SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Oh mensen op jongere leeftijd horen hier niet thuis, ik blijf lurken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:33 schreef Crutch het volgende:
Hey een topic over versieren op latere leeftijd speciaal voor FOK!kers.
Deze ga ik volgen.
Heb je het nu niet over Amerika?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat ook niet. Veel Nederlanders kunnen Nederland niet eens op de wereldmap aanwijzen, laat staan dat ze de standpunten van politieke partijen goed kennen.
Wat ik me afvraag, wat vind je er zelf van als je één van deze topics doorleest? (niet lullig bedoeld ofzo, ik vraag het me gewoon af, je hoeft natuurlijk niet te antwoorden)quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
jeetje vorig topic alweer allemaal gedoe over dat me ouders debiel zouden zijn ofzo. ze zijn juist wel normaal en willen altijd alles goed regelen enzo.
[..]
mja zoiets . heb wel iets meer contact dan dat. oppervlakkig gezien lijkt het allemaal prima te gaan, en ik doe alsof het wel goed gaat.
helemaal niet "alles is uitgekomen" bij me ouders. alleen een paar dingetjes. ik heb niets met me ouders, me ouders wel met mij, maar ik niet met hun
ik ben net lang bezig geweest met eerdere posts terugzoeken waar al instaat hoe het tussen mij en me ouders gaat/ging:
400 euro uitgeleend
Als versieren niet zo makkelijk gaat #69
en Als versieren niet zo makkelijk gaat #69
mails van hun:
Obsessie
lees dat ik ergens schrijf " een meisje" . ze weten helemaal niets over hoe ik haar ontmoet heb, en dat ze volgens de vandale een hoer is.
ergens in die links staat ook dat ze verkeerd vermoeden dat het een medestudente is
en ze hebben het er nog steeds wel afentoe over, dan ineens beginnen me ouders zo tegen me van: " hoe is het met *voornaam 8k-meisje* " en " zie je haar nog" en allemaal dingen. maar dan ga ik meteen dat soort dingen afhouden, en dan ga ik vaag erover doen.
Dat vind ik eigenlijk best een goede vraag.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:47 schreef minibeer het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag, wat vind je er zelf van als je één van deze topics doorleest? (niet lullig bedoeld ofzo, ik vraag het me gewoon af, je hoeft natuurlijk niet te antwoorden)
Hoe oud ben jij?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh mensen op jongere leeftijd horen hier niet thuis, ik blijf lurken.
Misschien moeten we het in de OP zetten je bent de tiende die dat vraagt. Ik ben 17.quote:
Ik heb last van jeugddementie, vandaar.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Misschien moeten we het in de OP zetten je bent de tiende die dat vraagt. Ik ben 17.
Wederzijds? Dat niet. Maar ik ben twee jaar verliefd geweest op een meisje. Die wil ik misschien weer eens gaan opzoeken. We waren wel goede vrienden vroeger maar je kent het andere scholen en het verwatert allemaal. Vind haar een bijzonder leuk meisje nog steeds wel.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:59 schreef formerjellybean het volgende:
Dat heeft die toch al vaak gemeld ??? Heloef ben je trouwens weleens echt verliefd geweest ??
Het is wel knap dat je vrienden kan blijven met een meisje waar je verliefd op bent geweest. Ik had een vriend die ook zo was , is er helaas niet meer maar is evengoed een goede vriend geweest.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Wederzijds? Dat niet. Maar ik ben twee jaar verliefd geweest op een meisje. Die wil ik misschien weer eens gaan opzoeken. We waren wel goede vrienden vroeger maar je kent het andere scholen en het verwatert allemaal. Vind haar een bijzonder leuk meisje nog steeds wel.
Maar door de voor historie die zij heeft met twee vrienden van mij maakt dat de situatie wel een beetje raar.
Wil hij voor zichzelf houden, maar niet negatief bedoeld, zei hij.,quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:11 schreef Chewbalhaar het volgende:
Komt er nu ook een MLiG-verslagje van de meet?
Gek, dacht dat ik de enige wasquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:58 schreef moneyfornothing het volgende:
En toen was ik het topic opeens kwijt.
Voldoende slaap en een enigszins normaal ritme helpen als je wil gaan versieren, dus wie gaat er nog meer mee op tijd slapen vandaag?
Nou ja het ging gewoon zo. Mijn beste vriend was eerder al verliefd op haar geworden. En een andere goede vriend had vorig jaar bijna seks met haar gehad maar wou niet omdat hij een vriendin had. En daarnaast vond ze mij ook nooit bijster interessant. En ik kan heel goed mijn emoties verbergen gelukkig.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:09 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Het is wel knap dat je vrienden kan blijven met een meisje waar je verliefd op bent geweest. Ik had een vriend die ook zo was , is er helaas niet meer maar is evengoed een goede vriend geweest.
Dan is de vriendschap waarschijnlijk belangrijkerquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja het ging gewoon zo. Mijn beste vriend was eerder al verliefd op haar geworden. En een andere goede vriend had vorig jaar bijna seks met haar gehad maar wou niet omdat hij een vriendin had. En daarnaast vond ze mij ook nooit bijster interessant. En ik kan heel goed mijn emoties verbergen gelukkig.
Zuur dat soort dingen altijd (vind ik)quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja het ging gewoon zo. Mijn beste vriend was eerder al verliefd op haar geworden. En een andere goede vriend had vorig jaar bijna seks met haar gehad maar wou niet omdat hij een vriendin had. En daarnaast vond ze mij ook nooit bijster interessant. En ik kan heel goed mijn emoties verbergen gelukkig.
Nou ja beiden vrienden zijn uit de situatie verdwenen dus daarom wil ik het wel proberen om haar mee te krijgen naar de bioscoop ofzo. Onder het mom gewoon even bijkletsen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:20 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dan is de vriendschap waarschijnlijk belangrijkeren daar valt ook veel voor te zeggen
Even voor de duidelijkheid, dit is dus niet een ex van je?quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja beiden vrienden zijn uit de situatie verdwenen dus daarom wil ik het wel proberen om haar mee te krijgen naar de bioscoop ofzo. Onder het mom gewoon even bijkletsen.
Ik heb met een andere vriend gehad dat die verliefd op me was en heeft het me verteld en ging toen raar doen en dat heeft de vriendschap echt verpest.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:21 schreef minibeer het volgende:
[..]
Zuur dat soort dingen altijd (vind ik)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |