abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97867735

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
  dinsdag 7 juni 2011 @ 23:34:04 #2
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97867822
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 23:33 schreef Crutch het volgende:
Hey een topic over versieren op latere leeftijd speciaal voor FOK!kers.
Deze ga ik volgen. >:O
Oh mensen op jongere leeftijd horen hier niet thuis, ik blijf lurken. >:O
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_97867857
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 23:31 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat ook niet. Veel Nederlanders kunnen Nederland niet eens op de wereldmap aanwijzen, laat staan dat ze de standpunten van politieke partijen goed kennen.
Heb je het nu niet over Amerika? ;)

Nee, maar is dat echt zo? Scheelt dat dat niet de mensen zijn waarop ik zou vallen.

[ Bericht % gewijzigd door Daniel1976 op 07-06-2011 23:54:22 ]
pi_97868494
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 23:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
jeetje vorig topic alweer allemaal gedoe over dat me ouders debiel zouden zijn ofzo. ze zijn juist wel normaal en willen altijd alles goed regelen enzo.

[..]

mja zoiets . heb wel iets meer contact dan dat. oppervlakkig gezien lijkt het allemaal prima te gaan, en ik doe alsof het wel goed gaat.
helemaal niet "alles is uitgekomen" bij me ouders. alleen een paar dingetjes. ik heb niets met me ouders, me ouders wel met mij, maar ik niet met hun

ik ben net lang bezig geweest met eerdere posts terugzoeken waar al instaat hoe het tussen mij en me ouders gaat/ging:
400 euro uitgeleend

Als versieren niet zo makkelijk gaat #69
en Als versieren niet zo makkelijk gaat #69

mails van hun:
Obsessie

lees dat ik ergens schrijf " een meisje" . ze weten helemaal niets over hoe ik haar ontmoet heb, en dat ze volgens de vandale een hoer is.
ergens in die links staat ook dat ze verkeerd vermoeden dat het een medestudente is

en ze hebben het er nog steeds wel afentoe over, dan ineens beginnen me ouders zo tegen me van: " hoe is het met *voornaam 8k-meisje* " en " zie je haar nog" en allemaal dingen. maar dan ga ik meteen dat soort dingen afhouden, en dan ga ik vaag erover doen.
Wat ik me afvraag, wat vind je er zelf van als je één van deze topics doorleest? (niet lullig bedoeld ofzo, ik vraag het me gewoon af, je hoeft natuurlijk niet te antwoorden)
Finally, someone let me out of my cage
pi_97868672
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 23:47 schreef minibeer het volgende:

[..]

Wat ik me afvraag, wat vind je er zelf van als je één van deze topics doorleest? (niet lullig bedoeld ofzo, ik vraag het me gewoon af, je hoeft natuurlijk niet te antwoorden)
Dat vind ik eigenlijk best een goede vraag.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 23:53:26 #6
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_97868771
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 23:34 schreef heloef het volgende:

[..]

Oh mensen op jongere leeftijd horen hier niet thuis, ik blijf lurken. >:O
Hoe oud ben jij?
Je moeder is een hamster
  dinsdag 7 juni 2011 @ 23:56:55 #7
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97868931
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 23:53 schreef Crutch het volgende:

[..]

Hoe oud ben jij?
Misschien moeten we het in de OP zetten je bent de tiende die dat vraagt. Ik ben 17.
C'est la vie
  dinsdag 7 juni 2011 @ 23:58:12 #8
118585 Crutch
pi_97868994
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 23:56 schreef heloef het volgende:

[..]

Misschien moeten we het in de OP zetten je bent de tiende die dat vraagt. Ik ben 17.
Ik heb last van jeugddementie, vandaar.
Je moeder is een hamster
  dinsdag 7 juni 2011 @ 23:58:26 #9
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_97869003
Damn wat gaan de topics snel! Het hele vorige topic gemist! Goed om te zien dat MLiG er weer is :)
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_97869011
En toen was ik het topic opeens kwijt.

Voldoende slaap en een enigszins normaal ritme helpen als je wil gaan versieren, dus wie gaat er nog meer mee op tijd slapen vandaag? B-)
pi_97869034
Dat heeft die toch al vaak gemeld ??? Heloef ben je trouwens weleens echt verliefd geweest ??
  woensdag 8 juni 2011 @ 00:07:12 #12
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97869431
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 23:59 schreef formerjellybean het volgende:
Dat heeft die toch al vaak gemeld ??? Heloef ben je trouwens weleens echt verliefd geweest ??
Wederzijds? Dat niet. Maar ik ben twee jaar verliefd geweest op een meisje. Die wil ik misschien weer eens gaan opzoeken. We waren wel goede vrienden vroeger maar je kent het andere scholen en het verwatert allemaal. Vind haar een bijzonder leuk meisje nog steeds wel.

Maar door de voor historie die zij heeft met twee vrienden van mij maakt dat de situatie wel een beetje raar.
C'est la vie
pi_97869551
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2011 00:07 schreef heloef het volgende:

[..]

Wederzijds? Dat niet. Maar ik ben twee jaar verliefd geweest op een meisje. Die wil ik misschien weer eens gaan opzoeken. We waren wel goede vrienden vroeger maar je kent het andere scholen en het verwatert allemaal. Vind haar een bijzonder leuk meisje nog steeds wel.

Maar door de voor historie die zij heeft met twee vrienden van mij maakt dat de situatie wel een beetje raar.
Het is wel knap dat je vrienden kan blijven met een meisje waar je verliefd op bent geweest. Ik had een vriend die ook zo was , is er helaas niet meer maar is evengoed een goede vriend geweest.
  woensdag 8 juni 2011 @ 00:10:15 #14
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97869607
School begint gewoon om 8:30
C'est la vie
  woensdag 8 juni 2011 @ 00:11:33 #15
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_97869678
Komt er nu ook een MLiG-verslagje van de meet? :)
  woensdag 8 juni 2011 @ 00:12:33 #16
118585 Crutch
pi_97869741
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 00:11 schreef Chewbalhaar het volgende:
Komt er nu ook een MLiG-verslagje van de meet? :)
Wil hij voor zichzelf houden, maar niet negatief bedoeld, zei hij.,
Je moeder is een hamster
  woensdag 8 juni 2011 @ 00:13:17 #17
118585 Crutch
pi_97869787
Ik ga slapend gedrag vertonen, ajuus. :W
Je moeder is een hamster
pi_97869898
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 23:58 schreef moneyfornothing het volgende:
En toen was ik het topic opeens kwijt.

Voldoende slaap en een enigszins normaal ritme helpen als je wil gaan versieren, dus wie gaat er nog meer mee op tijd slapen vandaag? B-)
Gek, dacht dat ik de enige was :?
Ik ben nog te wakker om naar bed te gaan. Misschien moet ik maar even gaan stofzuigen? :P

Laatste post is ook verdwenen?
  woensdag 8 juni 2011 @ 00:19:21 #19
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97870118
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 00:09 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Het is wel knap dat je vrienden kan blijven met een meisje waar je verliefd op bent geweest. Ik had een vriend die ook zo was , is er helaas niet meer maar is evengoed een goede vriend geweest.
Nou ja het ging gewoon zo. Mijn beste vriend was eerder al verliefd op haar geworden. En een andere goede vriend had vorig jaar bijna seks met haar gehad maar wou niet omdat hij een vriendin had. En daarnaast vond ze mij ook nooit bijster interessant. En ik kan heel goed mijn emoties verbergen gelukkig.
C'est la vie
pi_97870192
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2011 00:19 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou ja het ging gewoon zo. Mijn beste vriend was eerder al verliefd op haar geworden. En een andere goede vriend had vorig jaar bijna seks met haar gehad maar wou niet omdat hij een vriendin had. En daarnaast vond ze mij ook nooit bijster interessant. En ik kan heel goed mijn emoties verbergen gelukkig.
Dan is de vriendschap waarschijnlijk belangrijker :Y en daar valt ook veel voor te zeggen
pi_97870216
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2011 00:19 schreef heloef het volgende:

[..]

Zuur dat soort dingen altijd (vind ik)
  woensdag 8 juni 2011 @ 00:24:04 #22
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97870358
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 00:20 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dan is de vriendschap waarschijnlijk belangrijker :Y en daar valt ook veel voor te zeggen
Nou ja beiden vrienden zijn uit de situatie verdwenen dus daarom wil ik het wel proberen om haar mee te krijgen naar de bioscoop ofzo. Onder het mom gewoon even bijkletsen.
C'est la vie
pi_97870410
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2011 00:24 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou ja beiden vrienden zijn uit de situatie verdwenen dus daarom wil ik het wel proberen om haar mee te krijgen naar de bioscoop ofzo. Onder het mom gewoon even bijkletsen.
Even voor de duidelijkheid, dit is dus niet een ex van je?
pi_97870413
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 00:21 schreef minibeer het volgende:

[..]

Zuur dat soort dingen altijd (vind ik)
Ik heb met een andere vriend gehad dat die verliefd op me was en heeft het me verteld en ging toen raar doen en dat heeft de vriendschap echt verpest.
Ik zie hem nog af en toe maar een echte vriend is het gewoon niet meer.
pi_97870472
Haha, vraag me ineens af of homo's nou alleen maar vrienden kunnen zijn met vrouwen! Dat is op een manier toch wel vergelijkbaar?
  woensdag 8 juni 2011 @ 00:28:25 #26
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_97870558
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 00:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
Haha, vraag me ineens af of homo's nou alleen maar vrienden kunnen zijn met vrouwen! Dat is op een manier toch wel vergelijkbaar?
Ik heb alleen maar vrouwelijke vrienden en ben geen homo.
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_97870574
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2011 00:24 schreef heloef het volgende:

[..]

Goed idee. :)
pi_97870575
quote:
Nou er zijn zat gewone vrienden hoor van me die me niet spontaan de liefde verklaren. Dus ik denk heus wel dat je ook gewoon vrienden kan zijn.
pi_97870784
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 00:28 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Nou er zijn zat gewone vrienden hoor van me die me niet spontaan de liefde verklaren. Dus ik denk heus wel dat je ook gewoon vrienden kan zijn.
Ik denk ook wel dat dat kan, ben nog steeds bevriend met een ex van me. Dat maakt 't wel makkelijker want fantaseren over "hoe zou het zijn..." hoeft dan niet meer.
En het is wel lekker leerzaam om als man een vrouw in je vriendenkring te hebben :Y
pi_97870841
quote:
Ook wel met hetero mannen lijkt me.
pi_97870886
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 00:33 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik denk ook wel dat dat kan, ben nog steeds bevriend met een ex van me. Dat maakt 't wel makkelijker want fantaseren over "hoe zou het zijn..." hoeft dan niet meer.
En het is wel lekker leerzaam om als man een vrouw in je vriendenkring te hebben :Y
bij mij vergeten ze nog weleens dat ik een vrouw ben hoor :D
  woensdag 8 juni 2011 @ 00:37:02 #32
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97870920
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 00:25 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Even voor de duidelijkheid, dit is dus niet een ex van je?
Nee gewoon een oud-klasgenootje waar ik wel eens bij over de vloer kwam.
C'est la vie
  woensdag 8 juni 2011 @ 00:37:08 #33
118585 Crutch
pi_97870925
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 00:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ook wel met hetero mannen lijkt me.
Ik heb er een paar in mijn vriendenkring.
Niks mee aan de hand.
Je moeder is een hamster
  woensdag 8 juni 2011 @ 00:37:48 #34
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_97870952
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 00:36 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

bij mij vergeten ze nog weleens dat ik een vrouw ben hoor :D
Hehe, ik vind het wel grappig / interessant hoe je jezelf hier steeds op de markt zet, als 'one of the boys', een stoere, boerende, uitgaande gekke dudechick :P
pi_97871033
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 00:37 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Hehe, ik vind het wel grappig / interessant hoe je jezelf hier steeds op de markt zet, als 'one of the boys', een stoere, boerende, uitgaande gekke dudechick :P
Ik zet mezelf niet zo op de markt , zo ben ik gewoon echt. Ben gewoon soms wat jongensachtiger en het uitgaan verleer ik gewoon niet.
pi_97871197
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 00:37 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Is tenminste beter dan zo'n make-up huppeltut "Oh nee dr zit een vlek op m'n jurkje!!" gevalletje...
  woensdag 8 juni 2011 @ 00:43:31 #37
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_97871205
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 00:40 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ik zet mezelf niet zo op de markt , zo ben ik gewoon echt. Ben gewoon soms wat jongensachtiger en het uitgaan verleer ik gewoon niet.
Bedoelde dat 'op de markt zetten' niet negatief ofzo hoor ;)
Laat ik het anders zeggen: het beeld wat je hier van jezelf schetst (waarbij ik nergens zeg dat je niet echt zo bent) ;)
pi_97871269
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 00:43 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Bedoelde dat 'op de markt zetten' niet negatief ofzo hoor ;)
Laat ik het anders zeggen: het beeld wat je hier van jezelf schetst (waarbij ik nergens zeg dat je niet echt zo bent) ;)
oh ok
pi_97871685
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 00:40 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Je bent gewoon " lekker gek"!

:')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 8 juni 2011 @ 00:57:40 #40
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_97871800
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juni 2011 00:55 schreef Godshand het volgende:

[..]

Zolang dat maar wel echt "lekker gek" is, en niet op een vergelijkbare manier als "zo'n lekker vlot, pittig kapsel" ;(
pi_97871826
quote:

[..]

Zolang je maar jezelf bent ;)
pi_97871913
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 00:58 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Zolang je maar jezelf bent ;)
Vind ik ook een beetje rare uitdrukking als ik eerlijk ben
pi_97871961
Weer bijgelezen, het lijkt wel een soap van 1 grote familie...

Incluis een zeurderig type die iedereen in het gareel probeert te houden :P
pi_97871987
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juni 2011 01:01 schreef Godshand het volgende:

Die heb ik gemist dan, wie was het? :P
pi_97872052
quote:

[..]

Waarom die rare smiley erbij ?? Probeer je me nu te beledigen ofzo ??
pi_97872104
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 01:01 schreef minibeer het volgende:

[..]

Die heb ik gemist dan, wie was het? :P
Daniel ;)
pi_97872119
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 01:02 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Waarom die rare smiley erbij ?? Probeer je me nu te beledigen ofzo ??
Ik denk dat hij het niet zo op mensen heeft die over zichzelf zeggen dat ze 'lekker gek' zijn.
pi_97872135
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 01:04 schreef Godshand het volgende:

[..]

Daniel ;)
Ow, dan heb ik het wel gemerkt ja :)
pi_97872177
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 01:04 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ik denk dat hij het niet zo op mensen heeft die over zichzelf zeggen dat ze 'lekker gek' zijn.
Nee, maar former loopt er wel erg mee te koop heb ik het idee..

Er is geen topic of ze heeft wel over het jongensachtig... achja hoort ook bij de grote familie, zulke types :P
pi_97872182
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 01:04 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ik heb niet over mezelf gezegd dat ik lekker gek ben.
pi_97872222
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 01:06 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nee, maar former loopt er wel erg mee te koop heb ik het idee..

Er is geen topic of ze heeft wel over het jongensachtig... achja hoort ook bij de grote familie, zulke types :P
Misschien helpt het meer als je mensen niet zo in hokjes plaats over hoe ze zouden moeten zijn.
Irriteer je vast ook veel minder aan mensen.
pi_97872227
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 01:06 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ik heb niet over mezelf gezegd dat ik lekker gek ben.
nee, dus was het geen belediging. Tenminste ik dacht dat hij dat bedoelde
pi_97872285
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 00:59 schreef minibeer het volgende:

[..]

Vind ik ook een beetje rare uitdrukking als ik eerlijk ben
Maar wat is daar zo vreemd aan dan?
Je hebt vrouwen die gewoon eerlijk, open en direct naar je zijn en je hebt vrouwen die alles via via via via via proberen te vertellen waarna je zelf kunt uitzoeken wat ze nou eigenlijk bedoelen (m'n zusje had daar wel een handje van, evenals haar vriendinnen).
pi_97872297
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 01:07 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Misschien helpt het meer als je mensen niet zo in hokjes plaats over hoe ze zouden moeten zijn.
Irriteer je vast ook veel minder aan mensen.
Hokjes zijn wel handig...
Het is trouwens "ergeren aan"...
pi_97872326
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 01:09 schreef Godshand het volgende:

[..]

Hokjes zijn wel handig...
Het is trouwens "ergeren aan"...
Boeit me eigenlijk niet zo wat jij vind om eerlijk te zijn
pi_97872328
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 01:09 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar wat is daar zo vreemd aan dan?
Je hebt vrouwen die gewoon eerlijk, open en direct naar je zijn en je hebt vrouwen die alles via via via via via proberen te vertellen waarna je zelf kunt uitzoeken wat ze nou eigenlijk bedoelen (m'n zusje had daar wel een handje van, evenals haar vriendinnen).
daar heb je gelijk in, maar vaak als mensen zeggen 'gewoon lekker jezelf zijn' weet ik niet wat ze nou bedoelen.
pi_97872343
Ik ben een beetje allergisch voor die hokjes, voel ik me veel te opgesloten :P
Ben sowiezo nooit echt een volgerstypetje geweest.
pi_97872354
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 01:10 schreef minibeer het volgende:

[..]

daar heb je gelijk in, maar vaak als mensen zeggen 'gewoon lekker jezelf zijn' weet ik niet wat ze nou bedoelen.
Ow, nou bij deze! ;)
pi_97872390
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 01:10 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Boeit me eigenlijk niet zo wat jij vind om eerlijk te zijn
Dan vooral reageren...
pi_97872391
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 01:11 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ow, nou bij deze! ;)
ik blijf het een rare uitdrukking vinden :P
pi_97872424
quote:
16s.gif Op woensdag 8 juni 2011 01:12 schreef minibeer het volgende:

[..]

ik blijf het een rare uitdrukking vinden :P
Ach, tis gewoon even wennen :P
pi_97872436
Zeeegggg...minibeer...ben jij gewoon jezelf? ;)
pi_97872443
Magnetron woon je al heel lang in de zaanstreek ???
  woensdag 8 juni 2011 @ 01:17:50 #64
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_97872520
Ha, het dagelijkse gebitch is weer begonnen *O*
pi_97872606
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 01:15 schreef formerjellybean het volgende:
Magnetron woon je al heel lang in de zaanstreek ???
Ik geloof nu een jaar of 8? Daarvoor woonde ik in Amsterdam
pi_97872625
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 01:17 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ha, het dagelijkse gebitch is weer begonnen *O*
Dat was allang al geweest..

Ik ga ook weer pitten, mogen jullie over mij roddelen...

Laterzz :W
pi_97872629
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 01:20 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik geloof nu een jaar of 8? Daarvoor woonde ik in Amsterdam
Oh zo lang woon ik in Wormerveer ongeveer
pi_97872640
quote:
4s.gif Op woensdag 8 juni 2011 01:21 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dat was allang al geweest..

Ik ga ook weer pitten, mogen jullie over mij roddelen...

Laterzz :W
Trusten :W
pi_97872656
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 01:21 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Oh zo lang woon ik in Wormerveer ongeveer
Dus je bent zelf ook "import", zeg maar? :P
  woensdag 8 juni 2011 @ 01:22:37 #70
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_97872668
quote:
4s.gif Op woensdag 8 juni 2011 01:21 schreef Godshand het volgende:

[..]

mogen jullie over mij roddelen...
Nou is het niet alsof ik heel veel nuttigs aan het doen ben, maar nee, daar heb ik dan ook weer geen interesse in.

truste :W
pi_97872689
Yup , geboren in Drente , opgegroeid in Waalwijk rond 14e naar Koog aan de Zaan verhuist en uiteindelijk hier terecht gekomen
pi_97872819
Ja ik ook heb even mijn dag niet dus hoop dat na een goede nachtrust mijn stemming ook wat beter is.
pi_97872834
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 01:23 schreef formerjellybean het volgende:
Yup , geboren in Drente , opgegroeid in Waalwijk rond 14e naar Koog aan de Zaan verhuist en uiteindelijk hier terecht gekomen
Haha, moest je ook zo wennen aan de zaankanters hier? Best wel apart volkje eigenlijk :P
pi_97872871
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 01:29 schreef formerjellybean het volgende:
Ja ik ook heb even mijn dag niet dus hoop dat na een goede nachtrust mijn stemming ook wat beter is.
Nou je bent niet de enige. Ik heb mijn portie wel gehad even! Maar even fokken is wel weer prima afleiding ;)
pi_97876062
Zo er stond dus weer genoeg leesvoer in voor als ik op mijn werk ben.. Beter als daadwerkelijk werken.
  woensdag 8 juni 2011 @ 10:52:39 #76
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_97878590
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juni 2011 01:01 schreef Godshand het volgende:

Zonder dat zeurderig typje (onder getekende dus), was dit topic nooit verder gekomen dan deeltje 35.
Dan hadden mijn collega's er al een heel groot slot op gehangen.
Dus gedraag je een beetje dan hoeft het typje ook niet zo zeurderig te zijn.
  woensdag 8 juni 2011 @ 11:13:54 #77
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97879378
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 00:28 schreef Waaghals het volgende:

Ik heb alleen maar vrouwelijke vrienden en ben geen homo.
Klinkt niet heel gezond eerlijk gezegd, ook met het oog op toekomstige relaties.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_97880121
Zou er niet aan moeten denken eerlijk gezegd, altijd alleen maar vrouwen om je heen.
Doe je nooit bieren met de jongens? Of een sport ofzo?
  woensdag 8 juni 2011 @ 11:43:32 #79
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97880467
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:33 schreef Arthur_Dent het volgende:
Zou er niet aan moeten denken eerlijk gezegd, altijd alleen maar vrouwen om je heen.
Doe je nooit bieren met de jongens? Of een sport ofzo?
Precies. Vrouwen zijn top hoor, maar niet continue. Ik zou ook nooit met een groep met alleen vrouwen op wintersport gaan ofzo. Met de meeste meiden in m'n damesteam kan ik ook erg goed overweg, maar om daar nu elke keer mee samen te zijn...
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_97881376
quote:
Precies. Vrouwen zijn top hoor, maar niet continue. Ik zou ook nooit met een groep met alleen vrouwen op wintersport gaan ofzo. Met de meeste meiden in m'n damesteam kan ik ook erg goed overweg, maar om daar nu elke keer mee samen te zijn...
En om het op topic te houden.. Vergroot dat niet de kans om bij elke dame in "the Friend zone" te komen? Ik bedoel als iedereen je al als een vriendje ziet in plaats van de vriend.. Dan ben je natuurlijk voor niemand intressant..
pi_97882094
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 01:30 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Haha, moest je ook zo wennen aan de zaankanters hier? Best wel apart volkje eigenlijk :P
Dat viel wel mee eigenlijk, ik paste me redelijk snel aan en er gebeurde hier ook veel meer qua uitgaan dan waar ik woonde
  woensdag 8 juni 2011 @ 12:28:59 #82
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_97882198
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 12:26 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat viel wel mee eigenlijk, ik paste me redelijk snel aan en er gebeurde hier ook veel meer qua uitgaan dan waar ik woonde
Jahaa Zaanstad en omgeving. Daar reden we speciaal naar toe om uit te gaan. Lange tijd het club walhalla van Nederland!

Ik heb daar mooie nachten beleefd.
pi_97882269
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 12:07 schreef Arthur_Dent het volgende:

[..]

En om het op topic te houden.. Vergroot dat niet de kans om bij elke dame in "the Friend zone" te komen? Ik bedoel als iedereen je al als een vriendje ziet in plaats van de vriend.. Dan ben je natuurlijk voor niemand intressant..
Dat ligt er toch ook aan als je vaak alleen bent met degene kunnen ze het wel denken maar als je vrouw meer in een mannengroepje staat valt het wel mee hoor.
Wat ik wel een afknapper vind als een vriend waar je heel goed mee omgaat, je apart gaat nemen om te vertellen dat die wat voor je voelt, kijk ik kan me voorstellen dat je wat voor een vriendin gaat voelen maar pak het dan niet zo aan, dan doe je het subtieler in plaats van zo'n heel serieus gesprek.
pi_97882316
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 12:31 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat ligt er toch ook aan als je vaak alleen bent met degene kunnen ze het wel denken maar als je vrouw meer in een mannengroepje staat valt het wel mee hoor.
Wat ik wel een afknapper vind als een vriend waar je heel goed mee omgaat, je apart gaat nemen om te vertellen dat die wat voor je voelt, kijk ik kan me voorstellen dat je wat voor een vriendin gaat voelen maar pak het dan niet zo aan, dan doe je het subtieler in plaats van zo'n heel serieus gesprek.
Als je als jongen tot je nek in de friend zone zit bij een meisje dan werken subtiele hints echt niet hoor :') Zij gaat echt niet opmerken dat hij haar wel leuk vindt, dat moet je heel direct brengen.
pi_97882324
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 12:28 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Jahaa Zaanstad en omgeving. Daar reden we speciaal naar toe om uit te gaan. Lange tijd het club walhalla van Nederland!

Ik heb daar mooie nachten beleefd.
Dat is dan waarschijnlijk De Waakzaamheid geweest , of the Palace in Zaandam , daar ging ik ook vaak uit . Mis nog steeds de Waakzaamheid :'( :'(
pi_97882352
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 12:32 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Als je als jongen tot je nek in de friend zone zit bij een meisje dan werken subtiele hints echt niet hoor :') Zij gaat echt niet opmerken dat hij haar wel leuk vindt, dat moet je heel direct brengen.
Dan is dat heel vaak dus ook einde vriendschap :Y
  woensdag 8 juni 2011 @ 12:34:34 #87
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_97882369
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 12:32 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat is dan waarschijnlijk De Waakzaamheid geweest , of the Palace in Zaandam , daar ging ik ook vaak uit . Mis nog steeds de Waakzaamheid :'( :'(
Ik heb mijn eerste echte uitgaans avond beleefd in de waakzaamheid. Super de super. Wat een tent wat een sfeer wat een mensen wat een feest. Maar ook later in de Hemkade de Lexion etc etc. Maar de Waakzaamheid heeft speciaal plekje in mijn uitgaansleven.
  woensdag 8 juni 2011 @ 12:35:10 #88
118585 Crutch
pi_97882390
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 12:33 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Hangt ervan af hoe je het brengt.
Sowieso vind ik 'je liefde verklaren' bij voorbaat als kansloos.
Je moeder is een hamster
pi_97882409
quote:

[..]

Meestal wel. Is ook verstandiger. Het ligt natuurlijk wel aan de individuele personen.

Daarom heeft het ook geen zin om wel vrienden te worden met iemand die jij leuker vindt dan hij/zij jou. De verhouding is dan zoek.
pi_97882457
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 12:34 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Ik heb mijn eerste echte uitgaans avond beleefd in de waakzaamheid. Super de super. Wat een tent wat een sfeer wat een mensen wat een feest. Maar ook later in de Hemkade de Lexion etc etc. Maar de Waakzaamheid heeft speciaal plekje in mijn uitgaansleven.
Voor vele bekende dj's ook die zijn vaak daar begonnen. Het was in de goede tijd een beetje te vergelijken met IT Roxy , maar uiteindelijk was het overgenomen en de mensen die het overkochten hebben het hele pand verwaarloosd, wel heel zonde want het was een historisch pand en daar hadden ze toch wat zorg aan mogen dragen.
  woensdag 8 juni 2011 @ 12:37:14 #91
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_97882471
quote:

[..]

Maar vriendschappen en daten moet je dan ook gescheiden houden.
Net als vrienden blijven met ex'en enzo, daar zijn die heul niet voor.
pi_97882502
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 12:37 schreef Daniel1976 het volgende:

Hier ben ik het dan weer niet mee eens. Ik ga nog veel met mijn ex om en dat gaat heel goed.

Zoals ik al zei, dat heeft vooral met persoonlijkheden te maken.
pi_97882570
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 12:35 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Meestal wel. Is ook verstandiger. Het ligt natuurlijk wel aan de individuele personen.

Daarom heeft het ook geen zin om wel vrienden te worden met iemand die jij leuker vindt dan hij/zij jou. De verhouding is dan zoek.
Ik heb een vriend gehad die het wel kon , die was eerst redelijk jaloers en ook bemoeierig qua relaties maar schijnbaar was ons contact wel belangrijk genoeg voor hem en mij om het niet over te laten gaan. Hij is nu een paar jaar dood door zelfmoord, maar het is toch een mooi contact geweest en ik ben er ook bewust van dat onze vriendschap toch wel redelijk bijzonder was dat het is blijven bestaan.
  woensdag 8 juni 2011 @ 12:40:39 #94
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_97882593
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 12:38 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Hier ben ik het dan weer niet mee eens. Ik ga nog veel met mijn ex om en dat gaat heel goed.

Van alle exen die ik heb (en ik heb een verzameling :@ ) is er maar ééntje met wie ik het na onze relatie nog goed kon vinden en die had weer zo'n moeite met mijn toenmalige huwelijkspartner dat ze dat reden vond de vriendschap te verbreken.
pi_97882642
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 12:39 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ik heb een vriend gehad die het wel kon , die was eerst redelijk jaloers en ook bemoeierig qua relaties maar schijnbaar was ons contact wel belangrijk genoeg voor hem en mij om het niet over te laten gaan. Hij is nu een paar jaar dood door zelfmoord, maar het is toch een mooi contact geweest en ik ben er ook bewust van dat onze vriendschap toch wel redelijk bijzonder was dat het is blijven bestaan.
Geen oorzakelijk verband, hoop ik?
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 12:40 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Van alle exen die ik heb (en ik heb een verzameling :@ ) is er maar ééntje met wie ik het na onze relatie nog goed kon vinden en die had weer zo'n moeite met mijn toenmalige huwelijkspartner dat ze dat reden vond de vriendschap te verbreken.
Ik kan het ook niet met allemaal hoor, maar met deze wel.
pi_97882648
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 12:38 schreef Mystikvm het volgende:

Het zijn de uitzonderingen die de regel bevestigen he. ;)
pi_97882649
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 12:40 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Hmmm kan het zijn dat hier het omgekeerde het geval was?
Dat zij stiekem toch nog verlangde naar de relatie met jou.
pi_97882651
Mm, ja nou mijn ervaring met vrouwen (voor zover ik die heb..) Is dat als je eenmaal gezien wordt als veilig en leuk normaal vriendje dan kijkt niemand ook naar je met de gedachtegang heej kan wel is een leuke jongen zijn voor meer als een gesprek.

quote:
vrouw meer in een mannengroepje staat valt het wel mee hoor.
Op de een of andere manier werken vrouwen daarin anders als mannen. Als goede vriendinnen naar mij komen met, goh dacht je ervan, zou ik er ook overnadenken. Andersom zeker weten niet.
pi_97882666
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 12:37 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Maar vriendschappen en daten moet je dan ook gescheiden houden.
Vrienden met exen is vaak meer de verkapte vorm van een vrouw om te zeggen het is over maar ik wil gewoon doen , dus zonder drama alleen gaat de ontvanger het vaak vreemder zien en wil dan een vriendschap forceren.
Kijk ik kan wel voorstellen dat als het uit is en gezamelijke vrienden hebt je gewoon doet om de sfeer goed te houden en ik denk gerust dat er mensen zijn die vrienden blijven met een ex maar dan gaat het vaak al heel anders.
pi_97882757
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 12:42 schreef Arthur_Dent het volgende:
Mm, ja nou mijn ervaring met vrouwen (voor zover ik die heb..) Is dat als je eenmaal gezien wordt als veilig en leuk normaal vriendje dan kijkt niemand ook naar je met de gedachtegang heej kan wel is een leuke jongen zijn voor meer als een gesprek.

Dat is omdat je dat ook niet bent. Mannen die in de friend zone belanden zijn seksueel niet aantrekkelijk omdat ze die optie altijd uit de weg zijn gegaan. Mannen schijnen vaak te denken dat, hoe attenter en galanter je bent en hoe minder 'risky' je jezelf opstelt, vrouwen als vanzelf voor je vallen.

Het tegendeel is waar. Ze vinden je aardig, maar de gedachte aan seks met jou zal waarschijnlijk nooit in hun opgekomen zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')