonder leuk meisje nog steeds wel.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:59 schreef formerjellybean het volgende:
Dat heeft die toch al vaak gemeld ??? Heloef ben je trouwens weleens echt verliefd geweest ??
Het is wel knap dat je vrienden kan blijven met een meisje waar je verliefd op bent geweest. Ik had een vriend die ook zo was , is er helaas niet meer maar is evengoed een goede vriend geweest.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Wederzijds? Dat niet. Maar ik ben twee jaar verliefd geweest op een meisje. Die wil ik misschien weer eens gaan opzoeken. We waren wel goede vrienden vroeger maar je kent het andere scholen en het verwatert allemaal. Vind haar een bijzonder leuk meisje nog steeds wel.
Maar door de voor historie die zij heeft met twee vrienden van mij maakt dat de situatie wel een beetje raar.
Wil hij voor zichzelf houden, maar niet negatief bedoeld, zei hij.,quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:11 schreef Chewbalhaar het volgende:
Komt er nu ook een MLiG-verslagje van de meet?
Gek, dacht dat ik de enige wasquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:58 schreef moneyfornothing het volgende:
En toen was ik het topic opeens kwijt.
Voldoende slaap en een enigszins normaal ritme helpen als je wil gaan versieren, dus wie gaat er nog meer mee op tijd slapen vandaag?
Nou ja het ging gewoon zo. Mijn beste vriend was eerder al verliefd op haar geworden. En een andere goede vriend had vorig jaar bijna seks met haar gehad maar wou niet omdat hij een vriendin had. En daarnaast vond ze mij ook nooit bijster interessant. En ik kan heel goed mijn emoties verbergen gelukkig.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:09 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Het is wel knap dat je vrienden kan blijven met een meisje waar je verliefd op bent geweest. Ik had een vriend die ook zo was , is er helaas niet meer maar is evengoed een goede vriend geweest.
Dan is de vriendschap waarschijnlijk belangrijkerquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja het ging gewoon zo. Mijn beste vriend was eerder al verliefd op haar geworden. En een andere goede vriend had vorig jaar bijna seks met haar gehad maar wou niet omdat hij een vriendin had. En daarnaast vond ze mij ook nooit bijster interessant. En ik kan heel goed mijn emoties verbergen gelukkig.
Zuur dat soort dingen altijd (vind ik)quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja het ging gewoon zo. Mijn beste vriend was eerder al verliefd op haar geworden. En een andere goede vriend had vorig jaar bijna seks met haar gehad maar wou niet omdat hij een vriendin had. En daarnaast vond ze mij ook nooit bijster interessant. En ik kan heel goed mijn emoties verbergen gelukkig.
Nou ja beiden vrienden zijn uit de situatie verdwenen dus daarom wil ik het wel proberen om haar mee te krijgen naar de bioscoop ofzo. Onder het mom gewoon even bijkletsen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:20 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dan is de vriendschap waarschijnlijk belangrijkeren daar valt ook veel voor te zeggen
Even voor de duidelijkheid, dit is dus niet een ex van je?quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja beiden vrienden zijn uit de situatie verdwenen dus daarom wil ik het wel proberen om haar mee te krijgen naar de bioscoop ofzo. Onder het mom gewoon even bijkletsen.
Ik heb met een andere vriend gehad dat die verliefd op me was en heeft het me verteld en ging toen raar doen en dat heeft de vriendschap echt verpest.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:21 schreef minibeer het volgende:
[..]
Zuur dat soort dingen altijd (vind ik)
Ik heb alleen maar vrouwelijke vrienden en ben geen homo.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
Haha, vraag me ineens af of homo's nou alleen maar vrienden kunnen zijn met vrouwen! Dat is op een manier toch wel vergelijkbaar?
Goed idee.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja beiden vrienden zijn uit de situatie verdwenen dus daarom wil ik het wel proberen om haar mee te krijgen naar de bioscoop ofzo. Onder het mom gewoon even bijkletsen.
Nou er zijn zat gewone vrienden hoor van me die me niet spontaan de liefde verklaren. Dus ik denk heus wel dat je ook gewoon vrienden kan zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
Haha, vraag me ineens af of homo's nou alleen maar vrienden kunnen zijn met vrouwen! Dat is op een manier toch wel vergelijkbaar?
Ik denk ook wel dat dat kan, ben nog steeds bevriend met een ex van me. Dat maakt 't wel makkelijker want fantaseren over "hoe zou het zijn..." hoeft dan niet meer.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:28 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou er zijn zat gewone vrienden hoor van me die me niet spontaan de liefde verklaren. Dus ik denk heus wel dat je ook gewoon vrienden kan zijn.
Ook wel met hetero mannen lijkt me.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
bij mij vergeten ze nog weleens dat ik een vrouw ben hoorquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat dat kan, ben nog steeds bevriend met een ex van me. Dat maakt 't wel makkelijker want fantaseren over "hoe zou het zijn..." hoeft dan niet meer.
En het is wel lekker leerzaam om als man een vrouw in je vriendenkring te hebben
Nee gewoon een oud-klasgenootje waar ik wel eens bij over de vloer kwam.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, dit is dus niet een ex van je?
Ik heb er een paar in mijn vriendenkring.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ook wel met hetero mannen lijkt me.
Hehe, ik vind het wel grappig / interessant hoe je jezelf hier steeds op de markt zet, als 'one of the boys', een stoere, boerende, uitgaande gekke dudechickquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:36 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
bij mij vergeten ze nog weleens dat ik een vrouw ben hoor
Ik zet mezelf niet zo op de markt , zo ben ik gewoon echt. Ben gewoon soms wat jongensachtiger en het uitgaan verleer ik gewoon niet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:37 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Hehe, ik vind het wel grappig / interessant hoe je jezelf hier steeds op de markt zet, als 'one of the boys', een stoere, boerende, uitgaande gekke dudechick
Is tenminste beter dan zo'n make-up huppeltut "Oh nee dr zit een vlek op m'n jurkje!!" gevalletje...quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:37 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Hehe, ik vind het wel grappig / interessant hoe je jezelf hier steeds op de markt zet, als 'one of the boys', een stoere, boerende, uitgaande gekke dudechick
Bedoelde dat 'op de markt zetten' niet negatief ofzo hoorquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:40 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik zet mezelf niet zo op de markt , zo ben ik gewoon echt. Ben gewoon soms wat jongensachtiger en het uitgaan verleer ik gewoon niet.
oh okquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:43 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Bedoelde dat 'op de markt zetten' niet negatief ofzo hoor
Laat ik het anders zeggen: het beeld wat je hier van jezelf schetst (waarbij ik nergens zeg dat je niet echt zo bent)
Je bent gewoon " lekker gek"!quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:40 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik zet mezelf niet zo op de markt , zo ben ik gewoon echt. Ben gewoon soms wat jongensachtiger en het uitgaan verleer ik gewoon niet.
Zolang dat maar wel echt "lekker gek" is, en niet op een vergelijkbare manier als "zo'n lekker vlot, pittig kapsel"quote:
Vind ik ook een beetje rare uitdrukking als ik eerlijk benquote:
Die heb ik gemist dan, wie was het?quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:01 schreef Godshand het volgende:
Weer bijgelezen, het lijkt wel een soap van 1 grote familie...
Incluis een zeurderig type die iedereen in het gareel probeert te houden
Danielquote:
Ik denk dat hij het niet zo op mensen heeft die over zichzelf zeggen dat ze 'lekker gek' zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:02 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Waarom die rare smiley erbij ?? Probeer je me nu te beledigen ofzo ??
Nee, maar former loopt er wel erg mee te koop heb ik het idee..quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:04 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het niet zo op mensen heeft die over zichzelf zeggen dat ze 'lekker gek' zijn.
Ik heb niet over mezelf gezegd dat ik lekker gek ben.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:04 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het niet zo op mensen heeft die over zichzelf zeggen dat ze 'lekker gek' zijn.
Misschien helpt het meer als je mensen niet zo in hokjes plaats over hoe ze zouden moeten zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee, maar former loopt er wel erg mee te koop heb ik het idee..
Er is geen topic of ze heeft wel over het jongensachtig... achja hoort ook bij de grote familie, zulke types
nee, dus was het geen belediging. Tenminste ik dacht dat hij dat bedoeldequote:Op woensdag 8 juni 2011 01:06 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik heb niet over mezelf gezegd dat ik lekker gek ben.
Maar wat is daar zo vreemd aan dan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:59 schreef minibeer het volgende:
[..]
Vind ik ook een beetje rare uitdrukking als ik eerlijk ben
Hokjes zijn wel handig...quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:07 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Misschien helpt het meer als je mensen niet zo in hokjes plaats over hoe ze zouden moeten zijn.
Irriteer je vast ook veel minder aan mensen.
Boeit me eigenlijk niet zo wat jij vind om eerlijk te zijnquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hokjes zijn wel handig...
Het is trouwens "ergeren aan"...
daar heb je gelijk in, maar vaak als mensen zeggen 'gewoon lekker jezelf zijn' weet ik niet wat ze nou bedoelen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar wat is daar zo vreemd aan dan?
Je hebt vrouwen die gewoon eerlijk, open en direct naar je zijn en je hebt vrouwen die alles via via via via via proberen te vertellen waarna je zelf kunt uitzoeken wat ze nou eigenlijk bedoelen (m'n zusje had daar wel een handje van, evenals haar vriendinnen).
Ow, nou bij deze!quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:10 schreef minibeer het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in, maar vaak als mensen zeggen 'gewoon lekker jezelf zijn' weet ik niet wat ze nou bedoelen.
Dan vooral reageren...quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:10 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Boeit me eigenlijk niet zo wat jij vind om eerlijk te zijn
Ach, tis gewoon even wennenquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:12 schreef minibeer het volgende:
[..]
ik blijf het een rare uitdrukking vinden
Ik geloof nu een jaar of 8? Daarvoor woonde ik in Amsterdamquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:15 schreef formerjellybean het volgende:
Magnetron woon je al heel lang in de zaanstreek ???
Dat was allang al geweest..quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:17 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ha, het dagelijkse gebitch is weer begonnen
Oh zo lang woon ik in Wormerveer ongeveerquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik geloof nu een jaar of 8? Daarvoor woonde ik in Amsterdam
Trustenquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat was allang al geweest..
Ik ga ook weer pitten, mogen jullie over mij roddelen...
Laterzz
Dus je bent zelf ook "import", zeg maar?quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:21 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Oh zo lang woon ik in Wormerveer ongeveer
Nou is het niet alsof ik heel veel nuttigs aan het doen ben, maar nee, daar heb ik dan ook weer geen interesse in.quote:
Haha, moest je ook zo wennen aan de zaankanters hier? Best wel apart volkje eigenlijkquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:23 schreef formerjellybean het volgende:
Yup , geboren in Drente , opgegroeid in Waalwijk rond 14e naar Koog aan de Zaan verhuist en uiteindelijk hier terecht gekomen
Nou je bent niet de enige. Ik heb mijn portie wel gehad even! Maar even fokken is wel weer prima afleidingquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:29 schreef formerjellybean het volgende:
Ja ik ook heb even mijn dag niet dus hoop dat na een goede nachtrust mijn stemming ook wat beter is.
Zonder dat zeurderig typje (onder getekende dus), was dit topic nooit verder gekomen dan deeltje 35.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:01 schreef Godshand het volgende:
Weer bijgelezen, het lijkt wel een soap van 1 grote familie...
Incluis een zeurderig type die iedereen in het gareel probeert te houden
Klinkt niet heel gezond eerlijk gezegd, ook met het oog op toekomstige relaties.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:28 schreef Waaghals het volgende:
Ik heb alleen maar vrouwelijke vrienden en ben geen homo.
Precies. Vrouwen zijn top hoor, maar niet continue. Ik zou ook nooit met een groep met alleen vrouwen op wintersport gaan ofzo. Met de meeste meiden in m'n damesteam kan ik ook erg goed overweg, maar om daar nu elke keer mee samen te zijn...quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:33 schreef Arthur_Dent het volgende:
Zou er niet aan moeten denken eerlijk gezegd, altijd alleen maar vrouwen om je heen.
Doe je nooit bieren met de jongens? Of een sport ofzo?
En om het op topic te houden.. Vergroot dat niet de kans om bij elke dame in "the Friend zone" te komen? Ik bedoel als iedereen je al als een vriendje ziet in plaats van de vriend.. Dan ben je natuurlijk voor niemand intressant..quote:Precies. Vrouwen zijn top hoor, maar niet continue. Ik zou ook nooit met een groep met alleen vrouwen op wintersport gaan ofzo. Met de meeste meiden in m'n damesteam kan ik ook erg goed overweg, maar om daar nu elke keer mee samen te zijn...
Dat viel wel mee eigenlijk, ik paste me redelijk snel aan en er gebeurde hier ook veel meer qua uitgaan dan waar ik woondequote:Op woensdag 8 juni 2011 01:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha, moest je ook zo wennen aan de zaankanters hier? Best wel apart volkje eigenlijk
Jahaa Zaanstad en omgeving. Daar reden we speciaal naar toe om uit te gaan. Lange tijd het club walhalla van Nederland!quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:26 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat viel wel mee eigenlijk, ik paste me redelijk snel aan en er gebeurde hier ook veel meer qua uitgaan dan waar ik woonde
Dat ligt er toch ook aan als je vaak alleen bent met degene kunnen ze het wel denken maar als je vrouw meer in een mannengroepje staat valt het wel mee hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:07 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
En om het op topic te houden.. Vergroot dat niet de kans om bij elke dame in "the Friend zone" te komen? Ik bedoel als iedereen je al als een vriendje ziet in plaats van de vriend.. Dan ben je natuurlijk voor niemand intressant..
Als je als jongen tot je nek in de friend zone zit bij een meisje dan werken subtiele hints echt niet hoorquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:31 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat ligt er toch ook aan als je vaak alleen bent met degene kunnen ze het wel denken maar als je vrouw meer in een mannengroepje staat valt het wel mee hoor.
Wat ik wel een afknapper vind als een vriend waar je heel goed mee omgaat, je apart gaat nemen om te vertellen dat die wat voor je voelt, kijk ik kan me voorstellen dat je wat voor een vriendin gaat voelen maar pak het dan niet zo aan, dan doe je het subtieler in plaats van zo'n heel serieus gesprek.
Dat is dan waarschijnlijk De Waakzaamheid geweest , of the Palace in Zaandam , daar ging ik ook vaak uit . Mis nog steeds de Waakzaamheidquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:28 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Jahaa Zaanstad en omgeving. Daar reden we speciaal naar toe om uit te gaan. Lange tijd het club walhalla van Nederland!
Ik heb daar mooie nachten beleefd.
Dan is dat heel vaak dus ook einde vriendschapquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je als jongen tot je nek in de friend zone zit bij een meisje dan werken subtiele hints echt niet hoorZij gaat echt niet opmerken dat hij haar wel leuk vindt, dat moet je heel direct brengen.
Ik heb mijn eerste echte uitgaans avond beleefd in de waakzaamheid. Super de super. Wat een tent wat een sfeer wat een mensen wat een feest. Maar ook later in de Hemkade de Lexion etc etc. Maar de Waakzaamheid heeft speciaal plekje in mijn uitgaansleven.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:32 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is dan waarschijnlijk De Waakzaamheid geweest , of the Palace in Zaandam , daar ging ik ook vaak uit . Mis nog steeds de Waakzaamheid![]()
Hangt ervan af hoe je het brengt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:33 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dan is dat heel vaak dus ook einde vriendschap
Meestal wel. Is ook verstandiger. Het ligt natuurlijk wel aan de individuele personen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:33 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Voor vele bekende dj's ook die zijn vaak daar begonnen. Het was in de goede tijd een beetje te vergelijken met IT Roxy , maar uiteindelijk was het overgenomen en de mensen die het overkochten hebben het hele pand verwaarloosd, wel heel zonde want het was een historisch pand en daar hadden ze toch wat zorg aan mogen dragen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:34 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik heb mijn eerste echte uitgaans avond beleefd in de waakzaamheid. Super de super. Wat een tent wat een sfeer wat een mensen wat een feest. Maar ook later in de Hemkade de Lexion etc etc. Maar de Waakzaamheid heeft speciaal plekje in mijn uitgaansleven.
Maar vriendschappen en daten moet je dan ook gescheiden houden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:33 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Hier ben ik het dan weer niet mee eens. Ik ga nog veel met mijn ex om en dat gaat heel goed.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:37 schreef Daniel1976 het volgende:
Net als vrienden blijven met ex'en enzo, daar zijn die heul niet voor.
Ik heb een vriend gehad die het wel kon , die was eerst redelijk jaloers en ook bemoeierig qua relaties maar schijnbaar was ons contact wel belangrijk genoeg voor hem en mij om het niet over te laten gaan. Hij is nu een paar jaar dood door zelfmoord, maar het is toch een mooi contact geweest en ik ben er ook bewust van dat onze vriendschap toch wel redelijk bijzonder was dat het is blijven bestaan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Meestal wel. Is ook verstandiger. Het ligt natuurlijk wel aan de individuele personen.
Daarom heeft het ook geen zin om wel vrienden te worden met iemand die jij leuker vindt dan hij/zij jou. De verhouding is dan zoek.
Van alle exen die ik heb (en ik heb een verzamelingquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hier ben ik het dan weer niet mee eens. Ik ga nog veel met mijn ex om en dat gaat heel goed.
Zoals ik al zei, dat heeft vooral met persoonlijkheden te maken.
Geen oorzakelijk verband, hoop ik?quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:39 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik heb een vriend gehad die het wel kon , die was eerst redelijk jaloers en ook bemoeierig qua relaties maar schijnbaar was ons contact wel belangrijk genoeg voor hem en mij om het niet over te laten gaan. Hij is nu een paar jaar dood door zelfmoord, maar het is toch een mooi contact geweest en ik ben er ook bewust van dat onze vriendschap toch wel redelijk bijzonder was dat het is blijven bestaan.
Ik kan het ook niet met allemaal hoor, maar met deze wel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:40 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Van alle exen die ik heb (en ik heb een verzameling) is er maar ééntje met wie ik het na onze relatie nog goed kon vinden en die had weer zo'n moeite met mijn toenmalige huwelijkspartner dat ze dat reden vond de vriendschap te verbreken.
Het zijn de uitzonderingen die de regel bevestigen he.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:38 schreef Mystikvm het volgende:
Hier ben ik het dan weer niet mee eens. Ik ga nog veel met mijn ex om en dat gaat heel goed.
Zoals ik al zei, dat heeft vooral met persoonlijkheden te maken.
Hmmm kan het zijn dat hier het omgekeerde het geval was?quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:40 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Van alle exen die ik heb (en ik heb een verzameling) is er maar ééntje met wie ik het na onze relatie nog goed kon vinden en die had weer zo'n moeite met mijn toenmalige huwelijkspartner dat ze dat reden vond de vriendschap te verbreken.
Op de een of andere manier werken vrouwen daarin anders als mannen. Als goede vriendinnen naar mij komen met, goh dacht je ervan, zou ik er ook overnadenken. Andersom zeker weten niet.quote:vrouw meer in een mannengroepje staat valt het wel mee hoor.
Vrienden met exen is vaak meer de verkapte vorm van een vrouw om te zeggen het is over maar ik wil gewoon doen , dus zonder drama alleen gaat de ontvanger het vaak vreemder zien en wil dan een vriendschap forceren.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:37 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Maar vriendschappen en daten moet je dan ook gescheiden houden.
Net als vrienden blijven met ex'en enzo, daar zijn die heul niet voor.
Dat is omdat je dat ook niet bent. Mannen die in de friend zone belanden zijn seksueel niet aantrekkelijk omdat ze die optie altijd uit de weg zijn gegaan. Mannen schijnen vaak te denken dat, hoe attenter en galanter je bent en hoe minder 'risky' je jezelf opstelt, vrouwen als vanzelf voor je vallen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:42 schreef Arthur_Dent het volgende:
Mm, ja nou mijn ervaring met vrouwen (voor zover ik die heb..) Is dat als je eenmaal gezien wordt als veilig en leuk normaal vriendje dan kijkt niemand ook naar je met de gedachtegang heej kan wel is een leuke jongen zijn voor meer als een gesprek.
En daarom werkt het in de regel dus niet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:42 schreef dyna18 het volgende:
Hmmm kan het zijn dat hier het omgekeerde het geval was?
Dat zij stiekem toch nog verlangde naar de relatie met jou.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:42 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Vrienden met exen is vaak meer de verkapte vorm van een vrouw om te zeggen het is over maar ik wil gewoon doen , dus zonder drama alleen gaat de ontvanger het vaak vreemder zien en wil dan een vriendschap forceren.
Kijk ik kan wel voorstellen dat als het uit is en gezamelijke vrienden hebt je gewoon doet om de sfeer goed te houden en ik denk gerust dat er mensen zijn die vrienden blijven met een ex maar dan gaat het vaak al heel anders.
Nee, hij voelde zich altijd een buitenbeentje en wilde eigenlijk getrouwd zijn maar relaties lukte niet bij hem omdat hij te graag wilde . Hij kreeg een vriendin en dat ging uit en bleek minder serieus voor haar dan voor hem , dat was eigenlijk de zoveelste tegenslag die hij niet kon verkroppen . De periode daarna veranderde die een beetje in een schim van iemand die ik en was heel erg emotioneel , ging huilen in de kroeg en dat soort dingen .quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Geen oorzakelijk verband, hoop ik?
[..]
Ik kan het ook niet met allemaal hoor, maar met deze wel.
Dat weer niet maar het heeft mij wel degelijk bewuster gemaakt dat je zelf moet maken van je leven wat jij wilt . Juist doordat iemand ongelukkig is gestorven en heeft me wel een andere kijk op leven gegeven.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:56 schreef Arthur_Dent het volgende:
Dood van jongen mensen is altijd moeilijk en plotseling helemaal als het door ongeluk zelfdoding of oorlog komt. Dan heb je altijd nog zo'n heel raar gevoel van hij kan elk moment langskomen..
Ja maar voor een meisje is het ook moeilijk hoor als het verteld word, kijk dan weet je ook niet altijd hoe te handelen, en ja als het niet wederzijds is dan zeg ik dat gewoon eerlijk.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:10 schreef Arthur_Dent het volgende:
Ja, dat is dan wel weer een pluspunt van dingen meemaken, het verandert de perceptie op het leven. Bij een zelf moord houd ik me dan maar vast aan wat Simone de Beauvior gezegd heeft: "La mort semble bien moins terrible, quand on est fatigué."
Maar het blijven rotdingen, vooral als het een speciale vriendschap is. Ik ben ook maar vrienden met 1 persoon op wie ik gek ben geweest. Maar het hielp wel dat ze na een tijdje wat veranderde, het speciale eraf was zeg maar. Bij sommige gebeurt dat niet. En dan wordt vrienden zijn moeilijker
Friend zone is niet alleen maar vriendschap. Ik heb ook vrouwelijke vrienden waar ik het bed wel mee heb gedeeld of die het bed met mij zouden delen als de mogelijkheid zich voordoet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:17 schreef ook_gek het volgende:
the Friend zone is ook zo lekker overdreven. Uit een vriendschap tussen een man en een vrouw kan net zo goed een relatie komen.
En we zijn vandaag weer on topic!quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:21 schreef Mystikvm het volgende:
Als je als man iets wil, dan zal je af en toe moeten flirten.
Gek, ik zie dat niet zo?quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:25 schreef formerjellybean het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik een boel vrienden ook gewoon als soort broertjes zie , waar ik niets mee zou beginnen , gewoon omdat dat de hele dynamiek ook verpest.
Vind het leuker om met ze te keten en geinen en als je echt gek van iemand bent heb je daar weer een heel ander contact mee, daar reageer je heel anders op dan op vrienden
Gelukkig wel. Mijn blauwe politiepet zit zo strak, die heb ik niet graag op.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En we zijn vandaag weer on topic!
Ben nogal een groot uitgevallen nerd, en aangezien DnD en computers, en dwaz\e fils/series globaal het enige andere iets is waar ik me druk om maakte dacht ik: mhaw laat ik maar eens een teamsport doen. Kom je nog eens buiten en onder de mensen.quote:American Football lijkt me dan weer geen typisch nerd dingetje?
Vrouwen die op gespierde mannen vallenquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:44 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb wel ooit een american football speler gedate
zijn lichaam was echt to die for
Hey nou kom op,quote:Vrouwen die op gespierde mannen vallen
Tsja, wat dat betreft had ik ook een aantal vrouwen in de friendszone zitten, of ze probeerden het in elk geval. Die vond ik dus echt uhm....niet zeer aantrekkelijkquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:42 schreef rhubarbje het volgende:
De friendzone betekend, in mijn ogen, vrij vertaald: ik vind je niet fysiek aantrekkelijk, er is geen chemie
Ik heb genoeg vrienden waarvan ik denk ach als ik ooit weer vrijgezel zou zijn waarom niet?
Zij zitten niet in de friendzone
Ik heb ook vrienden waarvan ik denk: ooh sorry ik vind je heel fijn en je hebt een leuk karakter maar dat gaat never nooit veranderen in meer
er is geen chemie, geen (seksuele) aantrekkingskracht. Zij zitten in de friendzone
Je zou juist blij moeten zijn, ze vallen in elk geval niet op mij.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:45 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Hey nou kom op,
Das ongeveer het enige wat ik nog mee heb in de interactie met vrouwen
nou dat valt ook wel weer meequote:Op woensdag 8 juni 2011 13:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vrouwen die op gespierde mannen vallen
Ook niet op mij hoor, anders was ik dit draadje nooit gaan volgen, je schijnt namelijk ook te moeten praten en dergelijke..quote:Je zou juist blij moeten zijn, ze vallen in elk geval niet op mij.
Daar ben ik dan wel weer heel goed in, maar daarom heb ik ook geen problemenquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:50 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Ook niet op mij hoor, anders was ik dit draadje nooit gaan volgen, je schijnt namelijk ook te moeten praten en dergelijke..
Als ik voor mezelf spreek,ik kan goed met mannen omgaan tot ik verliefd op ze word dan ben ik gewoon veel klunzeriger, de spanning van vind die me leuk en zo is ook weer dat ik heel anders met hem omga.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gek, ik zie dat niet zo?
Als ik echt gek ben op iemand ga ik ook gewoon met ze keten en geinen. Eigenlijk veranderde er verder weinig nadat die relatie over was, behalve dan dat we geen intieme relatie meer hadden.
Maar misschien ben ik daar gewoon anders in dan andere mannen??
Geen idee, heb hier eigenlijk nooit zo over nagedacht
Wat meteen het probleem is voor velen hier?quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je als man iets wil, dan zal je af en toe moeten flirten.
Daarom komen velen ook in de friend zonequote:Op woensdag 8 juni 2011 13:54 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Wat meteen het probleem is voor velen hier?
Ik kan me wel voorstellen dat je niet per se een man wil met net zulke kleine armpjes als de vrouw zelf. Omgekeerd wil ik ook geen vrouw met spieren.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vrouwen die op gespierde mannen vallen
Voel je je inmiddels al wel wat zelfverzekerder om die stap eens te gaan maken?quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:55 schreef dyna18 het volgende:
Het is ook niet alleen weten hoe het moet (of niet moet), maar ook een kwestie van durfen.
En ik heb dat tot nu toe dus nooit gedurfd.
Nou met mijn verstand heb ik beredeneerd dat het wel nodig is om die stap te maken. Want inderdaad zonder flirten kom je niet tot die romantische zone.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Voel je je inmiddels al wel wat zelfverzekerder om die stap eens te gaan maken?
Oogcontact zoeken, kijken naar dingen die je met elkaar gemeen hebtquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:01 schreef dyna18 het volgende:
Bovendien moet ik eerlijk bekennen dat ik nauwelijks een idee heb hoe het flirten aan te pakken.
Beetje zeggen dat ze mooi is enzo, maar verder?
Ik heb al eens gezegd, je moet niet meer nadenken maar wat in je opkomt ook zo snel mogelijk zeggen. Natuurlijk is de kans op een afwijzing groter omdat statistisch niet meer dan 50% van het vrouwvolk in jou geïnteresseerd is. Maar je moet weten en leren dat afwijzingen niet erg zijn en dat het 'spel' van flirten leuk kan zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:59 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Nou met mijn verstand heb ik beredeneerd dat het wel nodig is om die stap te maken. Want inderdaad zonder flirten kom je niet tot die romantische zone.
Maar ter plekke tijdens een borrel, activiteit ontbreekt de durf.
Niet alleen de durf om te flirten, maar vaak weet ik ook niet goed wat te zeggen na Hallo.
Eigenlijk geldt bovenstaand dan ook voor jou.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:59 schreef Arthur_Dent het volgende:
Moment dat ik een meisje/vrouw zie waarvan ik denk, zoww die is leuk dan zorg ik meestal dat ik er ver uit de beurt blijf die is eng namelijk.
Als er dan ook intresse is van andere meiden dan zie ik het absoluut niet. Komt namelijk niet in mij op dat dat ook kan iemand die mij op zo'n manier leuk vind. Dus dan moeten ze ineens(voor mij dan) heel direct zijn, en daar schrik ik dan weer van
Bij mij verchilt het soort contact per vriend, met sommige ga ik ongeveer net zo om als met mijn vriend voordat we wat kregen samen. Met anderen is het weer wat 'afstandelijk' haast.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:53 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Als ik voor mezelf spreek,ik kan goed met mannen omgaan tot ik verliefd op ze word dan ben ik gewoon veel klunzeriger, de spanning van vind die me leuk en zo is ook weer dat ik heel anders met hem omga.
Ik kan ook wel keten en geinen met hem maar je gaat doordat je elkaar leuk vind toch heel anders lichamelijker en geestelijker , er is meer spanning dan die ik heb met gewone vrienden.
Je doen en laten is sowieso naar elkaar anders want je kent elkaar ook intiemer.
LOLquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:05 schreef rhubarbje het volgende:
maak grapjes, plaag een beetje (op een positieve manier dan he... niet zeggen jezus wat ben jij dik hahahahahahahahha of zo)
Ja, dat is dan wel weer zo. Ik word dan ook wat klunzigerquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:53 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Als ik voor mezelf spreek,ik kan goed met mannen omgaan tot ik verliefd op ze word dan ben ik gewoon veel klunzeriger, de spanning van vind die me leuk en zo is ook weer dat ik heel anders met hem omga.
Ik kan ook wel keten en geinen met hem maar je gaat doordat je elkaar leuk vind toch heel anders lichamelijker en geestelijker , er is meer spanning dan die ik heb met gewone vrienden.
Je doen en laten is sowieso naar elkaar anders want je kent elkaar ook intiemer.
Ja, dat was voor mij ook altijd het probleem.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:55 schreef dyna18 het volgende:
Het is ook niet alleen weten hoe het moet (of niet moet), maar ook een kwestie van durven.
En ik heb dat tot nu toe dus nooit gedurfd.
Gezien de meeste mannen het niet eens op valt als ze haar blonde haar paars heeft geverfd, denk ik dat deze lat voor veel heren ietswat hoog ligtquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:05 schreef rhubarbje het volgende:onthoud kleine dingen waardoor je kunt tonen dat je oplet op wat ze zegt (bijvoorbeeld hey was het nog goed gegaan met dat functioneringsgesprek? ik noem maar wat)
Daar ben ik ook veel te laat achter gekomen, maar dat kwam dan ook omdat ik in het gezin waarin ik opgroeide veel heb moeten horen hoe (vul maar je willekeurige "feministische" opmerking in) mannen wel niet waren. Dat ze plagen juist wel leuk vinden kwam ik pas veel later achter....ach, autisme en dingen te letterlijk nemenquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:08 schreef formerjellybean het volgende:
Ze zeggen niet voor niets meisjes plagen is kusjes vragen
Dan vind ie je leuk, maar weet niets te zeggen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:15 schreef formerjellybean het volgende:
Wat trouwens als een jongen wel de hele tijd in je buurt blijft maar je niet aanspreekt ?? Dat vind ik altijd zulke supervage acties.......
Dan heb je een jongen met weinig zelf vertrouwen. Als je hem wil hebben, dan moet je hem zelf opvissen. Bijten zal ie wel doen als je een haak uit gooit.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:15 schreef formerjellybean het volgende:
Wat trouwens als een jongen wel de hele tijd in je buurt blijft maar je niet aanspreekt ?? Dat vind ik altijd zulke supervage acties.......
Dan durven ze waarschijnlijk niet. Tenminste, daarom leek ik vroeger zo vaag somsquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:15 schreef formerjellybean het volgende:
ja oke maar het is wel iets waar je actief wat mee kunt doenquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gezien de meeste mannen het niet eens op valt als ze haar blonde haar paars heeft geverfd, denk ik dat deze lat voor veel heren ietswat hoog ligt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Dat klopt ook wel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:16 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dan heb je een jongen met weinig zelf vertrouwen. Als je hem wil hebben, dan moet je hem zelf opvissen. Bijten zal ie wel doen als je een haak uit gooit.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja oke maar het is wel iets waar je actief wat mee kunt doen
en het is maar een relatief klein stapje
Over durven:
serieus ik noemde het al eerder maar probeer eens te RET-en!
Het helpt je irrationele en niet-helpende gedachten om te zetten in helpende gedachten
Bijv: als ik nu wat aardigs tegen haar zeg lacht ze me vast uit
Hoe realistisch is dat? Valt nogal mee toch?
Dus dat wordt dan: Als ik nu wat aardigs tegen haar zeg vind ze dat vast sympathiek
(wie vind het nou niet sympathiek als iemand wat aardigs zegt?)
Voor wie dat boeiend vind:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nogal hoog NLP-gehalte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder is een hamster
whahahah goeie actie van die docentquote:
RET, dat gebruiken ze toch met PTSS??quote:Over durven:
Het helpt je irrationele en niet-helpende gedachten om te zetten in helpende gedachten
Bijv: als ik nu wat aardigs tegen haar zeg lacht ze me vast uit
Hoe realistisch is dat? Valt nogal mee toch?
Dus dat wordt dan: Als ik nu wat aardigs tegen haar zeg vind ze dat vast sympathiek
(wie vind het nou niet sympathiek als iemand wat aardigs zegt?)
vind je dat een slecht iets?quote:
Ik heb geloof ik ooit gevraagt om zo'n cursus te gaan doen. Uiteindelijk werd 't piekeren, min of meer dezelfde stappen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:18 schreef rhubarbje het volgende:
Kan ook zijn dat 'ie gewoon nieuwsgierig was of je interesse zou tonen maar niet geinteresseerd was om er echt achteraan te gaan. Heb zelf ook wel eens gewoon meer zin om met m'n vrienden te praten dan om weer het hele riedeltje af te werken tegen een meid waar ik toch niks mee ga doen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:21 schreef formerjellybean het volgende:
Wat die jongen wel deed was flirten en het lukte want hij kreeg haar aandacht. Denk dat het ook is gewoon proberen opgemerkt te worden. Dus eigenlijk wat meer op te vallen bij het meisje waar je een oogje op hebt.
Je oefent er wel mee.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
Juist wanneer ik iemand leuk vind, lukt het me niet. Iemand "versieren" die ik niet zo leuk vind gaat me stukken beter af...maar ja, als je die toch niet zo leuk vind, schiet je er toch niks mee op
Joh ik ben ooit weleens weggerend bij een jongen die ik leuk vond , nadat die wist dat ik hem leuk vond (iemand was zo leuk het hem te vertellen) Ik zag hem en raakte in paniek en rende keihard weg.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:20 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
RET, dat gebruiken ze toch met PTSS??
Teminste daarvan ken ik het, maar bij mij is het niet echt iets als zelfvertrouwen ofzo, maar gewoon iets wat er niet in zit. Ik durf wel, stap er op af begin met hallo, zet mijn charmantste glimlach op... en dat was het. Rood stotteren en compleet blanco.
RET word bij heel veel dingen gebruiktquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:20 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
RET, dat gebruiken ze toch met PTSS??
Teminste daarvan ken ik het, maar bij mij is het niet echt iets als zelfvertrouwen ofzo, maar gewoon iets wat er niet in zit. Ik durf wel, stap er op af begin met hallo, zet mijn charmantste glimlach op... en dat was het. Rood stotteren en compleet blanco.
Dat wordt voor mij dus oefenen!quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:23 schreef rhubarbje het volgende:
Die overtuigingen en gedachten kun je omdraaien als je vaak genoeg oefent
Nee, niet per se, maar je conditioneert jezelf heel erg om vooraf je verwachte gedrag te analyseren.quote:
natuurlijk welquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik ooit gevraagt om zo'n cursus te gaan doen. Uiteindelijk werd 't piekeren, min of meer dezelfde stappen.
Of RET mij zal helpen bij 't versieren? Geen idee, meestal kan ik dan sowiezo niet zo helder nadenken.
Juist wanneer ik iemand leuk vind, lukt het me niet. Iemand "versieren" die ik niet zo leuk vind gaat me stukken beter af...maar ja, als je die toch niet zo leuk vind, schiet je er toch niks mee op
Ik vind alle toegepaste psychologie common sense.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:23 schreef Mystikvm het volgende:
De 4 G's worden ook gebruikt bij 'Geweldloze communicatie'. Is ook een beetje gelieerd aan NLP. Interessante theorie, wel een beetje common sense soms.
Je kan jezelf er ook gek mee analyserenquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
RET word bij heel veel dingen gebruikt
je hoeft geen trauma te hebben om belemmerende gedachten te hebben natuurlijk
Waarom word je rood en raak je blanco?
Waarschijnlijk omdat een belemmerende gedachte je tegen houdt
ik bedoel dat is geen aangeboren reactie, je triggert dat zelf en waarschijnlijk door iets wat je denkt of een bepaalde overtuiging (bijv: ik ga falen)
Die overtuigingen en gedachten kun je omdraaien als je vaak genoeg oefent
Dat oefen je in het echt, niet in je hoofd.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
natuurlijk wel
je doet ervaring op, je kunt oefenen en word gesterkt in positieve gedachten
als je een koorddanser wil worden oefen je toch ook eerst een cm of 20 van de grond voordat je over de grand canyon gaat lopen?
Kiek, dat bedoel ik nou.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:26 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Je kan jezelf er ook gek mee analyserenDat had ik na de therapie juist omdat ik het eerst niet deed, toen daar geleerd had en vervolgens was het hek qua malen van de dam.
Als ik dat toch eens wist, waarom ik in een complete staat van paniek raak. Dan was het al een stuk makkelijker. Ik bedoel, op mijn grote na heb ik een gemiddeld uiterlijk, ben vriendelijk, tis niet zo dat ik een hork ben ofzo. Maar zodra er een meisje is wat ik leuk vind.. breek ik nog net die door de geluids barriere om weg te komen.quote:Waarom word je rood en raak je blanco?
Ok, maar is het daarmee dan al meteen duidelijk dat je haar leuk vindt,quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:05 schreef rhubarbje het volgende:
maak grapjes, plaag een beetje en kijk haar net wat te lang aan
onthoud kleine dingen waardoor je kunt tonen dat je oplet op wat ze zegt
als je het echt goed wil doen moet je ook alle subgedachten onderkennen en omdraaienquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:24 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nee, niet per se, maar je conditioneert jezelf heel erg om vooraf je verwachte gedrag te analyseren.
In het ergste geval maakt het je alleen maar banger omdat je je allerlei rare situaties en interacties voor gaat stellen die waarschijnlijk niet eens voorkomen. (ook al programmeer je een gewenste reactie in je hoofd)
Ja je moet natuurlijk niet alleen maar aan de eetkamer als een gek RET schema's gaan zitten schrijvenquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:26 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat oefen je in het echt, niet in je hoofd.
Misschien speelt ook een rol dat je dermate overspoeld wordt door gevoelens, kan 't zijn dat je je daar gewoon geen raad mee weet?quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:28 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Als ik dat toch eens wist, waarom ik in een complete staat van paniek raak. Dan was het al een stuk makkelijker. Ik bedoel, op mijn grote na heb ik een gemiddeld uiterlijk, ben vriendelijk, tis niet zo dat ik een hork ben ofzo. Maar zodra er een meisje is wat ik leuk vind.. breek ik nog net die door de geluids barriere om weg te komen.
Of zoals bij Former, een beetje staan ernaast en denken, ik spreek er aan... en ontaard in staren tot zij naar mij kijkt.
Dat is precies de houding die ik bedoelde of inderdaad naast je gaan staan en niets zeggen waardoor je zoiets krijgt van wat wil je nou.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:28 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Als ik dat toch eens wist, waarom ik in een complete staat van paniek raak. Dan was het al een stuk makkelijker. Ik bedoel, op mijn grote na heb ik een gemiddeld uiterlijk, ben vriendelijk, tis niet zo dat ik een hork ben ofzo. Maar zodra er een meisje is wat ik leuk vind.. breek ik nog net die door de geluids barriere om weg te komen.
Of zoals bij Former, een beetje staan ernaast en denken, ik spreek er aan... en ontaard in staren tot zij naar mij kijkt.
hmm ja dat is wel handig om eerst te weten ja hahaquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:28 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
is dat erg? je zegt toch niet meteen ik hou van je?quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:28 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ok, maar is het daarmee dan al meteen duidelijk dat je haar leuk vindt,
of kun je nog duidelijker zijn?
Beetje bij beetje theorie en praktijk dus. Kan ik me wel in vinden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je het echt goed wil doen moet je ook alle subgedachten onderkennen en omdraaien
maar dat is een beetje veel om te beschrijven
je krijgt vanzelf bevestiging van je positieve gedachten omdat de negatieve (ze moeten wel irrationeel zijn he, dus niet gewoon misschien wil ze niet met me uit. Nee misschien wil ze dat niet kan gebeuren, niemand is dood dus hoppa gewoon door) dus nooit bewezen worden omdat ze irrationeel zijn
Als je genoeg bevestinging krijgt ga je het vanzelf onderkennen
En als je het vaak genoeg oefent hoef je het ook niet meer elke keer te doen omdat de belemmerende gedachten dan vanzelf weg blijven
Vallen en opstaan met een beetje voorkennis.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja je moet natuurlijk niet alleen maar aan de eetkamer als een gek RET schema's gaan zitten schrijven
Je moet ook het gewenste gedrag (de 4e G uit mijn hoofd) in praktijk gaan brengen natuurlijk
Misschien ben je onbewust toch een beetje verlegen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:28 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Er staat een vent naast je zich de hele tijd af te vragen hoe die jou in godsnaam aan moet spreken, 3x raden wat die wiltquote:Dat is precies de houding die ik bedoelde of inderdaad naast je gaan staan en niets zeggen waardoor je zoiets krijgt van wat wil je nou
"Misschien", "onbewust" en "een beetje" horen volgens mij alledrie niet in die zin thuisquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:34 schreef Crutch het volgende:
Misschien ben je onbewust toch een beetje verlegen.
nee oke maar het is de meest zinnige tip die ik vandaag kon verzinnen voor mensen die 'gewoon niet durven'quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:34 schreef Crutch het volgende:
[..]
Beetje bij beetje theorie en praktijk dus. Kan ik me wel in vinden.
NLP is ook niet per definitie slecht, maar is geen 100% werkende methode.
[..]
Vallen en opstaan met een beetje voorkennis.
[..]
Misschien ben je onbewust toch een beetje verlegen.
Als je ziet dat iemand je aankijkt werken je nekspieren dan ook tegen? Weet je je dan een houding te geven?
Een zin zonder modale partikels is ook maar saai om te lezen. Komt harder aan ook en lijkt ook nog niet eens onderbouwd.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:36 schreef Catbert het volgende:
[..]
"Misschien", "onbewust" en "een beetje" horen volgens mij alledrie niet in die zin thuis
Volgens mij is "verlegen" voor mij wel 1 van de belangrijkere redenen ja.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee oke maar het is de meest zinnige tip die ik vandaag kon verzinnen voor mensen die 'gewoon niet durven'
Er zijn er vast nog 100000 maar ja ik weer ook gewoon niet zo veel
Precies, iedereen heeft weer behoefte aan een andere aanpak.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee oke maar het is de meest zinnige tip die ik vandaag kon verzinnen voor mensen die 'gewoon niet durven'
Er zijn er vast nog 100000 maar ja ik weer ook gewoon niet zo veel
Vervang "verlegen" maar door "veel te zelfbewust". Dat is waar veel mensen last van hebben. Een beetje een bord voor je kop mag best wel. Niet te veel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Volgens mij is "verlegen" voor mij wel 1 van de belangrijkere redenen ja.
maar wat stel jij dan voor?quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:41 schreef Crutch het volgende:
[..]
Precies, iedereen heeft weer behoefte aan een andere aanpak.
De een oefent zijn James Bond move voor de spiegel, de ander gooit het op sociale angst en praat er vanachter zijn of haar computer over de ander gaat 10.000 keer op z'n muil, maar blijft proberen.
Waar ik een beetje huiverig voor ben is dat mensen net als met diëten vanalles gaan proberen en uiteindelijk de hoop maar opgeven omdat niets blijkt te werken.
Tja, kleed je dan ook anders.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:42 schreef Arthur_Dent het volgende:
Ik ben super verlegen van huis uit..Maar probeer dat niet te veel invloed te laten hebben op mijn doen en laten.
Ben ook een enorme nerd, met dnd, warhammer, larp weet ik het wat nog meer. Dus dat helpt ook niet mee. Heb je af en toe een meisje wat op jou afstapt, want 2 meter American Football, militair.. die is vast stoer, om halverwege gesprek met open mond en hoofdschuddend weg te lopen
noemde jij ook niet ooit red dwarf?quote:Ik ben super verlegen van huis uit..Maar probeer dat niet te veel invloed te laten hebben op mijn doen en laten.
Ben ook een enorme nerd, met dnd, warhammer, larp weet ik het wat nog meer. Dus dat helpt ook niet mee. Heb je af en toe een meisje wat op jou afstapt, want 2 meter American Football, militair.. die is vast stoer, om halverwege gesprek met open mond en hoofdschuddend weg te lopen
Zullen er vast niet zo veel van zijn...quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:45 schreef formerjellybean het volgende:
Misschien ontmoet je wel een heel leuk nerderig meisje waar je samen mee kunt larpen
Elf fantasy fair...quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zullen er vast niet zo veel van zijn...
Waar ontmoet je eigenlijk zulke vrouwen? (behalve online dan).
Ja ik zal zo'n bril kopen, en mijn rib broek onder mijn oksels optrekken.quote:Tja, kleed je dan ook anders
Op Fok zitten er wel een aantal, zie bijvoorbeeld:quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zullen er vast niet zo veel van zijn...
Waar ontmoet je eigenlijk zulke vrouwen? (behalve online dan).
Zodra ik het juiste middel tegen overgewicht heb dat niets te maken heeft met minder eten en lichamelijke inspanning nodig ik je uit in mijn nog te bouwen villa.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar wat stel jij dan voor?
niet dieten zeg maar? dan blijf je dik
wel zo relaxed en je hoeft nooit meer een bakje chips te laten staan maar het gewenste resultaat bereik je ook niet echt
computerspelletjes winkel?quote:
niet dat ik het religeus volg of zo maar het is wel grappig hahaquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:49 schreef Arthur_Dent het volgende:
Ja inderdaad ik noemde ook red dwarf... dacht altijd dat maar drie mensen in nederland keken joh..
Ik heb geen recht spreken over je kleding hoor, maar je geeft zelf aan een stoer uiterlijk te hebben wat dus eigenlijk helemaal niet bij je gedrag past.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:48 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Ja ik zal zo'n bril kopen, en mijn rib broek onder mijn oksels optrekken.
Maar goed dat werkt dan ook niet echt mee denk ik. Zo van ik trek qua vrouwen niet aan wat ik wil, en ben niet leuk voor de vrouwen die mij fysiek aantrekkelijk vinden
Naja RET werkt voor duizende en meer mensenquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:49 schreef Crutch het volgende:
[..]
Zodra ik het juiste middel tegen overgewicht heb dat niets te maken heeft met minder eten en lichamelijke inspanning nodig ik je uit in mijn nog te bouwen villa.![]()
Mijn punt is dat ik zie dat alles maar uitproberen ook geen zak helpt, het lijkt me ook wel een beetje zelfpijniging eerlijk gezegd.
Zoek één methode die bij je past en waar duizenden (of meer) mensen succes mee hebben geboekt en hou dat vol.
Ik snap trouwens ook niet waar al die zelfbenoemde coaches en guru's vandaan komen tegenwoordig; het lijkt wel dat iedere huisvrouw tegenwoordig kleuren-, sociaal-, succescoach is.
Zullen we gaan RET-coachen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Naja RET werkt voor duizende en meer mensen
En als je dat middeltje vind mail me ff
er moeten nodig een boel kilo's af haha
Heeft wel een hoog Tel Sell / BioStabil gehalte. Kan dus best eens goed gaan werken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:56 schreef Crutch het volgende:
Zullen we gaan RET-coachen?![]()
Zie er wel een markt in, benoem ik ons meteen tot coach, gewoon omdat het kan.
Steken we het in een ietwat moderner jasje in de trant van Social Stability RET ofzo.
Ik regel Kevin Brouwer even.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Heeft wel een hoog Tel Sell / BioStabil gehalte. Kan dus best eens goed gaan werken.
Joh ik denk echt dat er best meiden zijn die het ook leuk vinden maar denk dat je voor jezelf moet kijken waar .quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:54 schreef Arthur_Dent het volgende:
mwa het is meer dat mijn zus is een keertje foto leit zien van ons twee op vakantie in zwembad, en zei zoiets had van wie's dat. Verder vroeg erachterkwam dat ik militair was en AF deed.
Verder kleed ik me gewoon normaal. spijkerbroek t-shirtje..
Alleen toen ze achter de andere hobbies kwam was het van.. eeuh what??
cool, als jij een schuur hebt die als 'praktrijk ruimte' kunnen gebruiken kunnen we daar serieus nog rijk mee worden ook waarschijnlijkquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:56 schreef Crutch het volgende:
[..]
Zullen we gaan RET-coachen?![]()
Zie er wel een markt in, benoem ik ons meteen tot coach, gewoon omdat het kan.
Steken we het in een ietwat moderner jasje in de trant van Social Stability RET ofzo.
Zelf verkleden zou ik op zo'n dag ook niet doen, maar aapjes kijken is altijd leuk op de elf, of op Castle festquote:Ben trouwens met pap wel eens op de fantasy fair geweest , ik hou nogal van fantasy , en niet het uitdossen maar wel gewoon films en andere dingen
Je moet jezelf gewoon aanbieden aan het bedrijfsleven, prop je op die dagen gewoon wat andere mensen er tussen en klaar, niet eens een schuur nodigquote:cool, als jij een schuur hebt die als 'praktrijk ruimte' kunnen gebruiken kunnen we daar serieus nog rijk mee worden ook waarschijnlijk
Ik heb een kantoor in Heerenveen. Is dat in de buurt?quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
cool, als jij een schuur hebt die als 'praktrijk ruimte' kunnen gebruiken kunnen we daar serieus nog rijk mee worden ook waarschijnlijk
voor coach heb je denk ik ook geen opleiding nodig he?
Lekker loos
Kan ik wel lekker stoppen met die scriptie
Kun je eens een casual foto PM'en?quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:54 schreef Arthur_Dent het volgende:
mwa het is meer dat mijn zus is een keertje foto leit zien van ons twee op vakantie in zwembad, en zei zoiets had van wie's dat. Verder vroeg erachterkwam dat ik militair was en AF deed.
Verder kleed ik me gewoon normaal. spijkerbroek t-shirtje..
Alleen toen ze achter de andere hobbies kwam was het van.. eeuh what??
Ik heb er serieus wel eens over na zitten denken of er een markt zou zijn voor dating-coaching. En dan niet gebaseerd op dat PUA geneuzel maar gewoon op het verbeteren van het zelfvertrouwen en sociaal leven e.d.quote:
Yup en je ziet er heel ook qua fantasy , wat gewoon wel heel leuk is.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:59 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Zelf verkleden zou ik op zo'n dag ook niet doen, maar aapjes kijken is altijd leuk op de elf, of op Castle fest
Wil je het nummer van Tijn van Ewijk?quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:02 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik heb er serieus wel eens over na zitten denken of er een markt zou zijn voor dating-coaching. En dan niet gebaseerd op dat PUA geneuzel maar gewoon op het verbeteren van het zelfvertrouwen en sociaal leven e.d.
Common sense coachingquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:02 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik heb er serieus wel eens over na zitten denken of er een markt zou zijn voor dating-coaching. En dan niet gebaseerd op dat PUA geneuzel maar gewoon op het verbeteren van het zelfvertrouwen en sociaal leven e.d.
nee maar als ik rijk kan worden zonder diploma wil ik er nog wel voor naar groningen gaanquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:02 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik heb een kantoor in Heerenveen. Is dat in de buurt?
[..]
Kun je eens een casual foto PM'en?
die zijn er al mega veel hoorquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:02 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee hoor!quote:
Er kan vast wel een bureautje bijquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee hoor!
Ik heb wel eens een item gezien op tv bij een of ander iets waarbij ze gewoon heel normale dingen vertelde en oefende
gewoon gewoon zeg maar
Ik zou zeggen, doe eens een proef pilot hierquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:02 schreef Catbert het volgende:
[..]
Kinderen groeien tegenwoordig al op met het structurele computergebruik dat voorheen als nerdgedrag werd gezien.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:08 schreef Arthur_Dent het volgende:
eeuhm nerd als niet in computer nerd.. ik gaat kijken of ik iets van mijn facebook kan rippen en dat pm'en
Die is leuk tot nét nadat Justin Timberlake is geweest, wordt erg saai daarna.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:09 schreef formerjellybean het volgende:
Is the social network qua film eigenlijk iets of kan ik beter iets anders gaan kijken , wil hem ergens wel graag zien
Ik zie mezelf verder ook niet als een echte nerd, heb alleen wel wat trekjes maar ben verder gewoon mezelf. Een beetje een manusje-van-alles eigenlijk.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:53 schreef formerjellybean het volgende:
Ben trouwens met pap wel eens op de fantasy fair geweest , ik hou nogal van fantasy , en niet het uitdossen maar wel gewoon films en andere dingen . Ik kan mezelf denk ik qua interesses denk ook best een nerd noemen
Wat is PUA en NLP??quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:10 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Dat is dus juist wel PUA en NLP geneuzel...
Alle technieken zijn terug te leiden naar PUA, niet dat PUA goed is, maar meer omdat PUA zo'n beetje zich met alles bemoeit.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:10 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Dat is dus juist wel PUA en NLP geneuzel...
Oh Justin speelt er ook in mee . Misschien moet ik hem gewoon maar eens gaan kijkenquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:11 schreef Crutch het volgende:
[..]
Die is leuk tot nét nadat Justin Timberlake is geweest, wordt erg saai daarna.
PUA is hosselaar en NLP is een psychologische studie over je onbewuste.quote:
pick up artist en neurolinguïstisch programerenquote:
Vertel.quote:
Er wordt hier meer dan voldoende ontopic gesproken. En wat let jou om het weer ontopic te brengen?quote:
Nou, het topic is een stuk lurkwaardiger als het ontopic is natuurlijk. Slowchat is alleen interessant voor de 'kliek'.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:19 schreef Crutch het volgende:
Boze lurkers die gaan miepen als het niet over versieren gaat?
Uploaden naar tinypic.com daar de link van kopieërenquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:18 schreef Arthur_Dent het volgende:
Beetje jammer dat ik niet gewoon een foto kan PM en, iemand een idee hoe ik dat hier doe?
Volgens mij waren we behoorlijk ontopic hoor, anders was ik namelijk ook al weggeweest.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:19 schreef Catbert het volgende:
Ik vind dat het hier af en toe wel erg vol staat van de eenregelige semi-ontopic reacties en relatief weinig discussies over zaken. Ik ben ff een uurtje weg en je bent een topic verder. Dus op zich ben ik het er wel mee eens dat het een beetje erg verzand in semi-slowchat. Ik vind dus ook dat het niet de bedoeling is dat mensen hier gaan vertellen over wat ze deze dag uitgespookt hebben, tenzij dat te maken heeft met het onderwerp. Maargoed, da's mijn mening
[..]
Nou, het topic is een stuk lurkwaardiger als het ontopic is natuurlijk. Slowchat is alleen interessant voor de 'kliek'.
Kijk vandaag is er heel veel ontopic , want ze hebben het nu over dating gehad en ook over Pua , gisteren was over politiek wat totaal niet met daten te maken heeft . Ik vind dus dat het vandaag veel meer meevalt als gisteren.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:19 schreef Catbert het volgende:
Ik vind dat het hier af en toe wel erg vol staat van de eenregelige semi-ontopic reacties en relatief weinig discussies over zaken. Ik ben ff een uurtje weg en je bent een topic verder. Dus op zich ben ik het er wel mee eens dat het een beetje erg verzand in semi-slowchat. Ik vind dus ook dat het niet de bedoeling is dat mensen hier gaan vertellen over wat ze deze dag uitgespookt hebben, tenzij dat te maken heeft met het onderwerp. Maargoed, da's mijn mening
[..]
Nou, het topic is een stuk lurkwaardiger als het ontopic is natuurlijk. Slowchat is alleen interessant voor de 'kliek'.
Welja geef mij maar weer de schuldquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:21 schreef Crutch het volgende:
[..]
Volgens mij waren we behoorlijk ontopic hoor, anders was ik namelijk ook al weggeweest.
Die gekke former komt altijd weer naar SC hunkeren.
PM je hem ook aan mij?quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:18 schreef Arthur_Dent het volgende:
Beetje jammer dat ik niet gewoon een foto kan PM en, iemand een idee hoe ik dat hier doe?
Het is zo, ik val je niet aan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:22 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Welja geef mij maar weer de schuld![]()
![]()
Maak anders gewoon een anoniem gmail account aan, ik heb er een speciaal voor Fokquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:18 schreef Arthur_Dent het volgende:
Het onderwerp van dit topic is toch wel mensen die zover niet komen, maargoed. Ik zou naar 't filmhuis gaan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:24 schreef formerjellybean het volgende:
Trouwens ik vind films heel erg met versieren te maken hebben ?? Als je met een meisje naar een film gaat wat voor film zou dat zijn dan in het algemeen???
Gewoon wat er draait. Als man ga je heus niet voor de lol een romantisch drama zitten kijken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:24 schreef formerjellybean het volgende:
Trouwens ik vind films heel erg met versieren te maken hebben ?? Als je met een meisje naar een film gaat wat voor film zou dat zijn dan in het algemeen???
Whatever er maar draait. Ik vind zelf dat films helemaal niet leuk zijn voor een date. Leuk als je verlegen bent aangelegd, maar ik ga liever het gesprek aan met een etentje ofzo.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:24 schreef formerjellybean het volgende:
Waarom het filmhuis ????quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:25 schreef Catbert het volgende:
[..]
Maak anders gewoon een anoniem gmail account aan, ik heb er een speciaal voor Fok
[..]
Het onderwerp van dit topic is toch wel mensen die zover niet komen, maargoed. Ik zou naar 't filmhuis gaan.
Ach dat valt ook wel mee als je eenmaal een tijdje in een relatie zit.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:27 schreef formerjellybean het volgende:
Ik zou het juist leuk vinden als ik met een man naar een fantasy of actiefilm ga , de chickflick films kijk ik wel in mijn eentje .
Zelf vind ik het zo sneu als een vrouw een kerel meesleurt naar zoiets als Sex and the city films
Daar valt ook wel weer wat voor te zeggen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:29 schreef Crutch het volgende:
[..]
Kwaliteitsfilms, geen hollywood-massaproducties.
Iets meer kwaliteit en praatvoer dan Pirates of the Something Driehonderd.quote:
Een film kijken als date is alleen goed wanneer je vervolgens niet veel van de film meekrijgt. Vooral ideaal wanneer je thuis een fijne bank hebt dus. Mijn dates waren meestal simpel wat drinken op een terras. Heb ook een keer een date meegesleept naar Tilburg kermis (redelijk rustige avond).. ook wel een succes, maar wel eerst peilen of ze zoiets ziet zitten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Whatever er maar draait. Ik vind zelf dat films helemaal niet leuk zijn voor een date. Leuk als je verlegen bent aangelegd, maar ik ga liever het gesprek aan met een etentje ofzo.
Ik ga dus ook niet snel akkoord met een film als date.
Mag via DMquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:29 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Daar valt ook wel weer wat voor te zeggen.
Da's wel een leuk onderwerp om over te praten. Chicks diggen sportieve types. Kun je meteen die foto's laten zienquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:30 schreef Arthur_Dent het volgende:
En meh, mijn computer op mijn werk heeft alleen foto's van mij tijdens de wedstrijd, dan zie je alleen maar pak en helm.. schiet niet op.. stuur hem later wel aan Crutch en rhubarbje
Top.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:30 schreef Arthur_Dent het volgende:
En meh, mijn computer op mijn werk heeft alleen foto's van mij tijdens de wedstrijd, dan zie je alleen maar pak en helm.. schiet niet op.. stuur hem later wel aan Crutch en rhubarbje
Ow, echt geen flauw idee!quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:24 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb Kill Bill met een date gekekenquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:31 schreef Catbert het volgende:
Inglorious Basterds heb ik trouwens op een date gezien. Ze was ook Tarantino fan
Dat is ook wel leuk dan zal het wel een pittig wijfie zijn en denk ook vaak dat het beter is dan zo'n soort meid die alleen naar romantische films kijkt en ook kijkt of haar date niet voldoet aan de romantische filmheld wat totaal onrealistisch is.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:31 schreef Catbert het volgende:
Inglorious Basterds heb ik trouwens op een date gezien. Ze was ook Tarantino fan
Een of twee? Ik vond ze cool, maar als dat over the top gebeuren je irriteert kan ik me voorstellen dat je ze niet zo leuk vond. Het is een hele andere film dan Pulp Fiction bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:32 schreef Crutch het volgende:
Ik heb Kill Bill met een date gekeken
Viel even tegen zeg.
Wil je ajb nooit meer naar mijn dates referen met de woorden "pittig wijfie"? Thanksquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:33 schreef formerjellybean het volgende:
Dat is ook wel leuk dan zal het wel een pittig wijfie zijn en denk ook vaak dat het beter is dan zo'n soort meid die alleen naar romantische films kijkt en ook kijkt of haar date niet voldoet aan de romantische filmheld wat totaal onrealistisch is.
Wat? De date of de film?quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:32 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik heb Kill Bill met een date gekeken
Viel even tegen zeg.
We hebben 2 gekeken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:33 schreef Catbert het volgende:
[..]
Een of twee? Ik vond ze cool, maar als dat over the top gebeuren je irriteert kan ik me voorstellen dat je ze niet zo leuk vond. Het is een hele andere film dan Pulp Fiction bijvoorbeeld.
Wat is daar nou zo erg aan ???quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:33 schreef Catbert het volgende:
[..]
Een of twee? Ik vond ze cool, maar als dat over the top gebeuren je irriteert kan ik me voorstellen dat je ze niet zo leuk vond. Het is een hele andere film dan Pulp Fiction bijvoorbeeld.
[..]
Wil je ajb nooit meer naar mijn dates referen met de woorden "pittig wijfie"? Thanks
Later nog wat gedronken en gezoend, dat wel, maar maandje later was de koek alweer op.quote:
Kill Bill 2 is geen sequel. Kill Bill is eigenlijk een lange film met daarin eigenlijk 4 (ofzo) films-in-een-film met elk een compleet eigen genre. Dat is ook wat die hele film zo brilliant maakt. Ik vind het nog steeds heerlijk om eens per jaar ofzo beide films achter elkaar te kijkenquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:34 schreef Crutch het volgende:
We hebben 2 gekeken.
Deel 1 was meesterlijk![]()
Maar zoals vaak met sequels, valt tegen.
Inderdaad. Ik voelde gewoon kippenvel en rillingen over mijn rugquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:33 schreef Catbert het volgende:
Wil je ajb nooit meer naar mijn dates referen met de woorden "pittig wijfie"? Thanks
Mijn associatie bij "pittig wijfie" is een "lekker gek" type met een "lekker pittig kapsel"quote:
Dat, en mijn beeld van een mooie slimme meid is ook nog eens verpestquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:37 schreef Mystikvm het volgende:
Inderdaad. Ik voelde gewoon kippenvel en rillingen over mijn rug
Ik ervoer het wel zo.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:36 schreef Catbert het volgende:
[..]
Kill Bill 2 is geen sequel. Kill Bill is eigenlijk een lange film met daarin eigenlijk 4 (ofzo) films-in-een-film met elk een compleet eigen genre. Dat is ook wat die hele film zo brilliant maakt. Ik vind het nog steeds heerlijk om eens per jaar ofzo beide films achter elkaar te kijken
Hoeft toch niet inclusief dat pittige kapsel te zijn? En een beetje lekker gek is alleen maar een +!quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:37 schreef Catbert het volgende:
[..]
Mijn associatie bij "pittig wijfie" is een "lekker gek" type met een "lekker pittig kapsel"
okequote:Op woensdag 8 juni 2011 15:30 schreef Arthur_Dent het volgende:
Dan ben je gewoon slachtoffer van je eigen hokjesgeest hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:37 schreef Catbert het volgende:
[..]
Mijn associatie bij "pittig wijfie" is een "lekker gek" type met een "lekker pittig kapsel"
Die films die hij met Rodriguez (ofzo) gemaakt heeft? Niet mijn stijl, ik heb ze niet gezien.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:38 schreef Crutch het volgende:
Ik ervoer het wel zo.
Wat vond je van de Grindhouse collection?
jeetje dat vind ik toch wel een van de meest loze termen van de laatste tijdquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoeft toch niet inclusief dat pittige kapsel te zijn? En een beetje lekker gek is alleen maar een +!
Ik vond ze meesterlijk, evenals Machetequote:Op woensdag 8 juni 2011 15:40 schreef Catbert het volgende:
[..]
Die films die hij met Rodriguez (ofzo) gemaakt heeft? Niet mijn stijl, ik heb ze niet gezien.
waarom?quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:39 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een foto van jou eigenlijk.
Whatever. Laten we het erop houden dat wij positieve en negatieve eigenschappen van meiden op andere manieren beschrijven. Ik geloof zeker dat je het positief bedoelde, maar je beschreef het alleen in woordig die ik als negatief beschouw.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:39 schreef formerjellybean het volgende:
Dan ben je gewoon slachtoffer van je eigen hokjesgeest hoor.
Machete vond ik "wel okay". Ik kan de over the top stijl zeker wel waarderen (het is film afterall, het hoeft niet perse realistisch te zijn) en Michelle in een flm is sowieso een pluspunt (heb wat met vrouwen waarbij ik er nog niet helemaal uit ben of ik ze lekker vind of gewoon engquote:
Niet gewoon nog een meet doen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:39 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een foto van jou eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |