abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97867735

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
  dinsdag 7 juni 2011 @ 23:34:04 #2
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97867822
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 23:33 schreef Crutch het volgende:
Hey een topic over versieren op latere leeftijd speciaal voor FOK!kers.
Deze ga ik volgen. >:O
Oh mensen op jongere leeftijd horen hier niet thuis, ik blijf lurken. >:O
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_97867857
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 23:31 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat ook niet. Veel Nederlanders kunnen Nederland niet eens op de wereldmap aanwijzen, laat staan dat ze de standpunten van politieke partijen goed kennen.
Heb je het nu niet over Amerika? ;)

Nee, maar is dat echt zo? Scheelt dat dat niet de mensen zijn waarop ik zou vallen.

[ Bericht % gewijzigd door Daniel1976 op 07-06-2011 23:54:22 ]
pi_97868494
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 23:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
jeetje vorig topic alweer allemaal gedoe over dat me ouders debiel zouden zijn ofzo. ze zijn juist wel normaal en willen altijd alles goed regelen enzo.

[..]

mja zoiets . heb wel iets meer contact dan dat. oppervlakkig gezien lijkt het allemaal prima te gaan, en ik doe alsof het wel goed gaat.
helemaal niet "alles is uitgekomen" bij me ouders. alleen een paar dingetjes. ik heb niets met me ouders, me ouders wel met mij, maar ik niet met hun

ik ben net lang bezig geweest met eerdere posts terugzoeken waar al instaat hoe het tussen mij en me ouders gaat/ging:
400 euro uitgeleend

Als versieren niet zo makkelijk gaat #69
en Als versieren niet zo makkelijk gaat #69

mails van hun:
Obsessie

lees dat ik ergens schrijf " een meisje" . ze weten helemaal niets over hoe ik haar ontmoet heb, en dat ze volgens de vandale een hoer is.
ergens in die links staat ook dat ze verkeerd vermoeden dat het een medestudente is

en ze hebben het er nog steeds wel afentoe over, dan ineens beginnen me ouders zo tegen me van: " hoe is het met *voornaam 8k-meisje* " en " zie je haar nog" en allemaal dingen. maar dan ga ik meteen dat soort dingen afhouden, en dan ga ik vaag erover doen.
Wat ik me afvraag, wat vind je er zelf van als je één van deze topics doorleest? (niet lullig bedoeld ofzo, ik vraag het me gewoon af, je hoeft natuurlijk niet te antwoorden)
Finally, someone let me out of my cage
pi_97868672
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 23:47 schreef minibeer het volgende:

[..]

Wat ik me afvraag, wat vind je er zelf van als je één van deze topics doorleest? (niet lullig bedoeld ofzo, ik vraag het me gewoon af, je hoeft natuurlijk niet te antwoorden)
Dat vind ik eigenlijk best een goede vraag.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 23:53:26 #6
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_97868771
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 23:34 schreef heloef het volgende:

[..]

Oh mensen op jongere leeftijd horen hier niet thuis, ik blijf lurken. >:O
Hoe oud ben jij?
Je moeder is een hamster
  dinsdag 7 juni 2011 @ 23:56:55 #7
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97868931
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 23:53 schreef Crutch het volgende:

[..]

Hoe oud ben jij?
Misschien moeten we het in de OP zetten je bent de tiende die dat vraagt. Ik ben 17.
C'est la vie
  dinsdag 7 juni 2011 @ 23:58:12 #8
118585 Crutch
pi_97868994
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 23:56 schreef heloef het volgende:

[..]

Misschien moeten we het in de OP zetten je bent de tiende die dat vraagt. Ik ben 17.
Ik heb last van jeugddementie, vandaar.
Je moeder is een hamster
  dinsdag 7 juni 2011 @ 23:58:26 #9
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_97869003
Damn wat gaan de topics snel! Het hele vorige topic gemist! Goed om te zien dat MLiG er weer is :)
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_97869011
En toen was ik het topic opeens kwijt.

Voldoende slaap en een enigszins normaal ritme helpen als je wil gaan versieren, dus wie gaat er nog meer mee op tijd slapen vandaag? B-)
pi_97869034
Dat heeft die toch al vaak gemeld ??? Heloef ben je trouwens weleens echt verliefd geweest ??
  woensdag 8 juni 2011 @ 00:07:12 #12
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97869431
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 23:59 schreef formerjellybean het volgende:
Dat heeft die toch al vaak gemeld ??? Heloef ben je trouwens weleens echt verliefd geweest ??
Wederzijds? Dat niet. Maar ik ben twee jaar verliefd geweest op een meisje. Die wil ik misschien weer eens gaan opzoeken. We waren wel goede vrienden vroeger maar je kent het andere scholen en het verwatert allemaal. Vind haar een bijzonder leuk meisje nog steeds wel.

Maar door de voor historie die zij heeft met twee vrienden van mij maakt dat de situatie wel een beetje raar.
C'est la vie
pi_97869551
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2011 00:07 schreef heloef het volgende:

[..]

Wederzijds? Dat niet. Maar ik ben twee jaar verliefd geweest op een meisje. Die wil ik misschien weer eens gaan opzoeken. We waren wel goede vrienden vroeger maar je kent het andere scholen en het verwatert allemaal. Vind haar een bijzonder leuk meisje nog steeds wel.

Maar door de voor historie die zij heeft met twee vrienden van mij maakt dat de situatie wel een beetje raar.
Het is wel knap dat je vrienden kan blijven met een meisje waar je verliefd op bent geweest. Ik had een vriend die ook zo was , is er helaas niet meer maar is evengoed een goede vriend geweest.
  woensdag 8 juni 2011 @ 00:10:15 #14
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97869607
School begint gewoon om 8:30
C'est la vie
  woensdag 8 juni 2011 @ 00:11:33 #15
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_97869678
Komt er nu ook een MLiG-verslagje van de meet? :)
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  woensdag 8 juni 2011 @ 00:12:33 #16
118585 Crutch
pi_97869741
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 00:11 schreef Chewbalhaar het volgende:
Komt er nu ook een MLiG-verslagje van de meet? :)
Wil hij voor zichzelf houden, maar niet negatief bedoeld, zei hij.,
Je moeder is een hamster
  woensdag 8 juni 2011 @ 00:13:17 #17
118585 Crutch
pi_97869787
Ik ga slapend gedrag vertonen, ajuus. :W
Je moeder is een hamster
pi_97869898
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 23:58 schreef moneyfornothing het volgende:
En toen was ik het topic opeens kwijt.

Voldoende slaap en een enigszins normaal ritme helpen als je wil gaan versieren, dus wie gaat er nog meer mee op tijd slapen vandaag? B-)
Gek, dacht dat ik de enige was :?
Ik ben nog te wakker om naar bed te gaan. Misschien moet ik maar even gaan stofzuigen? :P

Laatste post is ook verdwenen?
  woensdag 8 juni 2011 @ 00:19:21 #19
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97870118
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 00:09 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Het is wel knap dat je vrienden kan blijven met een meisje waar je verliefd op bent geweest. Ik had een vriend die ook zo was , is er helaas niet meer maar is evengoed een goede vriend geweest.
Nou ja het ging gewoon zo. Mijn beste vriend was eerder al verliefd op haar geworden. En een andere goede vriend had vorig jaar bijna seks met haar gehad maar wou niet omdat hij een vriendin had. En daarnaast vond ze mij ook nooit bijster interessant. En ik kan heel goed mijn emoties verbergen gelukkig.
C'est la vie
pi_97870192
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2011 00:19 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou ja het ging gewoon zo. Mijn beste vriend was eerder al verliefd op haar geworden. En een andere goede vriend had vorig jaar bijna seks met haar gehad maar wou niet omdat hij een vriendin had. En daarnaast vond ze mij ook nooit bijster interessant. En ik kan heel goed mijn emoties verbergen gelukkig.
Dan is de vriendschap waarschijnlijk belangrijker :Y en daar valt ook veel voor te zeggen
pi_97870216
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2011 00:19 schreef heloef het volgende:

[..]

Zuur dat soort dingen altijd (vind ik)
Finally, someone let me out of my cage
  woensdag 8 juni 2011 @ 00:24:04 #22
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97870358
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 00:20 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dan is de vriendschap waarschijnlijk belangrijker :Y en daar valt ook veel voor te zeggen
Nou ja beiden vrienden zijn uit de situatie verdwenen dus daarom wil ik het wel proberen om haar mee te krijgen naar de bioscoop ofzo. Onder het mom gewoon even bijkletsen.
C'est la vie
pi_97870410
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2011 00:24 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou ja beiden vrienden zijn uit de situatie verdwenen dus daarom wil ik het wel proberen om haar mee te krijgen naar de bioscoop ofzo. Onder het mom gewoon even bijkletsen.
Even voor de duidelijkheid, dit is dus niet een ex van je?
pi_97870413
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 00:21 schreef minibeer het volgende:

[..]

Zuur dat soort dingen altijd (vind ik)
Ik heb met een andere vriend gehad dat die verliefd op me was en heeft het me verteld en ging toen raar doen en dat heeft de vriendschap echt verpest.
Ik zie hem nog af en toe maar een echte vriend is het gewoon niet meer.
pi_97870472
Haha, vraag me ineens af of homo's nou alleen maar vrienden kunnen zijn met vrouwen! Dat is op een manier toch wel vergelijkbaar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')