SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Oh mensen op jongere leeftijd horen hier niet thuis, ik blijf lurken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:33 schreef Crutch het volgende:
Hey een topic over versieren op latere leeftijd speciaal voor FOK!kers.
Deze ga ik volgen.
Heb je het nu niet over Amerika?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat ook niet. Veel Nederlanders kunnen Nederland niet eens op de wereldmap aanwijzen, laat staan dat ze de standpunten van politieke partijen goed kennen.
Wat ik me afvraag, wat vind je er zelf van als je één van deze topics doorleest? (niet lullig bedoeld ofzo, ik vraag het me gewoon af, je hoeft natuurlijk niet te antwoorden)quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
jeetje vorig topic alweer allemaal gedoe over dat me ouders debiel zouden zijn ofzo. ze zijn juist wel normaal en willen altijd alles goed regelen enzo.
[..]
mja zoiets . heb wel iets meer contact dan dat. oppervlakkig gezien lijkt het allemaal prima te gaan, en ik doe alsof het wel goed gaat.
helemaal niet "alles is uitgekomen" bij me ouders. alleen een paar dingetjes. ik heb niets met me ouders, me ouders wel met mij, maar ik niet met hun
ik ben net lang bezig geweest met eerdere posts terugzoeken waar al instaat hoe het tussen mij en me ouders gaat/ging:
400 euro uitgeleend
Als versieren niet zo makkelijk gaat #69
en Als versieren niet zo makkelijk gaat #69
mails van hun:
Obsessie
lees dat ik ergens schrijf " een meisje" . ze weten helemaal niets over hoe ik haar ontmoet heb, en dat ze volgens de vandale een hoer is.
ergens in die links staat ook dat ze verkeerd vermoeden dat het een medestudente is
en ze hebben het er nog steeds wel afentoe over, dan ineens beginnen me ouders zo tegen me van: " hoe is het met *voornaam 8k-meisje* " en " zie je haar nog" en allemaal dingen. maar dan ga ik meteen dat soort dingen afhouden, en dan ga ik vaag erover doen.
Dat vind ik eigenlijk best een goede vraag.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:47 schreef minibeer het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag, wat vind je er zelf van als je één van deze topics doorleest? (niet lullig bedoeld ofzo, ik vraag het me gewoon af, je hoeft natuurlijk niet te antwoorden)
Hoe oud ben jij?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh mensen op jongere leeftijd horen hier niet thuis, ik blijf lurken.
Misschien moeten we het in de OP zetten je bent de tiende die dat vraagt. Ik ben 17.quote:
Ik heb last van jeugddementie, vandaar.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Misschien moeten we het in de OP zetten je bent de tiende die dat vraagt. Ik ben 17.
Wederzijds? Dat niet. Maar ik ben twee jaar verliefd geweest op een meisje. Die wil ik misschien weer eens gaan opzoeken. We waren wel goede vrienden vroeger maar je kent het andere scholen en het verwatert allemaal. Vind haar een bijzonder leuk meisje nog steeds wel.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:59 schreef formerjellybean het volgende:
Dat heeft die toch al vaak gemeld ??? Heloef ben je trouwens weleens echt verliefd geweest ??
Het is wel knap dat je vrienden kan blijven met een meisje waar je verliefd op bent geweest. Ik had een vriend die ook zo was , is er helaas niet meer maar is evengoed een goede vriend geweest.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Wederzijds? Dat niet. Maar ik ben twee jaar verliefd geweest op een meisje. Die wil ik misschien weer eens gaan opzoeken. We waren wel goede vrienden vroeger maar je kent het andere scholen en het verwatert allemaal. Vind haar een bijzonder leuk meisje nog steeds wel.
Maar door de voor historie die zij heeft met twee vrienden van mij maakt dat de situatie wel een beetje raar.
Wil hij voor zichzelf houden, maar niet negatief bedoeld, zei hij.,quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:11 schreef Chewbalhaar het volgende:
Komt er nu ook een MLiG-verslagje van de meet?
Gek, dacht dat ik de enige wasquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:58 schreef moneyfornothing het volgende:
En toen was ik het topic opeens kwijt.
Voldoende slaap en een enigszins normaal ritme helpen als je wil gaan versieren, dus wie gaat er nog meer mee op tijd slapen vandaag?
Nou ja het ging gewoon zo. Mijn beste vriend was eerder al verliefd op haar geworden. En een andere goede vriend had vorig jaar bijna seks met haar gehad maar wou niet omdat hij een vriendin had. En daarnaast vond ze mij ook nooit bijster interessant. En ik kan heel goed mijn emoties verbergen gelukkig.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:09 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Het is wel knap dat je vrienden kan blijven met een meisje waar je verliefd op bent geweest. Ik had een vriend die ook zo was , is er helaas niet meer maar is evengoed een goede vriend geweest.
Dan is de vriendschap waarschijnlijk belangrijkerquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja het ging gewoon zo. Mijn beste vriend was eerder al verliefd op haar geworden. En een andere goede vriend had vorig jaar bijna seks met haar gehad maar wou niet omdat hij een vriendin had. En daarnaast vond ze mij ook nooit bijster interessant. En ik kan heel goed mijn emoties verbergen gelukkig.
Zuur dat soort dingen altijd (vind ik)quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja het ging gewoon zo. Mijn beste vriend was eerder al verliefd op haar geworden. En een andere goede vriend had vorig jaar bijna seks met haar gehad maar wou niet omdat hij een vriendin had. En daarnaast vond ze mij ook nooit bijster interessant. En ik kan heel goed mijn emoties verbergen gelukkig.
Nou ja beiden vrienden zijn uit de situatie verdwenen dus daarom wil ik het wel proberen om haar mee te krijgen naar de bioscoop ofzo. Onder het mom gewoon even bijkletsen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:20 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dan is de vriendschap waarschijnlijk belangrijkeren daar valt ook veel voor te zeggen
Even voor de duidelijkheid, dit is dus niet een ex van je?quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja beiden vrienden zijn uit de situatie verdwenen dus daarom wil ik het wel proberen om haar mee te krijgen naar de bioscoop ofzo. Onder het mom gewoon even bijkletsen.
Ik heb met een andere vriend gehad dat die verliefd op me was en heeft het me verteld en ging toen raar doen en dat heeft de vriendschap echt verpest.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:21 schreef minibeer het volgende:
[..]
Zuur dat soort dingen altijd (vind ik)
Ik heb alleen maar vrouwelijke vrienden en ben geen homo.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
Haha, vraag me ineens af of homo's nou alleen maar vrienden kunnen zijn met vrouwen! Dat is op een manier toch wel vergelijkbaar?
Goed idee.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja beiden vrienden zijn uit de situatie verdwenen dus daarom wil ik het wel proberen om haar mee te krijgen naar de bioscoop ofzo. Onder het mom gewoon even bijkletsen.
Nou er zijn zat gewone vrienden hoor van me die me niet spontaan de liefde verklaren. Dus ik denk heus wel dat je ook gewoon vrienden kan zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
Haha, vraag me ineens af of homo's nou alleen maar vrienden kunnen zijn met vrouwen! Dat is op een manier toch wel vergelijkbaar?
Ik denk ook wel dat dat kan, ben nog steeds bevriend met een ex van me. Dat maakt 't wel makkelijker want fantaseren over "hoe zou het zijn..." hoeft dan niet meer.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:28 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou er zijn zat gewone vrienden hoor van me die me niet spontaan de liefde verklaren. Dus ik denk heus wel dat je ook gewoon vrienden kan zijn.
Ook wel met hetero mannen lijkt me.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
bij mij vergeten ze nog weleens dat ik een vrouw ben hoorquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat dat kan, ben nog steeds bevriend met een ex van me. Dat maakt 't wel makkelijker want fantaseren over "hoe zou het zijn..." hoeft dan niet meer.
En het is wel lekker leerzaam om als man een vrouw in je vriendenkring te hebben
Nee gewoon een oud-klasgenootje waar ik wel eens bij over de vloer kwam.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, dit is dus niet een ex van je?
Ik heb er een paar in mijn vriendenkring.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ook wel met hetero mannen lijkt me.
Hehe, ik vind het wel grappig / interessant hoe je jezelf hier steeds op de markt zet, als 'one of the boys', een stoere, boerende, uitgaande gekke dudechickquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:36 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
bij mij vergeten ze nog weleens dat ik een vrouw ben hoor
Ik zet mezelf niet zo op de markt , zo ben ik gewoon echt. Ben gewoon soms wat jongensachtiger en het uitgaan verleer ik gewoon niet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:37 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Hehe, ik vind het wel grappig / interessant hoe je jezelf hier steeds op de markt zet, als 'one of the boys', een stoere, boerende, uitgaande gekke dudechick
Is tenminste beter dan zo'n make-up huppeltut "Oh nee dr zit een vlek op m'n jurkje!!" gevalletje...quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:37 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Hehe, ik vind het wel grappig / interessant hoe je jezelf hier steeds op de markt zet, als 'one of the boys', een stoere, boerende, uitgaande gekke dudechick
Bedoelde dat 'op de markt zetten' niet negatief ofzo hoorquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:40 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik zet mezelf niet zo op de markt , zo ben ik gewoon echt. Ben gewoon soms wat jongensachtiger en het uitgaan verleer ik gewoon niet.
oh okquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:43 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Bedoelde dat 'op de markt zetten' niet negatief ofzo hoor
Laat ik het anders zeggen: het beeld wat je hier van jezelf schetst (waarbij ik nergens zeg dat je niet echt zo bent)
Je bent gewoon " lekker gek"!quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:40 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik zet mezelf niet zo op de markt , zo ben ik gewoon echt. Ben gewoon soms wat jongensachtiger en het uitgaan verleer ik gewoon niet.
Zolang dat maar wel echt "lekker gek" is, en niet op een vergelijkbare manier als "zo'n lekker vlot, pittig kapsel"quote:
Vind ik ook een beetje rare uitdrukking als ik eerlijk benquote:
Die heb ik gemist dan, wie was het?quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:01 schreef Godshand het volgende:
Weer bijgelezen, het lijkt wel een soap van 1 grote familie...
Incluis een zeurderig type die iedereen in het gareel probeert te houden
Danielquote:
Ik denk dat hij het niet zo op mensen heeft die over zichzelf zeggen dat ze 'lekker gek' zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:02 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Waarom die rare smiley erbij ?? Probeer je me nu te beledigen ofzo ??
Nee, maar former loopt er wel erg mee te koop heb ik het idee..quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:04 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het niet zo op mensen heeft die over zichzelf zeggen dat ze 'lekker gek' zijn.
Ik heb niet over mezelf gezegd dat ik lekker gek ben.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:04 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het niet zo op mensen heeft die over zichzelf zeggen dat ze 'lekker gek' zijn.
Misschien helpt het meer als je mensen niet zo in hokjes plaats over hoe ze zouden moeten zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee, maar former loopt er wel erg mee te koop heb ik het idee..
Er is geen topic of ze heeft wel over het jongensachtig... achja hoort ook bij de grote familie, zulke types
nee, dus was het geen belediging. Tenminste ik dacht dat hij dat bedoeldequote:Op woensdag 8 juni 2011 01:06 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik heb niet over mezelf gezegd dat ik lekker gek ben.
Maar wat is daar zo vreemd aan dan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:59 schreef minibeer het volgende:
[..]
Vind ik ook een beetje rare uitdrukking als ik eerlijk ben
Hokjes zijn wel handig...quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:07 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Misschien helpt het meer als je mensen niet zo in hokjes plaats over hoe ze zouden moeten zijn.
Irriteer je vast ook veel minder aan mensen.
Boeit me eigenlijk niet zo wat jij vind om eerlijk te zijnquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hokjes zijn wel handig...
Het is trouwens "ergeren aan"...
daar heb je gelijk in, maar vaak als mensen zeggen 'gewoon lekker jezelf zijn' weet ik niet wat ze nou bedoelen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar wat is daar zo vreemd aan dan?
Je hebt vrouwen die gewoon eerlijk, open en direct naar je zijn en je hebt vrouwen die alles via via via via via proberen te vertellen waarna je zelf kunt uitzoeken wat ze nou eigenlijk bedoelen (m'n zusje had daar wel een handje van, evenals haar vriendinnen).
Ow, nou bij deze!quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:10 schreef minibeer het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in, maar vaak als mensen zeggen 'gewoon lekker jezelf zijn' weet ik niet wat ze nou bedoelen.
Dan vooral reageren...quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:10 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Boeit me eigenlijk niet zo wat jij vind om eerlijk te zijn
Ach, tis gewoon even wennenquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:12 schreef minibeer het volgende:
[..]
ik blijf het een rare uitdrukking vinden
Ik geloof nu een jaar of 8? Daarvoor woonde ik in Amsterdamquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:15 schreef formerjellybean het volgende:
Magnetron woon je al heel lang in de zaanstreek ???
Dat was allang al geweest..quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:17 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ha, het dagelijkse gebitch is weer begonnen
Oh zo lang woon ik in Wormerveer ongeveerquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik geloof nu een jaar of 8? Daarvoor woonde ik in Amsterdam
Trustenquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat was allang al geweest..
Ik ga ook weer pitten, mogen jullie over mij roddelen...
Laterzz
Dus je bent zelf ook "import", zeg maar?quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:21 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Oh zo lang woon ik in Wormerveer ongeveer
Nou is het niet alsof ik heel veel nuttigs aan het doen ben, maar nee, daar heb ik dan ook weer geen interesse in.quote:
Haha, moest je ook zo wennen aan de zaankanters hier? Best wel apart volkje eigenlijkquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:23 schreef formerjellybean het volgende:
Yup , geboren in Drente , opgegroeid in Waalwijk rond 14e naar Koog aan de Zaan verhuist en uiteindelijk hier terecht gekomen
Nou je bent niet de enige. Ik heb mijn portie wel gehad even! Maar even fokken is wel weer prima afleidingquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:29 schreef formerjellybean het volgende:
Ja ik ook heb even mijn dag niet dus hoop dat na een goede nachtrust mijn stemming ook wat beter is.
Zonder dat zeurderig typje (onder getekende dus), was dit topic nooit verder gekomen dan deeltje 35.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:01 schreef Godshand het volgende:
Weer bijgelezen, het lijkt wel een soap van 1 grote familie...
Incluis een zeurderig type die iedereen in het gareel probeert te houden
Klinkt niet heel gezond eerlijk gezegd, ook met het oog op toekomstige relaties.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:28 schreef Waaghals het volgende:
Ik heb alleen maar vrouwelijke vrienden en ben geen homo.
Precies. Vrouwen zijn top hoor, maar niet continue. Ik zou ook nooit met een groep met alleen vrouwen op wintersport gaan ofzo. Met de meeste meiden in m'n damesteam kan ik ook erg goed overweg, maar om daar nu elke keer mee samen te zijn...quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:33 schreef Arthur_Dent het volgende:
Zou er niet aan moeten denken eerlijk gezegd, altijd alleen maar vrouwen om je heen.
Doe je nooit bieren met de jongens? Of een sport ofzo?
En om het op topic te houden.. Vergroot dat niet de kans om bij elke dame in "the Friend zone" te komen? Ik bedoel als iedereen je al als een vriendje ziet in plaats van de vriend.. Dan ben je natuurlijk voor niemand intressant..quote:Precies. Vrouwen zijn top hoor, maar niet continue. Ik zou ook nooit met een groep met alleen vrouwen op wintersport gaan ofzo. Met de meeste meiden in m'n damesteam kan ik ook erg goed overweg, maar om daar nu elke keer mee samen te zijn...
Dat viel wel mee eigenlijk, ik paste me redelijk snel aan en er gebeurde hier ook veel meer qua uitgaan dan waar ik woondequote:Op woensdag 8 juni 2011 01:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha, moest je ook zo wennen aan de zaankanters hier? Best wel apart volkje eigenlijk
Jahaa Zaanstad en omgeving. Daar reden we speciaal naar toe om uit te gaan. Lange tijd het club walhalla van Nederland!quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:26 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat viel wel mee eigenlijk, ik paste me redelijk snel aan en er gebeurde hier ook veel meer qua uitgaan dan waar ik woonde
Dat ligt er toch ook aan als je vaak alleen bent met degene kunnen ze het wel denken maar als je vrouw meer in een mannengroepje staat valt het wel mee hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:07 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
En om het op topic te houden.. Vergroot dat niet de kans om bij elke dame in "the Friend zone" te komen? Ik bedoel als iedereen je al als een vriendje ziet in plaats van de vriend.. Dan ben je natuurlijk voor niemand intressant..
Als je als jongen tot je nek in de friend zone zit bij een meisje dan werken subtiele hints echt niet hoorquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:31 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat ligt er toch ook aan als je vaak alleen bent met degene kunnen ze het wel denken maar als je vrouw meer in een mannengroepje staat valt het wel mee hoor.
Wat ik wel een afknapper vind als een vriend waar je heel goed mee omgaat, je apart gaat nemen om te vertellen dat die wat voor je voelt, kijk ik kan me voorstellen dat je wat voor een vriendin gaat voelen maar pak het dan niet zo aan, dan doe je het subtieler in plaats van zo'n heel serieus gesprek.
Dat is dan waarschijnlijk De Waakzaamheid geweest , of the Palace in Zaandam , daar ging ik ook vaak uit . Mis nog steeds de Waakzaamheidquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:28 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Jahaa Zaanstad en omgeving. Daar reden we speciaal naar toe om uit te gaan. Lange tijd het club walhalla van Nederland!
Ik heb daar mooie nachten beleefd.
Dan is dat heel vaak dus ook einde vriendschapquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je als jongen tot je nek in de friend zone zit bij een meisje dan werken subtiele hints echt niet hoorZij gaat echt niet opmerken dat hij haar wel leuk vindt, dat moet je heel direct brengen.
Ik heb mijn eerste echte uitgaans avond beleefd in de waakzaamheid. Super de super. Wat een tent wat een sfeer wat een mensen wat een feest. Maar ook later in de Hemkade de Lexion etc etc. Maar de Waakzaamheid heeft speciaal plekje in mijn uitgaansleven.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:32 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is dan waarschijnlijk De Waakzaamheid geweest , of the Palace in Zaandam , daar ging ik ook vaak uit . Mis nog steeds de Waakzaamheid![]()
Hangt ervan af hoe je het brengt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:33 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dan is dat heel vaak dus ook einde vriendschap
Meestal wel. Is ook verstandiger. Het ligt natuurlijk wel aan de individuele personen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:33 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Voor vele bekende dj's ook die zijn vaak daar begonnen. Het was in de goede tijd een beetje te vergelijken met IT Roxy , maar uiteindelijk was het overgenomen en de mensen die het overkochten hebben het hele pand verwaarloosd, wel heel zonde want het was een historisch pand en daar hadden ze toch wat zorg aan mogen dragen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:34 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik heb mijn eerste echte uitgaans avond beleefd in de waakzaamheid. Super de super. Wat een tent wat een sfeer wat een mensen wat een feest. Maar ook later in de Hemkade de Lexion etc etc. Maar de Waakzaamheid heeft speciaal plekje in mijn uitgaansleven.
Maar vriendschappen en daten moet je dan ook gescheiden houden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:33 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Hier ben ik het dan weer niet mee eens. Ik ga nog veel met mijn ex om en dat gaat heel goed.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:37 schreef Daniel1976 het volgende:
Net als vrienden blijven met ex'en enzo, daar zijn die heul niet voor.
Ik heb een vriend gehad die het wel kon , die was eerst redelijk jaloers en ook bemoeierig qua relaties maar schijnbaar was ons contact wel belangrijk genoeg voor hem en mij om het niet over te laten gaan. Hij is nu een paar jaar dood door zelfmoord, maar het is toch een mooi contact geweest en ik ben er ook bewust van dat onze vriendschap toch wel redelijk bijzonder was dat het is blijven bestaan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Meestal wel. Is ook verstandiger. Het ligt natuurlijk wel aan de individuele personen.
Daarom heeft het ook geen zin om wel vrienden te worden met iemand die jij leuker vindt dan hij/zij jou. De verhouding is dan zoek.
Van alle exen die ik heb (en ik heb een verzamelingquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hier ben ik het dan weer niet mee eens. Ik ga nog veel met mijn ex om en dat gaat heel goed.
Zoals ik al zei, dat heeft vooral met persoonlijkheden te maken.
Geen oorzakelijk verband, hoop ik?quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:39 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik heb een vriend gehad die het wel kon , die was eerst redelijk jaloers en ook bemoeierig qua relaties maar schijnbaar was ons contact wel belangrijk genoeg voor hem en mij om het niet over te laten gaan. Hij is nu een paar jaar dood door zelfmoord, maar het is toch een mooi contact geweest en ik ben er ook bewust van dat onze vriendschap toch wel redelijk bijzonder was dat het is blijven bestaan.
Ik kan het ook niet met allemaal hoor, maar met deze wel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:40 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Van alle exen die ik heb (en ik heb een verzameling) is er maar ééntje met wie ik het na onze relatie nog goed kon vinden en die had weer zo'n moeite met mijn toenmalige huwelijkspartner dat ze dat reden vond de vriendschap te verbreken.
Het zijn de uitzonderingen die de regel bevestigen he.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:38 schreef Mystikvm het volgende:
Hier ben ik het dan weer niet mee eens. Ik ga nog veel met mijn ex om en dat gaat heel goed.
Zoals ik al zei, dat heeft vooral met persoonlijkheden te maken.
Hmmm kan het zijn dat hier het omgekeerde het geval was?quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:40 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Van alle exen die ik heb (en ik heb een verzameling) is er maar ééntje met wie ik het na onze relatie nog goed kon vinden en die had weer zo'n moeite met mijn toenmalige huwelijkspartner dat ze dat reden vond de vriendschap te verbreken.
Op de een of andere manier werken vrouwen daarin anders als mannen. Als goede vriendinnen naar mij komen met, goh dacht je ervan, zou ik er ook overnadenken. Andersom zeker weten niet.quote:vrouw meer in een mannengroepje staat valt het wel mee hoor.
Vrienden met exen is vaak meer de verkapte vorm van een vrouw om te zeggen het is over maar ik wil gewoon doen , dus zonder drama alleen gaat de ontvanger het vaak vreemder zien en wil dan een vriendschap forceren.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:37 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Maar vriendschappen en daten moet je dan ook gescheiden houden.
Net als vrienden blijven met ex'en enzo, daar zijn die heul niet voor.
Dat is omdat je dat ook niet bent. Mannen die in de friend zone belanden zijn seksueel niet aantrekkelijk omdat ze die optie altijd uit de weg zijn gegaan. Mannen schijnen vaak te denken dat, hoe attenter en galanter je bent en hoe minder 'risky' je jezelf opstelt, vrouwen als vanzelf voor je vallen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:42 schreef Arthur_Dent het volgende:
Mm, ja nou mijn ervaring met vrouwen (voor zover ik die heb..) Is dat als je eenmaal gezien wordt als veilig en leuk normaal vriendje dan kijkt niemand ook naar je met de gedachtegang heej kan wel is een leuke jongen zijn voor meer als een gesprek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |